Najgorsza firma 2019. Nie polecam. Zero kontaktu. Przesyłka leży w sortowni od kilku dni, a kurier nie ma czasu załadować. Kłamliwe informacje dotyczące terminu dostawy.
Zaletybrak
Wadywszystkie
~KLIENTKA / 2019-12-10 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie próbował dostarczyć mi przesyłki, po czym zgłosił że odmówiłam jej przyjęcia. przesyłka wróciła do nadawcy. najlepsze jest to, że nawet nie próbował paczki dostarczyć, od razu zanotował, że jej nie chcę. PARANOJA! SZCZYT CHAMSTWA i brak mi słów aby to opisać! Nigdy nie skorzystam z ich usług!
ZaletyŻADNYCH
WadyWADA NA WADZIE!
~Paulina / 2019-12-10 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy dhl to jakiś totalny żart. Wyczekuje bardzo ważnej przesyłki, dzisiejszego dnia w końcu przyjechał kurier i co zrobił? Dwa razy zadzwonił do drzwi i odjechał???? ledwo podeszłam do drzwi a kuriera już nie było. Dzwoniąc na infolinie dowiaduje się że nikogo nie było w domu, a kurier ponoć czekał i czekał, oczywiście na pytanie czy dzisiaj dostarczy paczkę dostałam odpowiedz, że najwcześniej jutro. Bardzo nieprofesjonalna firma.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~gosc / 2019-12-10 12:36
Ocena: 1.00 / 5
dol na pomorzu - jakas kpina. jako firma chcecie mi przyslac paczki o 19? chyba to jakies zarty. w sumie 19 moze byc ale bedzie? od 4 dni czekam na paczke chciałam nawet osobiście odebrac to odesłaliście ja! serio
w dhl gdansk na bazie i kurierzy pracuje upośledzone osoby. tyle na temat,.
Zaletyzawsze wolny sygnał telefon
Wadynigdy nie odbierają
~iczek / 2019-12-10 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej, zero rzetelności, zero możliwości kontaktu, a dodatkowo zerowa obsługa przez telefon. Dotarcie przesyłki do właściwego miasta super, ale z kurierami, to masakra. Omijać tą firmę jak się da!
~Magdalena / 2019-12-10 11:41
Ocena: 2.33 / 5
Dla mnie ta firma to skandal! Ze wszystkim problem! Zamawiam kuriera na poniedziałek między godz. 09:00 a 13:00. Czekam do godziny 20:00 kuriera brak. Dzwonię na infolinię, Pani przeprasza i twierdzi, ze kurier się nie wyrobił, okres przedświąteczny, przyjedzie we wtorek między godz.9 a 13. Ok, rozumie, każdy jest tylko człowiekiem mimo iż to dosyć pilna paczka to nie widzę problemu, żeby odebrał to dnia kolejnego, mógł tylko chociaż zadzwonić. Wtorek, godzina po 15 kuriera ciągle brak. Znów dzwonię na infolinię, zapewniają, że zadzwonią do kuriera i jeszcze w tym samym dniu odbierze paczkę. No ok, doprosiłam się, po 17 z wielką łaską odbiera ode mnie paczkę, kurier przy tym mega niesympatyczny. Wczoraj jestem w domu, dostaję smsa, że kurier nie mógł dostarczyć paczki gdyż nikogo nie zastał i że mam 7 dni na odbiór paczki z punktu. No ludzie! Siedzę w domu, głucha ani ślepa nie jestem NIKOGO NIE BYŁO Z PACZKĄ. Dzwonię na infolinię. Odpowiadają, że mogę złożyć skargę na kuriera ale paczkę muszę odebrać bo oni już nie mogą w systemie zaznaczyć żeby kurier ją dostarczył. W KAŻDEJ INNEJ FIRMIE KURIERSKIEJ MOGĄ, W TEJ NIE. Kurier może robić co chce i nikogo to nie obchodzi. Ja płacę za dostawę do domu i chcę by to do mnie dotarło pod wskazany adres w szczególności, że w domu za tą paczką czekam. Gdybym chciała odebrać przesyłkę w punkcie to bym ją sobie do punktu zamówiła. DHL- NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA Z JAKĄ MIAŁAM DOCZYNIENIA.
Wady- brak poszanowania klienta, mimo, że kurier po raz któryś ma klienta gdzieś to firma nic z tym nie robi
~sfrustrowana / 2019-12-10 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Do niedawna uważałam, że jest to przyzwoita firma, i nie negowałam jakości ich usług przez pryzmat indywidualnych przypadków niekompetentnych kurierów. niestety ostatnio musiałam zweryfikować swoją opinie na temat tej firmy. Przesyłka została wydana do doręczenie, nie podjęto nawet próby jej dostarczenia, tylko po kilku godzinach wróciła na sortownię. Następnego dnia natomiast pojawił się komunikat, że mam się zgłosić po odbiór do DHL Parcel i mam na to 7 dni. Skoro zamawiam dostawę kurierem, to nie po to żeby jeździć gdzieś na obrzeża miasta i odbierać paczkę osobiście. A co by było gdyby była to przesyłka o większych gabarytach, do transportu których potrzebowałabym auta? czy zwróciliby mi za taksówkę? na pewno nie. O ile zatrudnianie niekompetentnych kurierów mogę jeszcze tolerować, to samej polityki firmy, która nie weryfikuje tego co się dzieje z paczkami, już nie.
Zaletybrak
Wadyw tym momencie chyba wszystko
~angel / 2019-12-10 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma jest niepoważna!!! Zero kontaktu ze strony kuriera, a jak bardzo ułatwiłoby to robotę. Przyjeżdżanie poza wyznaczonymi godzinami i wielkie zdziwienie, że nikt nie czeka z wywieszonym jęzorem na przesyłkę. A co najlepsze z dhl nie da się w żaden sposób skontaktować, jest to chore, że niby taka wielka firma a nie ma z nimi kontaktu.
Zaletyrak
~Brzamka / 2019-12-10 08:13
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z DHL i kuriera który pracuje na moim terenie. Malopolska powiat suski, gmina Budzów. Jesli mam tylko do wyboru DHL ,to zawsze ich wybieram. Myślę ,że jakas podwyżka dla tego Pana by sie przydała. Złe opinie o DHL wynikaja z ludzi ,którzy dla nich pracują,a nie z samej firmy.
~Ddd / 2019-12-10 07:40
Ocena: 1.00 / 5
Dno pozostałe komentarze mówią same za siebie, nie ma pisac
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~eM Zet / 2019-12-10 01:52
Ocena: 1.00 / 5
Podpisuje się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Totalne DNO!!!
Brak awizo,brak kontaktu rzekomy brak odbiorcy we wskazanym czasie i inne dyrdymały że strony tej pseudo firmy.
Info,że mam jechać do jakiegoś zadupiewa i samodzielnie odebrać przesyłkę. Brak kontaktu bezpośredniego z infolinią. Paczka (oplacona) czeka 7 dni w zadupiewie na magazynie i dopiero jak wróci do nadawcy mogę zrobić zwrot = zamrożone pieniądze przez ponad 2tyg.
Żenada totalna!
Właściciele i pracownicy tej pseudo firmy jesteście żenujący!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Magdalena / 2019-12-09 22:44
Ocena: 2.00 / 5
Kurier nie przywiozl paczki, po czym ukazała się informacja, że odmówiłam przyjęcia. No nieźle.
~Dawid / 2019-12-09 21:25
Ocena: 4.00 / 5
Kurier pozwolił na sprawdzenie zawartości paczki w jego obecności. Paczka nie miała żadnych obić, uszkodzeń itp... Ogólnie super firma kurierską!
Zalety-Sprawdzenie paczki
Wady-Brak
~M.K. / 2019-12-09 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Kurier dwukrotnie nie dostarczył paczki pod wskazany adres w umówionym terminie. Dostałam wiadomość sms, "nieudane doręczenie paczki" mimo iż przez cały czas byłam obecna pod wskazanym adresem ( kuriera po prostu nie było). Brak możliwości skontaktowania się bezpośrednio z kurierem.
~Czaja / 2019-12-09 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Totalna olewka klientów. Kurierzy awizuja paczki kiedy chcą, nie dojezdzajac do klienta. Dno
ZaletyBrak
WadyCałość
~Kopcia / 2019-12-09 14:45
Ocena: 1.00 / 5
PARODIA, ŻENADA!!! Kurier zostawił paczkę w punkcie odbioru, mimo, że cały dzień byłam w domu (byłam chora). distslam info SMS że paczka zostanie doręczone 06.12 (też czrksksm w domu), doszla 09.12, tylko, że nie na adres zaznaczony w zamówieniu. Zero kontaktu z człowiekiem, tylko z automatyczną sekretarka. Tekst, że rockowy są nagrywane...po co? Infolinia to KPINA. Dziwię sie, ze po rylu negatywnych opiniach sa firmy, ktore wspolpracuja z tym pseudokurierem. Czesto robiac e-zakupy kieruje się właśnie kurierem, byle nie DHL. Tym razem nie miałam wyboru i wyszło jak zwykle...
WadyWSZYSTKO
~Barbara / 2019-12-09 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam wszystkie możliwe złe opinie klientów na temat usług firmy DHL. Ostatni raz z daną współpracuję. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością? Tak właśnie wobec osób fizycznych - klientów się zachowuje. Czekam szóstą dobę na paczkę z bardzo delikatną zawartością...!
Zaletyżadnych
Wadywszystkie
~pio / 2019-12-09 13:13
Ocena: 1.67 / 5
Ostatnie przesyłki czy to przez DPD, paczkomat czy nawet UPS bez zarzutu. Dzis przyjechala (niestety DHLem) paczka a pudełko jak psu z gardla wyciagniete. Żenada
~hippaa / 2019-12-09 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to dno!!!! Na 30 km przed dostawą firma uznała że " przesyłka błędnie zaadresowana!! No porażka jakaś !!!!! PO czym odesłali ją do nadawcy! To już drugi raz. Najlepsze jest to że wcześniej kurier nie dostarczył mi przesyłki bo uwaga! nie miał nr telefonu do mnie.
ZaletyŻadnych!!!
Wadysame wady!!!!
~Zirytowana / 2019-12-08 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała dojść max w środę,a wyszło tak,że trzeba było po nią jechać samemu w piątek wieczór. Nikt nie wie dlaczego kurier jej nie zabrał. System wysyła informacje niezgodne z prawdą. Nie dość,że trzeba było się fatygować po paczkę samemu,bo nie łaska jej dowieźć na miejsce, to jeszcze nie można płacić kartą na miejscu odbioru, w kolejce 20 osób, jeden pracownik. A najlepsze na koniec: towar zabezpieczony pancernie, a mimo to szklo pobite. Napisane na paczce jak byk "przenosić PIONOWO",a paczka leży poziomo i tak ją przynosi pracownik... ZAŁAMKA ! Kurierzy rzucają tymi paczkami mimo,że jest wyraźny napis SZKŁO ? Nikt tam nie ogarnia..