Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7688 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2019-05-15 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył dostarczyć przesyłki ,byłem cały dzień w domu dokonał zwrotu nawet nie zadzwonił . nigdy nie wyśle za posrednictwem DHL .
  • ~Nikt / 2019-05-14 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Brak kontaktu przed dostawą. Inni kurierzy przynajmniej dzwonia i pytają sie czy jest sie w domu albo mozna sie dogadać z nimi ze sie gdzieś ich złapie, a DHL? Nic!
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem.!!!!!!!!!
  • ~Kaja / 2019-05-14 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka zamówiona 30 kwietnia.Od pięciu roboczych dni z rzędu,codziennie mam maila,że przesyłka w danym dniu będzie dostarczona,czekam codziennie w podanych godzinach a on nie przyjeżdża...Jaja sobie robią,ile można czekać!
    ZaletyBrak
    WadyNiedostatecznie przesyłek
  • ~Andrzej / 2019-05-14 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    kiedy dostarczycie w końcu przesyłke, partacze z DHL
  • ~znowu niezadowolona klienka / 2019-05-14 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wieczór nie funkcjonuje. Mimo, że dopłacasz za taką opcję, kurier i tak bedzie usilnie probowal przywozic Ci ją co rano, po czym zwróci do nadawcy, beznajmniejszych przeprosin, czy próby rozwiązania sytuacji. MKurierzy dhl są bezczelni i mają gdzieś swoją pracę, ale najwidoczniej nikt nie wyciąga z tego konsekwencji. Odradzam stanowczko korzystanie z uslug tej firmy, to proszenie sie o problemy.
    Zaletybrak
    WadyBezczelni kurierzy, dostawy i kontakt z kurierem wyłącznie w godzinach 7-10(niezaleznie od zamowionych opcji), zniszczone opakowania, bezpomocna infolinia
  • ~Ewa / 2019-05-14 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragednia nigdy o czsie rozmach oczekiwania 10 -14 tej .Siedz i czekaj oni mają to gdzieś inne firmy powiadamiają SMSo której będą a tu nic.Kompletna ignorancja.
  • ~Rozczarowana klientka / 2019-05-14 05:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinie mam jak najgorszą ponieważ przesyłka zaginęła i nie ma żadnego kontaktu z DHL. Kurier również się nie kontaktował. Banda zlodziei
    ZaletyZadnych
    WadyNie dostarczenie przesyłki, brak kontaktu
  • ~Puciuduciu / 2019-05-13 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie, kurier nawet nie raczył przyjść pod wskazany adres, już którejś paczki na oczy nie widziałem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko fatalnie
  • ~Kuba / 2019-05-13 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę dno dna.
    Kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczki tylko wiezie ją do magazynu. Na historii przesyłki dwukrotnie mam napisane: próba doręczenia o godz. 0:00

    na stronie brak telefonu do kontaktu. DNO!
    trzeba sobie chyba zastrzegać że nie odbiorę paczki nadanej DHLem
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu ze strony kuriera.
    Brak telefonu na stronie
  • ~Paweł / 2019-05-12 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to moloch, który zupełnie nie panuje nad tym co robi i za nic nie odpowiada. Niezdolny nawet w najmniejszym stopniu do elastyczności, aby na przykład spróbować naprawić wyrządzoną szkodę gdy jest to jeszcze możliwe. Wszystko toczy się według sztywnej procedury - jeśli coś im wypadnie za burtę, nikt się tym nie przejmuje, karawana DHL idzie sobie dalej jakby nic się nie stało.

    Dostarczanie przesyłek na określony dzień i godzinę to zupełna fikcja. Paczki, które miały być dostarczone wieczorem, awizowane są rano, bez możliwości ponownego wysłania we właściwym terminie, choć paczka w międzyczasie została zwrócona do magazynu a wieczorny kurier jeszcze nie wyruszył w drogę. Jeśli zamówiłeś odbiór paczki na czwartek, spodziewaj się jej we wtorek lub w następny poniedziałek. Przy czym prawdopodobieństwo, że pracownik DHL choćby spróbuje rzeczywiście ci ją dostarczyć jest minimalne. Prawdopodobnie wystawi elektronicznie awizo, nawet nie zaglądając na twoją ulicę.

    Do tego DHL ewidentnie fałszuje dokumentację - np. o godzinie trzeciej po południu DHL informuje odbiorcę, że kurier próbował dostarczyć mu przesyłkę... o północy tego dnia, czyli za dziewięć godzin (!), jednak niestety nikogo nie zastał, więc paczkę będzie można spróbować odebrać dopiero za cztery dni. Więc albo DHL rzeczywiście przenosi się w czasie, albo kurier jest jasnowidzem i już po południu wie, że wieczorem nikogo nie zastanie.

    Itp., itd.

    Brak jest również jakiejkolwiek pomocy ze strony pracowników infolinii, którzy potrafią tylko powtarzać formułki ze strony internetowej i nie wykazują absolutnie żadnej chęci aby w jakikolwiek sposób pomóc klientowi.

    Podsumowując, współpraca z firmą DHL to pasmo frustracji, nerwów i niepewności.

    Zdecydowanie zalecam unikanie sprzedawców, którzy korzystają z usług DHL!
    ZaletyBrak
    WadyNiesolidność, nieterminowość, nieelastyczność i arogancja.
  • ~KLIENT / 2019-05-11 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczkę "zgubiono". BRAK SŁÓW! Jak można po złożeniu reklamacji odesłać odpowiedź o treści : "w ofercie posiadamy ubezpieczenie paczek"
  • ~Daarjaa / 2019-05-11 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Kurier nigdy nie dostarcza przesyłki. Nie dzwoni przed dostawą, nie zapyta czy klient jest w domu. Sms z informacją o dostawie i z ewentualnym przekierowaniem paczki nie zawsze zostaje wysłany. Paczki kierowane są do centrum dystrybucyjnego 30 km dalej i mam je sama odebrać. Najgorszy kurier na rynku. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
  • ~francois / 2019-05-11 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona.Na infolini przekazano mi ze odmowilem odebrania przesylki od kuriera.Po rozmowie infolinią dhl powiedziano mi że przesylka będzie dostarczona nastepnego dnia NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY
    Zaletybrak
    Wadykurier twierdzże był
  • ~Caracola / 2019-05-10 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostawy do domu za zapłacona usługę do domu, kurierzy hurtowo zostawiają paczki w punkcie odbioru narażając klienta na dodatkowe koszty. Brak odpowiedzi na interwencje w tej sprawie. Odbiór paczek z domu przesuwany wedle uznania kuriera, bez poinformowania klienta.
    ZaletyBrak
    WadyMonopol w większości siecowek
  • ~Mario / 2019-05-10 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona.Na infolini przekazano mi ze odmowilem odebrania przesylki od kuriera.Po rozmowie infolinią dhl powiedziano mi że przesylka będzie dostarczona nastepnego dnia.Nie dostarczyli przesylki i odeslali ja spowrotem do sklepu.I to ma być globalna firma.SZOK !
    ZaletyZalet zadnych nie ma.
    WadyCzas dostawy.
    Obsluga na infolini
    Problem z reklamacja
    Kurierzy.Skad ich biorą to jest pytanie.
  • ~Yana / 2019-05-10 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa! Nigdy w życiu nie spotkałam się z taką nieodpowiedzialność. Tydzień kurierzy nie odbierali pączki. Paczka była dużą, właśnie zaznaczyłam to w zamówieniu elektronicznym. Codziennie dzwoniłam im i prosiłam żeby odebrali tą paczkę! I co raz kurier przyjeżdżał i mówił że nie da rady sam odebrać ją, ponieważ:
    1. Jest dużą
    2.nie mam miejsca w samochodzie
    3. Nie dam rady, musu być 2 człowieka
    W końcu, po 3 reklamacjach, 1000000 rozmów telefonicznych i mailow- kurier oderlal paczkę, ale mąż odniósł ją do samochodu!!!!!! I to wszystko za moje pieniądze (koszt 100)
  • ~Dosia / 2019-05-10 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma złodzieje nie polecam omijajcie szerokim łukiem.
    Wysłałam paczke do klientki która zaginęła. Musiałam zwrócić pieniądze które za nią zapłaciła. Po złożeniu reklamacji oddali mi koszty wysyłki. Jak zapytałam kto mi odda poniesione straty kosztów towaru to mi napisali że mi się nie należy bo nie mam potwierdzenia że tyle wydalam. Masakra jak za rzeczy używane mogę mieć paragony.
    Omijajcie szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyDrogo
    Czas reklamacji wydłużają na Maxa.
    Gubią paczki,
  • ~Katarzyna / 2019-05-10 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedyna firma kurierska w Polsce, z którą mam wieczne problemy z komunikacją.
    Przekierowałam paczkę na inny adres, jednak system prawdopodobnie nie zadział i kolejnego dnia otrzymałam informację, że kurier awizował przesyłkę pod wcześniejszym adresem. Zmieniła więc adres raz jeszcze, miało przyjść potwierdzenie na e-mail - nie przyszło, jednak po "śledzeniu" trasy paczki sprawdziłam, że adres został zmieniony, choć nie jest napisane na jaki, więc liczę na to że znowu czegoś nie pochrzanili!
    Z drugą paczką, która jest w drodze w tym samym czasie jeszcze gorzej, ponieważ nie otrzymałam żadnej informacji o planowanym dniu doręczenia, a po sprawdzeniu status przesyłki (dzięki potwierdzeniu wysłania przesyłki przez nadawcę)okazało się, że paczka również była awizowana dzień wcześniej, jednak o tym już nikt nie raczył poinformować, ani mailowo, ani telefonicznie.
    Po rozmowie z konsultantem okazuje się, że za informację telefoniczną od kuriera trzeba również "zapłacić", wiec skoro nadawca nie zapłacił to kurier nie dzwoni. Coraz lepiej.
    Pomijam fakt, że zdarzało się również awizowanie przesyłek, pomimo czekania cały dzień na paczkę!
    Najgorsze doświadczenia "przesyłkowe" mam niestety z tą firmą i to niezmiennie od kilku lat.
  • ~Meg / 2019-05-09 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz na paczkę cały dzień w domu a na stronie info ze kurier nie zastał odbiorcy.. Kłamstwo i bezczelnosc wyższego rzędu.
    Z niecierpliwością czekam na konfrontację face 2 face jak już w końcu łaskawie dojedzie????
  • ~balbina / 2019-05-09 15:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zostawił mnie samą na parterze z wielką paczką. Poproszony o pomoc we wniesieniu jej ze mną na górę - odmówił.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12621
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8055
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7688
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024