Zaskakujące jest to, że to się nie zmienia! Te same sytuacje powtarzają się tam notorycznie.
Brak możliwości kontaktu z kurierem; kurierzy, którzy odnotowują doręczenie przesyłki bądź odmowę, kiedy w ogóle nie próbowali jej dostarczyć; przekłamane godziny doręczenia;
Infolinia! Już po raz kolejny mój numer przesyłki okazuje się błędny, a bez jego znajomości nie mam możliwości połączenia się z konsultantem! Kiedy już naklikam się w innej opcji, by wreszcie finalnie zostać połączoną z konsultantem na linii, owa osoba nie jest w stanie skontaktować się z kurierem ani podać numeru. Paczka z zamawianej przeze mnie firmy wyszła tego samego dnia. 4 dni później wciąż jej nie mam. Ze względu na dostawcę.
Niestety, ale firmy kooperujące z tymi o powyższym podejściu, same będą tracić swoich klientów.
W obecnych czasach, kiedy tak ważne jest zdrowe podejście do klienta, ta firma strzela sobie w kolana.
ZaletyNiestety, jeśli były, zostały zapomniane przez lawinę komplikacji przy każdorazowym kontakcie.
WadyWszystko to co wyżej.