strona 286 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- nastepna »
-
~Anonim2711 / 2020-05-26 14:03
Koszmar! Kurier nie dostarcza paczki do domu, tylko zmusza do odbierania jej w punkcie. Do tego nie idzie dodzwonić się do żadnego człowieka na infolini, a poczta głosowa nie udziela żadnych sensownych informacji. Za każdym razem kiedy korzystam z usług DHL, spotyka mnie to samo. Serdecznie nie polecam! -
-
~tadeusz / 2020-05-26 11:08
Firma DHL to oszuści.Przesyłek nie dostarczają do domu odrazu jadą do punktu i tam zostawiają a odbiorcy wysyłają ze nikogo nie zastali w domu. Zdarzyło sie to już pora z czwarty na infolinii natomiast udają głupa że nie są w stanie tego sprawdzić. ZaletyBrak zalet firma oszust nie dostarcza przesyłek do klientaWadyCała firma dhl to jedna wada -
~Rosa / 2020-05-26 09:00
Kurierzy nie czytają notatek pozostawionych dla nich.
Brak kontaktu z kurierem. kurier nie przyjeżdża na umówioną godzinę.
Nie polecam, strata czasu i nerwów na tą firmę.
-
~POKRZYWDZONY / 2020-05-25 13:39
Ta firma jest żywym przykładem złodziejstwa i oszustwa mam tu na myśli ,,GLOBKURIER "
Przyczynili się do znacznych moich strat finansowych działając wspólnie w zmowie z RTV EURO AGD.
NALEŻY ICH UNIKAĆ ZAWSZE I WSZEDZIE !!!
WYBIERAJCIE INNEGO WIARYGODNEGO I UCZCIWEGO PRZEWOŻNIKA !!!
TO KOMPLETNE DNO ORGANIZACYJNE !!!!!!!ZaletyŻADNEWadyJAK WYŻEJ -
~Arek / 2020-05-24 21:48
Zdecydowanie potwierdazm brak profesjonalizmu. W moim przypadku, oprócz chamstwa i agresywnego zachowania, spotkałem się z próbą wyłudzenia pieniędzy przez kuriera. -
~Patrycja / 2020-05-23 19:13
Nie polecam. Już kilka razy była sytuacja, kiedy kurier odsyłał paczkę, kiedy rzekomo nikogo nie było w domu. Ostatnia sytuacja była chyba najgorszym moim doświadczeniem podczas internetowych zakupów. Paczka miała dość w środę między 14-16. W domu był ktoś przez cały dzień. O 14.40 pojawił się komunikat, że kurier nie mógł zostawić paczki, ponieważ nikogo nie było. Po telefonie na infolinie zapewniono nas, że paczka pojawi się następnego dnia. Czwartek - powtórka z rozrywki. Po kolejnym telefonie obietnica, że cofną kurier i paczka na pewno się pojawi. Godzina 16 40 na śledzeniu paczki informacja, że Odbiorca odmówił przyjęcia paczki i zostanie ona oddana do nadawcy. Kolejny telefon na infolinie. Pani przyznała, że od środy nie mogą skontaktować się z kurierem. Wczoraj (piątek) pojawia się informacja, że paczka będzie 14-16. Po godzinie 11 paczka "pojawiła się", bo chyba nie ma lepszego określenia, przy furtce, skąd każdy mógł ją sobie wziąć. Kurier roku. Wady-brak kontaktu z kurierem;
-częste oznaczanie, że nikogo nie było w domu, mimo że był -
~Mariusz / 2020-05-23 07:35
Firma wogole niekompetentną polecenia. Nadawajcie innymi firmami tylko nie DHL. Zamówiłem 17 mają produkt który został wysłany że sklepu 19 mają w godzinach około 13. Do dziś nie otrzymał paczki gdzie pisze ze w ciągu 3 dni dostarczają. To jest kpina z kl ienta. Nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyNiewywiązywanie się z umów dostarczenia produktu, obojętność, -
~Aleksandra / 2020-05-22 23:35
Kurier miał mi przywieźć umowę do podpisania, ale przed żadną próbą doręczenia nie raczył nawet zadzwonić, aby umówić się na dogodną dla mnie godzinę. Za każdym razem przyjeżdżał o godz. 13, kiedy byłam jeszcze w pracy, więc nie mam pojęcia, jak miałby mnie zastać. Dostałam informację, że mogę sobie odebrać przesyłkę w punkcie odbioru, który nie jest nawet w mieście, w którym mieszkam, ale pod miastem. Jakieś 15 km od mojego domu. Po przebrnięciu przez automaty na infolinii odezwała się w końcu żywa osoba. Po moim pytaniu dlaczego kurier się nie skontaktował, stwierdziła, że podał informację, że owszem kontaktował się. Po zakłopotanym milczeniu zaproponowała mi złożenie skargi, jeśli było inaczej. W odpowiedzi na skargę i prośbę o wyjaśnienia otrzymałam informację, uwaga: że przesyłkę mogę sobie odebrać w punkcie odbioru oraz kolejnego maila, który mówił, że moja interwencja jest zakończona. ŻENADA. Niestety nie miałam wpływu na to jaką firmę wybrał nadawca przesyłki. Zaletyabsolutnie żadnychWadybrak kontaktu ze strony kuriera, podawanie nieprawdziwych informacji przez kuriera o próbach kontaktu, punkty odbioru w niedogodnej lokalizacji (absurdalnie daleko), zbywanie klienta w BOK, utrudniony kontakt z obsługą w BOK -
-
~Tababa / 2020-05-22 10:38
Po mimo wybrania opcji DHL 17-22 kurier przyjeżdża między 13 a 15 robi afery i odzywa się w sposób ordynarny. -
~Andrzej Cz-wa / 2020-05-22 05:21
Nigdy wiecej. Przesylka niedoreczona. Zadnej informacji od kuriera. Po terminie sms o mozliwosci odbioru w punkcie 13 km. od adresu dostarczrnia. Na szczescie przesylka za pobraniem . -
~Zosia / 2020-05-21 13:27
Kurier nie ma przy sobie terminala ani żadnej gotówki żeby wydać... wstyd to jak on do pracy się wybiera ... I żadnych powiadomień nawet SMS kiedy będzie ani nic NIE POLECAM ! ZaletyBRAKWadyBrak przygotowania do pracy -
~Ewa / 2020-05-21 12:53
Nie polecam,
Na przesyłki kurierskie czeka się na dostarczenie ponad 3 dni robocze.
A na zapytanie co się dzieje, że nie dostarczają odpowiadają że mają opóźnienia w dostawie...
Kiepska firma skoro w punkcie dystrybucji przesyłka leży 3 dni i trzeba samemu osobiście odebrać, inaczej by leżała z tydzień.Zaletynie maWadyzbyt długi okres doręczenia -
~stahol / 2020-05-21 11:37
Zdecydowanie nie polecam . Oszuści ,nie dostarczają przesyłek pod wskazany adres , a biorą za to opłatę . Piszą sms , że mimo prób doręczenie nie było skuteczne , OSZUSTWO !. Kontakt praktycznie niemożliwy . Zaorać tą firmę . Powinien się tym zająć prokurator. Zaletybrak -
~Maciej / 2020-05-20 16:44
Skandaliczna praktyka zostawiania przesyłek sąsiadom których nie znam. Nie ma powiadomienia SMS. Brak numeru do kuriera. Długi czas dostawy. Reklamacja nic nie dała. Najgorsza firma. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Cichy / 2020-05-20 15:41
Witam, moja przygoda z DHL-em jest raczej słabej próby ale do rzeczy. Dnia 20 maja miała być dostarczona paczka, żona i córka przez cały dzień były w domu i nie było fizycznej możliwości żeby kurier nikogo nie zastał.Popołudniu i to wczesnym bo nawet nie było 15:00 dostajemy esemesa że paczka jest do odebrania w żabce. Panie kurierze trzeba było podjąć ten trud i chociaż podjechać i zadzwonić domofonem. Druga kwestia to próba kontaktu z dhlem, jak na międzynarodowa firmę to jest to żenada. Kiepska melodyjka na telefonicznej sekretarce i zero kontaktu. DHL to shit. Jak się bierze pieniądze za usługę to powinno się ją rzetelnie wykonać. WadyNierzetelność i brak kontaktu z działem klienta. -
~Marian / 2020-05-20 14:15
Nie polecam!!! Kurier bez próby odebrania przesyłki z lenistwa zaznacza, że nikogo nie ma w domu. Biuro obsługi klienta to jakaś porażka. Rozmowa z automatem trwa strasznie długo i nic z niej nie wynika, a połączenie się z osobami tam pracującymi graniczy z cudem. Jak już się uda to tak nic nie wiedzą. ZaletyBrakWadyNierzetelnosc, brak punktualność i terminowości -
-
~Ewelina / 2020-05-20 09:42
Jedyna zaleta kuriera jest taka że dzwoni i mówi że za nie długo będzie to jest na plus Wadykurier który do mnie dzwonił kazał mi zejsć na dół po paczke która była bardzo cięzka i nie obchodziło go to że byłam kobietą a za co im się płaci ja się pytam -
~Sylwia / 2020-05-19 22:51
Dramat to mało powiedziane..pisałam interwencje 4 razy odnośnie mojej paczki. Według firmy paczka była 4 razy w dostarczeniu, chociaż kuriera nigdy nie było i niw było takiej próby bo siedzę cały czas w domu, brak SMS kiesy będzie kurier brak kontaktu telefonicznego..gdy pisałam z konsulatem gdzie jest moja paczka i kiesy mogę się spodziewać to odp dostałam ze ona sam nie wie co się z nią dzieje.. dramat !! Nie polecam :!! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu ze strony kuriera, nie dostarczona przesyłka w określonym terminie -
~Michalina / 2020-05-19 12:54
Problem polega na tym że nie informują państwo o nadanej przesyłce, żadnego e-mail, sms co kolwiek!!! Do tego nie można płacić kartą. Przesyłka zakupiona dwa tyg temu i żadnej informacji co się z nią dzieje!? -
~mielec / 2020-05-19 09:21
Firma nierzetelna. Bardzo długi kilkudniowy okres dostarczania przesyłki. Nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłki w terminalu odbiorczym, Za wysokie ceny w stosunku do jakości świadczonych usług. ZaletyŁadna nazwa.WadyBardzo długi kilkudniowy okres dostarczania przesyłki. Nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłki w terminalu odbiorczym, Za wysokie ceny w stosunku do jakości świadczonych usług.
strona 286 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- nastepna »