Kurier nie pojawił się z przesyłką, w systemie dodając informację "klient odmówił odebrania przesyłki". Po interwencji w piątek pojawawił się z przesyłką w poniedziałek, nie spełniając warunków dostarczenia przesyłki - terminala płatniczego - który był zapewniony przez konsultanta T-mobile. Kurier zachowywał sie nie uprzejmie. Nie pozwolił otworzyć przesyłki, wbrew informacja na stronie DHL...
To nie pierwsza taka sytuacja z DHL-em. żenada
Nie polecam, kurier nawet nie podejmuje próby żeby dostarczyć przesyłki.
~Przemysław / 2020-03-16 06:57
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z waszymi opiniami bo niechce mi sie opisywać,kurierzy TRAGEDIA!
WadyOlewanie klienta
~Niezadowolony klient / 2020-03-15 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy w DHL to kpina. Dostaje wiadomość, że przesyłka awizowana. Ok, podjechałem do punktu DHL kilka godzin później około 6-7h. Na miejscu przesyłki nie ma. Więc dostałem nr tel. do kuriera. Dzwonię i pytam się czy może mi ją dostarczyć pod adres. Odmówił, więc poprosiłem aby zostawił w punkcie odbioru DHL i odbiorę sobie następnego dnia. Następnego dnia w punkcie odbioru DHL Pani mówi, że kurier wozi tą przesyłkę. Zadzwoniła do kuriera a ten znów odmówił dowiezienia przesyłki z pretensjami a był może 1-2km od punktu. Ok rozumiem, że może się zdarzyć raz lub dwa razy ale kur.... mać to dzieje się praktycznie za każdym razem. Nie dość, że płacę za przesyłkę to i tak na końcu okazuje się, że muszę po nią jechać gdzie znów tracę czas i pieniądze. Często przesyłki są awizowane bez pojawienia się pod adresem. Kurierzy tej firmy (może nie wszyscy, może akurat tylko ten jeden) są nierzetelni innych epitetów nie użyję. DHL bardzo słabo wypada.
ZaletyBrak zalet
WadyNierzetelni kurierzy mający wywalone na klientów.
~Reve / 2020-03-13 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie mógł odczytać kodu z paczki przy mojej obecności, więc stwierdził, że nie wyda mi paczki. Umówiłem się z nim na inny adres dostawy. Jak można się było spodziewać nie zjawił się (byłem cały dzień w domu i nie zostałem nawet poinformowany telefonicznie), a na trackingu została dodana informacja o tym, że nie przyjąłem paczki i wraca do nadawcy. Po kontaktowaniu się z biurem obsługi miałem zgłosić prośbę o wykonanie interwencji, co zrobiłem i w odpowiedzi dostałem wiadomość, która informowała mnie o tym, że moja przesyłka trafiła już do nadawcy i oni nic nie mogą z tym zrobić, a jak chcę to mogę kontaktować się z nadawcą. Żałosne.
~Karol / 2020-03-13 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie raczył wejść z przesyłką na piętro i kazał mojej mamie zejść na dół i ją sobie wziąć. Według mnie niepoważne podejście.
~Ania / 2020-03-13 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Kurier sobie nie przyjechał, po czym dostałam e-maila, że moja paczka będzie do odebrania gdzieś tam. Nie po to płacę za przesyłkę dostarczaną do domu, żeby potem samemu zapier... Na jakiś punkt odbioru oddalony ode mnie o 10 km, bo przecież logiczne myślenie boli i trzeba wybrać na dodatek jakiś punkt z dupy, który jest najwyraźniej dogodny dla kuriera, a nie dla klienta. Jestem oburzona u wkurzona, bo przesyłka zawierała rzeczy dla dziecka, a na maila z ich śmiesznym kodem też się czeka dosyć sporo. Jeśli będę miała tylko jakiegokolwiek innego kuriera do wyboru to na pewno go wybiorę. Skandal!
WadyKurier wcale się nie pojawił, po czym idiota awizowal przesyłkę do punktu odbioru
~Aga / 2020-03-13 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet nie pofatygował się żeby dostarczyć mi przesyłkę tylko od razu ją awizował... Po interwencji telefonicznej w dziale obsługi klienta przesyłka miała być ponownie dostarczona jednak tak się nie stało. Po raz kolejny dostałam wiadomość iż kurier mnie nie zastał chociaż cały czas byłam w domu, a on miał mój numer telefonu. Ostatecznie musiałam osobiście jechać do punktu (do którego miałam 30km) żeby w końcu odzyskać zamówiony towar. Obsługa klienta i w punkcie odbioru bardzo miła.jednak kurierzy to porażka... Odradzam ta firmę jeśli nie chcecie nie potrzebnie się denerwować.
ZaletyObsługa klienta, obsługa w punkcie odbioru
WadyKurierzy
~Lukasz / 2020-03-13 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zatrzymał się pod bramą, odjechał, po czym dostałem sms z informacją, że nastąpiła nieudana próba doręczenia przesyłki. Nie polecam.
~Ania / 2020-03-12 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie poczekał, aż zejdę na dół (domofon zepsuty). Dostałam sms, że mogę przekierować paczkę. Próbowałam to zrobić, ale system informuje, że usługa jest niewykonalna. Dodam, że nie pierwszy raz się to zdarza.
naprawdę tak trudno temu kurierowi zadzwonić?
~paweł / 2020-03-12 11:16
Ocena: 1.00 / 5
drogo, chamsko, z łaską. kurierzyna nie podjedzie 100m bo to nie jego obszar.
Wadya idze idze. dziadostwo
~Rafał / 2020-03-11 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem smsa że paczka będzie dostarczona w dniu kolejnym, z możliwością zmiany czasu dostawy / terminu. Zmieniłem datę na dzień później, w dniu następnym (czyli dzień przed właściwą datą dostawy) dostałem informację, że paczki nie udało się odebrać i czeka na mnie w Żabce (55" telewizor...). Zadzwoniłem do DHL z żądaniem, że kurier ma zabrać paczkę i dostarczyć ją we właściwym terminie. Powiedziano mi, że jest to niewykonalne i że jak chcę mogę złożyć reklamację online, ale na 90% nic z niej nie wyniknie. Ostatni raz korzystam z usług DHL, gorąco nie polecam.
~kamil / 2020-03-11 07:48
Ocena: 1.00 / 5
1. Kurier zadzwonił do domofonem do bloku 4 piętrowego i kazał zejść na dół do samochodu(mimo, iż jest to tylko 1 pietro) Rodzi sie pytanie : Czy kurier ma prawo, żadać aby odbiorca wyszedl z bloku mieszkalnego do jego samochodu w celu odbioru bardzo małej paczki ( ważącej maks 200 gram) z nasionkami pomidorów???
2. Gdy się dowiedziałem, ze pomimo wcześniej dostawy nie ma drobnych zaproponowałem aby przyjechał za godzinę lub nastepnego dnia - wówczas Kurier stał sie bardzo niemiły i powiedział ze" moze przyjedzie za 2 dni lub 3 dni lub wcale" i próbował prowokować swoim zachowaniem i słowami pomimo , iz byłem grzeczny na początku... Uważam, iż jak dostałem dzisiaj w nocy ( około 4 nad ranem) meila z informacja jedynie o zarejestrowaniu jedynie przesyłki - niestety do tej pory nie mogę śledzić przesyłki....)
Nie może być tak, iż:
- kurier nie chce dostarczyć przesyłki do mieszkania i każe przyjść do samochodu ( mała przesyłka, nic cięzkiego)
- kurier jest arogancki i robi wielką łaskę ze dostarczy towar lub nie
- ponadto firma do tej pory nie dła numeru przesyłki i nawet skargi nie można napisac bo żadaja tego numeru
Nie polecam tej firmy !!!!!
~Michał / 2020-03-10 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Paczka została przekierowana do punktu DHL parcel do żabki ale napisali że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Może akurat tego dnia sprzedawca poszedł sobie na spacer i nie było w sklepie nikogo
~Anna / 2020-03-10 16:39
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA OSZUŚCI!!!
Dowożą uszkodzony towar. Mówią człowiekowi, że nie mają przy sobie druków aby spisać protokół szkody i że przyjadą z tym jutro... po czym kontakt się urywa, a chcąc załatwić to przez internet - kompletna zlewka!
MASAKRA
WadyWSZYSTKO
~Krzysztof / 2020-03-10 16:30
Ocena: 1.00 / 5
-nie miła obsługa klienta
- kurier nie kontaktuje się w razie spóźnienia
-bez przerwy się spóźnia ( w przypadku nadania paczki)
-w przypadku nie obecności kurier anuluje zlecenia bez poinformowania nadawcy paczki
-brak poszanowania klienta (nie daje dojść do słowa, przed zakończeniem, rozmowy rozłącza się)
-próba naciągnięcia na pieniądze ( podczas 1-szego zlecenia zostałem poinformowany ze w przypadku nadania 2 paczek zapłacę 120 zł natomiast podczas nadania tych samych paczek tylko osobno zapłacę 80 zł )
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Przemysław / 2020-03-10 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Jest to skrajnie nieodpowiedzialna firma. Paczki giną nagminnie. Nie potrafią namierzyć własnych przesyłek. System kontaktu tak skonstruowany, żeby jak najbardziej utrudnić dodzwonienie się. Najgorsza firma kurierska świata.
~Aga / 2020-03-10 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Ciekawa jestem kto odpowiada za informowanie klienta że danego dnia będzie u niego kurier z przesyłką... Nie dostałam żadnej takiej wiadomości sms ani maila i dzwoni do mnie kurier z pretensjami że nie ma nikogo w domu, kto zapłaciłby za przesyłkę.
To już moja druga sytuacja z tą firmą, za pierwszym razem 4 razy dzwoniłam na infolinię i prosiłam żeby moja przesyłka była w ogóle wydana do doręczenia
Wadybrak poinformowania klienta o przesyłce
~mr_tomy / 2020-03-10 13:24
Ocena: 1.00 / 5
DHL, to jedna wielka porażka. Poprosiłem sprzedawcę o wysyłkę sprzętu z dostawą w sobotę i co się z tym wiąże poniosłem dodatkowe koszty za doręczenie w sobotę. DHL pieniądze pobrał, ale przesyłki w sobotę nie dostarczył. Kiedy zadzwoniłem na infolinię od Pana usłyszałem, że nie wie jak to się stało, że system pozwolił na wysłanie przesyłki z dostarczeniem w sobotę w moim regionie. I to by było na tyle, żadnej propozycji zwrotu dodatkowych kosztów, przepraszam itp.
~Lola562 / 2020-03-10 12:21
Ocena: 2.00 / 5
Dodatkowo płatne opcje dostawy, które nie zostały zrealizowane! Oszustwo a potem brak kontaktu.