Pierwszego dnia kurier jakimś cudem nie zastał nikogo w domu, mimo że cały dzień ktoś był. Postanowiłem więc przekierować paczkę do punktu pickup, co zajęło cały dzień i zanulowało próbę dpstarczwnia w kolejnym dniu.
Zadzwoniłem więc na infolinię dowiedzieć sie kiedy paczka zostanie dostarczona. Konsultant zapewnił mnie że dostarczą ją w sobotę. Oczywiście się to nie stało, a weekendy infolinia jest nieczynna. W poniedziałek natomiast kurierowi NIE UDAŁO SIĘ ZOSTAWIĆ PACZKI W PUNKCIE PICKUP. Jedyne więc co mi zostało by uzyskać ją na czas to jechać po nią do ZĄBEK.
Takiego partactwa nie doświadczyłem jeszcze nigdy w życiu, o zupełnym braku kontaktu sms/telefon od strony kuriera/centrali nie wspomnę.
ZaletyABSOLUTNY BRAK
WadyWSZYSTKO