strona 317 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- nastepna »
-
~Luck / 2019-12-31 13:11
Kurierzy regularnie kłamią, że nie zastali odbiorcy w domu i zostawiają paczkę w punkcie odbioru. Rozmowy z konsultantami z infolinii to strata czasu i pieniędzy - stają murem za kłamliwymi kurierami.
Ich sposób na sprawdzenia, że kurier rzekomo był pod wskazanym adresem odbioru, to zapis z GPS...To jakaś kpina !
Kurierzy zatrzymują się przed osiedlem, stoją kilka minut w zależności od ilości paczek (relacje ochroniarzy), po czym grzeją do punktu odbioru...
Najgorsza firma kurierska na rynku, omijajcie szerokim łukiem !
-
-
~Pick / 2019-12-31 13:10
Najgorsza, najgorsza firma kurierska. Nigdy już nie skorzystam z ich usług. Czekam od 11 grudnia, paczka najpierw zagineła, potem niby miała być dostarczona dzisiaj do 12, o 13 dzwonię, kurier już na bazie i że nie dostarczy, bo już kończą pracę. Jak mniemam paczka z takim opóźnieniem winna mieć priorytet? Koniec końców prezent na Święta, zamawiany z odpowiednim wyprzedzeniem nie dotarł w kończącym się roku. Osoby, które chcą zaoszczędzić czas, zdrowie i nerwy zachęcam do skorzystania z innych firm. -
~Karolina / 2019-12-31 12:59
Błędne informowanie klienta o terminie dostarczenia przesyłki. Miałam otrzymać ją wczoraj tj 30.12. (taką informację dostałam 28.12) a dziś po telefonie na infolinię dowiaduję się, ze paczka jest nadal w sortowni.... wtf Wadyczas dostarczania paczek -
~Niezadowolony klient / 2019-12-31 12:56
Kurierzy DHL powinni najpierw podejmować próby dostarczenia paczek, a dopiero później je awizować.
Mimo przebywania w domu nagle dostaję maila z awizo, bo kurier mnie rzekomo nie zastał.
Dodatkowo kwestia jakiejkolwiek infolinii dla klientów... infolinii brak, numerów telefonu do DHL ze świecą szukać, a jak juz człowiek znajdzie to i tak nie ma tam żywej osoby zeby porozmawiać tylko na wszystko automat.
Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam już niestety po raz kolejny. Jak tylko bęďę miała możliwość wybiorę inna firmę do dostarczenia przesyłki.
Gorąco odradzam.ZaletyBrak -
~Katarzyna / 2019-12-31 12:38
Nie rozumiem w jakim celu firma kurierska wymaga podania numeru telefonu skoro kurier go nie może użyć, a klient nie może skorzystać z numeru do kuriera, celem komunikacji. Kurier rzekomo podejmuje próbę doręczenia paczki i po 5 minutach, po skontaktowaniu się z działem obsługi, ten znajduje się już w innej miejscowości oddalonej o 20 km od tej, w której klienta czeka na paczkę. Dziwne. -
~K / 2019-12-31 12:19
TOTALNE DNO.Paczki nigdy nie zostają dostarczane pod wyznaczony adres. Nie polecam ZaletyBrak -
~Ania / 2019-12-31 10:48
Paczki nie są dostarczane, tylko otrzymuje się informacje o tym, że nikogo nie zastano w domu, a potem trzeba odbierać z punktu. Paczka miała być dostarczona w godzinach 10-12. Kurier nie pojawił się pod wskazanym adresem. ZaletybrakWadyprzesyłka nie dostarczona pod wskazany adres. -
~Eliza / 2019-12-30 20:29
DHL najgorsza firma kurierska ????????????♀️ nie polecam nigdy już nie skorzystam z ich usług !!! Obsługa to żart, kierowcy decydują czy odbiorą przesyłkę, mówiąc ze byli na miejscu jednak nikogo nie było.
Osoby pracujące w biurze - totalny brak kompetencji nie wiem od czego tam są, lecz na pewno nie od udzielenia pomocy klientowi, nie pozdrawiamZaletyZero -
-
~Klient / 2019-12-30 17:46
Odradzam korzystanie z dhl brak słów trgedia kurierzy to jakieś bydło prostactwo i dno społeczne ZaletyBrakWadyOdbiór przesyłek patologia -
~Pankracy / 2019-12-30 16:14
Odradzam wszystkim korzystania z usług DHL - paczki nie są dostarczane, tylko otrzymuje się informacje o tym, że nikogo nie zastano w domu, a potem trzeba odbierać z punktu. A przecież nie o to chodzi w usłudze kurierskiej. Dochodzenie swoich prac spotyka się ze ścianą. -
~Kapi / 2019-12-30 15:09
Niema paczek na czas określony
Czekam już kilka dni paczka miała przyjść wcześniej miała być we wtorek w tamtym tygodniu jest nowy tydzień poniedziałekZaletyBrakWadyNie wyrabianie się na czas. -
~BB / 2019-12-30 14:46
Kompletna porażka. Paczka wyslana z Niemiec, nikt jej nie dostarczył, nikt nie zostawił wiadomości że w ogole ktoś próbowal tę paczkę dostarczyć, nic!! A paczka wróciła do Niemiec jako niedostarczona. W informacji na moją reklamację otrzymalam informację, że próbowano dostarczyć paczkę 2 razy, bezskutecznie. Tylko że mój zięc mial złamaną noge i nigdzie się w tym czasie z domu nie ruszal a paczki nikt nie probowal nawet dostarczyc. Paczka wazyła ponad 8 kg i to był powod dlaczego jej nie dostarczono. Kurierowi nie chciało się jej tachać na 3 piętro, ale opłatę za przesyłkę tak ciężkiej paczki przyjęli i to chętnie. Nigdy więcej DHL! Strata czasu i pieniędzy.
-
~Ewuu / 2019-12-30 13:36
Paczka miała być dostarczona w godzinach 12-14, czekając od rana, po godzinie 12 dostałam wiadomość, że została przekazana do punktu DHL servicepoint po nieskutecznej próbie doręczenia. Ja się pytam czy ten kurier w ogóle podjechał pod mój adres czy od razu pojechał do żabki? Zero szacunku do drugiego człowieka. Zaletyzero zaletWadyTa firma to WIELKA wada. -
~Renia / 2019-12-30 09:17
Właśnie kurier odwrócił się na pięcie zdenerwowany ponieważ za paczkę mam do zapłacenia 220zł a dałam mu 300zł.!!!!!!!nie miał wydać. To w końcu komu ma zależeć na dowozie paczek mi czy firmie DHL!!! -
~Odbiorca / 2019-12-29 10:55
Totalne dno, brak szacunku do klijenta,
Kurier wali w .uja jak moze leser i tyle
Paczki ktore ma dostarczyć do odbiorcy zostawia w punkcie odbioru w żabce w tym przypadku jak sie tlumaczyl dla ekspedientki nikogo nie było w domu ..prosto w oczy kłamie pomijam fakt że paczka miala dojść 3 dni wczesniej
Brak kontaktu telefonicznego z czlowiekiem
Kurierzy nadają się ale do roznoszenia (nie mylić z rozwozeniem chyba ze taczką na kwadratowym kole) ulotek !!!ZaletyNo bez przesady ludzie jakie zalety
ŻalWadyWszystkie mozliwe -
~Xxx / 2019-12-28 21:27
Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z tej firmy. Jakiś czas temu kupiłam płótno, przesyłkę odbierał mój ojciec i bardzo żałuję, że nie zauważył od razu, że na kartonie są ślady butów. Zobaczyliśmy to dopiero po fakcie, w domu...
I teraz powiedzcie mi, droga firmo ‚kurierska’ jak mam malować gdy płótno w dwóch miejscach jest dziurawe? Po prostu przekleństwa cisną mi się na usta.
Zdecydowanie nie polecam, nie pozdrawiam i dziękuje za skopaną przesyłkę.ZaletyAktualnie nie widzęWadyJuż samo to, że ta firma istnieje jest wielką wadą. No i uszkodzili mi przesyłkę. -
-
~Henryk / 2019-12-28 10:47
Od września nie ma opcji przekierowania do parcelshop, np do Żabki jest tylko zmień datę, adres na inny np.sąsiada ale nie ma blisko ciebie, konsultant nie wie dlaczego, brak kontaktu wprost do osoby, konsultanta tak tel. jak i mejlowo, nigdzie tych danych nie ma wprost, klient odbija się od auto infolinii, W porównaniu z np. DPD, InPost tu jest najgorzej z kontaktem. Na DHL24 nie ma też takiej opcji. -
~msok / 2019-12-27 22:16
Brak słów na tą Firmę.Kurierzy nie dostarczają paczek. Pomimo oczekiwania w domu na paczkę ,przesyłki są pozostawiane w punktach Parcel. Zamówiony kurier przez Firmę która miała odebrać zwrot towaru -3 krotnie nie przyjeżdza. Po wysłaniu przeze mnie paczki do tej Firmy,po tygodniu zjawia się zdziwiony kurier po jej odbiór...To jest jakiś cyrk!!!
Kolejna paczka która powinna być dostarczona do Świąt nie dochodzi..A w dniu dzisiejszym jest informacja że pomiędzy godz 12-14 kurier ma przywieźć paczkę .I znów oczekiwanie cały dzień nie przynosi rezultatu...Informacja na stronie śledzenia paczki jest taka że jest podany mój błędny adres dostawy,co jest sprzeczne z emailem wysłanym przez Firmę DHL ,która informuje że w dniu dzisiejszym paczka zostanie przekazana na adres który jest prawidłowy.
Jeden wielki KOSZMAR za moje pieniądze.
ZaletyBrak zalet,jedno WIELKIE DNO!!!!!!WadyOkłamywanie klienta,niedostarczanie paczek,nieterminowość,brak możliwości kontaktu z Firmą-nieodbieranie telefonów w celu sprawdzenia statusu przesyłki -
~Franek / 2019-12-27 22:07
W Szczecinie to syf nie firma. Przy zleceniu odbioru paczki dwa razy - kurier nie przyjechal w ogole. Doreczenie paczki do firmy odbywa sie tak ze o godz. 21.30 wysyla sms ze podjal właśnie probe doreczenia (o tej porze to tylko Orlen czynny) i zostawil paczke w żabce na drugim koncu miasta. ZaletyZadneWadySame wady -
~Ikawona / 2019-12-27 20:20
Zleciłam odbiór paczki 15 grudnia. 21 grudnia złożyłam reklamację na stronie DHL, 23 grudnia konsultant obudził mnie rano telefonem, tylko po to, aby zakomunikować, że przecież zlecenie jest zrealizowane i zakończone! Łaskawie ponownie otworzył zlecenie, kurier miał pojawić się tego samego dnia. Wieczorem kontakt z Centrum Obsługi, kolejny konsultant informuje, że zlecenie jest zrealizowane i zakończone! Po raz trzeci otwiera zlecenia i gwarantuje, że kurier pojawi się 27 grudnia. Dziś kolejny kontakt z Centrum i pani konsultant informuje, że kurier zrealizował i zakończył zlecenie! Nie wytrzymałam nerwowo i powiedziałam co o nich myślę i wtedy pani dała mi dobrą radę : "czy pani nie może iść do najbliższej Żabki i nadać przesyłki?"
Bez komentarzaZaletyHa haWadyTylko i wyłącznie
strona 317 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- nastepna »