Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dariusz / 2019-02-01 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    "Zarejestrowano dane elektroniczne" wisiało na stronie przez 1,5 tygodnia, aż jednego dnia dzwoni kurier, że ma przesyłkę do dostarczenia - umówiliśmy się na kolejny dzień, bo tego dnia nie mogłem. Na stronie brak info, że przesyłka w doręczeniu (informacja pojawiła się z kilka godzin po rozmowie z kurierem). Następnego dnia kurier nie przyjechał. Dopiero jeszcze kolejnego i przesyłka była uszkodzona, także spisaliśmy protokół szkody. Odradzam tego kuriera w okolicach Warszawy - ewidentnie nie radzi sobie z natłokiem przesyłek.
  • ~Ania / 2019-02-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. 3 dni zmarnowałam w oczekiwaniu na kuriera. Dwa razy stawił się w innym mieście, dzwoniąc spod cudzych drzwi. Innym razem nie raczył przyjechać wcale. ODRADZAM
    Zaletybrak
    Wadywystawianie klienta do wiatru
  • ~karol / 2019-01-31 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nr 20032158859 nadana 29.12.2018 r. o 13.00 bezpośrednio w terminalu nadawczym DHL w Gdańsku ze słono opłaconą opcją dostarczenia następnego dnia roboczego (czyli 31.12.18) do godziny 12.00 (gwarancja takiej dostawy została potwierdzona przez pracowników terminalu). Dostarczona nie następnego, ani nawet nie drugiego, tylko trzeciego dnia roboczego (3.01.2019). Ważne dokumenty, które musiały trafić do odbiorcy do 31.12.2018 nie doszły – poważne konsekwencje dla nadawcy. DHL = zero odpowiedzialności, zero odpowiedzi na reklamację. Dno!
  • ~karol / 2019-01-31 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie nr 20102242064 złożone 28.01.2019 o godz. 12.00, potwierdzone przez DHL: na odbiór przesyłki 30.01 (dwa dni później) między 11.00 a 14.00. Nikt nie odbiera przesyłki (nadawca czekał 6 godzin na kuriera), o 15.30 DHL przysyła esemesa, że przepraszają za utrudnienia, ale kurier odbierze przesyłkę 31.01. między 11.00 a 14.00. Oczywiście nikt jej następnego dnia nie odbiera, a nadawca znowu jak idiota czeka bez efektu 5 godzin (do 15.00). Na infolinii odsyłanie od Sasa do lasa, żadnej pomocy, żadnej informacji. Dno!
  • ~Ada / 2019-01-31 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    szok i skandal, to musi znaleźć swój finał w sądzie. nie poszłam do pracy, żeby odebrać umowė dostarczaną przez dhl, a tu nikogo nie ma
  • ~Joanna / 2019-01-31 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar! Obsługa klienta na skandalicznym poziomie.Kurierzy niemili.Brak reakcji na reklamacje.Oczekiwanie na odbior paczki po 3 dni ! Zero kompetencji .W porownaniu do innych firm kurierskich z naszego rynku - zastanawiajace jak ta firma jeszcze wogole funkcjonuje.Nie polecam !
    Zaletybrak
    Wadywszystko!
  • ~Oli / 2019-01-31 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam !!!! Żenada!!!! Cztery paczki niedostarczone, odesłane choć były zapłacone z adnotacją iż nie było nikogo w domu co jest bzdurą bo całe dwa tygodnie o każdej porze dnia ktoś był w domu. Porażka, nie zamawiajcie towaru przez DHL !!!!
    ZaletyBRAK
    WadySame wady !!!!!!
  • ~Mateusz / 2019-01-30 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, żenada, dramat!!! Najgorsza firma jaka istnieje (ogólnie, nie jako kurierska) Kurier nie przyjechał w ogóle i przekazał że nikogo nie było w domu ale debil nie spodziewał się że jest monitoring 24/h. Następnie przez 2 dni kiedy dostaję informację w jakich godzinach ktoś jest w domu przyjeżdża jak mu pasuje a 3 dnia po całym dniu czekania SMS że jednak dzisiaj się nie uda. Kontakt z biurem obsługi to jakiś żart, żeby się czegoś dowiedzieć trzeba "wymyślać" że znowu się nadaje paczkę po drodze podając wymiary itp. i tak przechodząc przez kilka etapów automatycznej sekretarki w końcu łączymy się z człowiekiem który pewnie i tak nam nie pomoże I hit na koniec...kurierzy tej żenującej firmy nie dzwonią do klienta
  • ~Ja / 2019-01-30 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłek na wybrany adres tylko trzeba odbierać w oddalonym o 10 km punkcie.Nic sobie z klijenta nie robią tylko to olewaja.Firma nic nie warta.
  • ~Lola / 2019-01-30 11:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesylka kurierska tylko z nazwy. Doręczenie trwa nawet 4 - 5 dni. Obsługa klienta nie pomaga. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~agnieszka / 2019-01-29 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Standardowo, sms o nieudanej próbie dostarczenia paczki (zawsze jest ktoś w domu, zawsze!)i w związku z tym odbiór w punkcie, do którego nie mam ani blisko, ani po drodze. Do trzech razy sztuka, miarka się przebrała. Zapłaciłam za dostawę do domu, a nie za odbiór w punkcie - ta druga usługa jest o połowę tańsza, więc czuję się zwyczajnie oszukana. Od dziś, jeśli nie ma innej opcji dostawy, rezygnuję z zakupu. Nigdy więcej DHL.
  • ~Kasix / 2019-01-29 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dostałam wiadomość od DHL że kurier będzie miedzy 13-15 siedze w domu caly czas z chorym dzieckiem, nigdzie nie wychodze, a tu nagle sms że mnie w domu nie było i paczka będzie do odbioru gdzie indziej. Ja płacę, ja wymagam że ma dostarczyć pod wskazany adres. Na infolini maja to gdzieś odrazu połączenie jest rozłączane. Nigdy więcej z DHL nigdy!!!
  • ~mmm / 2019-01-29 12:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak jakiekolwiek obslugi klienta przez telefon / internet. Brak mozliwosci wycofania zakupu parcel post. Najgorzej zrobiona kurierska strona www, gdzie zakładka "kontakt" oznacza FAQ lub przekierowuje do stron nadania / odbioru paczki. CO TO MA WSPOLNEGO Z KONTAKTEM.
    ZaletyBRAK
    WadySłaba strona www
    Brak obsługi klienta
  • ~Gres / 2019-01-29 10:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Szczyt hamstwa i arogancji. Kurier podjechał pod dom postał i odjechał. Po czym zzaznaczył że nie udana próba doręczenia. Po skardze jego przełżony tłumaczył że miał takie prawo bo jak zemną rozmawiał pięć godzin wcześniej to mu powiedziałem że nie będzie mnie w domu.Na dodatek on jest u mnie o 14 tej i ja mam wtedy zwolnić się z pracy bo on później nie przyjedzie. I koniec.
  • ~Alka / 2019-01-28 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przesyłki nie dostarczył, pod adres nie przyjechał. Konieczność odbioru osobistego kilkadziesiąt kilometrów dalej. Firma nie odpowiada na reklamację.
  • ~Ewcia / 2019-01-28 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier odbierał paczkę osobiście, widział jak jest zapakowana sam wypisywal list przewozowy gdzie paczka miała kosztować 29.90. Odbiorca dostał paczkę gdzie za przesyłkę ma do zapłacenia 82.11zl!!! Bo przesyłka niestandardowe... Chyba widzą co biorą bo jakbym wiedziała ile to będzie kosztować to w życiu bym niczego nie wysłała!!!
  • ~Magda / 2019-01-26 12:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Miała przyjść do mnie sukienka,która potrzebowałam na piątkowa imprezę w czwartek,wieczorem napisali,ze będzie jednak w dniu jutrzejszym,czyli w dzień imprezy do 16:30. Zadzwoniłam o 17:30 żeby się dowiedzieć kiedy będzie,ponieważ potrzebowałam paczki na godzinę 20. Okazało się,ze kurier nie ma tej paczki i będzie w poniedziałek.. przyszła dzisiaj. Dzień po imprezie.
    WadyBrak dostarczenia przesyłki na czas
    Brak kontaktu z kurierem
  • ~KK / 2019-01-26 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak to może nazywać się firmą kurierska.Nie dostarczają paczek i wmawiają ze ktoś nie odebrał albo odmówił przyjęcia masakra totalne dno
    Składając skargę ze kurier był u mnie A nie zastał odbiorcy co oczywiście jest klamstwem.Pani na infolinii powiedziała może paczka by była już u pani gdyby nie skarga
    ZaletyBRAK
    WadyKLAMSTWO OLEWANIE KLIENTOW
  • ~Hmykl / 2019-01-25 23:24
    Ocena: 3.33 / 5
    Dhl jest najgorszym kurierem na swiecie sa nie zetelni i nie przynoszą paczek na czas
  • ~RK / 2019-01-25 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma przesyłki, a powinna być 2 dni temu. Śledzenie przesyłki pokazuje, że doręczona. Na skutek interwencji, odpisano mi że kurier wpisał błędny status. To oczywiście bzdura, że wpisał błędny status. Taka wymówka jest nie do przyjęcia, kurier odebrał moją paczkę już dwa dni temu. Wczoraj cały dzień miał wyłączony telefon, kogo wy tam zatrudniacie! Niestety oceniam negatywnie DHL, jest to już drugi raz w ciągu tego roku. Poprzednio kurier wpisał, że odmawiam przyjęcia przesyłki. A ja czekałem w domu. Czekałem o cztery dni dłużej niż normalna usługa.
    WadyNieodpowiedzialni kurierzy, fatalne załatwianie sprawy na infolinii!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981