Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7659 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Milka / 2020-03-27 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjezdza dostarczyć przesyłki i pisze że nikogo nie zastal
    WadyNie dostarcza przesyłek do wskazanego miejsca
  • ~Anna / 2020-03-26 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka za możliwość wystawienia negatywnej opinii. To jest jakaś masakra. Najgorsza firma przewozowa na polskim rynku. Jak tak ma wyglądać niemiecki porządek, to może lepiej niech ich ciapaci zaleją.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Karol / 2020-03-26 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno i jeszcze raz gówno omijać to szerokim łukiem. Zadzwoncie na ich infolinie i myślę, że to już wam samo powie, że ta firna jest gówniana. Zgubili teczkę z dokumentami podczas dostarczania i umywają ręce.
    ZaletyŻadne
    Wady-infolinia
    -reklamacja
    -mają w dupie klienta i mam nadzieje, że ta firma padnie i fo szybko
  • ~Jakub / 2020-03-26 12:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka miała być dostarczona w środę rano a jest czwartek i jej dalej nie ma :(
  • ~anna / 2020-03-26 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! trzeci raz zamawiam kuriera zeby odebral ode mnie zwrot. dzwoniac na infolinie i mowic ze 2 razy kurier nie przyjechal pani proponuje mi udac sie do punktu! 26.03 zakaz wychodzenia z domu, epidemia, dwoje dzieci ze mna i wybierzemy sie na spacer oddac 3 paczki. rewelacyjny pomysl
    Wadybardzo niemila obsluga na infolini- bezczelna i arogancka
  • ~Artur / 2020-03-26 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakis dramat KONTAKT ZEROWY PRZEZ TO NOE MOGLEM ODEBRAC SWOJEJ PRZESYLKI NIGDZIE
    ZaletyBrak
    WadyZa malo mijescja zeby wypisac wszystkie
  • ~Panna młoda / 2020-03-26 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka DHL Express została zamówiona 24 marca, przy czym dostałam zapewnienie od sklepu, że nie maja informacji o żadnych opóźnieniach lub zmianach i wszystko funkcjonuje normalnie i otrzymam paczkę najpóźniej dzisiaj. Również wykonałam telefon do DHLu i potwierdzili informację, że do piątku paczka będzie u mnie.
    Wczorajszego wieczoru otrzymałam informację, że paczka ( przesyłka ekspresowa z Berlina do Zielonej Góry wyniosła mnie 70 zł ) zostanie dostarczona w poniedziałek. Kontakt z firma udało mi się nawiązać dopiero rano, ponieważ wieczorem czas oczekiwania wydłużał się w nieskończoność. Bardzo niekulturalna Pani najpierw zarzuciła mi, że coś jest ze mną nie tak, ponieważ nie wiem jaka jest sytuacja na świecie, potem na argument o aktualnym braku problemów z przejazdem przez granice firm transportowych ( DPD poradziło sobie z przesyłka z Czech w jeden dzień ) oraz pytaniu o reklamacje usług, stwierdziła, że nie będzie ze mną rozmawiać.
    Próba dowiedzenia się czy jest możliwość przechwycenia paczki właściwie gdziekolwiek lub zmiany adresu nie powiodła się, ponieważ Pani nie miała zamiaru kontynuować rozmowy, ani udzielić mi jakichkolwiek informacji „jeżeli nie rozumiem, że jest koronawirus”.
    Naprawdę rozumiem sytuację, bo sama awaryjnie biorę ślub ze względu na ciążę i w przesyłce jest właśnie mój strój na sobotnią uroczystość, jednak kontakt z Panią na infolinii oraz usługi innych firm kurierskich sprawiły, że zrezygnuję z usług DHL. Dziwi mnie jednak, że inne firmy kurierskie, które w ostatnich dniach (również z Niemiec) nie miały problemu aby dostarczyć paczkę do Zielonej Góry.
    Przede wszystkim zastrzeżenia mam do traktowania klienta na infolinii oraz wymiany informacji. Teraz nie mam szans ani na strój, ani na zwrot 70 zł za przesyłkę ekspresową, która wcale nie jest ekspresowa.
    PS: Chyba trafiła mi się paczka podróżniczka, patrząc na śledzenie przesyłki błąka się po całych wschodnich Niemczech i do granicy trafić nie może.
    ZaletyOtrzymałam 6 powiadomień dotyczących paczki.
    WadyKontakt na infolinii, udzielanie błędnych informacji.
  • ~Saba / 2020-03-25 20:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko rozumiem koronawirus ale żeby zostawić paczkę dwa metry od drzwi i nie skontaktować się z klientem to już szczyt .
    Ją też pracuje w sklepie i nie obsługuje klienta przy drzwiach nie poleca firma okropna
  • ~victoriaaa14 / 2020-03-25 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia... kurier nie wydał mi 6 złotych bo „nie miał”. Ponadto czekał pod złym adresem, tłumacząc się, że pomylił. Nie polecam.
  • ~Kamil / 2020-03-25 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego kurierzy nie dzwonią przed dostarczeniem paczek. Przeciez ludzie pracują i nie są w stanie siedzieć cały dzień w domu i czekać na kuriera.
    WadyBrak informowania klienta o godzinie dostawy
  • ~Marcin / 2020-03-25 12:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurierzy porażka... Mylą paczki po czym nie odbierają telefonów... Infolinia też pożal się Boże kontakt tylko przez formularz zgłoszeniowy. Już nigdy nie wybiorę DHL
  • ~Odbiorca123 / 2020-03-25 12:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki do punktu odbioru Żabka trzykrotnie w przeciągu... 1 MINUTY (20.03.2020 10:53, 10:53, 10:54). Żadnej informacji na telefon/maila o braku doręczenia. Paczka teraz jest zwracana do nadawcy.
  • ~anie22 / 2020-03-25 10:24
    Ocena: 1.67 / 5
    W obecnej sytuacji kurierzy DHL nie chca doreczac paczek za pobraniem! Uwaga na kurierow, ktorzy zwracaja przesylki mowiac, ze adres nie jest poprawny. Takiej obslugi jeszcze nie widzialam. W takim razie po co DHL nadal oferuje paczki za pobraniem, jesli nie chce ich doreczac. To jest absurdalne.
  • ~Dora / 2020-03-24 22:34
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!!!! Otrzymałam informację, że dniu 23.02.2020 w godzinach.10.00-12.00 zostanie dostarczona mi przesyłka.W dobie koronawirusa wybrałam kuriera, żeby nie wychodzić z domu zgodnie z zaleceniami, ale niestety kuriera nie było. W domu trzy osoby, psy, które słyszą najmniejszy szelest, domofon który obudzi każdego. Po czym otrzymałam informację, że przesyłka czeka do odbioru w Żabce. W miejscu gdzie przewija się bardzo duża ilość ludzi, głównie panów po napoje wyskokowe, akurat w takim punkcie miasta jest usytuowana. Reklamacja wiadomo rozwiązana na niekorzyść klienta. Mam zrozumieć kuriera on tez się boi koronawirusa, więc prawdopodobnie wybiera losowo temu dostarczę, a temu nie dostarczę przesyłki. MUSZĘ udać się do punktu. Proponuję wybierać PACZKOMATY skoro i tak trzeba będzie wyjść z domu są bezpieczniejsze niż Żabka. PORAŻKA I TOTALNE ROZCZAROWANIE PODEJŚCIEM DO KLIENTA. Słyszałam, że w tym dniu kurier sporo paczek zostawił w Żabce.
    Zaletybrak
    Wadypodejście do klienta
  • ~Nilla / 2020-03-24 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyszedł. Jesteśmy w domu. Przychodzi sms, że nikogo nie zastał, a paczka w żabce.
  • ~Zuzanna / 2020-03-24 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Zamówiłam kuriera na poniedziałek, by odebrał przesyłkę od nadawcy. Kurier nie zjawił się, nie dostałam żadnej wiadomości, za to w systemu zaznaczył, że przesyłka została odebrana. Dziś dodzwoniłam się na infolinie dhl. Dostałam informacje, iż kurier przyjedzie dziś. Znów nie przyjechał! Brak jakichkolwiek informacji. Od godziny próbuje dodzwonić się na infolinie. Z marnym skutkiem. Nie polecam. Czuje się oszukana.
  • ~Coollss / 2020-03-24 16:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Szybkość mocno taka sobie, za tą cenę można spodziewać się więcej, konkurencja jest lata świetlne przed DHL. Z zewnątrz paczki wszystko ok - wnętrze masakra. Nawet metalowe puszki ze specjalną karmą dla chorych zwierząt były pogniecione. Strach pomyśleć co się z tą przesyłką działo.
    ZaletyDotarło
    WadyCzęściowo zniszczone
  • ~Numer paczki: 21916928165 / 2020-03-24 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjechał opd wskazany adres ,nie wysiadł odjechał .
    Paczka nadana: Monday, 23.03.2020

    Numer paczki: 21916928165

    Pierwsza próba doręczenia paczki: Tuesday, 24.03.2020

    Przewidywane godziny doręczenia: 08:00 - 12:00

    Adres: ul. ŁĘCZYCKA10/1 , 95-070 ALEKSANDRÓW ŁÓDZK
    ZaletyJA NIE MAM CO ROBIC TYLKO CZEKAĆ CAŁY DZIEN jak kurier raczy wysiąść z samochodu ,a ja będę biegał po ulicy i go łapał
    Wadynie wysiadł BEZ podania przyczyny i pojechał
  • ~rotman / 2020-03-24 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    System monitorowania paczki nie działa poprawnie. W roku 2020 nie ma możliwości płatności kartą - przecież to przechodzi ludzkie pojęcie. Na szczęście dogadałem się z kurierem i podszedłem później w wyznaczone miejsce niedaleko mnie, ale to już uprzejmość osoby, a nie firmy. Nie polecam.
  • ~Adrian / 2020-03-24 07:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier wszedł sobie sam do domu i zostawił buty w środku pokoju.... Bo stwierdził że zawsze tak robi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12554
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7659
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983