Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lill / 2019-06-18 10:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna firma odbiory nie są realizowane bo kurier ma to gdzieś a z doręczeniami jest jeszcze gorzej , przesyłki po wydaniu do doręczenia lądują odrazu w punkcie odbioru z adnotacją iż nikogo nie było chociaż dostawa do firmy gdzie zawsze ktoś jest w najgorszym wypadku ochrona
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo aby wymienić
  • ~Agnieszka / 2019-06-17 12:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, tragedia, tragedia. Już drugi raz zamawiałam produkt i ciagle to samo. Brak kontaktu do kuriera, obsługa klienta - żadna (brak jakiejkolwiek pomocy). Czekałam na paczkę w domu w chwili doręczenia - niestety kurier napisał ze nie zastal nikogo w domu. Żenada !!!!!! DHL wstyd!!! Robicie z ludzi durniów !!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady!!!
  • ~Julia / 2019-06-17 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Nie da się z nikim porozmawiać na infolini, bo wszystko automatycznie jest nagrane. Nigdy z własnej woli nie wybieram tej firmy kurierskiej, ale w niektórych sklepach jest to jedyna opcja. Żadnej wiadomości o której mniej-więcej mozna sie spodziewać paczki.. najlepiej siedzieć i czekać w domu cały dzień aż łaskawie kurier dostarczy paczke.
    WadyTrudno wymieniać wady, jak cała firma okropna
  • ~Karolina / 2019-06-14 20:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Czas oczekiwania bardzo dlugi , mimo że paczka miała być dostarczona do godziny 14 , musiałam cały dzień spędzić w domu czekając do godziny 19 na przesyłkę , po czym Pani zadzwoniła żeby zejść po przesyłkę totalna żenada , więcej na pewno nie skorzystam z tej firmy przewozowej , nie polecam!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu z przewoznikiem , długi czas oczekiwania , brak dostarczania pod wskazany adres - trzeba sobie wyjść po paczkę ,
  • ~oli / 2019-06-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być doręczona w godzinach 11-17. Od godz.10 nie ruszałem się z domu a o 17 sprawdziłem status przesyłki i okazało się, że kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem! Natychmiast wysłałem skargę. Otrzymałem maila z przeprosinami i zapewnieniem, że przesyłka dotrze w następnym dniu. Następnego dnia pełen optymizmu zacząłem oczekiwanie od 10 a o 17 okazało się, że "przesyłka oczekuje na następny cykl doręczenia".Pomijam niedoręczenie przesyłki, ale przez dwa dni odpuściłem pracę, żeby czekać na kuriera co naraziło mnie na straty finansowe. Z taką ignorancją i olewactwem jeszcze się nie spotkałem. Radzę omijać DHL szerokim łukiem.
    WadyFirma nie spełnia podstawowego celu swojej działalności.
  • ~Niezadowolony / 2019-06-14 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja pierwsza
    Kurier 4 razy był z przesyłką(według tego co napisane było na stronie) a w domy ciągle ktoś był i nikogo nie widział.
    Sytuacja druga
    Kurier uciekł gdy powiedziałem że chcę otworzyć paczkę. Rejon południowe Katowice
  • ~Dani / 2019-06-14 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył dostarczyć paczki do domu.Wpisal w status,ze niekogo nie zastal.Czekalem w domu cały dzień.Dodzwonic sie z reklamacja tez graniczy z cudem!
  • ~bozena / 2019-06-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier dhl wcale paczki mi nie dostarczył. W dniu,kiedy miały być dostarczone czekałam pół dnia,później wrócił mąż i tez czekał,po czym dostaje smsa o godz 17.00 ,ze kurier nie zastał nikogo w domu,myślałam ze wyjdę z siebie cały dzień nigdzie nie wychodziliśmy,próbowałam się skontaktować zdhl,ale maja tylko nagrywane rozmowy,doczytałam się ze kurier za 2 dni będzie znów próbował dostarczyć paczkę lub odebrać można osobiście w firmie,a ze to daleko,to przekierowałam paczkę w okolicy,okazało się ze przekierowana paczka do punktu,który polecił mi dhl czyli sklep żabka ,właściciel sklepu paczki nie przyjął,żadnej informacji,żadnego telefonu,to jakaś kpina,znów weszłam na ich stronę,okazało się ze paczka wraca z powrotem do nadawcy
    odradzam wszystkim tą firme kurierską.
    Wadyniepoważna firma,lekceważy ludzi,paczki nie docierają,brak kontaktu ze strony kuriera
  • ~Kama / 2019-06-14 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka!!!! Kurier BY748 nie był łaskawy podjechać pod podany adres, zostawił w punkcie i "czesc"!!! Dostalam info ,ze proba dostarczenia byla nieudana i martw sie czlowieku jak odbierzesz paczkę.... paczka duża,zagraniczna, ale kogo to obchodzi.... NA INFOLINI NIE POMOGLI. NIE POLECAM!!
  • ~Masa / 2019-06-14 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra paczka zamowiona i opalcona w środę rano dotarla do mnie tydzien od wyslania przez nadawce masakra nie poelcam ,
  • ~wojtek75 / 2019-06-13 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony telefon nie dotarł do mnie mimo faktu, iż cały dzień w którym rzekomo była dostawa przebywałem w domu (mam trudności z poruszaniem się). Na stronie była i "Odmowie przyjęcia paczki przez odbiorcę". Paczka po zwrocie do nadawcy okazała się naruszona bowiem w środku był zupełnie inny telefon. (Jeden z najtańszych modeli zamiast zamawianego). Reklamację odrzucono zrzucając winę na nadawcę (Problem w tym, że nadawcę znam dobrze bo kupiłem od niego niejedną rzecz na allegro).
    Oszczędzanie na kurierach może i przynosi krótkoterminowe zyski, ale kurierzy mając nierealne normy i pracujący na "śmiecówkach" próbują kombinować jak mogą.
    Odbiór w punkcie działa bez zarzutu, ale jak wspomniałem mam problemy z poruszaniem się i dostawa do domu była dla mnie dużym udogodnieniem za które byłem gotów płacić. W obecnej formie firma może mieć poważne kłopoty, a zwalanie winy na innych to bardzo krótkoterminowa opcja.
    Zalety- brak (podstawowa usługa nie działa)
    Wady- usługa dostawy paczek do domu to zwyczajna loteria
    - okradanie paczek
  • ~Iwon / 2019-06-13 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Słyszałam różne historie, że nie doreczali paczek, że są nie mili że nigdy nie zastają nikogo w domu i wogole. Nie myślałam że mi się coś takiego przydarzy aż do dzis. Kurier dwa razy stwierdził że nie było mnie w domu i nawet nie zadzwonił. Pani z obsługi klienta okropna, połączyła mnie z kurierem który oświadczył mi że pewnie zły numer tel podałam bo nie mógł się dodzwonić. Co jest bardzo dziwne bo jakoś SMS z informacją że mnie nie zastał przyszedł na dobry numer :/ szok niedowierzanie. Kiedy zapytałam czy doręczy mi paczkę powiedział że już nie że ją odeśle do nadawcy i że to moja wina że nie odebrałam paczki. Strata czasu na dyskusje z tymi ludźmi. Masakra.
    ZaletyZero
    WadyNie spelnili swojego podstawowego zadania. Paczka nie dostała!
  • ~Piotr / 2019-06-12 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Większego g*wna ze świecą szukać. Czy nadaję czy odbieram paczki to dla kuriera nigdy nie ma mnie w domu. Nie dzwoni. Wpisuje sobie w system, że mnie nie zastał i już.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie zleceń i klientów
  • ~SD / 2019-06-11 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczywiście, to standard dla DHL - czyli brak próby dostarczenia przesyłki!!! Informacja o przekierowaniu przesyłki i termin tygodniowy na odbiór. Koszt usługi 20 zł. Nie polecam tej firmy. To niewiarygodne, żeby tak firm działała w dzisiejszych czasach. To kradzież pieniędzy, nie usługa. Nie ma, co ocenić pozytywnie. Uważajcie na tę firmę. Jest wiele innych solidniejszych. Brak możliwości zgłoszenie reklamacji i skargi.
  • ~Paulina / 2019-06-11 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas zakupów internetowych, wybierałam dostępną opcję dostawy: DHL kurier wieczorny. Informację o nieudanej próbie doręczenia przesyłki wraz z adresem punktu odbioru przesyłki otrzymałam po godzinie 13. Przed kontaktem telefonicznym z infolinią upewniłam się, że wybrałam rzeczywiście opcję kurier wieczorny. Na infolinii potwierdzono, że taka usługa była zamówiona, ale przesyłkę złożono już w punkcie odbioru, wobec czego poradzono mi, abym złożyła reklamację (interwencję) za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie dhl24.com.pl. Po złożeniu reklamacji, szybko uzyskałam następującą odpowiedź:
    "Szanowni Państwo,
    Niestety nie mamy możliwości odbioru przesyłki z punktu po przyjęciu jej na stan.
    Przesyłka może zostać odebrana przez każdego posiadającego kod PIN oraz numer telefonu, na który został wysłany."

    Uważam, że w ramach reklamacji usługa powinna zostać wykonana ponownie zgodnie ze zleceniem. Ponadto, taka praktyka może być wykorzystywana przez kurierów do tego, by nie podejmując faktycznie próby doręczenia zostawiać takie paczki w punktach odbioru. Co więcej, zapłaciłam za usługę, której nie otrzymałam.
    O ile pomyłkę co do godziny dostawy jestem w stanie zrozumieć, o tyle nie mogę zrozumieć "wymurowania" ściany, z którą spotyka się klient składając tego rodzaju reklamację.
  • ~Anonim / 2019-06-11 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca przesyłek
    Kurier cham prostak i kryminalista, straszył mnie że mnie znajdzie bo ma moje dane i adres
    Zglosilam do DHL że chcę jego dane osobowe ponieważ chcę sprawę zgłosić na policji, w odpowiedzi dostałam przeprosiny i obietnice że zostaną wyciągnięte konsekwencje względem tego człowieka.
    Skończy się na upomnieniu i pogrozeniu palcem
    A ja w dalszym ciągu nie wiem czego mogę się spodziewać po kimś takim jak on
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~maarzena / 2019-06-11 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka wogole nie została dostarczona, po kilku interwencjach okazało się że paczka nadal leży w punkcie odbioru-2 tygodnie. Zdecydowanie nie polecam, szczególnie wysyłkę za pośrednictwem punktów Żabka
    Zaletybrak
  • ~Tubi / 2019-06-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona do domu pomino opłaty i oczekiwania na nią. Kurier postanowił zostawić paczkę w Żabce i wysłał maila, że złożyłem dyspozycję o zmianie zlecienie. To ostatnie jest nieprawdą. Obsluga klienta nie była w stanie mi pomóc ani interweniować. Nie polecam tej firmy
    ZaletyNie znam
    WadyWysłanie kłamliwego maila, brak pomocy ze strony BOK
  • ~Lodz / 2019-06-11 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka jeszcze nigdy nie zostala doreczona mi do domu. Pracuje w domu i jestem na miejscu, tymczasem za kazdym razem otrzymuje sms, iz po nieudanej probie doreczenia przesylka zostaje pozostawiona w sklepie. Nigdy jednak zadna proba doreczenia nie zostala podjeta. Kurier parkuje pod sklepem i od razu pozostawia tam wszystkie paczki. Uznaje usluge za niewykonana, placi sie za doreczenie do domu a nie sklepu. Czesto zamawiam przez internet i niestety nie zawsze jest wybor kuriera. Przy wyborze, nigdy juz nie wybiore dhl, skandalicznie niski poziom uslug
    ZaletyBrak
    WadyNie wykonywanie uslug
  • ~miłośniczka szpilek i koronkowych wdzia / 2019-06-11 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo serdecznie chciałam podziękować Panu Kurierowi - Panu Marcinowi (nr 117), który obsługiwał moje rejony zamieszkania.
    A firmie pogratulować doboru rzetelnego pracownika. Oby firma zawsze miała takich kurierów.
    Dziękuję za owocną współpracę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981