strona 356 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- nastepna »
-
~Paulina / 2019-07-02 10:12
Boże nie nawidze tej firmy kurierskiej, kurier nie przyjeżdża, zero kontaktu i beznadziejna obsluga w ogole nie można sie na infolinie do dzeonic zeby porozmawiac z CZLOWIEKIEM a nie ze sztucznym głosem. MASAKRA zawsze jest z tą firmą problen -
-
~Jakub / 2019-07-01 18:52
Te karaluchy mają taki długi czas oczekiwania an przesyłke,że to jest jakieś nieporozumienie, a stosunek ceny do jakości jest beznadziejny. -
~Aaa / 2019-07-01 18:01
Nie polecam. Dzisiaj miałam mieć dostarczoną paczkę do domu. Czekałam, nie wychodziłam z domu, a tu dostałam smsa, że paczka do odbioru w punkcie żabka, bo nikogo nie było. Zdenerwowana poszłam po paczkę i okazało się, że nie tylko mi nie dostarczył. Starszą panią, która chodzi o kuli i specjalnie zamówiła do domu, bo ma problemy z poruszaniem się też wykiwali. W ten upał biedna musiała iść. Ciężko im dostarczyć do domu, przecież to jest ich praca i za to mają płacone. ZaletyBrakWadyZakłamanie i lenistwo -
~Piotr / 2019-07-01 17:51
Najgorsza firma. Kurier nie przyjechal i klamal ze mnie nie bylo w domu. Nie mozna do nich sie dodzwonic, nie mozna maila.napisac, a czat pojawia sie na stronie losowo.... WadyKłamstwo kuriera -
~Klient / 2019-07-01 14:32
Nie polecam tej firmy nikomu paczka została im dostarczona w środę dziś jest poniedziałek i nadal brak jakiejkolwiek wiadomości od firmy Żenada ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Monia / 2019-07-01 12:29
Kurier niekompetentny, bez listu przewozowego. Nie przyjechał w umówionym terminie. Kłamał, że nikogo nie zastał. Dział obsługi klienta tez nie do końca kompetentny, odsyłają do innych działów. Kontakt utrudniony.
NIE POLECAM TEJ FIRMY.ZaletybrakWadydużo -
~Jola / 2019-07-01 11:41
Kurierzy niekultularni i nietaktowni.
Wnikaja w szczegóły dotyczące paczki. Przecież to nie jest ich sprawa, co się zamawia i z jakiego powodu przekłada się odbiór paczki. -
~Kk / 2019-07-01 08:51
Kolejna negatywna opinie. Niestety dhl nie szanuje swoich klientów. Umawiałam sie na odbiór 3 razy. Nikt nie zadzwonił, nikt nie skontaktował sie ze mną w żaden sposób. Dziś maja pojawić sie po raz 4 ale czy to nastąpi? Szczerze watpię. Za każdym razem pisze reklamacje j za każdy razem dostaje ten sam szablon, ze przepraszają i ze monitorują sytuacje. Po prostu zajmijcie sie swoją praca? Nie oszukujcie i nie ignorujcie ludzi. Cała ta firma to jakaś kpina. ZaletySerwis nie działa wiec jakie zaletyWadyBrak obsługi klienta, brak kontaktu z kurierem, nieprofesjonalne podejście do zleceń. -
-
~manioszkaa122 / 2019-06-29 01:00
Zamówiłam paczkę którą miał mi przywieść kurier DHL. Zobaczyłam kuruera stojącego przy innej klatce bo chyba mieszkania mojego szukał. Jak już znalazł zadzwonił do domofonu, ja otworzyłam mu dzrzwi od klatki. Kurier nawet nie wszedł na 1 piętro, wyszedł i odjechał. Na stronie DHL jest że paczka została odebrana ale nie przeze mnie! infolinia gówno dała tylko same automaty. OSZUŚCI! Na stronie sklepu z którego zamówiłam jest napisane że paczka gotowa do dostarczenia ale nie została jeszcze odebrana! Zaletyżadnych!Wadywszystko! począwszy od złodziejskich kurierow po automaty na infolinii! MASAKRA -
~No name / 2019-06-28 21:57
Ostrzegam wszystkich przed wyborem punktu odbioru przesyłki jak Żabka przy ul. Lipowej 28 Białymstoku. Trzy razy próbowałam odebrać przedpłaconą paczkę.Kasjerka nie była w stanie mi jej wydać. Czytnik nie mógł wczytać kodu z paczki. Kasjerka wykazała zupełny brak zainteresowania w rozwiązaniu problemu. Telefon do kierowniczki i DHL również nie pomógł. Zupełny brak zainteresowania wydaniem paczki przez Dhl jaki ten konkretny punkt Żabka. WadyNie wydano przedpłaconej paczki. -
~Zbigniew / 2019-06-28 18:51
W dniu dzisiejszym odebrałem SMS z informacją, że przesyłka, którą miano mi dostarczyć do domu, została umieszczona w automacie DHL Kraków, ul. Lipska 28. Rad-nierad pojechałem odebrać tę przesyłkę, no i zaczęło się:
- automat okazał się być "ślepy i głuchy" - jeden-jedyny ekranik było ciemny, żadnej instrukcji jego obsługi naklejonej na obudowie. Nie wiadomo - "tak ma być", czy jednak awaria?
- po wielokrotnych próbach "obudzenia" automatu pozostało przyjąć, że jednak zepsuty. Na obudowie, oprócz naklejki z logiem "DHL", żadnej informacji, co robić w takim przypadku - w ogóle brak JAKIEJKOLWIEK informacji, np. telefomu alarmowego na takie właśnie przypadki. Zero. Nic zupełnie
- personel "Biedronki", gdzie to pudło stoi, "umył ręce" na zasadzie: "to tu sobie stoi, ale to przecież nie nasze"
- bardziej nierad niż "rad" wywołałem na ekraniku smartfona (bez niego pewnie nic bym nie poradził) stronę DHL aby znaleźć tam jakiś kontakt. Na stronie pełno zdjęć "zachęcających do skorzystania z usług" - ale numeru telefonu, dostępnego od razu, i napisanego dużymi literami, aby nie można go było przeoczyć - choroba, jakoś nie ma
- już po kwadransie zabawy ze smartfonem udało mi się dokopać wreszcie do numeru 426345100
- po obowiązkowym odsłuchaniu nagrań z automatu - "zachęcających do skorzystania z usług", a jakże - czyli w sumie po jakichś 10 minutach, automat wyjaśnił, że mam zadzwonić pod numer 426345345 i rozłączył się
- pod nowym numerem znowu automaty z zachęcającymi tekstami - zero wskazań jak tu połączyć się z jakimkolwiek w ogóle konsultantem
- po kolejnych 10-15 minutach, wybrawszy jedyną opcję dającą nadzieję na połączenie z kimś żywym - "nadaj paczkę", chociaż chciałem odebrać - i po odsłuchaniu pakietu melodyjek i gawęd w końcu mam na linii jakąś panienkę
- panienka nic mi nie pomoże bez numeru paczki - mimo, że problem mam z niedziałającym automatem, a nie np. z zaginioną przesyłką. Próbując w trakcie rozmowy jakoś dobrać się do SMS-a z tym numerem, oczywiście zostaję rozłączony
- uzbrojony w numer paczki dzwonię kolejny raz - już po jakichś 10 minutach zgłasza się jakiś młodzieniec i po wypytaniu mnie o szczegóły odsyła mnie pod ten sam numer, od którego zacząłem to wydzwanianie, "bo tu jest DHL Express, a paczkę mam przez DHL parcel" (albo odwrotnie - nie pomnę już). Okazuje się, że mam zadzwonić i tak długo słuchać bajek odgrywanych przez automat, aż powie, że "nastąpi połączenie z konsultantem"
- dzwonię pod ten pierwszy numer - z malejącą cierpliwością słucham odgrywanych bredni, w końcu po jakichś 15 minutach odzywa się kolejna panienka
- panienka domaga się nie tylko numeru paczki, ale i wszelkich możliwych szczegółów doręczenia - bo w przypadku braku któregokolwiek ma pełne prawo mnie spławić (podobno...) - ale "trafiła kosa na kamień", bo wyspowiadałem się ze wszystkiego
- panienka w końcu przyjmuje do wiadomości, że nie mam problemu z samą paczką jako taką, ale z automatem, w którym ją zamknięto - zamiast przywieźć mi do domu - i obiecuje pomoc
- po kolejnych 20 minutach słuchania bzdur odgrywanych z automatu słyszę panienkę wreszcie zgłaszającą się ponownie i informującą, że nie udało się połączyć z nikim z Krakowa, a jej zwierzchnik polecił przekazać, że w sprawie paczki skontaktują się ze mną w poniedziałek
Konkluzja: "serwis" DHL-u to amatorszczyzna w najgorszym wydaniu. Kompletny brak organizacji. Nie będę się powtarzał - jak było, opisałem powyżej.Zalety"Zalety"? Jakie "zalety"? Możliwość sprawdzenia "czy masz stalowe nerwy" chyba (ja nie mam).WadyWYŁĄCZNIE wady -
~Marta / 2019-06-28 18:27
Moimi iż byłam cały dzień w domu nie dostałam paczki tylko później wiadomość ze kurier nie zastal nikogo w domu. Nie chciało mu się nawet podjechać i zadzwonić dzwonkiem to nie pierwszy raz ! -
~Darek / 2019-06-28 18:14
Kurier po jednym doręczenia przesyłki odeszła ją do adresata powinien 3razy dostarcza to najgorsza firma jaka istnieje tego kurier powinno się zwolnić naco połowie tracza stoją na cepeni aby godziny leciał DHL to najgorsza firma po odebraniu rasz przesyłki od razu ją
który pracuje w Legnicy odesłalii to chodzi o kuriera z Lubina powinni go obciążyć za tę godzinyZaletyFuWadyFu -
~Odbiorca DHL / 2019-06-28 17:52
Paczka od trzech dni w oddziale w Lublinie. Do mnie jest z Lublina 100 km to kurier już by przyszedł na piechotę, na połączenie z konsultantem czekałem 19 minut ale się udało,konsultant nie może przyjąć reklamacji telefonicznie tylko odsyła na stronę internetową gdzie ja jako odbiorca nie mam jakiegoś durnego numeru zlecenia nadania przesyłki ( nie mylić z nr. przesyłki bo to co innego). Następnym razem na pewno nie wybiorę przewoźnika DHL. ZaletyTe pytanie to chyba jakiś żartWadyWszystko chyba opisałem powyżej -
~Xxx / 2019-06-28 13:18
Od tygodnia paczka w magazynie . Przez telefon obiecują że dzisiaj będzie i na tym się kończy. -
~ishi / 2019-06-28 13:10
Kurier nie zastał odbiorcy o godzinie 11.48. Rzecz w tym że ja cały czas byłem i czekałem. Zero kontaktu przez telefon. Zero kontaktu przez video-domofon. To jest kpina!!! Dzwoniąc na infolinie dostałem info automatyczne "proszę śledzić przesyłkę" Wy sobie jaja robicie z ludzi totalnie. Pomijam że przesyłka jest dla mnie ważna. I teraz co?! Mam czekać może do poniedziałku na klatce i wyczekiwać jak jaśnie wielki kurier którego nie stać na telefon pojawi się z przesyłką?! Nie korzystajcie z ich -
-
~Olo / 2019-06-28 11:11
Długo i nie idzie się dodzwonić !!!,nikt nie odbiera telefonu !!!.Same.automaty KATASTROFA NIE POLECAM !!! ZaletyŻADNYCHWadyNIE ODBIERANIE TELEFONU !!! -
~Wiktoria / 2019-06-28 10:19
Nikomu nie polecam kuriera z DHL nie dość że pracownicy są niemili wręcz opryskliwi to jeszcze leniwi. Zamówiłam paczkę którą miła mi przywieść kurier niestety po telefonie on kuriera dowiedziałam się że nie przywiezie mi dzisiaj początki bo do mojej wioski jest objazd przez remont a mu się nie chce jechać dodatkowych 5 km by mi ją dostarczyć na koniec dodał żebyś sobie przekierowała paczek. Gdybym mogła gdzieś indziej ja przekierować to spoko ale nie moge i nie potok zamawiałam kuriera z dostawą do domu żeby w ostatniej chwili zmienić adres dostawy. -
~Aga / 2019-06-28 09:50
Niestety, muszę dołączyć się do negatywnych opinii. Ponad pół dnia spędziłam w oczekiwaniu na zamówionego kuriera, który na dodatek - nie pojawił się. Nie otrzymałam żadnego wyjaśnienia ze strony firmy. Nie ma też sensu dzwonić na infolinię, gdyż tylko ciągle pojawiają się komunikaty łączenia tonowego... Kontakt z żywym człowiekiem, który pomógłby szybko i rzeczowo rozwiązać problem okazał się niemożliwy, chociaż próbowałam dzwonić ponad 10 razy!!!
NIE POLECAM tej firmy! -
~Alicja / 2019-06-28 07:17
Kurierzy DHL to lenie ,którym się nie chce pracować.Pracownicy biura również.Złożyłam pisemną reklamację, na którą nie otrzymałam odpowiedzi.Nie dostarczają przesyłek na adresy domowe jedynie do punktów odbioru.Zastanawiam się dlaczego H&M jeszcze utrzymuje z nimi wsółpracę.SZCZERZE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!
strona 356 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- nastepna »