Ta firma to po prostu żart i to nieśmieszny. Zlecam odebranie paczki, czekam we wskazanych godzinach, kurier oczywiście nie przyjeżdża, zero kontaktu, jakiejkolwiek wiadomości co i dlaczego, więc trzeba sobie radzić w inny sposób. Innym razem czekam na paczkę, dostaję informację, że kurier będzie, ale kuriera tradycyjnie brak, za to paczka trafia na magazyn z informacją, że nikogo nie było w domu, choć cały dzień zmarnowałam na czekanie. Dramat, nie firma. Nie wiem jak i po co coś takiego istnieje. Odradzam!!!
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
~Anna / 2019-12-05 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarne podejście do klienta.Paczka zwrócona do nadawcy, choć kurier nawet nie pojawił się aby dostarczyć paczkę,informacje meilowe, że była odmowa odbioru paczki.Dodzwonić się do konsultanta to cud.Nie wymyślił zadnego rozwiązania.Złożona interwencja nic nie dała.Masakra a nie firma kurierska!
ZaletyBRAK!!!
Wady Nierzetelność!!!
~marta / 2019-12-05 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Kurier od 5 dni nie jest w stanie przyjechać po paczkę. Po interwencjach w obsłudze klienta usłyszałam, ze kurier wpisuje ze nikogo nie było w domu w momencie gdy czekałam cały czas na kuriera..kłamią..podawane mam kolejne numery zlecenia i kolejny raz kurier nie dojeżdża. Kurier deklaruje na infolinii obsługi klienta czas dotarcia np 18-19 i nie przyjeżdża.
..firma kurierska nie podaje numeru do swojego kuriera żeby moc się bezpośrednio komunikować z nim tylko wszystko trzeba robić przez obsługę klienta( żeby się do niej dodzwonić średni czas czekania ok 15min)..Nie polecam!
ZaletyBrak
~Monika / 2019-12-05 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Zwykle byłam bardzo zadowolona z usług DHl, dopóki wybierałam żabkę jako punkt odbioru. Tym razem podkusilo mnie aby jako punkt wybrać inmedio. I zaczęły się schody bo dwie paczki zawisły gdzieś w eterze. Założyłam więc interwencję, oddzwonila bardzo miła Pani z infolinii informując mnie, że wybrany punkt jest przepełniony i że mogę przekierować paczkę np. na adres domowy. Z chęcią się zgodziłam myśląc, że popracuję tego dnia z domu. Niestety żadna z paczek do mojego domu nie dotarła, co ciekawe jedna z nich koniec końców trafiła to tego przepełnionego punktu odbioru. Druga zaginęła w akcji, infolinia nie odpowiada, a na kolejną interwencję dziś już nie odpowiadają... Nie mam paczki, nie mam moich pieniędzy, nie mam żadnych informacji. Niestety dno.
~AN / 2019-12-05 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dostarcza paczki pod wskazany adres tylko od razu zanosi do Zabki - przychodzi sms ze nikogo nie było co jest nieprawdą bo czekam na paczkę cały dzień. Reklamacja bez sensu pomimo tego ze zostala uznana to i tak musze isc po paczke do Zabki. Nie ma mozliwosci rozmowy telefonicznej w sprawie reklamacji. Nie mozna nawet mailowo sie kontaktowac przychodza maile bez możliwości odpowiedzi!!!! Do tej samej przesylki nie mozna ponownie zglosic reklamacji bo system informuje ze bylo w tej sprawie zgloszenie!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak infolinii
~wkrwn / 2019-12-05 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu z kurierem, infolinię obsługują boty, nie da się skontaktować z CZŁOWIEKIEM. Ciągłe zwodzenie, a na koniec brak rozwiązania i pozostaje napisać formularz. Na odp. czeka się wieki. W międzyczasie nie można przekierować paczki, bo jest wykonywana "interwencja", więc można tylko CZEKAĆ.
Sam kurier był dużo wcześniej niż deklerował, żadnego awizo nie zostawił, a przy niezastaniu odbiorcy zaznaczył, że adres był błędny lub niepełny (a wszystko było ok).
Wadyobsługa klienta najgorsza na świecie, brak kontaktu
~ROZCZAROWANA / 2019-12-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
2 dni czekałam w domu na paczkę kurier nie przyjechał. Do mnie przysłano SMS że nikogo nie było pod wskazanym adresem co jest oczywistym kłamstwem. Dostałam informację że moja paczka jest do odbioru ponad 20 km od miejsca zamieszkania gdzie w dużym mieście tych punktów jest dużo a blisko mojego domu są dwa oddalone o kilka kilometrów. Nikt nie bierze pod uwagę dobra klienta a wręcz utrudnia się maksymalnie dostarczenie przesyłki. Na rozmowę z konsultantem nie ma co liczyć. Po upartym czekaniu i słuchaniu przekierowywania rozmowy przez automat odbiera Pani, która mówi ze nic nie słyszy i prosi zadzwonić ponownie i się rozłącza. Ja ją słyszałam doskonale. Nie polecam firmy DHL. Jakość usługi fatalna. Nie zamówię już nigdy tego kuriera.
ZaletyBRAK
WadyW dobie dbałości o zadowolenie klienta firma DHL jest na ostatnim możliwym miejscu !!!
~Lol / 2019-12-05 16:35
Ocena: 2.67 / 5
Witam,mialam dzis do odebrania paczke i poprostu kurier ktory mi dostarczyl przesylke to poprostu szczyt chamstwa....i do mnie z takim tekstem-SZYBCIEJ I DAWAC KASE BO NIE MAM CZASU-MUSZE JECHAĆ...Do cholery to chyba jego praca-a jak sie nie podoba to niech ja zmieni a nie....
WadyChamsko sie odnosza do klientow
~Jutka / 2019-12-05 15:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma kurierska dhl to jakieś nieporozumienie. Paczka miała zostać dostarczona wczoraj tj. 04.12.2019, jednak tak się nie stało. Dopiero po telefonir do kwiaciarni gdzie zamówiłam kwiaty dowiedziałam się, iż przesyłka jest w sortowni dhl w Poznaniu i przejdzie kolejnego dnia roboczego. Zamówiony storczyk dotarł pod wskazany adres jednak dopiero dziś 05.12.2019 i to w kiepskim stanie albo raczej zniszczony. Miał połamny pęd, opadłe płatki, porwane i zżółkłe liście. Dodatkowo starszy pan, który dostarczył paczkę, a którego dojrzała przez okno rzucił ją dosłownie pod drzwi i ruszył w kierunku auta zupełnie jakby go ktoś gonił. Wcześniej przed dostarczeniem przesyłki żadnego telefonu, SMS, e-mail czekokolwiek, co traktowało, by o statusie danego zamówienia. Gdyby nie uprzejmość Pani z kwiaciarni to nawet bym numeru listu przewozowego nie miała. Porażka odradzam.
ZaletyBrak
WadyTylko i wyłącznie
~Monika / 2019-12-05 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu ze strony pani M....z LUBLINA zakłamanie straszne brak jakiegokolwiek kontaktu nawet na prośbę przez infolinie olewa klienta tylko więcej takich Pań na magazynie w Lublinie brawo wy w dhl więcej takich pracowników i nic dziwnego że tylko negatywy dostają bo tak pracują jesteście żałośni
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu
~Agata / 2019-12-05 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Firma krzak! Od tygodnia czekam na przesyłkę,trzy dni paczka zalegała w Legnicy,03.12 miała byc u mnie.Dzis dostalam info,ze bedzie dostarczona.Nastepnie ,ze mnie nie było i paczka została awizowana.Zadzwoniłam do kuriera to powiedział,ze nawet nie był pod tym adresem.Bezkarnie wysyłają bzdurne powiadomienia niezgodne z prawdą,grają na zwłokę.Interweniowałam dwa razy online i zero kontaktu z ich strony.Tydzień czekać na paczkę krajową to absurd! Banda kłamców!!!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z infolinią,przekłamane powiadomienia niezgodne z prawdą,długi czas oczekiwania na dostawę,można wymieniać i wymieniać....
~Agata / 2019-12-05 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Firma krzak! Od tygodnia czekam na przesyłkę,trzy dni paczka zalegała w Legnicy,03.12 miała byc u mnie.Dzis dostalam info,ze bedzie dostarczona.Nastepnie ,ze mnie nie było i paczka została awizowana.Zadzwoniłam do kuriera to powiedział,ze nawet nie był pod tym adresem.Bezkarnie wysyłają bzdurne powiadomienia niezgodne z prawdą,grają na zwłokę.Interweniowałam dwa razy online i zero kontaktu z ich strony.Tydzień czekać na paczkę krajową to absurd! Banda kłamców!!!
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z infolinią,przekłamane powiadomienia niezgodne z prawdą,długi czas oczekiwania na dostawę,można wymieniać i wymieniać....
~Marianna / 2019-12-05 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej najgorsza firma przewozowa zapłaciłam za odbiór przesyłki z domu przez 3 dni musiałam prosić kogoś o pozostanie w domu pan kurier nie pojawił się po paczkę,odbiorca paczki zmarnował 2 kolejne dni na odebranie paczki. Stanowczo nie polecam
~Klientka / 2019-12-05 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Dziś o godzinie 8:20 dostałam maila z informacją, że paczka będzie dostarczona między 8:00-10:00. Pominę późną informację, i tak cały dzień ktoś był w domu. Niestety kurier nawet nie spróbował tej przesyłki doręczyć, za to dostałam smsa, że paczka jest do odebrania na drugim końcu miasta!
Przypominam, że my za usługę doręczenia PŁACIMY!
Wadylekceważenie klienta
~Izabela / 2019-12-05 12:16
Ocena: 2.00 / 5
Witam, od 29 listopada 2019 roku oczekuję na paczkę, która do chwili obecnej nie została doręczona przez kuriera. Pierwsza próba doręczenia miała nastąpić w piętek 29 listopada - pomimo tego, że byłam cały dzień obecna w domu, kurier nie doręczył mi paczki a ja otrzymałam smsa od Państwa "nieudane doręczenie paczki". W dniu 02 grudnia 2019 roku ok. godz. 16 kontaktowałam się z kurierem, który poinformował mnie, że doręczy paczkę za ok. 1,5 godz - niestety nie pojawił się a ja ponownie otrzymała od Państwa smsa - "nieudane doręczenie paczki" podkreślam, że byłam w domu. Złożyłam interwencję paczka miała zostać doręczona w dniu 04 grudnia 2019 roku, niestety ponownie nie została doręczona mimo tego, że byłam w domu. Po raz kolejny otrzymałam od Państwa smsa "nieudane doręczenie paczki".Do chwili obecnej nie otrzymałam paczki. Jak można tak traktować klientów!!!
Zaletyżadnej
Wadynierzetelność
~Monika / 2019-12-05 12:10
Ocena: 1.00 / 5
porażka to bardzo delikatne słowo w życiu tak chamskiego kuriera nie słyszałam przez tel bo nie miał czasu paczki dostarczyć pod podany adres tylko zostawił w jakimś sklepie i stwierdził żebym sobie sama odebrała bo on czasu nie ma no szok tylko więcej takich pracowników spadła na psy firma jak pozwala na takie zachowanie kurierów
~Lil / 2019-12-05 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Dhl to jedna wielka pomyłka. Jeszcze ze nie dzwonią do klienta, to infolinia jest tylko obsługiwana przez automat. Porażka
ZaletyBrak
~Wkurzona / 2019-12-05 10:22
Ocena: 1.00 / 5
Nadałam przesyłkę zwrotną do Zalando. Czekałam cały dzień aż kurier raczy się pojawić i nic. Brak jakiejkolwiek informacji. Ponoć na stronie czy gdzieś mają napisane, że mogą sobie przyjeżdżać kiedy chcą.SZCZERZE ODRADZAM.
WadyOlewanie klientów
~Rela / 2019-12-05 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Nie odbiera przesyłek, nikt nie odbiera telefonu na infolinii. Jednym słowem dno.
ZaletyBrak
WadyWszystko co jest związane z ich działalnością
~Bartłomiej / 2019-12-05 08:41
Ocena: 1.33 / 5
Kurier często nie dojeżdża. Potem musisz sam odebrać paczki. Nie można się niczego dowiedzieć na infolinii bo nikt nie odbier Telefonu - do kuriera też nie doświadczyć kontaktu . Dno logistyki