Totalne dno. Trzy dni czekam w domu za odbiorem przesyłki, dwie reklamację, a kurier za każdym razem nie zastał mnie w domu...
ZaletyBrak.
WadyWszystkie możliwe.
~justyna / 2019-08-28 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Nic dodać nic ując ostatnia firma kurierska jaka bym ponownie wybrała. Paczka od dnia 19.08.2019 odebrana i nie doręczona. Kurier sam decyduje o tym czy dostarczy czy nie. Wypisane że adresat odmówił odebrania po czym adresat o tym nic nie wie że paczka była do doręczenia. Pani na infolinii to powinny iść do pracy bo te interwencje to nic nie dają. Co innego w systemie co innego one mówią i tylko Przepraszają. Koszmar.
Zaletybrak
Wadywszystkie jakie możliwe na firmę przystało
~Ola / 2019-08-28 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Porażka!!!!!! Nie zobaczyłam kuriera tym bardziej paczki, którą zamówiłam.... Założyłam interwencje, która nic nie dała. Ostatecznie paczka trafiła do nadawcy.
~Paulina / 2019-08-27 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurierom się nie chce dostarczać paczek i sami je odrzucają pisząc że odbiorca odmówił odbioru.
~Paweł / 2019-08-27 15:17
Ocena: 1.33 / 5
Paczka przyszła cała rozwalona, na infolinii nie ma informacji o sposobie ubiegania się o pieniądze z ubezpieczenia jakie oferuje dhl. Ponadto kurier oznajmił mi, że paczka uległa uszkodzeniu, ponieważ ten miał ostre hamowanie, oznajmił mi to paląc przy tym papierosa narażając moje życie, ponieważ jestem uczulona na dym papierosowy i powoduje on u mnie puchnięcie dróg oddechowych. Nie polecam, proponuję zamknąć firmę.
~Ewelina / 2019-08-27 12:25
Ocena: 1.00 / 5
To.sa jakieś żarty pojechałam po paczkę osobiście ponieważ się nie wyrobiliscie i mieliście poślizg kilka.dni po.czym zostałam odeslana z kwitkiem SKANDAL!!!!
~X / 2019-08-27 12:21
Ocena: 2.33 / 5
Kurier wcale się nie kontatkuje. Dostałam wiadomość, że próba doręczenia się nie powiodła, ale tej próby nie było. (Cały dzień byłam w domu).
ZaletyBrak
~Luizka / 2019-08-27 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Paczka przedświąteczna zaginęła bezpowrtonie, nikt nie wiedział gdzie jest i czy kiedykolwiek do mnie dotrze.
ZaletyBrak
~Artur / 2019-08-27 09:02
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy się nie kontaktują. Musiałem we własnym zakresie jeździć, żeby odebrać przesyłkę. Czekałem w punkcie 50min ! Ta firma jest mało profesjonalna, ma dosłownie klientów gdzieś.
~PAweł / 2019-08-26 22:52
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne!!!!
Paczka zabezpieczona styropianem 5 cm z każdej strony owinięta strechem ubezpieczona i z napisami gdzie góra i nie rzucać dociera do adresata w tragicznym stanie!!! W środku sprzęt połamany! Dramat....!
Zaletybrak
Wadydno
~arekpaw72 / 2019-08-26 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Paczka którą odebrał kurier od nadawcy zaginęła w DHL Parcel Ciechanów. Dzwoniłem do DHL ale niestety nikt nie potrafił mi powiedzieć gdzie jest moja przesyłka. Czekam już trzeci tydzień a przesyłki nie ma. Parodia. Nigdy więcej DHL.
ZaletyŻadnych
WadyNawet nikt nie potrafił powiedzieć przepraszam
~Niezadowolona klientka / 2019-08-26 19:33
Ocena: 2.67 / 5
Moja opinia dotyczy pracowników, dokładnie starszej Pani z czarnymi włosami, która rozwozi paczki w gminie Mircze (powiat Hrubieszowski). Pani jest bardzo nieuprzejma, niecierpliwa oraz nieprofesjonalna. Nie potrafi poczekać chwili tylko do skutku dzwoni dzwonkiem do drzwi, ostatnio Pani nie miała 50 groszy aby mi wydać (nie jest to duża suma ale nie chodzi o to, chodzi mi o niekompetentne zachowanie) Pani zamiast zaproponować rozwiązanie tej sytuacji po prostu powiedziała „nie mam wydać” odwróciła się i odeszła bez słowa... takie zachowanie jest śmieszne i nie wiem jak takie osoby mogą pracować z innymi ludźmi.
ZaletyBrak
WadyNieprofesjonalni pracownicy
~Marzena / 2019-08-26 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Wybrałbym 0 kurier robi z paczką co chce w statusie próba doręczenia gdzie taka próba nie miała miejsca. Radzę omijać dhl jeśli tylko się da
WadySame!!!
~Klient / 2019-08-26 16:16
Ocena: 1.67 / 5
Kurier już drugi raz przekierował paczkę do punktu odbioru ze względu na "nieudaną próbę doręczenia", z tym że żadnej próby doręczenia nie było. W wiadomości od DHL nie podano adresu punktu, gdzie znajduje się moja paczka.
~Marzena / 2019-08-26 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! List w Warszawie z ochoty na Bielany dostarczany od czwartku do wtorku
~Wkur kluent / 2019-08-26 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta i dostarczanie paczek na poziomie poniżej 0. Kurier kilkakrotnie już nie dostarczył przesyłki mimo, że w statusie było że nie zastał odbiorcy a nawet, że odbiorca odmówił przyjęcia paczki. Po prostu jakaś kpina i żarty. Moja firma i wszystkie z których zamawiam ma od teraz kategoryczny zakaz korzystania z usług firmy dhl.
WadyCała firm DHL i automatyczna obsługa klienta
~gdn / 2019-08-26 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy nie dostarczają paczek i karzą samemu sobie je odbierać z magazynu. Kłamią, że byli pod wskazanym adresem. Interwencje to też kpina. Nic nie dają. Nigdy więcej DHL!
Zaletybrak
Wadywszystko co robi ta firma
~kitka / 2019-08-25 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Dużo zamawiam w sieci,a z takim podejściem do klienta spotkałam się pierwszy raz. Sprzedawca wysłał przesyłkę od ręki. Kurier nie będąc u mnie ( byłam w domu) i nie kontaktując się ze mną telefonicznie wywiózł przesyłkę na obrzeza Wrocławia i zostawił ją w Żabce, z której oczywiście sama musiałam ją odebrać,choć zamawiałam zakupy do domu. Składanie reklamacji to też jakieś żarty wygenerowane z automatu.Niby mają twoją interwencję ,ale w rezultacie nic z nią nie robią,choć zapewniają ciebie ze z całych sił wyjaśniają sytuację.
Wniosek: jeśli sprzedawca korzysta z firmy kurierskiej DHL -mówię dziękuję.
~Rozczarowany klient / 2019-08-23 07:37
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda, ze nie da się wybrać zera dla obsługi klienta DHL parcel. Dotyczy zarówno kuriera jak i infolinii. Nigdy w życiu nie spotkałam się z taka arogancją i olaniem klienta. Generalnie uzyskałam info, ze takie jest standard DHL, ze kurier bez próby doręczenia paczki ma prawo zostawić ją w punkcie odbioru i to wcale nie w najbliższym, tylko w takim jak jemu pasuje (czyli kompletnie nie pasującym klientowi). Szok i niedowierzanie. Dodatkowo osoba na infolinii prycha śmiechem w słuchawkę, ze oni nic z tym nie zrobią, bo takie są ich procedury i wszytsko jest OK.
Wady- obsługa klienta na poziomie zerowym
- ignorowanie wiadomości wysłanych do DOK
- brak próby dostarczania paczek
- pozostawianie paczki w punkcie oddalonym o kilka kilometrów od klienta pomimo dostępnych parcel shopow w odległości 300m
~Małgorzata_T. / 2019-08-22 19:47
Ocena: 3.00 / 5
Karygodne podejście kuriera DHL Parcel do klienta - nie dostarcza przesyłek.
Dwa razy w sierpniu 2019 r. spotkałam się z kompletną arogancją.
Na początku sierpnia po złożeniu skargi kurier miał przywieźć przesyłkę na drugi dzień - NIE PRZYWIÓZŁ!!!
W połowie sierpnia (druga przesyłka) i ponownie dzień czekania a kurier nie dostarczył przesyłki. Wolałam już podjechać do punktu odbioru przesyłek, tylko że firmie płaci się za dostarczenie pod wskazany adres! Za to biorą opłaty!!!
Przykre jest to, że nie są wyciągane żadne konsekwencje w stosunku do nierzetelnych kurierów. Ale skoro przełożeni nie szanują samych siebie pozwalając na samowolkę kurierów, to co się dziwić, że firma przestaje być szanowana.