04/11/19 nadanie paczki swinoujscie .04.11..15.27informacja sms ze paczka zostanie dostarczona 05.11.07.11 paczki nie ma.pierwszy monit. 08.11 na stronie dhl informacja ze paaczka dotarla do magazynu w szczecinie oddz.przeclaw.12.11.19 godz.21,50 zero informacji lub jakiegokolwiek sladu dzialania. paczka sie rozplynela/co mi pozostalo czy tylko uokik i sad.nigdy wieccej dhl omijac szerokim lukiem.zero kontaktu a wrecz ordynarne unikanie kontaktu z zywym czlowiekiem
Zaletymozna szukac wiecznosc cala
Wadywszystkie mozliwe
~Urri / 2019-11-08 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej obrzydliwa usługa pocztowa w Polsce. Katowice, os. Tysiąclecia - kurier nie przyjeżdża, nie dzwoni, ale zaznacza w systemie, że klienta nie było w domu. Trzeci raz w ciągu roku! Za każdym razem, gdy dostawa przez DHL to stanowi problem.
WadyOszustwo
~kasiek / 2019-11-08 17:44
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Paczka z żywnością zgnieciona. Kurier umył ręce bo odebrałam - nie bylo widać ze paczka uszkodzona. Reklamacja odrzucona. oni przyjeli kase dostarczyli a ja zostalam bez specjalistycznej żywności która jest droga.
Wadywszystko
~Lisia Góra / 2019-11-08 13:51
Ocena: 1.00 / 5
PRZY KOLEJNYM ZAMÓWIENIU, WYBIORĘ KAŻDEGO INNEGO DOSTAWCĘ BYLE NIE DHL. NIECHCE WIDZIEĆ WIĘCEJ TEJ WSTRETNEJ BABY CO ROBI ZA KURIERA W LISIEJ GÓRZE - MAŁOPOLSKIE- CHAMSTWO I BEZCZELNOŚĆ TO JEJ DRUGIE IMIĘ.. POZDRAWIAM CIEPŁO WSZYSTKICH KTÓRZY ZOSTALI ŹLE POTRAKTOWANI.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo szkoda gadać chamstwo kurierow wobec odbiorcy.
~Klaudusk / 2019-11-08 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z możliwości wybranych firm kurierskich, kurierzy totalnie olewaja robotę. Osobiście ustalam przez smsy ze kurier przyjedzie po godzinie 14 w czwartek. Nie przyjechał i z tego powodu paczka dotrze do mnie dopiero we wtorek. Nie pierwsza moja nie miła przygoda z ta firma, nie polecam.
GLS i inpost to są jedyne firmy które wykonują prace rzetelnie.
ZaletyNie ma
WadyKurierzy olewaja prace
Zmyślają i dają nieprawdziwe informacje.
~Andzia / 2019-11-07 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy przewozowej długi czas oczekiwania na paczke oszukiwanie klienta że paczki nie nadano jeszcze a paczka 4 dni jezdzila u kuriera wyslanie sms z awizo gdzie calymi dniami sa domownicy a po paczke trzeba bylo jechac 11 km od miejsca zamieszkania a bylo zaplacone do domu dostarczyc a nie do punktu
WadyDługi czas oczekiwania oszustwo
~Beata / 2019-11-07 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niemiły kurier, sprawiał wrażenie jakby pracował za karę, 478 - chyba nr kuriera. Odbierał przesyłkę z Wrocławia.
~KM / 2019-11-07 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu ze strony kuriera, że danego dnia będzie wysyłka. Następnego dnia oczekiwałam paczki, po czym dostała status „jednodniowego opóźnienia”. W dodatku Panie z infolinii bardzo niekompetentne, wprowadzają w błąd.
~MAREK / 2019-11-07 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Totalne DNO Takie coś nie powinno istnieć. Nie mam zamiaru korzystać z tj CZYMŚ jak dhl.
ZaletyBrak
WadyKurierzy to Debile
~Klaudia Falek / 2019-11-07 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Firma DHL Polska i DHL Express to firmy, w których nagminnie dochodzi do kradzieży przesyłek, zniszczeń, a przy sprzyjających okolicznościach "tylko" uszkodzeń.
Brak terminowości dostaw to już standard w DHL Polska i DHL Express.
Dział odpraw celnych DHL Express to gehenna dla odbiorców.
Brak ustalonych procedur, codzienne wezwania do uzupełnienia dokumentów nawet tych które już DHL Express otrzymał.
Zalecamy ostrożność w kontaktach z DHL Polska i DHL Express
ZaletyRozpoczęty proces upadłości DHL Polska i DHL Express.
WadyDługotrwały proces upadłości DHL Polska i DHL Express.
~Uśka malopolska / 2019-11-07 15:35
Ocena: 2.00 / 5
Firma dhl , przy tylu firmach kurierskich powinna dołożyć więcej starań jeżeli chce się utrzymać na rynku. Aby zatrudniać ludzi którzy by traktowali odbiorcę jak człowieka anie jak zło konieczne.. Nie robią nikomu łaski że tam pracują.
ZaletySzybkość w dostawie
WadyBRAK KULTURY W KONTAKCIE Z KLIENTEM
~Emerytka grazy / 2019-11-07 15:35
Ocena: 2.33 / 5
Przesylki nie docierają.Na 5 paczek 2 nie dotarły.Gdy interweniowalam pod numer dhl to kazano mi zadzwonić do Holandii (przesylki byly adresowane do osoby w Holandii).Ludzie co jest grane w Polsce nadaje za nie małe pieniądze a dhl każe mi dzwonić do Holandii bo paczka opuściła kraj nadania !!!!!.
ZaletyObsługa
WadyOpisane powyżej
~Mariola / 2019-11-07 15:11
Ocena: 1.33 / 5
Ta firma to największa tragedia wśród firm kurierskich. Nic i nigdy nie jest terminowe. Tym razem czekałam na odbiór przesyłki zgodnie z ustaleniami między 10 a 15 i nic ani telefonu ani kuriera. Infolinia kolejna tragedia również niczego nie można się dowiedzieć.
Nie powinni istnieć na rynku.
WadySame wady
~Paula / 2019-11-07 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zero pomocy z ich strony. Nr do kuriera nie można dostać mimo, że był pod domem, odjechał i wygenerowal sms iż nie udało się dostarczyć przesyłki. Totalna ściema. Jeśli kurierowi nie chce się wynosić paczek może powinien zmienić pracę. Kontakt z infolinia i na czacie tak sama porażka. Odradzam każdemu. Szkoda nerwów na taką firmę kurierską.
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~JOANNA / 2019-11-07 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Dno, dno, dno. Kurier nie pojawia się pod wskazanym adresem, a dostaje informację że doręczenie nie powiodło się, zostawia w żabce- paczka gnie.
Kolejna paczka, chcę dokonać zwrotu do zalando- zamawiam kuriera- nie pojawia się, bez żadnej informacji, nic. Po tygodniu zamawiam znów- znów się nie pojawia, bez słowa. Na infolinii żadnego przepraszam, nic.
Śmieszne jest, że podaję im 8 godzinne przedziały czasowe a oni nie mogą się w nich zmieścić. Firmy kurierskie zostały stworzone dla wygody klientów a nie odwrotnie. Brak przedziałów czasowych dostarczenia paczek- informacja że paczka zostanie dostarczona w dniu x- to nie przedział czasowy, ja nie jestem więźniem kuriera i śmieszne jest że mam cały dzień siedzieć w domu i na niego czekać żeby na końcu dostać sms że nikogo nie było w domu bo mu się nie chciało przyjechać. Nieterminowość, nierzetelność, bałagan to są słowa charakteryzujące DHL.
ZaletyBRAK
~Justyna / 2019-11-06 18:24
Ocena: 1.67 / 5
Całkowity brak profesjonalizmu: zmieniono mi samoistnie, bez mojej wiedzy miejsce odbioru przesyłki, co stworzyło dla mnie ogromny problem w odbiorze paczki. Uważam że przy takich wysokich cenach dostawy, nie powinno być takich niedopatrzeń. Jestem niezadowolona z ich usług i nie poleciłabym ich.
ZaletyBrak
WadyBrak koordynacji
Wysokie ceny
Niedopatrzenia
Pomyłki
~Rafal / 2019-11-06 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to tragedia. Specjalnie czekałem na paczkę w domu żeby odebrać bo muszę podpisać umowę i odebrać telefon. Dostałem tylko informacje ze próba doręczenia nie udana. SKANDAL kurier nawet nie przyjechał pod dom. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyZadnych
WadyPelno
~Juskon / 2019-11-06 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Cały dzień siedziałam w domu, wieczorem dostałam smsa że Kurier DHL w Poznaniu na Jeżycach nie dostarczy przesyłki bo nie zastał adresata. Paczka do odbioru w Żabce. Myślałam że mnie szlak trafi. Paczka duża ciężka, a ja biedna po operacji ręki musiałam ją sama odebrać. Pani w żabce jak automat, proszę podpisać, wbić PIN z smsa i do widzenia. Mam znajomego w innej Żabce, wiem dlaczego tak się dzieje. Kurier podjeżdża pod punkt, wywala paczki, wysyła smsy do ludzi i po robocie. Każda paczka odebrana w punkcie to dodatkowa kasa dla właściciela Żabki. A Kurier-no cóż kilka godzin i do domu. To jest kpina z Klienta. Ludzie nie zamawiajcie przesyłek DHL-em, to już jest dziadostwo a nie kurier. To była moja trzecia paczka tym przewoźnikiem z odbiorem osobistym. A infolinia rozkłada bezczelnie ręce i mówi proszę napisać na formularzu, bo my takich skarg nie przyjmujemy. Nr tel.do Kuriera nie podadzą bo nie wolno. O co w tym wszystkim chodzi? Kiedyś to jeszcze widziałam auta DHL, a teraz już ich nawet na mieście nie widać. Nosi mnie żeby pójść wyżej z tą skargą, ale nie wiem jak to uczynić. Może ktoś mi pomoże z niezadowolonych Klientów?
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Kinga / 2019-11-06 13:54
Ocena: 5.00 / 5
A ja chciałam pochwalić kuriera, który obsługuje przesyłki z mojej firmy. ;) Zawsze na czas, kulturalnie, w razie problemów lub pytań bez problemu kontakt telefoniczny ;) . Pozdrawiamy Sławka rozwożącego paczki w Szczecinie ;)
Pozdrawiamy!
Zaletypunktualność
~Klientnaszpan / 2019-11-06 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Poziom obsługi klienta - dno. Klient jest przeszkodą dla firmy DHL.Na stronie DHL komunikat że przesyłka w drodze. Opóźnienie 5 dni. "Konsultant" z działu obsługi klienta informuje mnie miło jakieś 5 razy, że mogę sobie sama odebrać paczkę w ciągu 7 dni w service point. To po co mi kurier? Następnym razem "firmę" DHL omijam i idę do sklepu, który nie ma z nią umowy.Żenada. Omijać szerokim łukiem