strona 294 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- nastepna »
-
~xxxx / 2020-04-09 08:24
Zwracam honor, domofon był autentycznie popsuty... może jednak nie sa tych źli...
----------
BEZNADZIEJA.
Zmawiam, paczkę, płacę dodatkowo za przesyłkę osobistą, pod adres mojego domu.
Dzien dostawy wybija, widzę przez okno kuriera, który idzie w stronę mojego bloku,m nagle sie cofą (nie raczył nawet zadzwonić domofonem), do samochodu, odkłada paczkę, bierze inne i idzie od innego budynku...
Po czym odjeżdża nie przekazując mi paczki.
Za 4 minuty dostaję email o treści "kurier zaawizował paczkę, paczka czekać w punkcie odbioru dhl"
ZARTY, ZARTY I JESZCZE RAZ ZARTY.
-
-
~Tasman / 2020-04-09 06:28
Dwa dni odbierają przesyłkę od nadawcy i odebrać nie mogą. Kpina jakaś. ZaletyZalety nie występują w słowniku pracowników DHL.WadyDHL to jedna wielka wada i nieporozumienie. -
~PINA / 2020-04-08 22:30
Najgorsza z możliwych firm. Paczka nie dotarła mimo iż pisze na ich stronie że "dostarczona" nigdy więcej tej firmy... -
~Nikt / 2020-04-08 18:25
Straszna obsługa kurier dhl jeżdżący na Lędzinach pan w okularach młody rzuca towarem z laską odbiera telefony i z laską odpowiada na pytania .kolejny raz nie wywiązał się ze swojej pracy paczkę którą miał mi dostarczyć czekam już 4 dni a tylko dlatego że nie znalazł adresu i z laską odesłał paczkę z powrotem na magazyn i ani śladu po niej bardzo źle traktuje klientów z laską wykonuje swoją pracę a na dodatek podpisuje sam za kogoś paczki życzę powodzenia -
~skamigow / 2020-04-08 08:36
Zgubili dwie moje przesyłki pod rząd, obydwie o wartości ~500zł. Sami nie wiedzą, co się dzieje z paczkami, kasują statusy trackingu...DRAMAT, trzymac sie z daleka!!! ZaletybrakWadycała aktualna obsługa to wada -
~Reklamacja / 2020-04-08 08:22
Nie dostarczona paczka, zgubiona przez kuriera, który SAM podpisał odbiór paczki i telefonicznie sie do tego przyznał.
Paczki nie ma, reklamacja nie została przyznana.ZaletyBRAK!WadyNieodpowiedzialni pracownicy -
~klaudia / 2020-04-07 20:11
Dostawca zostawił paczkę na murku a zawartość była wartościowa!!! ZaletybrakWadywyżej wypisane -
~Julia / 2020-04-07 20:02
Czekam na przesyłkę że sklepu. Dziś widnieje jako dostarczona. Po kontakcie z infolinią dowiedziałam się że mam iść do sąsiada bo kurier pomylil numer 17 z numerem 7 (ciężko wejść na pierwsze piętro?). Sąsiadów nie ma w domu, zresztą nie mają obowiązku mi otworzyć ani oddać przesyłki, skoro to błąd kuriera. Ponowny kontakt z infolinią - kurier ma wrócić i sam załatwić sprawę. I nie wrócił. Moja wściekłość teraz jest nie do opisania. Straciłam tylko pieniądze. -
-
~Kasia / 2020-04-07 17:40
Beznadzieja, cały dzień siedzę w domu, po czym przychodzi sms, że jednak mnie nie było i paczka do odebrania w żabce. A to ciekawe. -
~Klient / 2020-04-07 15:57
Dziadostwo i tyle. Kurier nawet się nie pojawił a dostałem maila iż nikogo nie zastał w domu. W innych firmach kurierskich kurier dzwoni rano i pyta o której godzinie będzie ktoś w domu. Tutaj jak widać takiego czegoś się nie praktykuje.dzwoniac na infolinię to samo. Niema z kim rozmawiać poza automatem. Odradzam stanowczo. Tragedia. ZaletyŻadnych zalet -
~Julo / 2020-04-07 14:48
najgorsza firma kurierska na rynku - najpierw mnóstwo wiadomości, że przesyłka przyjęta, że im miło, że korzystasz z ich usług, kilka wiadomości, że przesyłka będzie w danym dniu, kolejna w których godzinach, niby super, ale później niespodzianka - kolejna wiadomość, że kurier nie zastał Ciebie w domu mimo, że siedzisz kilka godzin i czekasz. Przesyłka do odbioru w punkcie partnerskim - w najbliższym Kauflandzie - no qwa serio??? Pracuję w domu, unikam zbytecznego wychodzenia z domu - a tu przez jakieś leniwego barana trzeba iść pod market i stać w kolejce na pół parkingu, bo debilowi nawet nie chciało się podjechać pod dom i zostawić paczki np. przed bramą. Następnie rozmowa z panią z infolinii rozwaliła mnie całkowicie - totalny brak zainteresowania problemem, nic nie może zrobić, trzeba odebrać w markecie i tyle w temacie, numeru do kuriera nie da, reklamacji nie przyjmie - nie wiem po co komu taka infolinia ZaletybrakWadyleniwy kurier, bezradna pani na infolinii -
~An25 / 2020-04-07 13:49
Najgorsza firma kurierska. Kurier nawet nie próbuje się skontaktować, nie odbiera telefonu i wysyła SMS, że nikogo nie zastał. Taka firma nie powinna mieć prawa istnieć. Żenada -
~Kasia / 2020-04-07 13:16
Wszystko nie tak jak powinno być , jednym słowem tragedia . Paczki nie dostarczane , kurier nie dzwoni do drzwi a co dopiero na telefon , nie zostawia nawet awizo wiec nawet nie przyjeżdża . Ta firma nie powinna istnieć ZaletyBrakWadySame wady -
~Mm / 2020-04-07 12:53
Najgorsza możliwa firma, brak możliwości dodzwonienia się, dodatkowo na kuriera można czekać 3 dni i więcej a i tak się nie pojawia.
Nigdy nie korzystajcie z ich usług -
~Prawda / 2020-04-07 12:42
Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia. Moje dwie paczki zostały zgubione i nikt mi nie jest w stanie pomoc. Nie wiadomo, gdzie te paczki są. Obsługa DHL Parcel nie odbiera telefonów, a jak już odbierze to jest bardzo nie mila i jedyna ich odpowiedz jaka Ci dają to nic nie możemy zrobić i nie mamy żadnych informacji-są to po prostu lenie i widać ze im się nie chce nic robić. Na pewno będę występowała o odszkodowanie i zapłatę za transport i całościowa zapłatę za zawartość paczek nawet gdybym miała ich pozwać. ZaletyBrakWadyCala firma to jedna wielka pomyłka -
~paweł / 2020-04-07 12:21
21988235435 Paczka miała być doręczona wczoraj gdzie czekałam cały dzień w domu dostałam wiadomość o nieudanym doręczeniu paczki gdzie kurier nawet nie próbował pozostawił w biedronce -
-
~Aliii9 / 2020-04-07 12:11
Paczka miała być doręczona wczoraj gdzie czekałam cały dzień w domu a około 13 dostałam wiadomość o nieudanym doręczeniu paczki gdzie kurier nawet nie próbował dostarczyć ZaletyBrakWadyNie miła obsługa -
~Artur / 2020-04-07 09:37
Moja paczka prawdopodobnie została skradziona przez kuriera ponieważ pszszedł esemes że dostarczono a nikogo nie było w okolicy mojego domu cały dzień WadyKradną -
~Ben777 / 2020-04-06 18:50
Chcesz odebrac paczke w Zabce ? Nieee,sprzedawca nie oddaje bo system nie sziala.Zadzwonic do infolinii ? Napiersz wyszukaj numer telefonu na ich stronie,nie jest tak prosto.Dzwonisz ? Znajdz teraz gdie w tym automacie konsultant i czekaj 15 minut az wyzerujesz swoje konto. -
~N8 / 2020-04-06 18:30
Żenada. Kurier nie pojawił się w określonych godzinach. Ja cały dzień w domu .a paczka do odbioru w punkcie. Winnych brak. WadyNie kompetencja niezadowolony
strona 294 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- nastepna »