Po pierwsze, nie polecam opinii na opineo.pl - trzeba się podać swoje dane, rejestrować się itd. Przejechałem się na tych pozytywnych opiniach DHL.
Ogólnie obsługa DHL to kompletne dno, niemiła, traktująca gorzej klienta niż urzędowo. Teraz wiem, czemu ukrywają swój numer telefonu - ciężko się z nimi w ogóle skontaktować.
Wadywszystko, od a do z
~Mr / 2020-04-20 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Wejście mlmnir poinformowano że czas doręczenia to 60 dni i przed upływem tego czasu nie mam co składać reklamacji, i nic z tym nie zostanie zrobione. DHL nie zamierza również chwalić się ta informacja na swojej stronie ale wlasnie taki jest termin doręczenia.
WadyObsługa
~Robert / 2020-04-20 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Cała ta obsługa to kpina. Kurier nawet nie pojawił się pod domem po czym otrzmuję informację o nieudanej próbie doręczenia przesyłki. Nieudana jest firma DHL i jej pracownicy a całe ich działanie przykre. Kurier nie podjechał, nie dzwonił po prostu napisał że nikogo nie ma (każdy teraz w zasadzie siedzi w domu z uwagi na pandemię)
Zaletybrak
Wadyzła obsługa, lekceważenie klientów, brak sprawnie działającej infolinii, brak reakcji przewożnika na zgłaszane reklamacje, brak wpływu centrali na swoich pracowników
~Krist / 2020-04-20 10:35
Ocena: 1.00 / 5
Dziś dostałem infotmacje że kurier nie zastał nikogo w domu choć w domu są 4 osóby. Nawet nie podjechał pod dom. I mam sobie odebrać przesyłkę w zabce. Tak wygląda darmowa dostawa. Kpina
~Wiola / 2020-04-19 10:39
Ocena: 1.00 / 5
Niestety kurier nigdy nie dotarł z moją paczką do punktu odbioru. Adres Żabka Metro Targówek Mieszkaniowy był zbyt trudny dla niego. Ciężko było się domyślić, że do metra należy zejść schodami w dół. Łatwiej było od razu odesłać paczkę do nadawcy z adnotacją, że adres był błędny . Dzięki nieudolności kuriera poniosłam niepotrzebne koszty a paczki nie dostałam.
Nie polecam
ZaletyNie ma zalet
WadyKurier nigdy nie dotarł z moją paczką bo nie chciało mu się szukać adresu.????
~Ryszard / 2020-04-18 17:08
Ocena: 3.00 / 5
Cwaniaki i kombinatorzy. 7 dni kalendarzowych reklamacja? To jakiś żart zwłaszcza gdy w tertmin wchodzą święta np. wielkanocne.
WadyKurierzy nie chcą czekać aż klient otworzy przesyłkę.
~Nie nawidzeDHL / 2020-04-17 18:31
Ocena: 1.00 / 5
DHL to największe gówno z jakim miałem do tej pory do czynienia
Znałem wcześniej tą firmę i unikałem jak ognia. Jednak mój nadawca nie poinformował mnie że będzie mnie obsługiwał DHL i nie dostałem paczki. brak kontaktu z infolinia po pół godzinnym wpisywaniu nr przesyłki do zjebaneho systemu infolinia pani powiedziała że nie może nic zrobić i skierowala mnie na stronę DHL 24. Kurier olał mnie b 2pisal w systemu Zły adres . Adres się zgadzał nie ma innego. Dramat!!!!!!!
ZaletyZero zalet zeeeero
~Dzasta / 2020-04-17 15:00
Ocena: 2.33 / 5
Za kazdym razem kiedy zamawiam z H&M dostaje sms z DHL ze kurier byl i nikogo nie zastal. Suuuper gdyz zawsze jest ktos w domu i domofon dziala telefony dzialaja dzwonek do drzwi rowniez. Zawsze odbior jest w tym samym pkt. Jak Wam sie nie chcce dowozic do klienta to po co ta firma kiedy chcialabym zamowic z dostawa do pkt to bym zamowila.
ZaletyPlus ze chkciaz sms dostaje gdzie moge odebrac swoja paczke.
~s / 2020-04-17 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Pod czas pandemii w kraju brak terminala u kuriera, przecież zalecane rozliczenie kartą i nie mam w domu gotówki, ponieważ dbam o swoje bezpieczeństwo. Usłyszałam od kuriera że jestem nieodpowiadalna że nie mam w domu gotówki.
Pomijam ten fakt że był bez rękawiczek i maseczka pod brodą.Chociaż na stronie dużo piszą jak dbają o bezpieczeństwo klientów. Weszłam na stronę DHL a tam nie można nawet zadać pytanie nie na temat śledzenia lub wysyłki. Brak formularza kontaktowego. Reklamacje tez tylko na wybrane tematy. Nie mogę złożyć skargi na kuriera i nie dbanie o bezpieczeństwo czy cokolwiek inne. Na infolinii ta sama sytuacja. Konsultant może tylko skontaktować się z kurierem i spytać czemu przesyłka nie została doręczona. NIC WIĘCEJ. Dla czego wtedy istnieje infolinia i konsultanci?
Po rozmowie z kurierem i konsultantem doszłam do takich wyników że klient zawsze nie prawy. Więc moja wina że nie miałam w domu gotówki a nie ich że nie mają terminalów. W czasy kiedy nawet na bazarze za zakupy mogę się rozliczyć kartą a w takiej dużej firmie ich brak. DHL nie polecam, jak ktoś ma inną opcję dostawy to nigdy nie wybierajcie DHL.
ZaletyBrak
WadyOpisane wyrzej
~JN / 2020-04-17 13:55
Ocena: 3.67 / 5
Kurier przejechał dzisiaj (17.04.2020) z maseczką dyndającą pod brodą, rękawiczek nie miał. To są te wysokie standardy DHL odnośnie bezpieczeństwa. Nie mogłam też zapłacić kartą.
~Natalia / 2020-04-17 12:20
Ocena: 1.00 / 5
To jest po prostu jakiś żart . Zamówiłam paczkę miała być na 16.04 specjalnie dopłaciła więcej za przesyłkę .Po czyn dostaje sms ze kurier nie zastal nikogo w domu (gdzie była cała rodzina) Dzwonię do kuriera i mówię ze przecież siedzę z rodzina w domu i ze nie słyszeliśmy żadnego pukania. Powiedział ze przesyłkę dostarczy jutro . Na drugi dzień to samo SMS pt ze nikogo nie zastal w domu .Wiec do niego dzwonię ze znów ta sama bajka ze siedzę w domu itd . I mówię ze przecież paczka miała być dziś ,a ten młodu gówniarz do mnie z tekstem „ty pierdolnieta szmato nie było cię w domu „ i się rozłączył ..
Jestem po prostu w szoku ze ktoś zatrudnia takich ludzi !
~jerzy / 2020-04-17 09:35
Ocena: 1.67 / 5
DHL jest najgorszą firmą przewozowo-kurierską z firm tego typu działających na naszym rynku.Dobre jest powiedzenie że ryba śmierdzi od głowy, bo pomimo złożenia skargi do dyrekcji na nieprawidłowe działania oddziału w Czechowicach Dziedzicach do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moją skargę.
~Ibrahim elmahalawy / 2020-04-17 07:51
Ocena: 1.00 / 5
It very bad company service and shipping and time
They try to go sh any way to get money from international shipping
~Agnieszka / 2020-04-17 05:29
Ocena: 5.00 / 5
Pan kurier rejon Skarbimierzyce 72-002 jest kurierem na medal:) nigdy nie ma problemu z dostarczeniem przesyłki, w przypadku nieobecności dzwoni i można się dogadać. Zawsze uśmiechnięty i kulturalny. Takich pracowników jak On firma powinna docenić. Bardzo dziękuję za zawsze WZOROWE dostarczenie moich paczek :)
ZaletySzybkośc i brak sciemny jak w przypadku innych firm
~Malinkowoo / 2020-04-16 20:57
Ocena: 3.00 / 5
Pan dał mi paczkę ja zaznaczyłam że ma chwilkę poczekać bo mam inną paczkę do zwrotu a jak wyszłam podobnie to paczkę zostawił na parapecie a sam rozpłynął sie... Ja wiem że czas się liczy ale szanujmy się troszkę ...
~KS / 2020-04-16 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Kurier odznacza ze nikogo nie zastał w domu podczas obecności całej rodziny. W dodatku w kontakcie arogancki i niemiły. Nigdy więcej paczki z DHL. NIE POLECAM!! Infolinia to jakaś tragedia podczas rozmowy konsultant rozłącza się?? A jedyne argumenty jakie używa to to że kontaktował się z kurierem a kurier uważa że nikogo nie zastał... Śmieszne i nieludzkie. W takich sytuacjach powinny zostać podane rozwiązania na korzyść klienta a jedyne co uslyszlama to to że mam jechać ponad 40km odebrać paczkę na magazyn.
ZaletyBrak
WadyOkropna obsługa kurierska jak i na infolinii
~nie polecam / 2020-04-16 13:03
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa to jakiś żart, na pytania o przesyłkę usłyszałam "a jak Pani myśli?", gdy pogratulowałam poczucia humoru, nie zrozumiała sarkazmu, podziękowała za komplement, kiedy zrozumiałam z kim mam do czynienia i z jej poziomu próbowałam wydobyć jakieś informacje merytoryczne, udało się, ale na każde pytanie odpowiadała: zwrot trwa dłużej niż 1 dzień, zwrot trwa dłużej niż 1 dzień, zwrot …, w końcu zapytałam czy jest komputerem czy człowiekiem, z radością odpowiedziała, że nawet kobietą :) taki słodziak na obsłudze, konkretów nie ustalisz, ale się pośmiejesz.
~Owca / 2020-04-16 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Smutne jest to że z dwóch przesyłek jakie zamówiłam obydwie są zniszczone kompletnie. Kurier nie powiadomił ani razu o dostawie - paczka została zostawiona w niewiadomym miejscu i dobrały się do niej zwierzęta. A reklamacji dokonać nie mogę bo w strzępach nie mam faktury i innych dokumentów, a powiadomienie z SMS zawiera zły numer przesyłki. Nie polecam, wybierajcie wszystkie inne opcje dostawy.
~Mrooffka / 2020-04-16 11:48
Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina. Trzeci dzień z rzędu paczka zmienia status z w doręczeniu na oczekuje w sortowni! Co to w ogóle ma być? Na infolinii mówią od 3 dni że paczka zostanie dostarczona jutro i tak codziennie. Pytanie które jutro? Za miesiąc? Rok? A może odeślą do nadawcy bo za długo będzie leżeć? Kpina! Nigdy więcej nie zamówię nic z żadnego sklepu, w którym dostawcą będzie ta żałosna firma! Sprzedawcy internetowi powinni się zastanowić z kim podpisują umowę.
ZaletyŻadnych zalet!
WadyPaczka codziennie zmienia status z w doręczeniu na oczekuje w sortowni, na infolinii kłamią codziennie że paczka zostanie dostarczona jutro, to jutro trwa od 3 dni.
~Sylwia / 2020-04-16 11:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, pan kurier nawet nie próbuje się kontaktować odrazu zawozi paczkę do punktu odbioru! Dodzwonić się ciężko a jak już się uda to zbywają człowieka.