Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7804 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2020-03-05 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda czasu by opisywać tragiczne działanie firmy DHL. Niedorzeczne jest to, że taka firma jeszcze funkcjonuje i to, że sklepy internetowe decydują się z nich korzystać
  • ~rado3001 / 2020-03-05 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca nierzetelność. Przez tydzień (po odbiorze przez kuriera) paczka wisiała w systemie jako nieodebrana. Po kilku interwencjach (za każdym razem była odpowiedź zajmujemy się pana zgłoszeniem), paczka odnalazła się w punkcie sortowania, gdzie znowu zawisła na 2 dni. Kolejna interwencja i dopiero ruszyła do adresata. Nie poczuwają się w obowiązku nawet przeprosić za zaistniałą sytuację. Polecam, ale unikać. Konkurencja na rynku jest wystarczająca.
    Wadynierzetelność, bałagan, nieterminowość
  • ~Rozczarowany / 2020-03-05 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi raz dhl pierwszy raz wszystko ok ,teraz paczka już posortowana idzie tydzień po wysylaniu wiadomosci twierdza ze takiego numeru nie ma ,gdy wysłałem kopie email na którym jest numer trackingowy dostalem tylko odpowiedź pod numer pod ktory nie mogę sie do dzwonić, taka duza firma i dysponuje tylko jednym numerem
    ZaletyTym razem brak
    WadyNie informują klientów na bieżąco co dzieje sie z paczką
  • ~Klaudia / 2020-03-05 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj tj 05.03.2010 paczka miała być między godz 12:00 - 14:00 , godz 13:20 dostaje sms że przesyłkę awiozowano. mieszkam w bloku i nikt o tej porze nie dzwonił domofonem, ani telefonicznie (gdzie Pani w DHL na reklamacji twierdzi że nie podano nr tel i dlatego kurier nioe dzwonił, w wiadomośi e-mail też brak tel do kuriera). Paczkę teraz muszę leciec odebrać do punktu który nie wiadomo gdzie jest. Ja to się dziwnię że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł zbiorowego sądu za takie coś toż to grabież pieniędzy bo kurierowi się nioe chciało dostarczyć paczki za którą sie słono płaci . Jeśli bym chciała odebrć ją w punkcie to bym wybrała taką opcję. Mieszkam na Gałczyńskiego w Bolesławcu i najbliższy punkt DHL Service Point jest na ul Jana Pawła II a paczkę zostawili mi gdzieś na jakieejś ul Kopernika i to w żabce - kpiny jakięś. Pani która oddzwoniła z reklamacji to jakaś słabo poinformowana gdzie są punkty i twierdziła że to najbliższy i na 100% da sobie obie ręce obciąc że kurier u mnie był. Pogroziłam Pani że mogę to sprawdzić na monitoringu i sprawa trafi do sadu. I wymagam od Pani pisma z podpisem jej prezesa firmy i kuriera że odbyła się taka rozmowa między firmą DHL a kurierem. I oczywiście Pani twierdzi że jak jest paczka w punkcie nic już nie można zrobic to co to za firma? Druga sprawa brak reklamacji telefonicznej. Jak dla mnie ta firma to jedna wielka porażka i to kogo ta firma zatrudnia i jaką ponosi odpowiedzialność.
    Zaletybrak
    Wadybrak reklamacji telefonicznej, kurierzy, kompetencje pani w dziale reklamacji
  • ~Kajto / 2020-03-05 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to żart, ale najgorzej, że kasuje normalnie. Kurier ma być między 12-14 (ogółem świetna pora w środku tygodnia - żeby odebrać trzeba brać wolne w pracy) a o 11:50 dostaję informację, że paczka została już awizowana i jest do odbioru osobistego, bez żadnej próby dostarczenia paczki! Oby ten twór zniknął z polskiego rynku
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Zenon / 2020-03-05 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za wprost obrzydliwa firma!!! Już kolejny raz ten sam trik: nikogo nie zastano, podczas gdy siedzimy w domu jak na gwoździach i odkładamy inne obowiązki poza domem. Dlaczego jakieś instytucje nadrzędne wreszcie się nimi nie zajmą i zakażą im działalności w Polsce?!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~AntyDHL / 2020-03-05 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno. Same problemy. Kurierzy nie chcą jeździć więc piszą, że nikogo nie zastali i zostawili awizo. Kłamstwo i chamstwo. NIE POLECAM.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Joanna / 2020-03-04 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    (Odbiorca) Dałabym zero gwiazdek gdybym mogła. Paczka nie dostarczona, pomimo, że zgłaszałam wielokrotnie interwencję w tej sprawie, nie otrzymywałam odpowiedzi. Po ponad 2 tygodniach paczka została odesłana do nadawcy. Nie sposób się z nimi skontaktować. Obsługa i czas dostawy na 0. Radzę unikać tej firmy.
  • ~Stanisław / 2020-03-04 17:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Mimo wcześniejszej prośby, żeby kurier zadzwonił do mnie bezpośrednio przed przyjazdem do domu to nie zrobił tego. Stanął samochodem przed domem i pewnie myślał, że ja go widzę z okna. Nie mam czasu stać kilka godzin w oknie domu i wypatrywać kuriera dlatego zawsze proszę o zadzwonienie przed przyjazdem. Poza tym kurier był u mnie około godziny 11.00 a ja otrzymałem informację, że będzie u mnie w godzinach od 12.00 do 14.00. Błędne powiadamianie odbiorcy o planowanym czasie dostarczenia paczki. Tak mi się zdarzyło dwa razy z tą firmą kurierską. Kurierzy z innych firm jakoś potrafią włożyć więcej wysiłku, żeby skontaktować się z klientem i dostarczyć paczkę, ale nie ta firma.
  • ~Jamnik / 2020-03-04 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. kurier wcale nie przyjechal w wyznaczony dzień. Innym razem przyjechał o której mu pasowalo bez ustalenia wcześniej godziny przyjazdu
  • ~Rafał / 2020-03-04 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekierowanie przesyłek to kpina. Nie rozumiem po co wprowadzać opcję skoro nie działa. Kurier awizował przesyłkę i zostawił w punkcie (nie pod podanym adresem) zamiast chociażby zadzwonić i zapytać...
  • ~Wkurzony / 2020-03-04 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień zwłoki na dostarczenie i zamiast do domu to kurier dostarczył do punktu. Mimo że żona cały dzień w domu. Firma schodzi na psy. Podobnie jak DPD. Jak się nie chce pracować to sie szuka innej pracy i nie robi ludzi w ....
  • ~zeroszacunku / 2020-03-04 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Brak kontaktu z kurierem i z firma! Kurier zostawia paczke w punkcie mimo, że cały dzień jestem w domu z chorym dzieckiem i po prostu nie mogę wyjść! Za co się płaci w takim razie? Żenada... Niej polecam, więcej nie skorzystam z usług.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, paczka nie została doreczona, pieniądze wyrzucone w błoto, brak szacunku do klienta
  • ~Estera / 2020-03-03 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz kolejny raz kurier zostawia awizo, mimo mojej obecności w domu.Zero kontaktu z klientem i zostawienie przesyłki w punkcie DHL
    Gdybym chciała chodzić po przesyłkę, zamowilabym do paczkomatu i zapłaciłabym mniej.
  • ~Maria / 2020-03-03 13:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłam usługę, a później poczytałam komentarze o firmie DHL... Powiem Wam, że nieźle się nastraszyłam tym co tu przeczytałam. Jednak opatrzność chyba czuwa ;). Nadałam umywalkę o wartości 1tyś i wadze ok 40 kg, z Lublina. Kurier przemiły zadzwonił czy jestem w domu i czy może odebrać. Był 10 min po telefonie. Usługa DHL Standard. Przesyłka do odbiorcy (sklep w Białymstoku) trafiła po niecałych 24h! I całe szczęście bo tak się o nią bałam po tych opiniach... Nie mogę złego słowa napisać, jestem bardzo zadowolona.
  • ~Ewa / 2020-03-02 14:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy niepoważni. Po raz trzeci ostatni korzystam z usług tej firmy. Trzy razy paczka nie dostarczona pod adres, tylko przekierowana do punktu odbioru. Reklamacja nie uwzględniona. Nie po to płacę za usługę, żeby płacić za taksówkę przez pół miasta i z powrotem i szarpać się z ciężką paczką. Żenada, wstyd.
  • ~Rado / 2020-03-02 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    DHL nie wyrabia się, aby dostarczyc przesyłkę w ciągu 3 pełnych dni od złożenia zamówienia. W śledzeniu paczki jest błąd numeru zamówienia, pani z centrum obsługi nie potrafi wyjaśnić o co chodzi. Gdy chce zmienić adres dostawy zyczą sobie aby podać PIN rzekomo wysłany na adres email lub SMS, nie trudno się domyśleć ze żadnej wiadomości nie dostałem. Paczka z góry opłacona wiec niepokój narasta. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Nie pozdrawiam.
    WadyBrak numeru PIN
    Błąd w śledzeniu przesyłki
    Długi czas realizacji
  • ~michal / 2020-03-01 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przesyłki nie dostarczono, mimo prawidłowego adresu - i mimo iż wdrożono procedurę reklamacji w momencie gdy była jeszcze w magazynie -została zwrócona do nadawcy. Kilkukrotne próby interwencji rozmów z infolinią to całkowita strata czasu. W skrócie wyglada to jak w filmie Miś - "nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz" Dno całkowite. Całkowite lekceważenie klienta poparte bezkarnością i brakiem konsekwencji dla osób odpowiedzialnych za bałagan.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady a system reklamacji powinien być prezentowany na szkoleniach jako wzorcowo negatywny.
  • ~Beata / 2020-03-01 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dostarczona mimo prośby o zmianie godziny wysłanej na stronie DHL , kurier przyjechał w inny dzień i o innej godzinie. Po informacji mailowej od DHL Paczka miała oczekiwać w punkcie odbioru przez tydzień -po przejechaniu kilkunastu km do punktu odbioru okazało się, że paczka poszła już do zwrotów 'przez pomyłkę' ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Sylwia / 2020-02-29 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie przyjeżdzają z paczka a potem wysyłają informacje, ze była próba doręczenia. Jak chcesz napisać reklamacje i wpisujesz nr przesyłki to odrzuca twierdząc, ze zły numer. Oszustwo!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170