Miałem już wcześniej problemy z DHL ( jakieś dwa lata temu ) przy odbiorze paczki nadanej przez dział handlowy jednego z producentów z mojej branży. Byłem osobiście po odbiór w Częstochowie ( bodajże na ulicy Bór ... ) a tam młoda dziewczyna skłamała mówiąc, że paczkę odesłano do nadawcy z powodu złego adresu odbiorcy czy coś w tym stylu. Owszem śledziłem przesyłkę w internecie i miała być w Częstochowie. Nie otrzymałem tej paczki w Częstochowie z w/w powodu. Wypowiedziałem wiele słów nie do cytowania i machnąłem na to ręką. Okazało się, że paczka po kolejnych dwóch dniach dotarła do mnie. Wcale nie była odesłana do nadawcy a tą młodą panienkę widocznie przeszkolono jak kłamać na poczekaniu.
W ostatnich dniach producent u którego złożyłem zamówienie znowu wpakował mnie w DHL. Gdybym wiedział pewnie bym złożył zamówienie gdzie indziej. Dostałem numer przesyłki i śledzę ją na stronie DHL. Wysłana została 19.06. 2019 r. . Przyjechała rano 21.06.2019 r. o 8:00 do Częstochowy i cały dzień w tej Częstochowie sobie przeleżała. Z Częstochowy do mnie jest 45 km, które można spokojnie pokonać w 1 godzinę 15 minut. Ale pewnie wszyscy poszli na urlop bo to długi week-end i mają w dupie jakąś tam przesyłkę. Jeżeli dobrze pójdzie ( o ile pójdzie ) to może przyjedzie w poniedziałek 24.06.2019 r. czyli 5 dni po nadaniu. Dodzwonić się nie można a gadanie z jakimś automatem nie jest na moje nerwy. ZaletyLepiej nie pytać.
WadyPrzez infolinię na której z nikim nie można porozmawiać i system komputerowy totalnie lekceważony jest klient. Jedyna dla niego rada to by cierpliwie czekał. Być może w końcu mu przywiozą jakąś przesyłkę. Całe to wyrażanie opinii to również strata czasu. Jak to jest, że tylu niezadowolonych jest klientów a firma dalej istnieje ?