Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7657 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Twoje imię / nick / 2020-05-04 16:33
    Ocena: 3.67 / 5
    Fatalna infolinia. Ciężko porozmawiać z człowiekiem, rozmowę umila nam automat w niemal każdej sprawie.
  • ~Julita / 2020-05-04 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała zostać doręczona w czwartek, ale tak się nie stało. Złożyłam reklamację i dopiero dziś zadzwonili do mnie z odpowiedzią, zapewniając mnie, że paczka zostanie doręczona jeszcze dziś do 16. Oczywiście paczki jak nie było, tak nie ma.
    ZaletyBrak
  • ~Nick / 2020-05-04 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedze caly dzien w domu i czekam na wazna paczke po czym dostaje smsa, ze niestety nikogo nie bylo na adresie i paczka zostala przekierowana do punktu odbioru.Nie po to place za kuriera zebym jeszcze jezdzil i osobiscie odbieral paczki z punktów.Najgorsza firma kurierska na rynku.Nie polecam.
    ZaletyZalety ? Zart:)
    WadyZa duzo by pisac.Nastepnym razem nie skorzystam z uslug tej firmy i kazdemu radze to samo
  • ~Padlin / 2020-05-03 17:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Zajebisty kierowca miły kierowca
    Najlepszy kierowca jakiego widziałem
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Karolina / 2020-05-03 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zgubili moją paczkę, złożyłam reklamacje. Szybko podjęli kroki i ku mojemu zdziwieniu chcieli mi zwrócić pieniądze. Z racji tego, że to był prezent i zależało mi na paczce poprosiłam żeby poczekali ze zwrotem i poszukali paczki. Jeśli w ciągu 4 dni jej nie znajdą wtedy poproszę o zwrot. Dzwonie po 5 dniach i od nieuprzejmej Pani słyszę, że nic takiego mi sie nie należy i oni maja 30 dni na znalezienie paczki. Absurd ! Dno ! Nigdy wiecej tej firmy.
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetencja i nie uprzejmosc pracowników
    brak odpowiedzialnosci

  • ~Stefan / 2020-05-01 10:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Często korzystam z Zalando Lounge. Niestety obsługuje tylko dhl. Na 10 paczek, 9 nie jest dostarczona mimo obecności w domu. Kurier zaznacza nieobecność domowników. Mimo pisania skarg za każdym razem, słyszę tylko durne i puste przeprosiny ale efektu zero. Wczoraj nadałem zwroty, dwa o różnych godzinach. ZNOWU NIE BYŁO NAS W DOMU! Pani z biura powiedziała ze to niedopuszczalne. Być może dlatego że nie maja płacone od dostarczonej paczki tylko tylko za godziny.
  • ~Joo / 2020-04-30 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem na kwarantannie, sklep postarał się i wysłał dużo wcześniej paczkę niestety przez DHL, Pan pod klatką zadwon8l domofonem, że mi tej paczki nie dostarczy, nawet nie zostawi pod drzwiami. Ja przecież nie mogę wyjść z domu
    ZaletyByło by bardzo szybko doręczone gdyby Pan d9teczyl paczkę
    WadyPaczka nie została dostarczona przez kwarantanne
  • ~Klient12 / 2020-04-30 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam. Zamówiłem coś drugi raz przez tę firmę kurierską i drugi raz się zawiodłem.
  • ~Ania / 2020-04-30 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła do mnie po 3 tygodniach od nadania ( po drodze została zgubiona) Kurier nie przestrzegał żadnych środków zabezpieczajacych przed wirusem (maska, rękawiczki) rekompensaty nie dostałam żadnej.
  • ~Dawid / 2020-04-30 17:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie rzecz biorąc kiedyś (około 4 lat temu) ta firma dostawcza była jedną z lepszych, trzeba to przyznać, jednak w przeciągu tych ostatnich 4 lat miałem już, niestety nieprzyjemność korzystania z ich usług. Sprawa wygląda prosto, zamówiłem u nich usługę dostawy pewnego artykułu, przyszedł, nie mogę powiedzieć, że nie lecz późnieniem i w stanie krytycznym. Oczywiście później sprawa była rozpatrywana przez kilka kolejnych miesięcy. Jednym słowem dramat.
    Później korzystałem z ich usług (niechętnie bo nie miałem innego wyboru) - paczki przychodziły, nawet w dobrym stanie, lecz z opóźnieniem.
    Z kolei dzisiaj dnia 30.04.2020 r. kurier miał odebrać ode paczkę zwrotną. Jego czas był wyznaczony w godzinach 10.00 - 16.00 (domyślnie, niczego nie zarzucam, że nie wyrobił się w czasie bo nie na tym mi zależało, lecz po prostu na tym żeby przynajmniej odebrał ode mnie tą paczkę. Poza tym po co jest ta opcja wyznaczenia odpowiednich dla klienta godzin odbioru paczki skoro i tak nigdy się do tego nie stosują? Bez sensu.)
    Dzwoniłem do DHL PARCEL, do punktu obsługi klienta, aby zapytać czy dzisiaj kurier na pewno odbierze ode mnie paczkę, oczywiście kurier nie odebrał telefonu od konsultanta DHL, ale to nic wielkiego. Dostałem informację od pani konsultant, że kurier w moim terenie pojawia się w godzinach 14.00 - 16.00. Ja pomimo obiecanej mi wiadomości zwrotnej z informacją co i jak - oczywiście jej też nie dostałem.
    O godzinie 17 skontaktowałem się ponownie z działem obsługi klienta, aby dowiedzieć się w końcu na czym stoje. Nie ukrywam, że zależało mi na odbiorze tej paczki, ponieważ jeśli jej w tym dniu nie odbierze to dopiero mogę oczekiwać odbioru po majówce - dokładnie 04.05.2020 r. (gdy w ogóle kurier raczy do mnie po nią przybyć).
    Konsultant z działu DHL próbował się skontaktować z kurierem, który miał przybyć do mnie po paczkę - oczywiście po raz kolejny nie odebrał telefonu od pani Konsultant.

    Jednym słowem dramat, serdecznie nie polecam korzystać z usług firmy DHL.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyNie wywiązywanie się z określonych terminów, mydlenie oczu ludziom, ceny zupełnie nie adekwatne do jakości pełnienia danych usług i wiele innych wad.
  • ~Tomek / 2020-04-30 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    na stronie informacja, że przesyłka dostarczona. nikt nie wiem gdzie jest, kto dostarczał, kiedy będzie u mnie.
  • ~Greg / 2020-04-30 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to jest, że firma DHL dzieli klientów na tych lepszej i gorszej kategorii? Opis sytuacji : chce odebrać paczkę za pobraniem w punkcie dystrybucji bo nie mogłem urwać się z pracy żeby odebrać od kuriera (pomijając fakt o braku możliwości umówienia się z kurierem na konkretną godzinę, co dla przykładu oferują inne firmy kurierskie) . Podchodzę do pań w punkcie i mówię, że chce odebrać paczkę i wszystko idzie ok do momentu płatności.
    Uwaga pani mi mówi, że nie mogę zapłacić kartą u nich w punkcie bo nie ma terminala i tylko gotówką. Pokazuje jej palcem terminal, który leży obok niej i pytam "a to, to co to jest? Kalkulator?" i mi pani mówi, że owszem to terminal ale tylko dla wybranych klientów z jakąś tam umową. (i rzeczywiście był jakiś tam pan cyk fuch i bez problemu zapłacił kartą)
    Ja się pytam o co chodzi?
    Mamy w tym momencie kryzys wywołany koronawirusem, wszyscy krzyczą "płaćta kartą!" a DHL w punkcie odbioru dla zwykłego klienta wyjeżdża z tekstem "u nas tylko gotówką" gdzie kurierzy mają terminale!
    Może czas nasłać kontrolę z sanepidu bo nie widziałem żeby pracownicy przestrzegali rządowych obostrzeń!
    (przepraszam za ortografię i interpretacje ale mnie sk******y tak zdenerwowały, że aż się trzęsę)
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~agata / 2020-04-30 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Infolinia to jakiś paździerz, trzeba 20 min. stracić, żeby nie dowiedzieć się nic. 0 maila, 0 kontaktu, ale kasę i mail do przelewu płatności szybko idzie. nie polecam. Tylko Inpost
    Zaletybrak
  • ~Big nick / 2020-04-30 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się w podawanym czasie między 13:00 a 15:00 , a w linku do śledzenia paczki podane kłamstwo że „..nikogo nie zastał ” ,info linia to jakieś nieporozumienie i naciąganie na koszty przez kolejne przez kolejne polecenia sekretarki ! Nigdy więcej !
    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelności ,kłamstwo kuriera !
  • ~Z / 2020-04-29 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Zwroty przez DHL, zgłaszanie interwencji, w ogóle kontakt z infolinią - żenada. Kurier nie przyjeżdża po zgłoszoną paczkę i podaje nieprawdziwy powód, panie na infolinii bardzo niesympatyczne, wzdychają, przepełnione pretensjami, że się w ogóle dzwoni po pomoc, zgłaszanie interwencji nie jest możliwe przez stronę internetową, ponieważ tylko TA zakładka otwiera się z komunikatem jako witryna nieosiągalna... Porażka.
    ZaletyBrak
  • ~zdegustowany klient / 2020-04-29 16:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Jako ze w czasach epidemii siedzę w domu cały czas, to kurier zdecydował się zaznaczyć, ze nie zastal mnie pod zastanym adresem, bo nie chciało mu się wjeżdżać pod mój adres. Żałosne zachowanie DHL, nie po raz pierwszy. Skandal. Ale cóż, ludzie wreszcie się od was odwrócą, gdy będziecie wciąż trzymać takich ludzi w swoich szeregach. Paczkomaty zdecydowanie bardziej się opłacają;)
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Misia / 2020-04-29 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnego maila ani smsa dotyczącego daty i godziny dostarczenia przesyłki. Kierowca nie mógł przejechać niecałych 2km dalej gdzie znajdowała się osoba która mogłaby odebrać paczkę, ani nie mógł chwili poczekać tylko odjechał sobie i musiałam za nim jeździć żeby dostać swoją przesyłkę. Nie polecam..
  • ~Kamil / 2020-04-29 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo wiadomość że przesyłka zostanie dostarcza w środę między 15.00 a 18.00 kurier przyjechał w wtorek o 12.00, po przekierowaniu przesyłki na następny dzień, godziny popołudniowe wurier przyjeżdża o godzinie 12.00.
    Po skontaktowaniu się z infolinią zostałem poinformowany że w przekierowaniu znieniam tylko dzień, kurier może przyjechać jak mu wygodnie a godzinę można wybrać za dodatkową opłatą, po moim pytaniu, "skoro nie obowiązuje mnie możliwość wybrania godziny, to czemu widnieje tam informacja ze kurier będzie między godziną 15.00 a 18.00" osoba rozmawiająca ze mną nie wiedziała co ma powiedzieć i plątała się w słowach
  • ~Ewa / 2020-04-29 13:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam firmy DHL. Dziś Kurier bez sprawdzenia czy jestem w domu zostawił paczkę pod drzwiami mieszkania w bloku.Tylko zadzwonił domowym dzwonkiem i uciekł. Zero odpowiedzialności za opłaconą przesyłkę.Kiedyś sprawdzali domofonem lub telefonicznie czy ktoś jest w domu.
    Nie ma infolinii dla klientów. Numery podane na stronie są niedostępne, a kolejne komunikaty automatu ostatecznie kończą się rozłączeniem połączenia.
    Zaletyszybko docierają przesyłki
    WadyNie dbają o bezpieczeństwo przesłanych i opłaconych rzeczy.
  • ~karolina / 2020-04-29 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie dostarcza w ogóle paczki , od razu podaje, że nie było Cię w domu w momencie dostarczenia
    Zaletymiła obsługa klienta w centrali , siłą rzeczy jak kurier się nie wywiązuje ze swojej pracy
    Wadyjak w opinii, trzeba przekierować wyłącznie do punktu odbioru, nie ma szans na doręczenie nawet na wycieraczkę w czasie epidemii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7657
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3928
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982