ZaletyBrak
strona 356 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- nastepna »
-
~Irek / 2019-06-24 16:19
Kurier, nie dzwoni tylko odrazu zostawia paczkę w żabce, z której nie można odebrać paczki bo system nie działa i niewiadomych kiedy można dostać własną paczkę, totalne dno i brak profesjonalizmu. -
-
~Marta / 2019-06-24 13:56
Kurier chamski i wysilił się nawet, żeby się skontaktować. A dzieliły nas dwie minuty od mojego domu. -
~Mona / 2019-06-22 13:40
Po raz kolejny firma kurierska DHL wykazała się bardzo słaba jakością swoich usług. Pomimo powiadomień SMS towar nie został dostarczony na czas a siedziba firmy zamknięta - brak informacji na drzwiach !!!! Tragedia !!!!! -
~wer123 / 2019-06-22 12:02
Zamówiłam dwie paczki. Czekam na nie od kilku dni, firma pracuje od 8-18 i dokladnie tyle czekam w domu, po czym dowiaduje się cały czas że moja paczka dotrze później. Ja nic nie zmieniam, firma sama mi zmienia datę doręczenia. Nie da się do nikogo dodzwonić i wyjaśnić kiedy moje paczki dokładnie będą. Przesyłki są mi potrzebne na jutro, a okazuje się, że dostanę je być może w przyszłym tygodniu. Po przeczytaniu innych opinii przekierowałam je do żabki, o jednej z paczek nie mam teraz żadnych informacji (gdzie jest i kiedy i gdzie ja dostanę). -
~Malgo / 2019-06-22 08:17
nie polecam... nie dostarczaja paczek pod wskazany adres, kurier nie dzwoni i nawet nie probuje dostarczyc paczki tylko od razu zostawia ja w punkcie odbioru. Z internetu czlowiek sie dowiaduje ze "nie ma go w domu" i paczka jest do odbioru w żabce.... kolejny raz to samo, nawet nie probuja dzwonic do klienta... a na dodatek kurierzy mówia wprost ze nie oplaca sie im dzwonic do klienta i pytac czy jest w domu bo jak zostawia przesylke w punkcie odbioru to maja i szybko i zaliczone ze dostarczyli ZaletyzadnychWadyobsługa -
~Adam / 2019-06-21 21:45
Miałem już wcześniej problemy z DHL ( jakieś dwa lata temu ) przy odbiorze paczki nadanej przez dział handlowy jednego z producentów z mojej branży. Byłem osobiście po odbiór w Częstochowie ( bodajże na ulicy Bór ... ) a tam młoda dziewczyna skłamała mówiąc, że paczkę odesłano do nadawcy z powodu złego adresu odbiorcy czy coś w tym stylu. Owszem śledziłem przesyłkę w internecie i miała być w Częstochowie. Nie otrzymałem tej paczki w Częstochowie z w/w powodu. Wypowiedziałem wiele słów nie do cytowania i machnąłem na to ręką. Okazało się, że paczka po kolejnych dwóch dniach dotarła do mnie. Wcale nie była odesłana do nadawcy a tą młodą panienkę widocznie przeszkolono jak kłamać na poczekaniu.
W ostatnich dniach producent u którego złożyłem zamówienie znowu wpakował mnie w DHL. Gdybym wiedział pewnie bym złożył zamówienie gdzie indziej. Dostałem numer przesyłki i śledzę ją na stronie DHL. Wysłana została 19.06. 2019 r. . Przyjechała rano 21.06.2019 r. o 8:00 do Częstochowy i cały dzień w tej Częstochowie sobie przeleżała. Z Częstochowy do mnie jest 45 km, które można spokojnie pokonać w 1 godzinę 15 minut. Ale pewnie wszyscy poszli na urlop bo to długi week-end i mają w dupie jakąś tam przesyłkę. Jeżeli dobrze pójdzie ( o ile pójdzie ) to może przyjedzie w poniedziałek 24.06.2019 r. czyli 5 dni po nadaniu. Dodzwonić się nie można a gadanie z jakimś automatem nie jest na moje nerwy.ZaletyLepiej nie pytać.WadyPrzez infolinię na której z nikim nie można porozmawiać i system komputerowy totalnie lekceważony jest klient. Jedyna dla niego rada to by cierpliwie czekał. Być może w końcu mu przywiozą jakąś przesyłkę. Całe to wyrażanie opinii to również strata czasu. Jak to jest, że tylu niezadowolonych jest klientów a firma dalej istnieje ? -
~Jan / 2019-06-21 18:42
Bardzo ważna przesyłka została przesłana korzystając z DHL - po kontakcie z kurierem miała być o 15:00 w piątek (dziś) - dostałem potwierdzenie ustne. Czekałem do 17 i nic. Sprawdziłem status - cofnięty a przesyłka została zwrócona do sortowni. Pan kurier wolał zrobić sobie wolne. Pani na infolini rozbrajająco powiedziała, że jutro nie pracują i kolejny raz spróbują dostarczyć dopiero w poniedziałek. Koszty związane z tym faktem to koszt braku wykonania usługi klientowi w sobotę (prawdopodobna rezygnacja z usługi z powodu braku urządzenia), koszt zwolnienia z dnia pracy przekraczają wielokrotnie koszt wysyłki. Mają te punkty DHL, zamiast tam zostawić na weekend (może udałoby mi się odebrać) to niestety straciliście klienta. Nadmienię, że przesyłka z podobnego regionu Polski wysłana przez GLS w tm samym czasie bez problemu doszła na czas. I od razu mogę rozwiać wątpliwości - nie nie jestem w żaden sposób powiązany z GLS... ZaletybrakWadyistnieje -
~Betti / 2019-06-21 16:00
To się w głowie nie mieści cały dzień dziś w domu siedziałam nikt nawet nie zadzwonił po czym SMS że nikogo kurier nie zastał!Dziadostwo -
-
~wolfiepl / 2019-06-21 15:18
PORAŻKA. NIE POLECAM. OD SAMEGO RANA PACZKA LEŻY W SOLCU KUJAWSKIM, DALEKO IM DO INOWROCŁAWIA ???? JEST PIĄTEK I NA INFOLINII USŁYSZAŁEM ŻE DOPIERO W PONIEDZIAŁEK DOSTANE BO KURIEROWI NIE CHCE SIĘ RUSZYĆ DUPY. SWOJĄ DROGĄ INFOLINIA RÓWNIEŻ DO BANI, PO PODSTAWÓWCE TAM LUDZI CHYBA BIORĄ, BARDZO NIEKOMPETENTNI. ZaletybrakWadyCiężko się dodzwonić, niekompetentna obsługa, kłamstwa i krętactwa, brak dodtawy w wyznaczonym terminir -
~Dudupapa / 2019-06-21 14:32
Nie polecam tej firmy. Musiałem jechać do punktu odbioru bo kurierowi nie chciało się dostarczyć mi paczki. Nawet nie zadzwonił ani nie napisał sms-a, w internecie wpisałem numer paczki i pokazało mi że "paczka przekierowana do punktu odbioru z powodu źle napisanego adresu". Jak się później okazało, adres był dobry. Jak kogoś nie lubisz i chcesz mu zrobić na złość a musisz mu coś wysłać to DHL będzie swietnym wyborem! ZaletyEeeWadyTa firma sama w sobie jest wadą -
~Łukasz / 2019-06-21 10:32
Paczka idzie od 10.06. I dojsc nie moze dhl to debile pracuja tam dzieci ktore dzwonia na domofon i uciekaja. Paczka byla we wtorek do dostarczenia ale oczywiscie nie dojechala bo kurier nigo nie zastal sciama ja uj. Caly dzien czekalem na ta paczke ani nr do kuriera ani nic kurier widmo. 19.06 pani przepraszala i obiecywala ze w piatek bedzie a dzisiaj jekis czub na infolini ze paczka niest za wysoka na samochod brawo geniuszu 50cm to faktycznie zawysoko tylko pytanie jak odebral ja kurier od nadawcy ze za wysoka ? Helikopterem? Niekompetenta firma a o ludziach nie wspomne. Nie polecam tego syfu ! ZaletyZadne!WadyCala firma jedna wielka wada ! -
~Karola / 2019-06-19 21:05
Za każdym razem gdy paczka ma byc dostarczona przez DHL jest ten sam problem, czyli wszystko jest przeciągane. Jak się to zdążyło raz czy dwa stwierdziłam że skoro mieszkam na wsi to akurat nie zdążył bo miał tylko jedną paczkę, ale tak jest zawsze. Ta firma to koszmar. Zamawiam kurierem, bo zależy mi na czasie, a tu takie cyrki. Mam porównanie z innymi firmami gdzie paczka zawsze jest na czas, można się skontaktować z kurierem. Jeśli jest wiadomość, że tego dnia przesyłka będzie doręczona to ja dostaje. Z DHL nigdy nie zdażyło się mi dostać paczki bez problemów. Nawet nie ma zadnego kontaktu. A najgorsza kpina z klienta to informacja, że nie została paczka doręczona, bo w domu nikogo nie było. Może niech wezmą winę na siebie i napiszą, że to oni nie ogarniają zamiast wmawiać komuś, kto specjalnie nigdzie nie wychodził czekając na kuriera, że go nie było. Nie polecam nawet za darmo. ZaletyBrakWadyWszystko: czas dostawy, kontakt z kurierem, kłamliwe tłumaczenia zamiast przyznać się do błędu -
~Kamila / 2019-06-19 20:20
Ostatni raz z DHL, nigdy więcej. Zawsze to samo paczka nie dostarczona, za co ja płacę?? Zero kontaktu nawet próby podjęcia się dowozu, pomijam fakt że u mnie w domu zawsze ktoś jest. KPINA -
~Qosmio974 / 2019-06-19 17:29
Paranoja... 2 dni kurier "probowal" dostarczyc paczkę, pierwszego dnia mimo tego że ktoś był w domu to informacja że nikogo nie zastał, od razu na infolinię dzwonilismy i kurier nie odbiera... informacja że jutro będzie kolejna próba. Dzisiaj uwaga informacja że kurier nie zastał nikogo w domu!!! Znowu telefony na infolinię i za 5 razem dowiedziałem się że kurier nie miał czasu! To jest dramat po prostu. Bardzo zła firma. Nie polecam. W kulki lecą. Mam nadzieję że stracą klientów biznesowych za to co wyprawiają. Dodatkowo wg infolinii kurier próbował się skontaktować pod poprawny numer bo sprawdzałem 3 razy, do mnie i co? Oczywiście żadnego nie odwbranego połączenia brak. KPINA PO PROSTU. NIE POLECAM!!! ZaletyBrakWadyCała firma -
~ROZCZAROWANY / 2019-06-19 14:05
Dwa tygodnie temu DHL miał dostarczyć mi paczkę z zamówieniem. Paczka miała być do odebrania w Parcel Shopie. Okazało się, ze kurier zostawił paczkę, ale nie wie gdzie. Parcel Shop ma ją na stanie w systemie, ale nie ma jej fizycznie. A infolinia twierdzi, ze paczka od dwóch tygodni jest dostarczana, ale nie wiedzą gdzie jest. Nie mogą sprawdzić, w którym Parcel shopie się paczka znajduje, bo (tu cytat z infolinii) "nie ma takiej procedury i tak w ogóle o co mi chodzi?"
Paczka nadal nie dostarczona, złożone trzy reklamacje i ZERO ODPOWIEDZI od firmy DHL, która nie poczuwa się do zrobienia czegokolwiek, aby paczkę znaleźć. MASAKRA!!!ZaletyZERO!!! NIC!!!Wadyfatalna obsługa, gubią paczki i nie poczuwają się do jakiejkolwiek odpowiedzialności, brak jakiejkolwiek pomocy -
~LIZ / 2019-06-19 11:57
Kolejny raz korzystam z usług tej firmy I mam bardziej ze ostatni.
Obsługa I poziom kultury kuriera poniżej jakiegokolwiek standardu.
Firma powinna zwracac wieksza uwage na poziom obslugi, poniewaz co raz wiecej osob rezygnuje z zakupow jesli obsluguje wysyłki DHL -
-
~Barbara / 2019-06-19 09:02
Kolejny raz probowal mnie kurier oszukac twierdzac ze nie ma nikogo w domu. Wysnul te bzdury po fakcie nieodebrania telefonu wysylajac smsa o nieudanym doreczeniu. Malo tego jak zadzwonilam powiedzial ze byl nikogo nie bylo i zeby sobie odebrac paczke bo on juz tu nie bedzie jezdzil itp bzdury. Dopiero jak mu "grzecznie" uswiadomilam ze jego zasr..... obowiazkiem jest zadzwonic do drzwi klienta a nie rozmawiac z nim badz nie przez telefon i malo tego caly czas bylam w domu to za 5 minut byl pod domem z paczka. Nie dajcie sie tym oszustom trzeba z nimi stanowczo i paczka ma byc do domu dostarczona bo za to zaplacilismy. Jednym slowem NIE WARTO NIE POLECAM DHL WadyOszusci i lenie -
~Dorota / 2019-06-19 08:47
Zamówiłam przesyłkę niestety wczoraj tj. 19.06.br.miała do mnie dotrzeć. PACZKI BRAK!!!! W cały dzień byłam w domu nikt paczki nie doreczył za to otrzymałam dziś informacje ze była próba doręczenia przesyłki, to chyba żart.
Dziś skontaktowałam się z infolinia DHL bo innej możliwości nie ma i usłyszałam ze taka próba była i jedynie pani moze mnie połączyć z kurierem bo nikt nie poda mi numeru do kuriera w celu kontaktu. Niestety proba przekierowania z infolini do kuriera sie nie powiodła(kurier nie odbierał) usłyszałam ze mam sprobowac kolejny raz połączyć sie z infolinia w celu przekierowania rozmowy do kuriera. NAJGORSZA FIRMA, kontakt fatalny ponizej 1, jakosc uslugi ponizej 1,podejscie do klienta ktory płaci za usluge ponizej 1.Drugi raz skorzystałam z DHL i zapewne ostatni, czuje sie oszukanaZaletyBrakWadyJakość obsługi
Jakosc kontaktu z kurierem
Jakosc dostarczenia przesyłek
Czas dostarczenia przesyłek
Calosc poniżej 1 -
~Patryk / 2019-06-18 18:40
Ostatnio, dokładnie 12 czerwca, zamówiłem parę rzeczy na stronie SFD i przy wyborze kuriera wybrałem oczywiście dhl, bo był najtańszy (chyba wiem dlaczego, bo pracują tam skończone jełopy, którzy zarabiają ochłapy i z tego powodu wolą wyżywać się na odbiorcach oszukując ich, zamiast zmienić pracę, bo do niczego innego się nie nadają!), czego bardzo żałuję... Paczkę miałem odebrać wczoraj 17 czerwca, nie odebrałem, mój błąd, ale wogóle nawet nie zadzwonił, dosłownie chwilę mnie w domu nie było. Dzisiaj 18 czerwca miała być druga próba doręczenia paczki i nie pojawił się w ogóle, przyszedł tylko mail, że paczka po kolejnej nieudanej próbie doręczenia zostanie odesłana do punktu dhl... Zostałem zmuszony zrezygnować z zamówienia przez baranów, z żadną firmą kurierską nie miałem żadnych problemów, dopóki nie natrafiłem na nich, zawiodłem się i w pełni popieram opinię o dhl, jako najgorsza firma kurierska w polsce ZaletyBRAKWadyPRZESYT -
~Anna / 2019-06-18 16:04
Żenada fatalna obsługa. Zadzwoniłam na infolinię ponieważ chciałam zmienić godziny dostswy gdyż miejsce dostawy to firma pracująca do 17 ,niestety w godzinach 17.00-22.00 nikt kuriera nie zastanie. Na infolinię powiedzieli że mam zadzwonić około 15.00 i zobacz6my co da się zrobić zadzwoniłam usłyszałam żeby zadzwonić o 17.00 to możliwe że kurier przywiezie paczkę pod inny adres. Niestety okazało się, że nie ma takiej możliwości i poproszono mnie o złożenie reklamacji i tam zmianę godzin dostswy tak też zrobiłam. Po 5 min zadzwoniła do mnie obsługa z informacją o przyjęciu zgłoszenia i obietnicą że z rana na następny dzień paczka dotrze jest 16.00 i nie ma. Zadzwoniłam na infolinię i dostałam informację że paczka jest na magazynie ponieważ nikt jej nie zabrał!!! . Powiedziałam co sądzę niczym Pan stwierdził że może tylko przeprosić i przekierować dostawę na jutro. Cyrk poprostu brak szacunku do klijenta. Zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta niestwty inaczej się nie da!!!. Czekam na przesyłkę do jutra do 9.00 ZaletyBrakWady100000000
strona 356 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- nastepna »