To jakaś masakra, brak kontaktu z kurierem, brak kontaktu ze strony kuriera o terminie przyjazdu, brak elastyczności w podejściu do klienta. Gdy podjechał kurier, Żona była około 1,5 km od domu, ja nie miałem gotówki przy sobie a o czasie jego przyjazdu nic nie wiedzieliśmy.Zadzwoniłem do Żony, żeby wybrała pieniądze i podjechała. Kurier na to, że może poczekać max 2 minuty i odjeżdża. Porażka od zamówienia trzeba by było najlepiej siedzieć w oknie, i wypatrywać kuriera, który robi Ci łaskę, że doręcza paczkę, za co płacisz Ty.
ZaletyBrak
WadySame wady.
~łukasz / 2019-12-03 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nigdy nie przyjeżdża kiedy jest opłacony z góry. Nie da się reklamować bez numeru zlecenia który nie jest podany na liście przewozowym ani nigdzie indziej. Nie da się tam też dodzwonić, tylko gada się z automatami. Porażka
Zaletybrak
~Paulina / 2019-12-03 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Poprostu muszę to dodać bo zaraz mnie rozniesie kurier miał być w poniedziałek między 10-13 niestety nie dotarł żadnej informacji nic! Dziś jest już przed 13 od godziny próbowałam się dodzwonić na infolinię nie ma szans poprostu się tam dodzwonić rozłącza po jakimś czasie przed chwilą odebrałam telefon z Łodzi zadzwoniła Pani rzekomo kurier dziś nie da rady przyjechać nie wiem czemu żadnego wytłumaczenia i dodatkowo niewiadomo czy jutro też da radę podjechać poprostu żal nie firma ostatni raz korzystam z waszych usług! Nie pierwszy raz kurier odbiera paczkę 2 dni ale w tym wypadku to już przesada żebym czekała na kuriera nie wiadomo ile dni bo nie wiadomo kiedy przyjedzie. Jeśli ten komentarz zniknie to oświadczam że Itak się powrotnie pojawi!
~Sylwia / 2019-12-03 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu ze strony kuriera. Została nadana paczka z domu. 9-17 czy dzień zmarnowany w domu w oczekiwaniu na kuriera który nie przyjechał. Nie można się skontaktować bo na infolinię masa pytań kończy się rozłączeniem rozmowy ze strony dhl
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu. Nieterminowość. Nieposzanowanie klienta. Brak możliwości złożenia reklamacji bądź wyjaśnienia sprawy. Nie warto korzystać z usług tej firny
~Ave / 2019-12-03 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Porażka... Porażka i jeszcze raz porażka.
Szkoda mojego opisywania...
Najgorsza firma kurierska z jaką mialam do czynienia!!!
~Anna / 2019-12-02 19:52
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to całkowita PORAŻKA. To już kolejny raz kiedy kurier nie raczył nawet przyjść (chociaż cały dzień byłam w domu) i zostawił paczkę w punkcie odbioru, a nie po to zamawiam kuriera żeby teraz jechać odbierać paczkę). Za co płacimy takiej firmie????? Sprzedawca nie dał mi możliwości wyboru innej firmy i dlatego wybrałam DHL, ale ktoś powinien coś z tym zrobić! Przecież to jest kpina z ludzi!!!!
Zaletybrak
Wadycałkowite OLEWANIE klienta
~Gosia / 2019-12-02 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!Cały dzień czekania na paczkę, brak kontaktu z kurierem, na rozmowę z konsultantem czekałam kilkanaście minut. Pani konsultantka oznajmiła mi że paczka jednak dzisiaj nie będzie dostarczona.Tłumaczyła się że mają sporo pracy.Ja to rozumiem ale chyba wypada kogoś poinformować o tym ze jednak nie dostanie paczki.Podałam telefon i emaila -zero informacji!
~Elsa / 2019-12-02 18:45
Ocena: 4.67 / 5
Ogólnie jestem zadowolona bardziej bym była jakby sklepy brały poprawkę na to że DHL dopiero 2 dnia doręcza paczki dzień po sugerowanym terminie
ZaletyMiła obsługa
WadyBrak
~Mariusz / 2019-12-02 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, jakość usług około 0.001 na 10. Brak kontaktu ze strony DHL. Czas dostarczenia około tygodnia.
ZaletyBrak
Wady- podnosi ciśnienie
- strata czasu na czekanie i dzwonienie na ich infolinię z botem
~XyZ / 2019-12-02 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości jakiego kolwiek kontaktu z kurierem,czy firma DHL Parcel etc.kurier nie podejmuje próby dostarczenia paczki mimo że jest się w domu, a status jaki zostawia; to brak odbiorcy pod wskazanym adresem! Brak możliwości skontaktowania się telefonicznego z ,,człowiekiem,,tylko sztuczna sekretarka .... Istne dno nie polecam nikomu
ZaletyBrak
WadyTa firma powinna nie istnieć !
~Zawiedziony / 2019-12-02 15:11
Ocena: 2.33 / 5
Zero kontaktu z kurierem, telefon dopiero gdy byl pod budynkiem spozniony godzine. Nie polecam. Na infolinii trzeba sie przebuc przez kilka automatow zanim dotrze sie do konstanta. Porażka
Tragedia taki poziom usług! Cały dzień czekania i pomimo informacji o dostawie w określonych godzinach brak dostawy, specjalnie zwolniłem się z pracy aby zdążyć odebrać paczkę, wniosek stracony czas i dodatkowy wkur... Dziękuję za takie usługi wybieram Inpost, nigdy więcej DHL.
ZaletyStracony czas i niepotrzebne nerwy
WadyBrak zamowienia
~Agnieszka / 2019-12-02 13:11
Ocena: 1.33 / 5
Zamówiłam paczkę do punktu odbioru Service Point Żabka, dostałam SMS, że paczka oczekuje na odbiór. Pojechałam po odbiór po czym okazało się, że paczki nie ma. Pracownik nie wiedział gdzie może być, sugerował, że może w innym pobliskim punkcie Żabka. Przejechałam pół miasta i wszędzie mnie odprawiano z kwitkiem. Po powrocie do domu złożyłam zażalenie na stronie DHL co też nie jest łatwe, bo strona nie jest przejrzysta. Po chwili oddzwoniono do mnie z informacją, że paczka została odesłana do oddalonego o 35km miasta skąd mogę ją odebrać po weekendzie.
Nie skomentuję.
~Wiktoria / 2019-12-02 12:34
Ocena: 1.67 / 5
Państwa usługi to jest jakiś żart. Są Państwo firmą kurierską czy firmą zostawiającą paczki na oknach!? Całe szczęście, że na bieżąco kontrolowałam śledzenie paczki i szybko zauważyłam, że podobno została ,,doręczona”. Ciekawa sprawa bo z domu się nie ruszałam, dzwonek działa bo godzinę wcześniej listonosz nie miał problemu z użyciem go, a paczki w rękach jakoś nie mam. Czego dowiedziałam się po męczarniach z dostaniem się na infolinie, a następnie z kontakt z kurierem? Że PUKAŁ. On pukał i jakim prawem mam pretensje. Ogromny dom, z działającym dzwonkiem a on pukał i to starczy i nie ma obowiązku użyć dzwonka do drzwi ani zadzwonić pod numer telefonu który posiada. Bardzo często korzystam z usług firm kurierskich i nigdy nie spotkałam się z takim chamstwem i niekompetencją ze strony kuriera. Jakby było mało tego, że paczka de facto nie została mi dostarczona i została narażona na zamoczenie (mamy taką pogodę, ze w każdej chwili może lunąć ,a zawartość paczki jest taka, że po zmoczeniu jest do kosza) to jeszcze kurier miał DO MNIE pretensje, że miałam czelność zwrócić mu uwagę, że wypadałoby chociaż dzwonka do drzwi użyć bo w takim wielkim domu pukania nie słychać. Bo cytując ,, on nie ma obowiązku używać dzwonka do drzwi ani do mnie dzwonić i mam się cieszyć, że awizo nie zostawił” . Serio? W zakres obowiązków Państwa kurierów jest tylko przyjechanie i zapukanie do drzwi ogromnego domu w którym tego pukanie niemal nigdzie nie słychać, bo użycie dzwonka to już zbyt duży wysiłek? W takiej sytuacji Państwa ceny są co najmniej 2 krotnie zawyżone, a Państwa firma kpi z klientów. Takie coś w firmie kurierskiej jest niedopuszczalne! Byłam pewna, ze wybierając firmę kurierską i płacąc za nią znacznie wyższa cenę niż przy innych opcjach mogę liczyć na bezpieczne dostarczenie do mnie przesyłki i kulturę ze strony kuriera. Jak widać żadna z tych rzeczy nie występuje w Państwa firmie. A szkoda.
~Myszywdomukuriera / 2019-12-02 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Niestety profesjonalizm pracowników jest na poziomie zerowym.. Oczekiwałam na paczkę, pomijając czas dostawy bo dojechała w dniu w którym powinna,a za przesyłkę akurat nie płaciłam, to jeśli chodzi o samego kuriera którego dosłownie nie widziałam na oczy.. Paczka dotarła jakimś cudem cała. Kurier wpadł na podworze, zanim zdążyłam wyjść do drzwi jego już nie było, paczka została pozostawiona na środku podwórka, a busa zauważyłam już odjezdzajacego z posesji. Brak kultury jaki prezentują kurierzy tej firmy, przechodzi ludzkie pojęcie. To jest nie poważne żeby pozostawić przesyłkę i nie donieść jej do rąk klienta. Jeśli tak im się spieszy żeby skrócić czas swojej pracy to niech ja zmienią, bo to ich codzienna praca reprezentuje firmę, której się obrywa za ich partactwo..
~Tomasz / 2019-11-29 21:37
Ocena: 1.00 / 5
To co wyprawiają ci oszuści to przechodzi pojęcie. Rano dostaję wiadomość o planowanym dostarczeniu przesyłki, cały dzień czekam w domu po to aby wieczorem dostać informacje o nieudanej próbie doręczenia i mam sobie sam paczkę odebrać z punktu. To po jaką chol.... ja za to płacę. DHL TO OSZUŚCI
ZaletyBrak
WadyTyle wad co kurierów
~Jagmina / 2019-11-29 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Kurier kłamie ze nie zastal nikogo w domu.
ZaletyBrak
WadyBrak informacji
Obsługa na poziomie zerowym
Brak kontaktu z kurierem
Brak kontaktu z działem obsługi klienta po godz 18;00
Ogólnie cała ta firma to jedna wielka wada
~Gog / 2019-11-29 19:06
Ocena: 2.00 / 5
Czekam jak buc cały dzień w domu i klarneta nie ma po czym przychodzi SMS że nie zastał nikogo w domu !!!! Matoły !!!
ZaletyBrak
WadyLekceważenie
~Alicja / 2019-11-29 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałam informacje że kurier nie zastał nikogo co jest nieprawdą. Cały czas .jestem w domu i czekam na kuriera .Nikogo nie było. To jest skandal omijać tą firmę .Dzwoniłam do na infolinię ale pani poinformowała że nie może nic zrobić nie może dać żadnej adnotacji.misxe kontaktować się następnego dnia roboczego.
~niezadowolony klient / 2019-11-29 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska! Wysyłają sms'a z godzinami dostawy, człowiek się spieszy żeby zdążyć. A potem udają, że nikogo nie było w domu i wysyłają kolejnego sms'a gdzie sobie możesz odebrać przesyłkę. Porażka!