Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kutanga / 2019-02-23 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhl Totalne dno kurier to król nierobów i krętacz tydzień czasu jechał odebrać przesyłkę i nie dojechał musiałem wysłać inną firmą.Dwukrotnie zglaszalem interwencje i nic nie pomogło,jak próbowałem skontaktować się z kurierem to odrzucał połączenia.Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej pseudo firmy.
  • ~Jarod / 2019-02-23 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny, chcąc odebrać przesyłkę z opłacona dostawa na sobotę, musiałam pofatygowac się 30km do oddziału. Tragedia: obsluga dostawy, reklamacji, telefoniczna. Po raz kolejny nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Wojciech / 2019-02-23 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czterech dni dostaję informacje o zmianie dostarczenia przesyłki,a przesyłki nie ma do dziś!!!!
  • ~Peace / 2019-02-22 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz pod rząd fatalna usługa. Za poprzednim razem kurier nie skontaktował się ani telefonicznie, ani sms-owo, ani mailowo, ani nie zostawił awizo i oczekiwana przesyłka została odesłana do US.
    Tym razem inna przesyłka z US, wybieram punkt dostarczenia czynny wedle rozpiski DHL 05:00-23:00, specjalnie by nie ryzykować ominięcia się z kurierem, jak za poprzednim razem, i by spokojnie zdążyć odebrać po pracy. A tu okazuje się, że punkt w praktyce jest czynny do.. 17:30 i nie jestem w stanie dotrzeć tam na czas po dniu pracy w piątek i odebrać przesyłkę mogę dopiero w poniedziałek!
    Kompletne dno.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyPóki co z mojego doświadczenia wynikają same wady.
  • ~GiGi / 2019-02-22 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nadana 4 dni temu,miała być na 2 dzień. A ja czekam....czekam... czekam... Ta firma kurierska to jakieś parodia firmy kurierskiej!!! nikt tam nic nie wie. NIE POLECAM !!!!!!
    ZaletyDzięki DHL zacząłem doceniać inne firmy kurierskie. Te w których słowność,kontakt i terminowość jest na poziomie.
  • ~rolnik / 2019-02-22 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie jest dostarczona po 10 dniach od nadania. Na stronie "śledzenie" od tygodnia przepisywana data dostarczenia na następny dzień. Pani z infolinii proponuje, żeby samemu pojechać (80 km) po przesyłkę do magazynu albo dostarczą w przyszłym tygodniu, ale nie poda w jaki dzień.
    Wadybrak możliwości ustalenia terminu dostawy, systematyczne wprowadzanie w błąd
  • ~Jola / 2019-02-21 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka do mnie nie dotarła, mimo wielu interwencji przez maila, przekierowania na inny dzien. Kurierzy nie dotrzymują godzin w jakich paczka ma byc dostarczona. Jakaś porażka ???? inne firmy kurierskie szanują klienta, a DHL to żenada.
  • ~Wika / 2019-02-21 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo czeka się na paczki, nie raz w ogóle z nia nie przyjechali tylko trzeba było odebrac w punkcie.. katastrofa.. na poczcie e-mail jest napisane ze przesyłka awizowana, a awiza w skrzynce na listy nie ma.. zdecydowanie nie polecam
  • ~Jola / 2019-02-20 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przesyłkę czekam 3 tygodnie. W tym czasie wykonałam całą masę połączeń do działu obsługi klienta. Niestety nie pracują tam na tyle kompetentne osoby,żeby pomóc mi w ustaleniu co właściwie stało się z moją przesyłką. Kurier jest zwykłym oszustem. Po założeniu interwencji otrzymałam informację,że kurier skontaktuje się ze mną,aby umówić termin dostarczenia zamówienia. Interwencja została zakończona,ponieważ kurier rzekomo skontaktował się ze mną. Dla jasności-nie zadzwonił do mnie żaden kurier z tej śmieszniej firmy,a dział obsługi prosi mnie o cierpliwość,wmawiając po raz kolejny,że wyjaśniają zaistniałą sytuację. Nie ma mowy,żebym odpuściła,ale z całą pewnością nigdy wiecej nie skorzystam z usług DHL. I wszystkim,ktorzy cenią sobie spokój,także odradzam współpracę z tą firmą.
    WadyIgnorowanie klientów, brak kontaktu z kurierem,chaos informacyjny,niekompetentni pracownicy
  • ~Karolina / 2019-02-20 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhl to najgorsza firma kurierska jaka znam!!! Nigdy nie bierzcie paczek za ich pośrednictwem! Dziś czekałam na paczkę której nie dostałam, kuriera nie było wogole a jak dzwoniłam to po dwóch sygnałach poczta mnie łapała. Rozumiem ze kurier rozłączał rozmowę ja rozumiem ze Wy macie zadanie nie dostarczać paczek????? To jest poprostu katastrofa!!! Nigdy więcej waszych „usług” i to już trzecia sytuacja której z waszej strony miałam okazje zaznać. Najgorsza firma ever!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu z kurierem i w efekcie nie dostarczone paczki!!!! Skandal
  • ~Mela / 2019-02-19 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!! Za każdym razem jak paczka ma zostać doręczona przez te firmę kurierską jest adnotacja ze nie udało się dostarczyć pod podany adres a zawsze u nas ktoś czeka w domu! Nie poważni ludzie!! Dramat. Mega nie polecam.
  • ~Sandra / 2019-02-19 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! We wtorek skladam zamówienie, w czwartek o 7 rano dostaje powiadomienie ze paczka zostala nadana, zaś o godzinie 14 że paczka nie została doręczona. Żadnego kontaktu ,paczka nadana nie znaczy ze bedzie tego samego dnia doreczona,nic ,zadnego nr telefonu, nada . Wchodzę na ich strone i patrze co moge zrobic , wygląda na to że moge tylko i wyłącznie przekierować paczkę na osobisty odbiór w innym punkcie ,mysle ok niech stracę pojade sama. Moi drodzy mamy wtorek a paczki jak nie bylo tak nie ma . Dodzwonienie sie do obslugi klienta rowniez graniczy z cudem. To był mój pierwszy raz z dhl i niestety ostatni.
  • ~Matys / 2019-02-18 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska mająca najgorszych kurierów w kraju. Nie odbierają paczek, nie dostarczają towaru - niezależnie w jakim województwie. Przestałem kupować produkty w sklepach, które mają dostawe tym rakowym tworem. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
  • ~mkb / 2019-02-16 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! PO sprawdzeniu statusu przesyłki okazało się ze została pomyślnie odebrana, szkoda że nie przeze mnie lub moim współlokatorów. Po połączeniu się z infolinią Pani zapytała się mnie czy znam PARAFKĘ-on odebrał, niestety nikogo takiego nie znam (żartownisia). Pani próbowała coś ustalić, okazało się że kurier zawiózł paczkę na zupełnie inny adres-inną ulice i że jest już po pracy i tego już nie odkręci, po czym w trakcie rozmowy rozłączyła się. Myśłałam ze oddzwoni, ale pomyliłam sie. Drugi telefon wykonałam i poprosiłam o interwencie i telefon co dzieje sie z paczką. Pod koniec ich dnia pracy po 2 godzinach od drugiego telefonu dowiedziałam ze że interwencja jest zgłoszona ale 15 min.temu no i jeszcze nic nie wiadomo. Następnego dnia znów zadzwoniłam i okazało się ze odział w moim mieście pracuje ale nie odzywa sie w tej sprawie. Pani krzyczał na mnie , była nie miła i nie grzeczna. Powiedziała ze moge złożyć reklamacje ale do niej potrzebuje nr listu przewozowego i rachunku który jest w paczce. Ale jak mam złożyć tą reklamacje jeśli nie mam paczki???? Bez sensu. Nadmienię zę w paczce były leki i probiotyki które nie mogą stać w cieple. Firma ewidentnie gra na czas. Nie chciano udostępnić mi nr tel. do oddziału bądź do osób zarządzających. TWierdziłą żę jest ochrona danych, z czy ktoś pomyślał o moich danych jakie były na paczce, żę ktoś obcy je widzi???SKANDAL!!! Taka międzynarodowa firma a standardy żadne.
    Wadynie dostarczają paczki na wskazany adres i udostępniają moje dane innym osobom
  • ~Anita / 2019-02-15 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Na kuriera czekałam od poniedziałku! Firma mówi, że nie ma z nim kontaktu. To jakich wy ludzi zatrudniacie?! Skandal
  • ~kp / 2019-02-14 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chciało się przyjeżdżać, po prostu dostałam smsa, że NIBY była próba dostarczenia i jest w miejscu odbioru (daleko od domu, bez możliwości zaparkowania). Byłam w domu, nikt nie dzwonił, dzwonek działa!
  • ~rozczarowany klient / 2019-02-14 16:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragediaaaa !!!! Czwarty dzień oczekiwałam na przybycie kuriera po paczkę, nie doczekałam się. Brak konkretnej pomocy konsultanta dzwoniąc na infolinię. Lekceważące podejście do klienta. Na pewno nie skorzystam więcej z usług DHL.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Husn / 2019-02-14 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tragiczny, wiecznie z wyrzutem jakby pracował za karę. Jeśli nikt nie otwiera drzwi przez chwilę to odjeżdża nawet nie dzwoniąc. Wiele razy miałam sytuacje że nie wiedziałam gdzie jest moja paczka. Ogólnie firma ma klienta gdzieś. Chcąc przekierować paczkę dostawałam informacje że nie mogą się dodzwonić do kuriera i zebym próbowała później. Kontaktu do kuriera tez nie kogą podać.
    Jeśli jest się w domu i trafi na kuriera to ok, jeśli nie to lata się po mieście i wykonuje 10 telefonów i szuka paczki.
    Tragedia!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~alex / 2019-02-13 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się telefonicznie jak ktoś np. nie odbiera domofonu (miałam awarię- więc powinnam stać chyba ciągle w oknie, żeby złapać kuriera), do tego nie ma możliwości kontaktu z kurierem w żaden sposób, po jakimś czasie jak się dodzwoniłam do dhl do centrali Pani poinformowała mnie, że kurier nie ma obowiązku dzwonienia przy doręczeniu i że nie poda mi numeru do niego. Czas doręczenia miałam od godziny 9:00 do 19:00 (cały dzień !!!!) nie było mnie w domu 1,5h, zostawiłam sąsiadowi pieniądze, żeby zapłacił jak kurier przyjedzie, ale niestety kurier nie raczył zadzwonić, że jest, a kolejna próba dostarczenia przesyłki będzie za 2 dni!!!!!.
    Kontakt z centralą utrudniony. Na stronie nie ma bezpośrednio numeru telefonu do centrali, czat niby działa, ale jakoś sprawnie nie odpowiadają. Ogólnie 3 razy pod rząd zawiodłam się na tej firmie i będę jej unikać jak ognia bo nie dostarczają przesyłek w sposób dogodny dla klienta. NIE POLECAM!!!
  • ~Niezadowolona / 2019-02-12 17:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Firmie nie zależy na dostarczeniu paczek.Kurier nie kontaktuje się w sprawie doręczenia.Wysłano tylko z automatu, że kurier będzie w godzinach 9:00 13:00. Pomimo, że człowiek siedzi w domu (traci czas)a kuriera jak nie było tak nie ma, dostaje się informacje zwrotna że paczka została awizowana i będzie ponowna próba doręczenia.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981