Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ediwl / 2019-07-03 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    13 nadałem przesyłkę oczywiście DHL przez portal wysyłkowy epaka. Obiecano mi że w sobotę przesyłka dojdzie tylko mam zapłacić dwa razy drożej, zapłaciłem. Kurier miał odebrać przesyłkę w godzinach 11-14 dostałem taką wiadomość. pojawił się o godz 17;30, i zapewnił że przesyłka dotrze. 17 czerwca poniedziałek otrzymałem email , przesyłki nie doręczono. teraz nie mogę zareklamować bo nadawca nie może a klient nie otrzymał na czas i nie chcę płacić. Zapłaciłem za przesyłkę dwa razy więcej bo miała być doręczona w sobotę. Już nic nie wyśle DHLem.
  • ~Walentyna / 2019-07-03 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 3 lipca czekałam na przesyłkę. Kurier nie przyjechał za to w swojej firmie zostawił wiadomość, że nie było odbiorcy w domu. Jestem w domu ponieważ jestem po operacji więc nie wychodze nawet na chwilę. Za to widziałam przez okno jak kurier doręcza przesyłki do sklepu obok,potem wsiada i odjeżdża. Najwyraźniej nie chciało mu się wchodzić na piętro bloku. Poprzednim razem napisał , że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki. Kiedy w końcu udało mi się dodzwonić do DHL okazało się, że mam "złożyć interwencję". To najgorsza firma kurierska.Nie wywiązują się ze swoich obowiązków i bezczelnie kłamią, że to klient jest winien. NIE POLECAM. Zdarzało się, że paczki doręczane były późnym wieczorem przez członków rodziny kuriera, ponieważ kurier, jak to ładnie ujęto "że popił".
    Bez komentarza.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,brak kontaktu z kurierem,nie doręczają przesyłki, lekceważący stosunek do klienta, zawsze winien jest klient, który nie był obecny w domu nawet w przypadku gdy z tego domu nie rusza się nawet na minutę. Brak profesjonalizmu.
  • ~Agnieszka / 2019-07-03 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce. Brak infolinii. Brak kontaktu z kurierem. Dostarczają jak sobie chcą. Reklamacja tylko mailowo po zarejestrowaniu. Żenada
    WadyWszystko tragicznie
  • ~Mariusz / 2019-07-03 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej krytyki, kurier wogóle nie próbuje dostarczyć paczki, tylko informacja że mogę zrezygnować z dostawy lub odebrać w ich punkcie. W dodatku jedyny punkt obsługujący ten rodzaj przesyłki jest oddalony o 50km. Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia.
    Wadykurierzy, czas, punkty odbioru
  • ~Maximus / 2019-07-03 07:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna lipa te DHL już 5 dzień czekam na przesyłkę A paczka ma być z Częstochowy brak mi słów ciągle czekać w domu
    ZaletyBrak
    WadyW dostawie i kontrakcie z kurierem DHL
  • ~Amanda12 / 2019-07-02 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Żadnego kontaktu z kurierem, przesyłka od kilku dni ciągle wraca do punktu DHL w Tarnowie. Żadnej próby dostarczenia. Kpina i brak szacunku. Wszystko rozumiem, ale to już przechodzi wszystko.
    ZaletyŻadne.
    WadyWszystko.
  • ~lolka / 2019-07-02 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiem się jako były na szczęście już kurier, praca koszmar tak jednym słowem , trzeba spróbować żeby widzieć o czym mówię , dzień pracy zaczyna się moi mili o godzinie 6:00 na magazynie, totalna abstrakcją jest w takim wypadku tzw kurier wieczór , bo praca dziennie musiałby trwać około 14 godzin , paczek na dzień 70-100 to nie jest mało więc kurier nie będzie się użalać nad każdą paczka i dzwonił do klienta . Kończąc rozwóz około 16 , faktyczny koniec pracy jest około 18 bo trzeba wrócić do Zabrza , rozliczyć się, ludzie zamawiają paczki i mają pretensje że kurier nie ma wydać , tyle że na magazynie pieniędzy na "start" nie dostajesz. " Niech Pan poczeka na mnie będę za ok 10 min " -ludzie to praca , nie sielanka nie można na każdego czekać bo nie wróciłbym do domu , wyobraźcie sobie ze macie dużo pracy a ktoś wam powie teraz sobie usiądź na 10 min , patrz jak czas ucieka bezsensownie . Ogólnie praca dla ludzi o mocnych nerwach , nie raz praca po 14 h, sezon zimowy to parada atrakcji. Nie masz możliwości zaplanowania czegokolwiek bo każdy dzień to loteria jak długo będziesz w pracy, z urlopem też nie jest łatwo, bo paczki ktoś rozwozić musi a kurierów brakuje, tak więc pisanie interwencji mija się z celem , konsekwencji z tego nie będzie , bo zwalniając kogoś musieliby znaleźć kolejnego łosia który wytrzyma ten burdel Zarobki około 3k , ale warto tu nadmienić ponowie jak długi jest dzień pracy. NIe polecam

  • ~Julia / 2019-07-02 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dhl to jakiś żart! Zamówiłam przesyłkę 3tygodnie temu. Do dzisiaj nie otrzymałam przesyłki. Dzwoniąc na infolinie dostałam informacje ze kurier już tydzien temu był u mnie tylko nie mógł znaleźć mojego adresu i dał adres nieznany i odesłał moja paczke. Szkoda ze nie raczył skontaktować się ze mną telefonicznie. Nie dostałam nawet żadnej informacji kiedy zostanie dostarczona moja paczka. Nie mieszkam na zadupiu żeby nie umiał znaleźć mojego domu. (Mieszkam w centrum:) ) jestem zażenowana i na pewno będę unikać przesyłek z dhl. Jakoś inne firmy kurierskie nie maja takiego problemu.:)
    ZaletyBrak
    WadyWSZYSTKO CO DOTYCZY DHL
  • ~Paulina / 2019-07-02 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Boże nie nawidze tej firmy kurierskiej, kurier nie przyjeżdża, zero kontaktu i beznadziejna obsluga w ogole nie można sie na infolinie do dzeonic zeby porozmawiac z CZLOWIEKIEM a nie ze sztucznym głosem. MASAKRA zawsze jest z tą firmą problen
  • ~Jakub / 2019-07-01 18:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Te karaluchy mają taki długi czas oczekiwania an przesyłke,że to jest jakieś nieporozumienie, a stosunek ceny do jakości jest beznadziejny.
  • ~Aaa / 2019-07-01 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Dzisiaj miałam mieć dostarczoną paczkę do domu. Czekałam, nie wychodziłam z domu, a tu dostałam smsa, że paczka do odbioru w punkcie żabka, bo nikogo nie było. Zdenerwowana poszłam po paczkę i okazało się, że nie tylko mi nie dostarczył. Starszą panią, która chodzi o kuli i specjalnie zamówiła do domu, bo ma problemy z poruszaniem się też wykiwali. W ten upał biedna musiała iść. Ciężko im dostarczyć do domu, przecież to jest ich praca i za to mają płacone.
    ZaletyBrak
    WadyZakłamanie i lenistwo
  • ~Piotr / 2019-07-01 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Kurier nie przyjechal i klamal ze mnie nie bylo w domu. Nie mozna do nich sie dodzwonic, nie mozna maila.napisac, a czat pojawia sie na stronie losowo....
    WadyKłamstwo kuriera
  • ~Klient / 2019-07-01 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy nikomu paczka została im dostarczona w środę dziś jest poniedziałek i nadal brak jakiejkolwiek wiadomości od firmy Żenada
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Monia / 2019-07-01 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier niekompetentny, bez listu przewozowego. Nie przyjechał w umówionym terminie. Kłamał, że nikogo nie zastał. Dział obsługi klienta tez nie do końca kompetentny, odsyłają do innych działów. Kontakt utrudniony.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Jola / 2019-07-01 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy niekultularni i nietaktowni.
    Wnikaja w szczegóły dotyczące paczki. Przecież to nie jest ich sprawa, co się zamawia i z jakiego powodu przekłada się odbiór paczki.
  • ~Kk / 2019-07-01 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna negatywna opinie. Niestety dhl nie szanuje swoich klientów. Umawiałam sie na odbiór 3 razy. Nikt nie zadzwonił, nikt nie skontaktował sie ze mną w żaden sposób. Dziś maja pojawić sie po raz 4 ale czy to nastąpi? Szczerze watpię. Za każdym razem pisze reklamacje j za każdy razem dostaje ten sam szablon, ze przepraszają i ze monitorują sytuacje. Po prostu zajmijcie sie swoją praca? Nie oszukujcie i nie ignorujcie ludzi. Cała ta firma to jakaś kpina.
    ZaletySerwis nie działa wiec jakie zalety
    WadyBrak obsługi klienta, brak kontaktu z kurierem, nieprofesjonalne podejście do zleceń.
  • ~manioszkaa122 / 2019-06-29 01:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłam paczkę którą miał mi przywieść kurier DHL. Zobaczyłam kuruera stojącego przy innej klatce bo chyba mieszkania mojego szukał. Jak już znalazł zadzwonił do domofonu, ja otworzyłam mu dzrzwi od klatki. Kurier nawet nie wszedł na 1 piętro, wyszedł i odjechał. Na stronie DHL jest że paczka została odebrana ale nie przeze mnie! infolinia gówno dała tylko same automaty. OSZUŚCI! Na stronie sklepu z którego zamówiłam jest napisane że paczka gotowa do dostarczenia ale nie została jeszcze odebrana!
    Zaletyżadnych!
    Wadywszystko! począwszy od złodziejskich kurierow po automaty na infolinii! MASAKRA
  • ~No name / 2019-06-28 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed wyborem punktu odbioru przesyłki jak Żabka przy ul. Lipowej 28 Białymstoku. Trzy razy próbowałam odebrać przedpłaconą paczkę.Kasjerka nie była w stanie mi jej wydać. Czytnik nie mógł wczytać kodu z paczki. Kasjerka wykazała zupełny brak zainteresowania w rozwiązaniu problemu. Telefon do kierowniczki i DHL również nie pomógł. Zupełny brak zainteresowania wydaniem paczki przez Dhl jaki ten konkretny punkt Żabka.
    WadyNie wydano przedpłaconej paczki.
  • ~Zbigniew / 2019-06-28 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym odebrałem SMS z informacją, że przesyłka, którą miano mi dostarczyć do domu, została umieszczona w automacie DHL Kraków, ul. Lipska 28. Rad-nierad pojechałem odebrać tę przesyłkę, no i zaczęło się:
    - automat okazał się być "ślepy i głuchy" - jeden-jedyny ekranik było ciemny, żadnej instrukcji jego obsługi naklejonej na obudowie. Nie wiadomo - "tak ma być", czy jednak awaria?
    - po wielokrotnych próbach "obudzenia" automatu pozostało przyjąć, że jednak zepsuty. Na obudowie, oprócz naklejki z logiem "DHL", żadnej informacji, co robić w takim przypadku - w ogóle brak JAKIEJKOLWIEK informacji, np. telefomu alarmowego na takie właśnie przypadki. Zero. Nic zupełnie
    - personel "Biedronki", gdzie to pudło stoi, "umył ręce" na zasadzie: "to tu sobie stoi, ale to przecież nie nasze"
    - bardziej nierad niż "rad" wywołałem na ekraniku smartfona (bez niego pewnie nic bym nie poradził) stronę DHL aby znaleźć tam jakiś kontakt. Na stronie pełno zdjęć "zachęcających do skorzystania z usług" - ale numeru telefonu, dostępnego od razu, i napisanego dużymi literami, aby nie można go było przeoczyć - choroba, jakoś nie ma
    - już po kwadransie zabawy ze smartfonem udało mi się dokopać wreszcie do numeru 426345100
    - po obowiązkowym odsłuchaniu nagrań z automatu - "zachęcających do skorzystania z usług", a jakże - czyli w sumie po jakichś 10 minutach, automat wyjaśnił, że mam zadzwonić pod numer 426345345 i rozłączył się
    - pod nowym numerem znowu automaty z zachęcającymi tekstami - zero wskazań jak tu połączyć się z jakimkolwiek w ogóle konsultantem
    - po kolejnych 10-15 minutach, wybrawszy jedyną opcję dającą nadzieję na połączenie z kimś żywym - "nadaj paczkę", chociaż chciałem odebrać - i po odsłuchaniu pakietu melodyjek i gawęd w końcu mam na linii jakąś panienkę
    - panienka nic mi nie pomoże bez numeru paczki - mimo, że problem mam z niedziałającym automatem, a nie np. z zaginioną przesyłką. Próbując w trakcie rozmowy jakoś dobrać się do SMS-a z tym numerem, oczywiście zostaję rozłączony
    - uzbrojony w numer paczki dzwonię kolejny raz - już po jakichś 10 minutach zgłasza się jakiś młodzieniec i po wypytaniu mnie o szczegóły odsyła mnie pod ten sam numer, od którego zacząłem to wydzwanianie, "bo tu jest DHL Express, a paczkę mam przez DHL parcel" (albo odwrotnie - nie pomnę już). Okazuje się, że mam zadzwonić i tak długo słuchać bajek odgrywanych przez automat, aż powie, że "nastąpi połączenie z konsultantem"
    - dzwonię pod ten pierwszy numer - z malejącą cierpliwością słucham odgrywanych bredni, w końcu po jakichś 15 minutach odzywa się kolejna panienka
    - panienka domaga się nie tylko numeru paczki, ale i wszelkich możliwych szczegółów doręczenia - bo w przypadku braku któregokolwiek ma pełne prawo mnie spławić (podobno...) - ale "trafiła kosa na kamień", bo wyspowiadałem się ze wszystkiego
    - panienka w końcu przyjmuje do wiadomości, że nie mam problemu z samą paczką jako taką, ale z automatem, w którym ją zamknięto - zamiast przywieźć mi do domu - i obiecuje pomoc
    - po kolejnych 20 minutach słuchania bzdur odgrywanych z automatu słyszę panienkę wreszcie zgłaszającą się ponownie i informującą, że nie udało się połączyć z nikim z Krakowa, a jej zwierzchnik polecił przekazać, że w sprawie paczki skontaktują się ze mną w poniedziałek

    Konkluzja: "serwis" DHL-u to amatorszczyzna w najgorszym wydaniu. Kompletny brak organizacji. Nie będę się powtarzał - jak było, opisałem powyżej.
    Zalety"Zalety"? Jakie "zalety"? Możliwość sprawdzenia "czy masz stalowe nerwy" chyba (ja nie mam).
    WadyWYŁĄCZNIE wady
  • ~Marta / 2019-06-28 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moimi iż byłam cały dzień w domu nie dostałam paczki tylko później wiadomość ze kurier nie zastal nikogo w domu. Nie chciało mu się nawet podjechać i zadzwonić dzwonkiem to nie pierwszy raz !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982