treść mojej interwencji : pomimo przekierowania przesyłki do punktu odbioru tj. Żabka (...)do dnia dzisiejszego przesyłka tam nie dotarła, a w historii paczki ponownie jest w Zabrzu pomimo wczorajszych zapewnień na infolinii że dziś tj. 4.03 paczka na pewno będzie do odbioru.
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie nr 0009631/03/20 dotycząca przesyłki 21770287.... zostało zakończone.
hmmm.. nie wiem czego dotyczyło zgłoszenie bo na pewno nie wyszło ode mnie
a co się stało z przesyłką została zwrócona do nadawcy
Wadynawet nie chce mi sie pisać
~rafal / 2020-03-09 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Począwszy od dostarczenia: po terminie i niezgodnie z zawartą umową. Reklamacje: brak właściwego rozpatrzenia i odpowiedzi na odwołanie. Kontakt z obsługą: z gorszym systemem nie spotkałem się nigdy. Właściwe możliwość kontaktu jest zerowa!! Totalnie nie polecam.
Zaletybrak zalet
Wadywszystko
~eva / 2020-03-09 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, niestety nie dotrzymują terminów dostarczenia przesyłek.
~1aaa / 2020-03-09 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Olewanie klienta, zero jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Na infolinii za każdym razem mówią coś innego. Przesyłka ma już 5 dni opóźnienia. DHL wieczór przyjeżdża o 12. NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadychamsko, niepunktualni, zero szacunku do klienta.
~Efqa / 2020-03-09 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Gówniana firma! łącznie z tym że zmienili historię przesyłki. Jakim cudem jednego dnia w ich historii pisze o przekierowaniu , dostaję meila potwierdzającego a już 2 dnia na ich stronie nie ma ani słowa na ten temat. Dodatkowo informacja że odmówiłam odbioru przesyłki i została zwrócona do nadawcy. DNO DNA nigdy więcej.
Zaletynic zero
Wadysame wady zero szacunku dla klienta
~Arka / 2020-03-07 08:49
Ocena: 1.00 / 5
21854674568 to numer przesyłki która niekompetentny kurier zostawił w ''najbliższym ' mi punkcie odbioru ok 2 km od m. zamieszkania bez kontaktu telefonicznego, nie daruje, wczesniej zamieszanie z dostarczeniem brak telefonu do innej przesyłki pomimo zmiany adresu zostawił także w innym punkcie, info o przesyłce 12-14 przyjechał o 11.30
Zaletybrak
Wadynierzetelnośc, chamstwo niepunktualnośc
~KLIENT / 2020-03-07 00:47
Ocena: 1.00 / 5
paczka która miała być odebrana przez kuriera DHL czeka już 5 dni. Żadnej informacji z ich strony że przesuwają termin odbioru. zdarzały im się poślizgi 2 lub 3 dniowe. Lecz w tym momencie to już kary godne.
~Wiolka / 2020-03-06 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy i z pewnością ja i moja rodzina nigdy nie skorzystamy z DHL. Przyszedł kurier z paczką która była za pobraniem i nie miał wydać 15 zł, powiedziałam że 5 zł może sobie wziąć i żeby wydał 10 zł, pan stwierdził że też nie , więc zaproponowałam płatność kartę, niestety nie miał terminala. Kurier wziął paczkę i sobie poszedł bez słowa. Zadzwoniłam do centrali i powiedziano że następnego dnia dostarczy, lecz przesyłka nie dotarła. Ponownie zadzwoniłam do centrali i znowu powiedziano że następnego dnia będzie doręczona, lecz niestety nie dotarła. To są jakieś żarty, kpiny z klienta, brak słów.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Aleksandra / 2020-03-06 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Witam! Jestem osobą niepełnosprawną. Bardzo ciężko choruje. Nie poruszam się sama poza domem, jedynie przy pomocy osób drugich. Dziś rano nie było mnie w domu.Przed chwilą dostałam sms-a, że mam odebrać paczkę z punktu Żabka. A miało być doręczenie pod adres.To po pierwsze. Po drugie kurier do mnie nawet nie zadzwonił mimo, że miał mój nr tel. No i po trzecie firma(nadawca) ani ja jako obiorca nie wyrażaliśmy żadnej zgody na pozostawianie drogiego sprzętu w sklepie pod którym stoją same pijaki od rana do wieczory i często jest policja. Zawsze były podejmowane dwie próby doręczenia, a teraz jest tylko jedna? Brak mi słów. Z poważaniem. Aleksandra
~Dorota / 2020-03-06 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam informacje sms, że na drugim końcu Polski oczekuje na mnie paczka. W żaden sposób nie można skontaktować się z firmą aby to wyjaśnić.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z firmą
~Monika / 2020-03-06 11:06
Ocena: 1.67 / 5
Mimo, że na liście przewozowym jest napisane, że nie działa domofon kurier nawet nie zadzwonił
do mnie telefonicznie. Od razu nadał paczkę do odbioru w punkcie.
Pani Aneta J. z obsługi klienta oczywiście nie potrafiła pozytywnie rozwiązać mojej skargi.
Beznadzieja totalna. Myślałam, że tylko DPD ma leniwych kurierów, ale ten z DHL niczym się nie różni.
Zaletybrak
Wadykurier mija się z prawdą, nie dzwoni na komórkę chociaż na liście napisane NIE DZIAŁA DOMOFON
biuro obsługi klienta podobnie
~Zuzia / 2020-03-06 10:44
Ocena: 2.67 / 5
kurier bardzo nie miły, opryskliwi i myśli że skoro kobieta to będzie się go bać. Nieuprzejmnie zwraca się do klienta. Popracujcie nad tym.
~Dhuje / 2020-03-06 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu z nimi. Nie odpowiadają na e-maile i telefony . Porazka
ZaletyBrak
~Mateusz / 2020-03-05 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda czasu by opisywać tragiczne działanie firmy DHL. Niedorzeczne jest to, że taka firma jeszcze funkcjonuje i to, że sklepy internetowe decydują się z nich korzystać
~rado3001 / 2020-03-05 20:45
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca nierzetelność. Przez tydzień (po odbiorze przez kuriera) paczka wisiała w systemie jako nieodebrana. Po kilku interwencjach (za każdym razem była odpowiedź zajmujemy się pana zgłoszeniem), paczka odnalazła się w punkcie sortowania, gdzie znowu zawisła na 2 dni. Kolejna interwencja i dopiero ruszyła do adresata. Nie poczuwają się w obowiązku nawet przeprosić za zaistniałą sytuację. Polecam, ale unikać. Konkurencja na rynku jest wystarczająca.
Wadynierzetelność, bałagan, nieterminowość
~Rozczarowany / 2020-03-05 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Drugi raz dhl pierwszy raz wszystko ok ,teraz paczka już posortowana idzie tydzień po wysylaniu wiadomosci twierdza ze takiego numeru nie ma ,gdy wysłałem kopie email na którym jest numer trackingowy dostalem tylko odpowiedź pod numer pod ktory nie mogę sie do dzwonić, taka duza firma i dysponuje tylko jednym numerem
ZaletyTym razem brak
WadyNie informują klientów na bieżąco co dzieje sie z paczką
~Klaudia / 2020-03-05 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj tj 05.03.2010 paczka miała być między godz 12:00 - 14:00 , godz 13:20 dostaje sms że przesyłkę awiozowano. mieszkam w bloku i nikt o tej porze nie dzwonił domofonem, ani telefonicznie (gdzie Pani w DHL na reklamacji twierdzi że nie podano nr tel i dlatego kurier nioe dzwonił, w wiadomośi e-mail też brak tel do kuriera). Paczkę teraz muszę leciec odebrać do punktu który nie wiadomo gdzie jest. Ja to się dziwnię że jeszcze nikt nie wpadł na pomysł zbiorowego sądu za takie coś toż to grabież pieniędzy bo kurierowi się nioe chciało dostarczyć paczki za którą sie słono płaci . Jeśli bym chciała odebrć ją w punkcie to bym wybrała taką opcję. Mieszkam na Gałczyńskiego w Bolesławcu i najbliższy punkt DHL Service Point jest na ul Jana Pawła II a paczkę zostawili mi gdzieś na jakieejś ul Kopernika i to w żabce - kpiny jakięś. Pani która oddzwoniła z reklamacji to jakaś słabo poinformowana gdzie są punkty i twierdziła że to najbliższy i na 100% da sobie obie ręce obciąc że kurier u mnie był. Pogroziłam Pani że mogę to sprawdzić na monitoringu i sprawa trafi do sadu. I wymagam od Pani pisma z podpisem jej prezesa firmy i kuriera że odbyła się taka rozmowa między firmą DHL a kurierem. I oczywiście Pani twierdzi że jak jest paczka w punkcie nic już nie można zrobic to co to za firma? Druga sprawa brak reklamacji telefonicznej. Jak dla mnie ta firma to jedna wielka porażka i to kogo ta firma zatrudnia i jaką ponosi odpowiedzialność.
Zaletybrak
Wadybrak reklamacji telefonicznej, kurierzy, kompetencje pani w dziale reklamacji
~Kajto / 2020-03-05 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to żart, ale najgorzej, że kasuje normalnie. Kurier ma być między 12-14 (ogółem świetna pora w środku tygodnia - żeby odebrać trzeba brać wolne w pracy) a o 11:50 dostaję informację, że paczka została już awizowana i jest do odbioru osobistego, bez żadnej próby dostarczenia paczki! Oby ten twór zniknął z polskiego rynku
Zaletybrak
Wadysame
~Zenon / 2020-03-05 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Co za wprost obrzydliwa firma!!! Już kolejny raz ten sam trik: nikogo nie zastano, podczas gdy siedzimy w domu jak na gwoździach i odkładamy inne obowiązki poza domem. Dlaczego jakieś instytucje nadrzędne wreszcie się nimi nie zajmą i zakażą im działalności w Polsce?!
Zaletyżadnych
Wadysame
~AntyDHL / 2020-03-05 00:21
Ocena: 1.00 / 5
Firma dno. Same problemy. Kurierzy nie chcą jeździć więc piszą, że nikogo nie zastali i zostawili awizo. Kłamstwo i chamstwo. NIE POLECAM.