strona 378 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- nastepna »
-
~ELŻBIETA / 2018-12-17 16:36
Witam
7grudnia 2018 roku/piątek/ sprzedałam przez Allegro rzecz i w związku z tym zamówiłam przez Furgonetkę kuriera na poniedziałek 10 XII .Kurier DHL nie przyjechał mimo iż cały dzień byłam w domu a kłamał panią na infolinii ,że był .W tym samym dniu nadałam poprzez tą samą firmę drugą przesyłkę ,kurier miał ponownie przyjechać w środę rano .Potem okazało się że przyjedzie po południu /tego dnia oczekiwałam kuriera łącznie 8 godzin .Zabawa firmy Dhl ze mną trwa do dzisiaj ,jestem chora na raka ,nie mam więcej czasu na wysłuchiwanie kłamstw i tłumaczenie się Pani na infolinii że muszę jechać do szpitala ,dzisiaj rano znów usłyszałam że przyjadą po południu ,potem że jutro .Od 10 grudnia byłam umawiana 8 krotnie zrezygnowałam z usług DHL .
-
-
~Gutek / 2018-12-15 12:46
Paczka wysłana 28 listopada do Belgii. Zgodnie z info na stronie śledzenia, od 15 dni znajduje się w sortowni na granicy. Po złożeniu reklamacji okazało się, że opuściła kraj i ... słuch o niej zaginął. Po kolejnych monitach poproszono mnie o cierpliwość ponieważ: " Zgodnie z procedurami proces poszukiwawczy trwa do 60 dni." -
~Kati / 2018-12-15 11:02
Witam,
muszę z przykrością stwierdzić, że jestem bardzo niezadowolona z usług kurierskich DHL. Wczoraj dostałam informację, że moja paczka zostanie dostarczona , po czym dostałam telefon od Pana kuriera, oznajmił mi że daje moją paczkę do sąsiada obok z czego nie byłam zadowolona i poprosiłam go uprzejmie o dostarczenie paczki dwoje drzwi dalej (około 10 metrów). W informacji zwrotnej od kuriera usłyszałam "że wymyślam , że on nie ma czasu żeby się użerać " , spoko rozumiem , że w czas świąteczny i może być pewien nawał obowiązków ale to nie daje Panu prawa traktowania mnie tak bezczelnie i grubiańsko. W dalszej części rozwoju sytuacji usłyszałam usłyszałam od Pana , że wskazana sąsiadka nie otwiera i on bierze paczkę do auta , spytałam się "gdzie w takim razie mogę to odebrać czy może jedzie Pan przez miejscowość X albo Y ?" Pan oznajmił , że już nigdzie tego nie odbiorę i on nie będzie spełniał moich zachcianek . Finalnie jednak dostarczył sąsiadowi obok ale po tej dziwnej i dość nieprzyjemnej sytuacji zraziłam się ostatecznie do usług kurierskich DHL. Informuję również, że jest to już druga taka sytuacja.Wadybrak profesjonalizmu, brak podejścia do klienta -
~Marcin / 2018-12-14 21:13
Kurier przy pierwszej probie dostarczenia paczki nie skontaktowal sie z odbiorca.Drugiej proby nie bylo mimo iz zapewniano ze przyjedzie mimo ze skierowalem prosbe o kontak.Paczka mialem odebrac sobie sam w punkcie -
~Pakli / 2018-12-13 14:52
Paczka nie zostala doreczona pomimo iz caly dzien czekalam w domu. Kurier zostawil ja w punkcie odbioru w innej miejscowosci. WadyBrak kontaktu z kurierem. -
~Predator / 2018-12-12 12:22
Brak ponownego dostarczenia, brak informacji że mam gdzieś jechać 30 km po odbiór przesyłki. ZaletybrakWadyzły kontakt, brak ponownego doręczenia, brak informowania o zmianach statusu paczki -
~Anoli / 2018-12-11 23:06
Najgorszy dostawca, szkoda że nie którzy sprzedawcy tylko te firmę podają jako formę dostawy. Wypadałoby zadzwonic a nie odrazu ze nikogo nie zastano,gdzie siedziałam w domu cały dzień. -
~klientka / 2018-12-11 11:15
FIRMA TRAGEDIA. PACZKI NIE DORĘCZONO, NADAL CZEKAM OD PIERWSZEGO MAILA 05-12-2018. INFOLINIA ZBYWA LUDZI, NIE KORYGUJE DANYCH WBREW TEMU, O CZYM INFORMUJĄ. NA INFOLINII SAMI KŁAMCY, ZBYWAJĄ KLIENTA, KURIER NIE KONTAKTUJE SIĘ W SPRAWIE DORĘCZENIA. NIKT NIC NIE WIE, PACZKA WISI W SYSTEMIE JAKO NIE DORĘCZONA. TAM PRACUJĄ LUDZIE BEZMYŚLNI. ZaletyBrakWadynieterminowość, niekompetencja, brak działania interwencyjnego,czas dla nich nie istnieje, klient zostaje z problemem niedoręczenia sam, infolinia to zjawa, podawanie nr tel. bezcelowe- kurier nie potrafi wykonać połączenia telefonicznego do klienta, same wady, firma bez której byłoby mniej stresu. -
-
~Ania / 2018-12-10 20:20
Uwaga polski DHL myli etykiety, nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialnosci i wydaje innym osobom nie ich przesylki(zaznaczę, że przesyłki są z góry opłacone). Zenujaca firna... Odradzam szczerze:( ZaletyBrakWadyDługo można pisac... -
~Patrycja / 2018-12-06 23:02
Tragedia nikomu nie polecam paczka zaginela nikt nic nie wie,kuriwr paczke odebral i paczka zginela przesylka oplacona oni sobie nic z tego nie robia zamiast dzialac szybko nic sobie nie robia z tego tylko zbywaja gadka ze nie wiedza ile moze trwac sprawdzenie co sie stalo z przesylka. -
~art123 / 2018-12-06 20:42
Dno, muł i wodorosty! Człowiek specjalnie dopłaca po to, aby mieć paczkę szybciej, ale nic z tego! Nie polecam - z tą firmą nie dość, że strata pieniędzy, to również strata czasu. WadySame wady, ze szczególnym naciskiem na brak realizacji zlecenia w wyznaczonym terminie. -
~Mila / 2018-12-06 19:13
zamówiona paczka miała być dziś dostarczona, gdyż w statusie przesyłki widniało że została przekazana kurierowi do dostarczenia a tu dzień minął, i ani paczki ani kuriera. natomiast w statusie widnieje że paczka czeka na kolejny etap- ciekawe jaki? A panie pracujące w DHL Tarnów nic nie wiedzą jak to już w ich zwyczaju bywa, a co do kurierów też jest wiele do życzenia, jak się im nie chce to nawet z samochodu z paczką nie wyjdą ani nie zadzwonią. Nie polecam, zawsze są z tą firmą kurierską problemy ZaletyNie ma zaletWadyWszystkie pod każdym względem -
~bajzell135 / 2018-12-06 18:35
MASAKRA zamówiłem ponad dwa tygodnie temu produkt, do dzisiaj nie przyszedł, w opcji śledzenia paczki ostatni wpis był 03.12.2018 w którym kurier leci sobie w kulki i wpisał ze nikogo nie zastał podczas gdy ja od rana do wieczora czekałem.. próbowałem dzwonić na infolinię bo do kuriera nie dostałem telefonu ale jest możliwość pogawędzenia sobie z automatem który jest totalnie bezużyteczny, potrafi tylko powtórzyć to co jest w śledzeniu paczki. Może nie wiecie DHL ale to jest trochę bez sensu jak wasz automacik mówi o próbie doręczenia w dniu 04.12.2018 a mamy 06-12.2018, a na formularze nikt nie odpowiada. Krótko mówiąc macie klienta w ciemnej d**** a ja siedzę jak idiota w domu i czekam na zbawienie ZaletyNie zauważyłemWadyPełno -
~SYLWIA / 2018-12-06 01:07
W piątek 30.11.2018 za pośrednictwem infolinii DHL zamówiłam kuriera za pobraniem. Otrzymałam informację, że kurier przyjedzie po paczkę w poniedziałek między 11, a 15 i wtedy też kurier pobierze resztę potrzebnych danych (adres odbiorcy i numer konta, na który ma trafić pobrana kwota). Przyjechał o 16 (no ok... godzina opóźnienia... to nic). Okazało się, że nie ma listu nadawczego. Mimo to chciał zabrać paczkę. Nie zgodziłam się i umówiliśmy się na kolejny dzień. We wtorek pod moją nieobecność kurier odebrał przesyłkę od mojego męża nie mając żadnych danych. Przyjechałam dosłownie kilka minut po odjeździe kuriera. Patrzę na list nadawczy a tam tylko moje dane. Dzwonię na infolinię. Informuję, że kurier zabrał paczkę, i że nie ma adresu, na który ma dostarczyć przesyłkę. Konsultantka poinformowała mnie, że zlecenie całkowicie jest niepoprawnie wprowadzone do systemu, że przesyłka nie byłaby za pobraniem. Przeprosiła i powiedziała, że to poprawi. Poprosiła o dane odbiorcy i o kwotę pobrania. W trakcie naszej rozmowy kontaktowała się z kierownikiem magazynu odpowiedzialnego za przesyłki na naszym terenie i wyjaśniała sprawę. Całą winę zwaliła na niby nowego kuriera. Powiedziała, że mam się nie martwić, że wszystko jest poprawione, że dane są uzupełnione, że przesyłka jest już za pobraniem na odpowiednią kwotę, a kierownik magazynu skontaktuje się ze mną w celu uzyskania numeru konta do wpłaty. Niestety nikt się już ze mną nie skontaktował. Kolejnego dnia (środa) sprawdzam status przesyłki a przesyłka w doręczeniu. Dzwonię na infolinię, a Pani informuje mnie, że przesyłka nie jest za pobraniem. Zaoferowała dostarczenie przesyłki albo zwrot przesyłki ale ODPŁATNIE (130 ZŁ). Sprawa została skierowana do kierownika z prośbą o odsłuchanie rozmów. Wina nie leżała po mojej stronie. Kierownik zadzwonił ok. godz 16 i powiedział, że niestety muszę zapłacić za ewentualny zwrot przesyłki. Zapytany czy odsłuchał rozmowy odpowiedział, że nie bo mają awarię systemu. Całą winę zwalił na kuriera i konsultantów, że są niekompetentni, i że wyciągnie wobec nich konsekwencje. Tylko co mi po tym, jak ja muszę ponieść niechciane koszty!!! Pan stwierdził, że rozmowa przez telefon nie jest dla nich wiążąca. To co zostało ustalone przez telefon jest nieważne. DNO... Klient jest dla nich nikim. Zamiast próbować załagodzić sytuację, idą w zaparte. Mają wszystko w dupie. Sprawa dalej jest niewyjaśniona. NIE POLECAM!!! ZaletyBRAKWadyOLEWAJĄ KLIENTÓW
OSZUKUJĄ
BRAK PRZESZKOLONYCH PRACOWNIKÓW
ROZMOWY NIBY NAGRYWANE, ALE JAK JEST PROBLEM TO MAJĄ AWARIĘ SYSTEMU I NIE MOGĄ ICH ODSŁUCHAĆ
ROZMOWY NAGRYWANE PODOBNO TYLKO W CELU SZKOLENIOWYM DLA NOWYCH PRACOWNIKÓW -
~Mafek / 2018-12-05 16:43
Jesteście tragiczni. Nie wiedzieć czemu 4 razy korzystałem z tych usług i 4 razy pod rząd taka wtopa ze nie życzę wam zebysmy się spotkali. Jak najdalej od nich. DPD UPS to są firmy - uczcie się od nich. Może jesteście w Top 3 ale z takim podejściem długo nie podzialacie. Czekam na ten moment -
~Ewelina / 2018-12-05 00:14
Najgorsza firma kurierska! W przeciągu miesiąca dzwoniłam na infolinię kilka razy w sprawie różnych paczek. Powód ? Oczywiście opóźnienia. Paczka nadana w czwartek, od poniedziałku w doręczeniu, jest środa a paczki nadal nie ma ... ja rozumiem, ze mogą być opóźnienia , ale byłoby cudownie, gdybym chociaż dostała wiadomość, że kurier przyjedzie następnego dnia lub za dwa dni, wtedy nie musiałabym czekać na paczkę ... Jestem rozczarowana ... ostatni raz korzystałam z usług tej firmy Zalety————WadyZła obsługa klienta
Brak przepływu informacji do klienta
Brak wyszkolenia ludzi pracujących na infolinii -
-
~adrian / 2018-12-03 20:15
nie dostarczyli banda burakow . niy 2 razy probowali doreczyc -
~Cr7 / 2018-12-01 15:49
Nie polecam.
Po odebraniu przesylki tydzien krazyla zanim dotarla do odbiorcy!!!ZaletyZadneWadyTerminowosc
Kontakt
Brak rzetelnosci -
~KUBEK / 2018-11-30 17:59
Dzisiaj czekałem na kuriera którego zamówiłem wczoraj w celu nadania paczki (29,90 zł) . Miał pojawić się w godzinach 9-14. Czekałem do godziny 16.30 i oczywiście się nie doczekałem.
Infolinia przekazała mi informację, że kurier był o 12:09 i nikogo nie zastał w domu.Niestety nawet nie pofatygował się żeby zadzwonić. Takie sytuacje zaczynają być śmieszne - teraz kurier może nawet nie zapukać do drzwi, nie zadzwonić dzwonkiem i zaznaczyć w systemie, że go nie było, a firma DHL nie widzi w tym nic złego i tak po prostu proponuje, przyjazd kuriera w poniedziałek 3 dni później. Zdecydowanie odradzam ...Zaletyinfolinia skontaktowała się godzinę po zgłoszeniuWadyprzesyłka nieodebrana - - kurier nie pofatygował się po przesyłkę (zaznaczył że nikogo nie ma w domu)
brak kontaktu ze strony kuriera -
~adrian / 2018-11-30 16:57
Żenada! Byłem caly czas w domu i nie doreczyli. Pozneij dostalem info, ze byla proba doreczenia. OSZUSCI! ZaletybrakWadyoszusci, zle obchodza sie z paczkami, brak telefonicznej obslugi klienta
strona 378 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- nastepna »