strona 375 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- nastepna »
-
~Dinu / 2019-01-15 09:47
Otrzymałam SMS że kurier nie zastał mnie w domu więc paczka jest przekierowana do punktu...dziwne inni kurierzy jakoś mogą mnie zastać ponieważ siedzę w domu. nie po to zamawiam paczkę żeby dmuchać teraz do punktu. Infolinia to jakaś kpina zero pomocy itp. idź se po paczke i spadaj. Nie polecam. Unikać jak ognia. -
-
~Kris / 2019-01-15 07:47
Biuro obsługi klienta dhl kalisz porażka olewajace podejście do klienta plus arogancja i agresja ?!? Firma moloch to i nadzór żaden. -
~Niezadowolony klient / 2019-01-14 13:29
Tragedia. Siedzę cały dzień w domu a kurier wysyła SMS, ze mnie nie zastal i zostawia paczkę w Żabce. I to nie kolo domu tylko 1,5km od domu. Na infolinii maja wszystko w nosie. W Żabce pani powiedziała, ze to ich ogólnie przyjęte praktyki. Dno zupełne szczególniej Toruniu. ZaletyBrakWadyKłamstwo, lenistwo -
~Damian / 2019-01-14 12:24
Nawet nie próbują dostarczać przesyłek i mówią że nikogo nie zastali w domu co jest nieprawdą. ZaletyBrakWadyNie dostarczają przesyłek. -
~Edyta / 2019-01-14 10:39
Nie można sië umówić telefonicznie na dostawę, ponieważ kurier obiecuje, że dostarczy przesyłkę drugiego dnia i nie przyjeżdża. ZaletyBrakWadyNiesolidność -
~darox1 / 2019-01-12 13:20
Firma kurierska tylko z nazwy. Nie są w stanie dostarczyć przesyłki. Umówione terminy dostawy to są jedynie zapisy w systemie i nikt ich nie dotrzymuje. Niestety moi kontrahenci korzystają z ich usług, natomiast ja nigdy nie zapłaciłbym za ich tzw. usługi grosza. Co najśmieszniejsze mają złoty laur klienta za 2018 rok - żenada, ciekaw jestem za ile go kupili. Korzystam z usług wielu firm kurierskich, ale takiej "jakości" nie uświadczysz nigdzie. ZaletybrakWadydługo pisać -
~Berto / 2019-01-12 01:33
Bałagan w systemie ...Kurierzy niewydarzeni. Przekierowałem paczkę na środę A kurier przyjeżdża w piątek i jeszcze mówi z oburzeniem czemu nie odebrałem znowu przesyłki..dzban -
~Darek / 2019-01-11 17:08
PORAŻKA I JEDNA WIELKA ŚCIEMA.
Najpierw dostajesz sms-a że jutro w godzinach 11.30-13.30 zostanie doręczona przesyłka , bierzesz urlop na żądanie w pracy bo czekasz na przesyłkę i nigdzie nie wychodzisz z domu. Po czym wieczorem dostajesz sms-a
cyt.Przesylka nr ........... zostala przekazana do punktu DHL ServicePoint po nieskutecznej probie doreczenia pod wskazany adres.
Nosz kurna jego maść.do dupy z takim kurierem.
Płacisz za kuriera 20 zł a i tak odbierasz sam , i dzień urlopu mniej przez debili.
NIE POLECAM.WadyPartacze -
-
~Ela / 2019-01-11 14:29
Nagminnie nie próbują nawet doręczyć przesyłki, od razu "podrzucając" ją do Żabki. Zero kontaktu, zero przerosin, zero interwencji ze strony Działu Obsługi, zero profesjonalizmu.
Ostatnia sytuacja - ponad 10-kilogramowa, nieporęczna paczka z ekspresem do kawy - oczywiście brak próby doręczenia, paczka w Żabce. Płać za kuriera - przynieś sobie sam. Pracownicy ze szczęściem w głosie informują, iż po 7 dniach paczka zostanie odesłana do nadawcy.
Farsa.
Unikajcie jak możecie, nie wiem czy można przebić tak niski poziom obsługi.ZaletyBRAK.Wadyjak wyżej -
~Niezadowolony / 2019-01-11 13:03
Kurier nie dostarczył przesyłki, a na infolini dowiedziałem się że to ja jej nie odebrałem. -
~Aniela / 2019-01-10 17:52
Firma kurierska porażka. Czekałam na paczkę, ale nie została mi ona dostarczona. Kurier się nie pofatygował, żeby tę paczkę doręczyć pierwszego dnia tylko napisał, że nie było ze mną kontaktu a drugiego zrobił dokładnie to samo i wywalił ją do punktu odbioru po 16(paczka miała być doręczona w godzinach 11-16). Teraz muszę po nią jechać ponad 25 km. I jeszcze specjalnie się zwolnić z pracy!! NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY!! -
~Klientka / 2019-01-09 21:20
Brak kontaktu z kurierem, infolinia - porażka. Pomimo wybrania opcji zmiany terminu dostawy o parę dni do przodu kurier i tak przyjechał kiedy mu się podobało po czym dostałam wiadomość, że paczkę muszę odebrać na drugim końcu miasta. Koszmar. Nie polecam. -
~Nie_polecam / 2019-01-09 20:55
Brak kontaktu, kurier nie raczy zadzwonić, awizuje od razu paczkę bez próby dostarczenia, sekretarka wprowadza w błąd, odsyła po odbiór do punktu, który od dawna nie istnieje. -
~Ola / 2019-01-09 19:32
Zero kontaktu z kurierem i konsultantem (tylko automat). Paczka zostawiona w punkcie, od ponad 24 godzin nie mam kodu do odbioru.... Porażka. ZaletyBrak -
~Anonim / 2019-01-09 17:47
Napisali mi,że paczka przyjdzie po 71 godzinach,czekam tydzień i nic nie dostałam WadyPaczka nie przychodzi na czas -
~Kamil / 2019-01-09 16:43
Kurier nie dojeżdża do miejsca tylko awizuje paczke nie informuje telefonicznie ze bedzie przesylka dzis ani o problemie z dojazdem WadyNiekompetencji kuriera lu358 -
-
~Daniel / 2019-01-09 14:11
Porażka na całej Lini. Zero kontaktu szukaj paczki gdzie chcesz. Czekasz cały dzień po czym dostajesz mail paczka awizowana dwa razy nikt nie odebrał!!! Zatrudniają debili i debil pisze ze awizowana bo pracować uczciwie się nie chce. Tyle w temacie Firma beznadziejna nie polecam chyba że ktoś ma przyjemność i szczęście spotkania kuriera na ulicy i przypadkiem odebrania swojej paczki. Mam nadzieję że rynek ich zweryfikuje i zlikwiduje konkurencja. ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe. -
~Kasia / 2019-01-09 13:33
Najgorsza firma kurierska. Nie dostarczają towaru w danym czasie, a potem piszą bzdury, że klient odmówił odebrania paczki. Żenada. Paczka została zwrócona do nadawcy. -
~NIE ZADOWOLONY / 2019-01-09 09:23
SZKODA TRACIĆ CZASU NA ICH USŁUGI. POCZTA POLSKA DZIAŁA SPRAWNIEJ. KONTAKT ZE STRONY ODBIORCY BEZ UMOWY SKUTECZNIE OGRANICZONY. DOSTAWA OPÓŹNIONA JUŻ ( TRZY DOBY). SYTUACJA POWTARZALNA. PROCEDURA ZAWSZE TAKA SAMA. ,, NIEUDANE DOSTARCZENIE PACZKI " BZDURA. -
~Katastrofa / 2019-01-07 20:47
W czwartek kurier nie trafił pod wskazany na przesyłce adres (firma znajduje się na parterze przy ulicy) podejrzewam, ze w ogóle tam nie dotarł. Dodzwoniłam się do kuriera, dokładnie tłumacząc gdzie ma dostarczyć przesyłkę. Okazało się, ze w piątek jej nie dostarczy ponieważ ma na to 2 dni, wiec wypada w poniedziałek. Czekam, czekam.... godzina 15 dzwonię do kuriera z pytaniem gdzie Pan jest? Pan zapomniał zabrać dziś mojej paczki. Katastrofa, niestety kolejny raz DHL pokazał gdzie ma swoich klientów. Firmy unikam, niestety często sprzedawcy nie maja w swojej ofercie innej opcji dostawy
strona 375 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- nastepna »