Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7804 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2020-05-13 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA KURIERSKA KTÓRA W OGÓLE NIE POWINNA ISTNIEĆ NA RYNKU, albo powinni uczciwie mówić, że dostarczają tylko do punktów odbioru.
    Dostałam informację, że kurier nie zastał nikogo w domu wobec czego zostawił paczkę w punkcie odbioru. Kuriera NIGDY u mnie nie było. Specjalnie czekałam w domu na kuriera. Brak kontaktu z kurierem. Dosyć często zdarza mi się zamawiać przez internet. Każda inna firma kurierska wysyła smsa z informacją kto dostarczy przesyłkę i numerem telefonu bezpośrednio do kuriera. Tutaj takie informacje są specjalnie strzeżoną tajemnicą. Dodzwonić się do firmy DHL również nie można - automat albo nie rozpoznaje numeru przesyłki albo nie łączy z konsultantem. Napisałam skargę poprzez stronę internetową i znów - telefonu brak, Pan łaskawie mi odpisał, że jeśli kurier umieścił paczkę w punkcie to ja muszę się dostosować i odebrać z punktu. Niekompetencja to mało powiedziane. Nie znam nikogo kto miałby dobrą opinie o DHL stąd ja nigdy nie korzystałam z ich usług. Tutaj sprzedawca nie dał jednak innej możliwości stąd taka sytuacja. Dziwi mnie jakakolwiek pozytywna opinia w internecie. Jakoś nie chce mi się w nie wierzyć, ale technologia daje różne możliwości.
    WadyNiekompetencja
    Nieterminowość
    Brak szacunku do klienta
    Brak kontaktu, tak z kurierem jak i z firmą
    Oszuści, a nie kurierzy
  • ~Rafał / 2020-05-12 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier a właściwie kurierka dostarczyła mi 3 z 4 paczek do 1 zamówienia. Ostatnią z nich obiecała dostarczyć następnego dnia. Niestety nie tylko nie dostaczyła jej już ale okazało się że paczka została przepakowana i odesłana gdzieś indziej. Ja jestem bez 1 z paczek opłaconych, podobnie jak przesyłka. Brak możliwości zgłoszenia reklamcji - zgłoszenia zamykają bez wyjaśnienia przyczyn. FAKTYCZNIE ZOSTAŁEM OKRADZIONY Z WŁASNOŚCI. Poziom kompetencji DHL poniżej 0. OSTRZEGAM PRZED USŁUGAMI pseudo firemki.
    ZaletyNiestety ale jeśli firma kurierska nie dostarcza paczki i unika kontaktu z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji to oznacza, że są same wady.
    WadyNiestety ale jeśli firma kurierska nie dostarcza paczki i unika kontaktu z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji to oznacza, że są same wady.
  • ~Kinga / 2020-05-11 22:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłam paczkę, jedyną opcją po za zwykłym listem był kurier DHL.. Mimo obaw wybrałam tą opcję. Dostałam maila, że paczka dotrze dzisiaj. Dostałam również smsa z kodem, który miałam podać. Koło godziny 16 zadzwoniłam do kuriera, bo paczki nadal nie było. Oczywiście nie odebrał. Po 16 dostałam maila, że kurier dostarczył paczkę pod wskazany adres o godzinie 14.11... Ale chwila, byłam cały czas w mieszkaniu nikogo nie było.. Myślę może dzwonek się zepsuł, ale pod drzwiami nic nie było.. Kurier dostarczył paczkę pod wskazany adres a Ty szukaj wiatru w polu bo nikt nie odbiera
  • ~arturzw / 2020-05-11 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Cenicie sobie terminowość, dokładność i bezpieczeństwo? Przy nadawaniu przesyłek krajowych zależy Wam na naprawdę sprawdzonej firmie kurierskiej? Mogę z całego serca odradzić Wam korzystanie z usług firmy DHL, bo część mojego serca zarezerwowana na firmy kurierskie aktualnie krwawi i stało się całkowicie czarne - martwica, jak nic. Gdzieś na początku marca udało mi się sprzedać (i płakałem jak to robiłem) moją klawiaturę sterującą AKAI 49. Pełen smutku opakowałem ją dokładnie, żeby bezpiecznie dotarła do Wrocławia, gdzie miała przyczynić się do powstawania kolejnych przebojów, a że kwarantanna, to potencjał duży. Kurier przyjechał, odebrał no i od tego momentu zaczynają się schody. Zadzwonił do mnie nabywca i mówi: „Panie Arturze, coś nie halo. Pod tym listem przewozowym nie ma żadnej przesyłki, bo status mówi: Oczekuje na odbiór u nadawcy. Dzwonię na infolinię, no i uprzejma Pani po przekierowaniu do odpowiedniego działu mówi: A no nie ma. Przesyłka zaginęła. Zgłoszona interwencja, kolejne wylane łzy. Nabywca był na tyle wyrozumiały, że zgodził się wstrzymać z anulowaniem zamówienia. Dział interwencji DHL odpowiadał na moje wiadomości średnio raz na tydzień, a później niestety przestał. Po blisko 2 tygodniach od ostatniej odpowiedzi okazało się, że Pani zajmująca się moim zgłoszeniem poszła na urlop i nikomu nie przekazała. Przeprosiliśmy się i znów machina ruszyła. No ale znów – klawiatury nie ma, szukają. Zaraz minie miesiąc, a po miesiącu można uznać klawiaturę za zaginioną i domagać się zwrotu kasy za produkt. No ale, kilka dni przed datą dzwoni telefon – JEST, znalazła się! Będzie u Pana jutro. „Jutro” jednak jej nie było. „W poniedziałek będzie”. No i była. Karton otwarty, zaklejona byle jak, a w środku to już nie wiadomo. Kurier zaraz uciekł, ale powiedział – „Panie, dzwoń jakby coś było nie tak”. Podłączyłem, działa. Ale patrzę, na kartonie mam kwiatki! Takie ładne, od wilgoci. Do tego widzę, że zanim do mnie wróciła, to w ten wyznaczony dzień trafiła do kogoś jeszcze innego, kilka bloków dalej, no ale wtedy DHL już się zorientował i szybko zawrócił paczkę do magazynu wydawczego. Dzwonię do kuriera i oczywiście słyszę, że mam złożyć reklamację. No to składam reklamację. Procedują i po ponad tygodniu dostaję odpowiedź, że: Halo, a protokół szkody, to gdzie? My nie możemy dalej zastanawiać się nad reklamacją, bo nie ma. Ale przyślemy kuriera i sobie Pan z nim spisze. Kurier przyjeżdża o czasie, w wyznaczonym dniu – ten sam który źle nadał przesyłkę. NO ALE! Zapomniał protokołu, to przyjedzie jutro – tylko się zdzwonimy o której będzie. Nazajutrz telefon, że jednak dzisiaj to zarobiony jest, więc w piątek będzie. Myślę ok, dam mu jeszcze szansę. W piątek przyjeżdża. Protokół w drżącej ręce, uśmiech na twarzy, kilka kropel potu na czole. No i pytanie: „Jaka była zadeklarowana wartość przesyłki?”, odpowiadam: „Coś koło 1000 zł, dokładnie nie pamiętam”. AAAA, to teraz takie nowe rozporządzenie wprowadzili, że przy poniżej 2000 tys zł, to klient sam sobie musi wypełnić i skan wysłać. Tłumaczy mi jak to zrobić, daje dwa egzemplarze i dodaje, że on jeszcze sam nie wie jak to działa, bo nowość i żebym zadzwonił na Infolinię . Biorę te dwa egzemplarze, kładę na biurku z zamiarem zmierzenia się z tym wyzwaniem po weekendzie. Dzisiaj patrzę, a tam co jest wymagane? Podpis kuriera. Dzwonię na Infolinię i dowiaduję się, że ten sam kurier, który zgubił moją przesyłkę, źle dostarczył ją po zgubie, później zapominał protokołu szkody, teraz oszukał mnie wciskając jakąś bajeczkę, żeby nie musieć sporządzać protokołu szkody. SUPER! A najlepsze jest to, że oczywiście żeby teraz rozwiązać sytuację z protokołem szkody, muszę zgłosić REKLAMACJĘ DO PROTOKOŁU SZKODY, który dotyczy reklamacji w związku ze zgubioną przesyłką – tylko na jaki numer listu przewozowego? Pierwotny, ten źle nadany, ten źle nadany przy zwrocie, czy ten dotyczący poprawnie zwróconej paczki? No na szczęście to udało się ustalić. Na ten ostatni. Drogi czytelniku, jeżeli dotarłeś do tego momentu, to wiedz, że ten cały wywód można zawrzeć w jednym zdaniu: Zapomnij o DHL aka Paczki w dobrej cenie (pewnie zmiana nazwy FP też nie bez powodu. Głupio tylko, że niezadowolonym klientom wciskają remarketing i sami się wyszukują. No ale, żeby napisać recenzję na tablicy... to już inna historia. EDIT: oznaczanie profilu też nie działa, pewnie zbyt dużo było podobnych oznaczeń) i skorzystaj z usług kogoś innego, kogoś kto szanuje Twój czas i bezpieczeństwo Twojej przesyłki. Dziękuję.
    ZaletyZERO
    WadyMNÓSTWO
  • ~EliotNes / 2020-05-10 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostawy przesyłki. Bezczelne kłamstwo, że kurier nie zatał w domu i paczka do odebrania w Konopiskach k/Cz-wy. Interwencja w BOK. Konsyltantka informuje, że kurier dostarczy przesyłkę. Koleje kłamstwo. Nikt nie przyjechał. Firma porażka.
    ZaletyNie znalazłem.
    WadyTo co opisałem.
  • ~toja / 2020-05-08 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero do kwadratu , najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia , Kurier zamówiony dostałem maila kiedy ma być odbiór i echo , oczywiście następny dzień to samo , Interweniuję , w odpowiedzi dostaję maila ,że reklamacja zakończona a kuriera nie ma ,nie było / i już nie będzie bo nie wydam mu paczki zamówię inną firmę kurierską / minęło następnych kilka dni . Kontakt z DHL-em istna kpina , zażądam zwrotu pieniędzy lub sprawdzę możliwość pozwu za wszystkie straty i opóźnienia . Oczywiście piszą / kłamią / ,że nikogo nie zastali pod adresem , szkoda tylko ,że przez ten czas siedzi w domu 4 dorosłe osoby bo poważnie traktujemy zagrożenie wirusem . Dałem na tej stronie same jedynki bo po prostu nie da się niżej . Takie opinie wystawię we wszystkich możliwych stronach i forach .
    Zaletynie ma żadnych
    Wadysame wady
  • ~Szansi / 2020-05-08 14:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamawiamy kuriera aby przesyłka trafiła do naszych drzwi. Nic bardziej mylnego w DHL. Bez żadnego kontaktu dostałam wiadomość że paczka jest po numerem mieszkania... Mieszkam w tym bloku krótko, nie znam ludzi a gdybym chciała chodzić po odbiór paczki nie zamawiałam bym kuriera. Brak możliwości odbioru w godzinach popołudniowych jest również wielkim minusem.
    ZaletyBrak
    WadyDostarczanie paczek nie pod wskazany adres,
  • ~MMM / 2020-05-08 14:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Zrobiłam ostatnio (6 maja br.) duże zamówienie online w drogerii. Dostawa kurierska DHL była za darmo. Wczoraj (7 maja) dostałam maile: pierwszy o przewidywanym terminie dostarczenia paczki w poniedziałek 11 maja i drugi o dostarczeniu paczki w dniu dzisiejszym (8 maj) w godzinach między 12-14. Informacja ta bardzo mnie ucieszyła bo w poniedziałek nie będzie mnie przez cały dzień w domu. Koło godziny 13 kurier zadzwonił do mnie z informacją, że stoi pod domem z przesyłką. Był bardzo miły i profesjonalny. Jestem bardzo zadowolona z jakości usługi.
    ZaletySzybka realizacja zamówienia. Ekspresowa dostawa. Miłe i profesjonalne zachowanie kuriera.
  • ~Paweł / 2020-05-08 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Tak jak u moich poprzedników tak i u mnie. Siedzę cały dzień i nic, drugi też nic. Dzwonię na infolinię dowiedzieć się co jest grane bo status pokazuje że kurier nie zastał nikowo pod wskazanym adresem. Po dłuższej chwili na telefonie Pani tłumaczy że kurier nie miał adresu bo błąd systemu , ale będzie jutro! Myślę ok. Na drugi dzień nic ,, pewnie znów adresu nie posiada" dziś dzwonię a Pani mi tłumaczy , że kurier dwa dni jeździ z moją paczką a mnie nie ma bo taki status ma. Proszę o kontakt do kuriera a w odp ona nie ma kontaktu z kurierami bo nie może nawet sprawdzić jaka była przyczyna niedoręczenia po prostu ręce opadają.Dzis jeszcze nie wie czy będzie bo zależy czy kurier zabierze przesyłkę i wklepie mają w system. Ostatni raz korzystam z DHL (żona po mnie zamawiała paczkę i na drugi dzień dotarła tylko nie DHL-em)
    ZaletyKłamstwa
    WadySystem kontaktu
  • ~dana / 2020-05-07 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek 04.05 .2020 otrzymałam sms paczka nr....plan.dostawa do 06.05 oraz pin do przekierowania i odbioru paczki.
    Wtorek godz.17.45 sms nieudane doręczenie i informacja o pinie i przekierowaniu
    Środa ....waruję w domu i nic
    Czwartek waruję w domu ani cienia kuriera od godz 8 rano a o 17.42 sms nieudane doręczenie i dalej stała formułka o pinie i przekierowaniu.
    Niebywałe kurierowi Pocztex-u udało się dostarczyć dla mnie paczkę z zakupami internetowymi a DHL -nie
    Podobnie kurier z DPD też dotarł .Jedynie kurier DHL ma jak widać kłopot !!!
  • ~RIKO / 2020-05-07 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam opinię poprzedników-Firma koszmar. Zero kuriera, zero awiza, zero informacji
    Paczkę zwrócono do nadawcy, a miał być to prezent dla mnie od rodziny.
    Infolinia-automat, który nie przyjmuje numerów przesyłek zagranicznych-kpina i godzina straconego czasu, gdyż nie ma możliwości wyboru rozmowy z operatorem. Trzeba oszukać system żeby połączyć się z konsultantem. Prawdziwy koszmar i też się ogromnie dziwię, że jeszcze mają klientów.
    Ja na pewno z ich usług korzystać już nie będę i nikomu nie polecę.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyTylko wady
  • ~Irena / 2020-05-07 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie opinie trafne. Nie zamawiaj ie ludzie DHL bo to czyste oszustwo. Na moim przykładzie mogę powiedzieć,, że czekałam w domu 4 dni na odbiór przesyłki i nic. Trzeba było przepisać na ina firmę. Jeszcze szlak człowieka trafia jak jeszcze napiszą że nie odebrano bo nie było nikogo w domu. Od nadania siedziałam w domu
    ZaletyO zalet
    WadySame wady
  • ~Irena / 2020-05-07 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie opinie trafne. Nie zamawiaj ie ludzie DHL bo to czyste oszustwo. Na moim przykładzie mogę powiedzieć,, że czekałam w domu 4 dni na odbiór przesyłki i nic. Trzeba było przepisać na ina firmę. Jeszcze szlak człowieka trafia jak jeszcze napiszą że nie odebrano bo nie było nikogo w domu. Od nadania siedziałam w domu
    ZaletyO zalet
    WadySame wady
  • ~Bardzo wkurzona / 2020-05-07 12:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dostałam żadnej informacji kiedy dokladnie paczka zostanie dostarczona i nagle dostaje powiadomienie o nieudanej próbie dostarczenia i mam ją sobie teraz odebrac w jakiejs Żabce KPINA! Poza tym nie ma żadnego kontaktu z kurierem.
  • ~Nowa / 2020-05-06 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zapłaciłam za kuriera czekałam na niego a tu przyszedł SMS że kurier zostawił paczkę w zabce 40km ode mnie zdecydowanie odradzam te firmę kurierską dlatego też że nie mozna się do nich dodzwonić nawet na infolinię same automatyczne sekretarki czy oni tam pracowników nie mają ktoś powinien się tym zainteresować
  • ~Bartek / 2020-05-06 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska, zamiast pod drzwi od razu kieruja przesylki do punktu i jeszcze poswiadzczaja nieprawde ze proba doreczenia sie nie udala! Zdecydowanie odradadzam wszystkim!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Monika / 2020-05-06 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istenieje. Albo nie dostarczają paczek i piszą że osoby nie było pod adresem, albo rzekomo adres był źle wpisay a po rozmowie z call center firmy dhl, okazuje się że ades jest prawidłowy. Potrafią też rzucać paczki z samochodu na podwórko. Totalny nieprofesjonalizm, zero zaangażowania i olewactwo.
    WadyWszystkie
  • ~Wiola / 2020-05-05 18:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Będę bała się zamawiac kolejny raz cokolwiek z DHL. Zero profesjonalizmu podczas pandemii. Na stronie napisano że podobno jesteście tak super wyposażeni w środki bezpieczeństwa.. ja się jednak dziś czułam zagrożona bo kurier przyjechał z totalna olewka na sytuację ani nie miał maski ani rękawiczek. Dla mnie to niedopuszczalne jeśli chodzi o teraźniejsza sytuację. Nie polecam
  • ~Wku****NY na maxa / 2020-05-05 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej gówniana że wszystkich możliwych firm kurierskich. Już więcej nie kupię od sprzedawcy, który wysyła tylko kurierem z dhl. Szkoda nerwów.

    SMS, że paczka czeka w żabce, a na drzwiach, przepraszamy dzisiaj zamknięte. K***, może by tak napisać w tym smsie, że od jutra, a nie k* m* czeka dzisiaj. Programistom tak kiepsko płacicie, że nie ogarnęli jednego if w systemie?
    ZaletyŻadne
  • ~Edyta / 2020-05-05 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro pisać, ale niestety trzeci raz powtarza się ten sam problem. Brak terminowej dostawy, brak kontaktu do kuriera a infolinia do 16stej. Przy pierwszym zamówieniu towar rozwalony i cisza ze strony DHL. To ja mam szukać mojej paczki??? Za drugim towar nie został dostarczony w terminie. Dzisiaj trzeci raz dostawa między 12-14 i? Cisza? Paczka w doręczeniu.... jest po 17stej... Ja się pytam czy ktoś ma kontrole nad tym wszystkim???? Ostatni raz zamawiam coś przez DHL wolę zapłacić 3x tyle i niech przywiezie konkurencja!
    ZaletyKurierzy są ok!
    WadyBrak możliwości kontaktu z doręczycielem i firmą.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170