Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7659 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~atropia / 2020-01-14 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje. Prędzej nadają się do zamiatania ulic, niż do dostarczania paczek. Za to są pierwsi w gubieniu przesyłek i okłamywaniu klientów. Czekałam na paczkę 3 tygodnie!!! Nawet nie próbowali jej dostarczyć, od razu awizowali paczkę. A potem, jak kamień w wodę, paczka rozpłynęła się. W parodii działu obsługi klienta codziennie wymyślali, że może paczka jest tu a może tam. Tak opryskliwej i aroganckiej obsługi jeszcze nigdy nie spotkałam
    ZaletyAbsolutny brak
    WadyTerminowość, obsługa klienta
  • ~Morigan / 2020-01-14 19:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie raczył nawet przyjść do domu tulo paczkę przekazał do punktu. Pomimo maila z informacją o godzinie dostawy i obecności w domu nie doczekała się go, tylko 3 godz. później dostałam kolejna wiadomość o odbiorze w punkcie a na końcu... zero kodu do odbioru. Masakra!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kuriera
    Brak kodu do odbioru
  • ~Maciej / 2020-01-14 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała iść z Niemiec 3 dni robocze, a dotarła po ponad miesiącu. Za pierwszym wysłaniem dotarła ledwie do Poznania (docelowo była Warszawa) i została odesłana z powrotem do Niemiec, ponieważ adres został skreślony, nie wiedzieć czemu gdyż był prawidłowy. Za tą całą sytuację osoba która wysyłała paczkę musiała zapłacić 10 euro za powrót przesyłki oraz kolejne 18 euro za ponowną jej wysyłkę. Następnie przesyłka w końcu, jakimś cudem trafiła do Warszawy. Planowana data doręczenia: 13 stycznia między godz 12 a 14. Niestety nie udało się jej doreczyc wcale, dopiero następnego dnia. Od kuriera oczywiście żadnego kontaktu, siedź w domu i gnij czekając aż może w końcu przyjedzie. Gdy paczka w końcu dotarła, okazało się, że karton jest mocno zniszczony w kilku miejscach, na szczęście zawartość była jeszcze w folii bąbelkowej więc nic się nie stało. Tak więc nie polecam bardzo!!! Z daleka od tej firmy
  • ~Natalia / 2020-01-14 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak szacunku do drugiej osoby, do swoich klientów! Cały dzień czekałam na kuriera, po czym już w stanie irytacji sprawdziłam status przesyłki,gdzie była notatka że kurier nie
    zastał nikogo w domu! Nawet się nie pofatygował...Dodam, że nie zdarzyło mi się to pierwszy raz! Najgorsza firma kurierska, nikomu nie polecam. W przyszłości będę omijać szerokim łukiem! Na domiar śmiechu, brak jakiejkolwiek możliwości z kontaktowaniem się z biurem obsługi klienta..... Tracę dzień urlopu, żeby z winy kuriera zmarnować dzień!
    Zalety100% brak zalet
    Wadyignorancja , brak kontakt, brak profesjonalizmu kuriera i jego lenistwo
  • ~Rafal / 2020-01-14 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakis jeden wielki żart!!!!
    Dwie przesylki w przeciągu dwóch tygodni i z obiema problem, jedna niedostateczna pod podany adres druga w ogóle nie dotarła pod zaden adres i zostala zwrócona do nadawcy... na infolinii oczywiście nikt nic nie wie, nie sa w stanie pomóc, to pytanie od czego oni tam są?

    Totalne dno! Jeżeli ktoś ma opcje wyboru innego przewoznika to nie ma co sie zastanawiać!

    Stanowczo ODRADZAM !!!!!!
    ZaletyZADNEJ ZALETY
    WadyBRAK PROFESJONALIZMU, PRZESYŁKI NIE DOCIERAJĄ, NA INFOLNI NIC NIE WIEDZĄ, KURIERZY NIE DOSTARCZAJĄ PACZEK I NAWET NIE PRÓBUJĄ SIE SKONTAKTOWAĆ Z ODBIORCĄ, SAME WADY!
  • ~Ania / 2020-01-14 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co są te widełki godzinowe skoro kurier tak przyjezdza sobie kiedy chce. Jest podany nr telefonu do klienta oczywiście kurier ani razu nie zadzwonił do mnie.Szkoda że przy zakupie nie miałam opcji wyboru kuriera który dostarczy paczkę bo z pewnością nie wybrałabym tej firmy.
  • ~AKNA / 2020-01-14 14:54
    Ocena: 1.67 / 5
    problemy z odbiorami, przesyłki nie są odbierana zgodnie ze zleceniami, oczekiwania na odbiór przesyłek nawet do ponad tygodnia, brak możliwości wyegzekwowania umówionych warunków, brak możliwości załatwienia czegokolwiek przez infolinię, zawsze odsyłanie do wniosków i formularzy na stronie dhl których wypełnienie zajmuje sporo czasu i cierpliwości (jeśli uda się przesłać) problem z rozpatrywaniem reklamacji.
    Samowola kurierów, podawanie błędnych statusów przez kurierów.
    Zaletyw miarę dobre doręczenia
    Wadyproblemy z odbiorami, przesyłki nie są odbierana zgodnie ze zleceniami, oczekiwania na odbiór przesyłek nawet do ponad tygodnia, brak możliwości wyegzekwowania umówionych warunków, brak możliwości załatwienia czegokolwiek przez infolinię, zawsze odsyłanie do wniosków i formularzy na stronie dhl których wypełnienie zajmuje sporo czasu i cierpliwości (jeśli uda się przesłać) problem z rozpatrywaniem reklmacji
  • ~Adam / 2020-01-14 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. 3 dni z rzędu kurier niezastąpiony nikogo w domu chociaż ktoś jest. Żadnego telefonu żadnego awizo. Nic paczka gdzieś jest.
    ZaletyNie ma zadnych.
    WadyNie polecam ani kupującym czy sprzedającym.
  • ~Magdalena / 2020-01-13 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier. DHL jest coraz gorszy. Po raz trzeci zdarza mi się sytuacja, w której podnosi się ciśnienie. Kurier bowiem dostarcza przesyłkę tylko jeden raz pod wskazany adres, przy okazji ani nie dzwoniąc, ani nie zostawiając awizo, ani nie próbując dostarczyć do sąsiada. Rano albo dostajemy widełki dostarczenia paczki "planowane" czyli kilka godzin w ciągu dnia, gdzie kurier może sobie przyjechąc kiedy chce i kwitnij proszę w domu. Następnie przychodzi mail/SMS że paczka jest 85 km od domu w Czechowicach-Dziedzicach i że mamy sobie po nią łaskawie przyjechać. Nie zawsze jest się w stanie przekierować paczkę, bo często ta firma kurierska jest z góry nadana czy to przez sklep gdzie nie ma innego wyboru, czy to po wygranej w konkursie itp. i często nie wiadomo, że takie cyrki się będą odbywać. Jeżeli nie ma się przypisanego adresu e-mail to dostaniemy w takiej sytuacji SMS siedząc np. w pracy, że kurier 'podejmie próbę' dostarczenia paczki, a kilka godzin później bez jakiejkolwiek próby kontaktu teleonicznego, że paczka sobie siedzi w Czechowicach i że kolejna próba nie jest podjęta. Można sobie wyłącznie założyć interwencję i dwa dni po tym dopiero kurier znowu paczkę dostarczy po raz drugi, ale to nie jest wcale oczywiste, bo podczas sprawdzania statusu paczki często nic nie ulega zmianie i paczka sobie "siedzi" na sortowni wieczność, raz spędziłam dwa dni w domu czekając raz na opłacone kurtki z H&M, bo inaczej przepadłyby i żałowałam, że nie poleciałam do domu wcześniej tego pierwszego dnia!. (trzeciej próby nie ma, a jak już mówiłam, niezgodnie z regulaminem NIE ma NIGDY awizo, ani próby kontaktu, ani sąsiada, a nie zawsze możemy sobie przekierować paczkę, bo nie mamy np. możliwości podania adresu e-mail, kiedy ktoś inny ją nadaje lub gdy przesyłka jest niespodzianką lub nadawca nam nie powiedział, że coś było do nas nadane a o tym nie wiemy, to nigdy tego nie zobaczymy). Mają też chyba spory chaos, dwa tygodnie przez święta przychodziły mi maile że nie odebrałam paczki z punktu odbioru, a potem pani z drugiej części Polski dzwoni do mnie, czy ja sobie tę paczkę odebrałam. To z punktem odbioru się nie mogli skontaktować?? Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! w życiu nie byłam taka zła na firmę kurierską, a wszystkie już dostarczały mi przesyłki!!
  • ~Artur / 2020-01-13 22:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tylko tyle pączka za pobraniem najpierw pieniądze później sprawdzanie paczki za 960zl chyba że dasz 50 zł w łapę kurierowi w tedy regulaminu nie ma wstyd żeby trzeba było płacić za to kurierowi żeby ci łaskę zrobił
    ZaletyBrak
    WadyBranie kasy za zagladanie do paczki
  • ~DHLLLL / 2020-01-13 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej usług tej pseudo firmy nigdy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadyzbyt mało miejsca aby je wyliczyć
  • ~Bea / 2020-01-13 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała dojść w ciągu jednego dnia roboczego. Po trzech dniach roboczych zadzwoniłam na infolinię, gdzie dowiedziałam się,że przesyłka utknęła w sortowni i muszę napisać interwencję, a przesyłka szybko trafi do mnie. Napisałam i dalej nic poza informacją na pocztę elektroniczną, ze interwencja została przyjęta. Dzwonię następnego dnia na infolinię i dowiaduję się ,że moja przesyłka zaginęła !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Teraz DHL ma 30 dni żeby jej szukać. I gdzieś mają, że zamówiona rzecz jest mi potrzebna. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam tylko to, że zgodnie z prawem przewozowym mają 30 dni na szukanie przesyłki. Kpina. Nigdy więcej DHL.
  • ~Primal / 2020-01-12 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY jeszcze kuriserowi nie udało sie dostarczyć przesylki pod wskazany adres. Nawet nie potafi napisac sms w ktorym punkcie odbioru zostawia paczke, o awizo nie wspomne. DNO. Nigdy wiecej DHL.
    ZaletyBrak
    Wady- nie dostarczaja przesylek pod adres
    - kurier nie informuje w jakim punkcie odbioru zostawia przesylke
  • ~Agata. / 2020-01-12 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została przywieziona pod wskazany adres. Dhl podjął decyzje o dostarczeniu pod inny adres 2km dalej. Kuriera nie bylo u mnie w domu,od razu pojechał gdzie mu wygodnie. Nikt nie zgodzil się by dostarczyć mi paczkę!!!!
    Pani z infolini ignoruje klientów, powtarza bezmyślnie to co ma napisane na ekranie.

    Obsługa reklamacji jest jeszcze gorsza niż sam serwis. Paczkę musiałam ja odebrać sama. Praktycznie nie została dostarczona, bo nie wyraziłam zgody na zmianę adresu. W konwersacji reklamacyjnej na opineo dhl wpisuje ten sam test niezależnie od pytania. To tzw porozumienie nie ma miejsca a dhl robi z tego farse. Nie polapali się nawet, że paczka jest odebrana i piszą, że przekazali do działu realizacji i sprawa zostanie wyjaśniona.
  • ~Piotr / 2020-01-11 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletna porażka - kurierowi nie chciało się dostarczyć przesyłki więc ją awizował do punktu odbioru twierdząc że nie miał możliwości dostarczenia, próba reklamacji poprzez infolinie również nieskuteczna
  • ~marx / 2020-01-11 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nadana do adresata w Polsce, dziwnym trafem znalazła się za granicą najpierw w Rüdersdorf teraz jest w Lipsku. DHL twierdzi że nic nie może zrobić bo nie mają kontaktu. Dobrze że miałem drugą identyczną sztukę sprzętu którą mogłem wysłać adresatowi. Ta pierwsza jeszcze nie wróciła, mam nadzieję że nie zagnie bo wysokie pobranie. Syf się robi coraz większy w tej firmie. Miesiąc temu paczki w Polsce tydzień czasu.
  • ~Justi92 / 2020-01-11 11:22
    Ocena: 3.33 / 5
    PORAŻKA I SKANDAL! Wyrażam swoje oburzenie faktem, że przesyłka była uszkodzona a jej zawartość skradziona i zniszczona! Czy DHL tak mało płaci swoim kurierom, że muszą kraść słodycze z paczek??? Dodatkowo obsługa punktu nie zareagowała na fakt, że kurier przywiózł do punktu rozerwane pudełko, a w chwili odbioru najpierw potwierdzono odbiór, a potem przyniesiono uszkodzoną paczkę, co uniemożliwiło mi jej zareklamowanie na miejscu! Dodam, że w paczce znajdowały się produkty, które miały być prezentem. Kontakt z DHL w sobotę graniczy z cudem, a przy maleńkim dziecku nie jestem w stanie jechać do sortowni przesyłek aby tam dochodzić, w którym punkcie dostawy moja paczka została zniszczona. Czuję się jako klient oszukana i okradziona! Ludzie ufają, że skoro zapłacili za usługę, to zostanie ona wykonana zgodnie z umową... Kurier ukradł i brzydko mówiąc z pewnością zeżarł zawartość przesyłki, bo zobaczył naklejkę CUKSY.. pewnie myślał, że Bóg wie jakimi słodyczami tyłek napcha...
  • ~Ania / 2020-01-11 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca firma. Nigdy nie dostarczają przesyłek. Kurier nie pojawia się u adresata a potem awizuje przesyłkę. Najgorsza firma rynku!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyWszystko. Od komunikacji na infolinii, pracowników gburowatych, chamskich, kłamliwych po stronę na której formularz skargi mieści 30 znaków. Chyba zamierzone działanie.
  • ~semilori / 2020-01-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się z przesyłką w umówionym czasie, brak jakich kolwiek informacji i zmianie terminu, brak powiadomień o tym że paczka nie będzie dostarczona.
    WadyNie dostarczanie paczek w terminie
  • ~Dawidex / 2020-01-10 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa miala byc dzis wiechal zawrucil pojechal nawet nie zadzwonil
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985