strona 295 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- nastepna »
-
~Ewelina / 2020-04-06 18:08
Jestem bardzo zawiedziona zachowaniem Pani kurier, zostawiła paczkę na parapecie u sąsiada nie informując mnie w żaden sposób. Sąsiad przyniósł paczkę ale mogło być również tak że ktoś po prostu sobie by ją wziął ponieważ była opłacona. Paczka nie była tania. Zadzwoniłam do Pani kurier pytając się dlaczego nie poinformowano mnie o paczce zostałam skrzyczana i bardzo nie miło potraktowana. -
-
~Jan / 2020-04-06 17:59
Bezczelnie kłamią. Siedzę w domu czekam i mam informację że dostarczenie nieskuteczne. Kpina i jeszcze raz kpina oszuści nie mo ZaletyBrakWadyWiele nierzetelność -
~Zofia / 2020-04-06 16:59
Po raz kolejny paczka zamiast na adres trafiła do punktu, pomimo obecności w domu. Składana reklamacja nie przynosi żadnego efektu ponieważ Pani twierdzi, ze nie ma możliwości przejęcia paczki ponownie przez kuriera. To już trzecie takie doświadczenie z firmą, nie do przyjecia, szczególnie teraz w okresie epidemii. -
~Anna / 2020-04-06 16:19
Moja paczka zamiast trafić do domu, trafiła do punktu. Kurier nie kontaktował się ze mną w żaden sposób, tylko zostawił sobie paczkę gdzie mu się chciało. Po prostu brak słów. A najgorsze jest to,że wszyscy jak tam dzwonisz mają Cię w dupie . ZaletyBrakWady-Niekompetencja powierzanych obowiązków przez kurierów
-Arogancja ze strony kurierów i firmy
- Paczki nie są doręczane pod podany adres,albo wgl znikają -
~wkur / 2020-04-06 12:29
Koszmaaaaar. Nie zamawiajcie tej firmy. Nie dostarczają tylko piszą że nikogo nie było. Ja na szczęście nie wzywam tej po.....firmy. Ale inni mi nimi wysyłają. Podaję nr tel. pod który ma zadzwonić kurier a on nie dzwoni bo nie ma obowiązku. HAHAHAHA. To będą jeździć do usranej śmierci. -
~Jessica / 2020-04-03 23:13
Kurier bardzo wulgarny, podniósł na mnie głos zachowywal się bardzo agresywnie w stosunku co do Mojej osoby, nie polecam! -
~Lilo / 2020-04-03 17:50
Zamawiajac paczke 29.03 wyslana na. Drugi dzien byla gwarancja ze dojdzie na 03.04. I co i nie dojdzie trzeba czekac do 06.04 czyli moglam wziąć odbiór w zabce i zaplacic polowe mniej WadyCala firma to wada -
~nick / 2020-04-03 17:38
Za przesyłke zapłaciłam exstra pieniądze , zależalo mi na szybkiej dostawie ...
kurier powiedział , że jezeli chce skladać reklamacje nie musze schodzić i nie musze odbierac od niego paczki , mu nie zależy na tym .
a dzwoniąć na infolinie przełaczaja 10 razy po czym się rozlączają
ZaletybrakWadyza dużo by tu pisać -
-
~Jebać dhl / 2020-04-03 15:58
Minął tydzień od nadania a przesyłka cały czas na magazynie. Na infolinii nie wiedzą nawet ile mają czasu na dostarczenie, konsultantka się rozłączyła ???? WadyNiemiecka firma i wszystko jasne. -
~bb / 2020-04-03 13:47
Czekałam dzisiaj na odbiór paczki za pobraniem. Kwota nie mała. Kurier przyjechał i... pojechał, bo nie ma terminala płatniczego.
Na stronie DHL najważniejsza wiadomość - ostrzeżenie przed koronawirusem.
Ciekawe!
1. Jak zapłacić kurierowi nie mając gotówki? (zalecenie ministerstwa zdrowia)
2. Jak nie wychodząc z domu wybrać większą ilość gotówki?
3. Na stronie DHL: skontaktuj się z nami - obsługa klienta- wiem , z jakim działem chcę rozmawiać. I teraz pytanie- Skąd mam wiedzieć? Innej formy brakWadyBRAK TERMINALA PŁATNICZEGO!!!! -
~quell / 2020-04-03 11:43
Już nie pierwszy raz zdarzyło się, że mimo mojej obecności w domu przesyłka nie została dostarczona z uzasadnieniem, że kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem. -
~Xl888 / 2020-04-03 11:34
Firma bez podania daty i czasu dostarczenia przesyłki do domu, przysłała kuriera który nie zastawszy nikogo w domu - przekazał bez mojej wiedzy paczkę do punktu odbioru.
Po złożeniu skargi otrzymałem wiadomość i-mail że paczka czeka 7 dni, a potem zostanie odesłania do nadawcy.ZaletyBrakWadyWszelkie -
~RitaMarino / 2020-04-02 13:31
Mimo, że osobiście czekałam w domu na paczkę, kuriera nie było. Dostałam wiadomość, że nie zastano nikogo w domu i paczka została przekazana do odbioru osobistego w punkcie DHL Parcel w moim mieście. Dzwoniąc na infolinię nie da się nic załatwić, a strona na której można robić reklamacje jest niejasna I nie zawiera wszystkich możliwych opcji. Nie polecam. -
~Jajo / 2020-04-02 13:13
Przesyłka nie dostarczona, jedynie sms o treści że podjęto próbę dostarczenia przesyłki i z powodu braku odbiorcy nie doreczono. Wszyscy w domu, kontakt z infolinią dramat. Pozostałe firmy kurierskie nie mają problemu aby zadzwonić i przesyłkę dostarczyć. NIE POLECAM, NAJGORSZA FIRMA(jeżeli tak można ich nazwać) ZaletyBRAK -
~Piotr / 2020-04-02 12:33
Przesytłka przetrzymana ponad 4 dni w oddziale w Lublinie nie mila obsługa -
~Bożena / 2020-04-02 08:35
Dlaczego Kurierzy DHL nie mają terminali płatniczych ? Uważam że jest to skandal.W dobie zagrożenia kporonawirusem muszę płacić gotówką ? To chyba jakiś żart !!! Teraz przy każdym zamówieniu będę eliminować DHL. Każdemu proponuję to samo robić. Zaletyprzemiły kurierWadybrak termnala płatniczego -
-
~Paulina / 2020-04-02 08:04
Bardzo nie polecam tej firmy przewozowej. Zamówiłam przesyłkę, dostałam informację o dacie doręczenia, więc czekałam. Dnia, którgo miała być niestety jej nie było, nie było też jej ani kolejnego dnia, ani następnego, ani tydzień po. Napisałam do nich co z moją przesyłką, dostałam informację, że została zwrócona do nadawcy. Tylko teraz pytanie dlaczego? Nawet nikt nie próbował mi jej doreczyc. Specjalnie siedziałam ale dnie w domu o nic z tego. -
~Jadwiga / 2020-04-01 20:13
Tragedia najgorsza firma kurierska, kurier nie dojeżdża, a zaznacza, ze nikogo nie zastał, mimo ze byliśmy w domu. Infolinia nic nie jest w stanie załatwić i odsyła na stronę mało czytelna. Przestrzegam jak kto nie chce się denerwować. -
~Smad / 2020-04-01 17:20
Kurier nie dojechał do mnie twierdząc, że nie ma miejsca do zaparkowania. Chcę zaznaczyć, że mieszkam w domu jednorodzinnym z otwartym ogrodem, gdzie można wjechać, bo posiadamy także duże pole, na którym się parkuje. Infolinia kompletnie nieprzydatna, ciągle odsyła do napisania skarg, które w żaden sposób nie sprawią, że moja przesyłka zostanie dostarczona. Dzisiaj właśnie mija druga doba od daty dostarczenia, a paczka nadal na magazynie, 70 km ode mnie. ZaletyBrakWadyŻenująco niski poziom obsługi klienta, brak możliwości rozmowy z magazynem i kurierem. Oraz trzeba wykupić dodatkowo usługę, żeby kurier uprzedził nas przed przyjazdem. -
~Katarzyna / 2020-04-01 16:43
pomimo siedzenia cały dzień w domu nie dostarczono do mnie paczki, twierdząc, ze nie zastano nikogo w domu.... brak mi słów...po raz kolejny zawiodłam się na tej firmie
strona 295 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- nastepna »