Wadykurier który do mnie dzwonił kazał mi zejsć na dół po paczke która była bardzo cięzka i nie obchodziło go to że byłam kobietą a za co im się płaci ja się pytam
strona 285 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- nastepna »
-
~Ewelina / 2020-05-20 09:42
Jedyna zaleta kuriera jest taka że dzwoni i mówi że za nie długo będzie to jest na plus -
-
~Sylwia / 2020-05-19 22:51
Dramat to mało powiedziane..pisałam interwencje 4 razy odnośnie mojej paczki. Według firmy paczka była 4 razy w dostarczeniu, chociaż kuriera nigdy nie było i niw było takiej próby bo siedzę cały czas w domu, brak SMS kiesy będzie kurier brak kontaktu telefonicznego..gdy pisałam z konsulatem gdzie jest moja paczka i kiesy mogę się spodziewać to odp dostałam ze ona sam nie wie co się z nią dzieje.. dramat !! Nie polecam :!! ZaletyBrakWadyBrak kontaktu ze strony kuriera, nie dostarczona przesyłka w określonym terminie -
~Michalina / 2020-05-19 12:54
Problem polega na tym że nie informują państwo o nadanej przesyłce, żadnego e-mail, sms co kolwiek!!! Do tego nie można płacić kartą. Przesyłka zakupiona dwa tyg temu i żadnej informacji co się z nią dzieje!? -
~mielec / 2020-05-19 09:21
Firma nierzetelna. Bardzo długi kilkudniowy okres dostarczania przesyłki. Nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłki w terminalu odbiorczym, Za wysokie ceny w stosunku do jakości świadczonych usług. ZaletyŁadna nazwa.WadyBardzo długi kilkudniowy okres dostarczania przesyłki. Nieuzasadnione przetrzymywanie przesyłki w terminalu odbiorczym, Za wysokie ceny w stosunku do jakości świadczonych usług. -
~Niezadowolony!! / 2020-05-18 17:21
TOTALNA KPINA I ZŁODZIEJSTWO!!!
Zamówiłem towar w Anglii z wysyłką ekspres około godziny 13.
Następnego dnia, we czwartek, o 11.30 towar był już w Szczecinie!! Niby powinienem się cieszyć. Ale...
No właśnie te ale...
Paczka powinna być dostarczona w ten sam dzień do wieczora do adresata.
Przesyłka została zarejestrowana do wydania dopiero następnego dnia, czyli w piątek a dostarczona w poniedziałek.
E K S P R E S!!!
Porażka!!! -
~Pa / 2020-05-18 14:47
To jest jakaś porażka A nie firma. Kurierzy na tyle leniwi że nie chce im się nawet zapukac do drzwi. W moim przypadku nie zostawił nawet awizo w skrzynce. Dodzwonić się na infolinię też porażka A jak już się dodzwonisz i zaczniesz narzekać na jakość usług Pani na lini się rozlacza. Porażka !!!!!! Nie polecam ZaletyBrak -
~Trataka / 2020-05-18 10:21
Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia. Nie polecam. Zamówiłam kilka paczek za ktore zapłaciłam i już nigdy prawdopodobnie ich nie zobaczę przez ich nieodpowiedzialnych pracowników. ???????????? ZaletyZeroWadyZłe traktowanie klienta. Nieodpowiedzialni pracownicy -
~Bogdan / 2020-05-18 08:18
WYSŁAŁEM PRZESYŁKĘ DO GERMANY 7 MAJA I DO 18 NIE DOTARŁA. ZaletyBRAKWadyZERO KONTAKU -
-
~Milka / 2020-05-15 12:41
Chyba najgorszy kurier na swiecie.
Czy ktos ma doswiadczenie z infolinią dot reklamacji? Ktoś kiedykolwiek się tam dodzwonił?
Kurierzy z DHL NIGDY nie maja terminala ze sobą mimo, ze zaznaczasz, że będziesz płacić kartą. Kierownik DHL bezczelny do granic ludzkich wytrzymałości- chyba zdaje sobie sprawę ze pracuje w badziewiarskiej firmie.Zaletyszukają na siłę nie znalazłamWadywszystko od kuriera nierzetelnego po kierownika bezczelnego plus infolinia do której nie można się nigdy dodzwinić -
~emka / 2020-05-15 07:35
Złożyłam 2 zlecenia nadania paczki z odbiorem przez kuriera , bez reakcji. Z punktu widzenia klienta dno. -
~Andżelika / 2020-05-14 20:20
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność!!! Nie polecam!!! Nadałam paczkę do Belgii i od trzech tygodni nikt nic nie wie, nie potrafią się wytłumaczyć. Na dzień dzisiejszy paczka nie dotarła do odbiorcy i nie wróciła do mnie jako do nadawcy. Zero kontaktu z ich strony, jak dzwonię to i tak nic się nie dowiaduję. Reklamacji nie mogę złożyć bo paczka nie wróciła do mnie. Koło się zamyka. Ręce opadają!!! ZaletyBrak zalet.WadyWszystkie jakie tylko mogą być. -
~Zrobiony w jajo przez DHL / 2020-05-14 19:18
Witam rada dla tych którym paczki lądują w dziwnych miejscach ???? zamawiać za pobraniem gad DHL musi dostarczyć ???? odrebna sprawa kiedy jak nie uda się paczka wróci do nadawcy a ten po paru zwrotach być może oleje to szambo zwane DHL ..... ZaletyBrak nawet szukając na siłęWadyCo tam wymyślicie to oni się na to łapią -
~Alex / 2020-05-14 13:30
To jest po prostu chamstwo. Olewanie klienta, poniżanie osoby niepełnosprawnej, nierealizowanie usługi "od drzwi do drzwi" mimo że jest opłacona.
Dostałem SMSa , że jutro będzie dostawa paczki. czekam w domu cały dzień. Kurier zawiózł paczkę do jakiegoś punktu, a ja dostałem SMS-a , że paczka jest do odbioru w Żabce bez adresu, tylko , że tych żabek jest w moim mieście chyba kilkaset.
W.T.ZaletyżadneWadywszystkie jakie tylko możliwe: oszukiwanie klientów poprzez nierealizowanie usługi za którą zapłacono, wyłudzanie pieniędzy od klientów, poniżanie klientów, nieuczciwość w wykonywaniu zlecenia, to po prostu kryminał . -
~Kasia / 2020-05-14 12:54
Kuriera nie było - paczkę przekierowali od razu do punktu. Pomimo, że podałam adres domowy.
Nie podają dnia ani przybliżonych godzin realizacji dostawy.
Nikt się nie skontaktował kiedy będzie przesyłka
To kolejna taka sytuacjaZaletynie maWadyjak wyżej -
~Mstach / 2020-05-13 18:12
Najgorsza filma kurierska na świecie zamówiłem paczke 3-krotnie ci idioci 3 razy pomylili adres i nadali ją na inny adres. WadyNiw zwrócono mi pieniędzy ani zadnej rekompensaty reklamacja odżucona z powodu braku dowodów. Straciłem mnostwo pieniedzy i czasu. -
~Paulina / 2020-05-13 07:26
FIRMA KURIERSKA KTÓRA W OGÓLE NIE POWINNA ISTNIEĆ NA RYNKU, albo powinni uczciwie mówić, że dostarczają tylko do punktów odbioru.
Dostałam informację, że kurier nie zastał nikogo w domu wobec czego zostawił paczkę w punkcie odbioru. Kuriera NIGDY u mnie nie było. Specjalnie czekałam w domu na kuriera. Brak kontaktu z kurierem. Dosyć często zdarza mi się zamawiać przez internet. Każda inna firma kurierska wysyła smsa z informacją kto dostarczy przesyłkę i numerem telefonu bezpośrednio do kuriera. Tutaj takie informacje są specjalnie strzeżoną tajemnicą. Dodzwonić się do firmy DHL również nie można - automat albo nie rozpoznaje numeru przesyłki albo nie łączy z konsultantem. Napisałam skargę poprzez stronę internetową i znów - telefonu brak, Pan łaskawie mi odpisał, że jeśli kurier umieścił paczkę w punkcie to ja muszę się dostosować i odebrać z punktu. Niekompetencja to mało powiedziane. Nie znam nikogo kto miałby dobrą opinie o DHL stąd ja nigdy nie korzystałam z ich usług. Tutaj sprzedawca nie dał jednak innej możliwości stąd taka sytuacja. Dziwi mnie jakakolwiek pozytywna opinia w internecie. Jakoś nie chce mi się w nie wierzyć, ale technologia daje różne możliwości.WadyNiekompetencja
Nieterminowość
Brak szacunku do klienta
Brak kontaktu, tak z kurierem jak i z firmą
Oszuści, a nie kurierzy -
-
~Rafał / 2020-05-12 07:22
Kurier a właściwie kurierka dostarczyła mi 3 z 4 paczek do 1 zamówienia. Ostatnią z nich obiecała dostarczyć następnego dnia. Niestety nie tylko nie dostaczyła jej już ale okazało się że paczka została przepakowana i odesłana gdzieś indziej. Ja jestem bez 1 z paczek opłaconych, podobnie jak przesyłka. Brak możliwości zgłoszenia reklamcji - zgłoszenia zamykają bez wyjaśnienia przyczyn. FAKTYCZNIE ZOSTAŁEM OKRADZIONY Z WŁASNOŚCI. Poziom kompetencji DHL poniżej 0. OSTRZEGAM PRZED USŁUGAMI pseudo firemki. ZaletyNiestety ale jeśli firma kurierska nie dostarcza paczki i unika kontaktu z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji to oznacza, że są same wady.WadyNiestety ale jeśli firma kurierska nie dostarcza paczki i unika kontaktu z klientem w celu wyjaśnienia sytuacji to oznacza, że są same wady. -
~Kinga / 2020-05-11 22:12
Zamówiłam paczkę, jedyną opcją po za zwykłym listem był kurier DHL.. Mimo obaw wybrałam tą opcję. Dostałam maila, że paczka dotrze dzisiaj. Dostałam również smsa z kodem, który miałam podać. Koło godziny 16 zadzwoniłam do kuriera, bo paczki nadal nie było. Oczywiście nie odebrał. Po 16 dostałam maila, że kurier dostarczył paczkę pod wskazany adres o godzinie 14.11... Ale chwila, byłam cały czas w mieszkaniu nikogo nie było.. Myślę może dzwonek się zepsuł, ale pod drzwiami nic nie było.. Kurier dostarczył paczkę pod wskazany adres a Ty szukaj wiatru w polu bo nikt nie odbiera -
~arturzw / 2020-05-11 20:47
Cenicie sobie terminowość, dokładność i bezpieczeństwo? Przy nadawaniu przesyłek krajowych zależy Wam na naprawdę sprawdzonej firmie kurierskiej? Mogę z całego serca odradzić Wam korzystanie z usług firmy DHL, bo część mojego serca zarezerwowana na firmy kurierskie aktualnie krwawi i stało się całkowicie czarne - martwica, jak nic. Gdzieś na początku marca udało mi się sprzedać (i płakałem jak to robiłem) moją klawiaturę sterującą AKAI 49. Pełen smutku opakowałem ją dokładnie, żeby bezpiecznie dotarła do Wrocławia, gdzie miała przyczynić się do powstawania kolejnych przebojów, a że kwarantanna, to potencjał duży. Kurier przyjechał, odebrał no i od tego momentu zaczynają się schody. Zadzwonił do mnie nabywca i mówi: „Panie Arturze, coś nie halo. Pod tym listem przewozowym nie ma żadnej przesyłki, bo status mówi: Oczekuje na odbiór u nadawcy. Dzwonię na infolinię, no i uprzejma Pani po przekierowaniu do odpowiedniego działu mówi: A no nie ma. Przesyłka zaginęła. Zgłoszona interwencja, kolejne wylane łzy. Nabywca był na tyle wyrozumiały, że zgodził się wstrzymać z anulowaniem zamówienia. Dział interwencji DHL odpowiadał na moje wiadomości średnio raz na tydzień, a później niestety przestał. Po blisko 2 tygodniach od ostatniej odpowiedzi okazało się, że Pani zajmująca się moim zgłoszeniem poszła na urlop i nikomu nie przekazała. Przeprosiliśmy się i znów machina ruszyła. No ale znów – klawiatury nie ma, szukają. Zaraz minie miesiąc, a po miesiącu można uznać klawiaturę za zaginioną i domagać się zwrotu kasy za produkt. No ale, kilka dni przed datą dzwoni telefon – JEST, znalazła się! Będzie u Pana jutro. „Jutro” jednak jej nie było. „W poniedziałek będzie”. No i była. Karton otwarty, zaklejona byle jak, a w środku to już nie wiadomo. Kurier zaraz uciekł, ale powiedział – „Panie, dzwoń jakby coś było nie tak”. Podłączyłem, działa. Ale patrzę, na kartonie mam kwiatki! Takie ładne, od wilgoci. Do tego widzę, że zanim do mnie wróciła, to w ten wyznaczony dzień trafiła do kogoś jeszcze innego, kilka bloków dalej, no ale wtedy DHL już się zorientował i szybko zawrócił paczkę do magazynu wydawczego. Dzwonię do kuriera i oczywiście słyszę, że mam złożyć reklamację. No to składam reklamację. Procedują i po ponad tygodniu dostaję odpowiedź, że: Halo, a protokół szkody, to gdzie? My nie możemy dalej zastanawiać się nad reklamacją, bo nie ma. Ale przyślemy kuriera i sobie Pan z nim spisze. Kurier przyjeżdża o czasie, w wyznaczonym dniu – ten sam który źle nadał przesyłkę. NO ALE! Zapomniał protokołu, to przyjedzie jutro – tylko się zdzwonimy o której będzie. Nazajutrz telefon, że jednak dzisiaj to zarobiony jest, więc w piątek będzie. Myślę ok, dam mu jeszcze szansę. W piątek przyjeżdża. Protokół w drżącej ręce, uśmiech na twarzy, kilka kropel potu na czole. No i pytanie: „Jaka była zadeklarowana wartość przesyłki?”, odpowiadam: „Coś koło 1000 zł, dokładnie nie pamiętam”. AAAA, to teraz takie nowe rozporządzenie wprowadzili, że przy poniżej 2000 tys zł, to klient sam sobie musi wypełnić i skan wysłać. Tłumaczy mi jak to zrobić, daje dwa egzemplarze i dodaje, że on jeszcze sam nie wie jak to działa, bo nowość i żebym zadzwonił na Infolinię . Biorę te dwa egzemplarze, kładę na biurku z zamiarem zmierzenia się z tym wyzwaniem po weekendzie. Dzisiaj patrzę, a tam co jest wymagane? Podpis kuriera. Dzwonię na Infolinię i dowiaduję się, że ten sam kurier, który zgubił moją przesyłkę, źle dostarczył ją po zgubie, później zapominał protokołu szkody, teraz oszukał mnie wciskając jakąś bajeczkę, żeby nie musieć sporządzać protokołu szkody. SUPER! A najlepsze jest to, że oczywiście żeby teraz rozwiązać sytuację z protokołem szkody, muszę zgłosić REKLAMACJĘ DO PROTOKOŁU SZKODY, który dotyczy reklamacji w związku ze zgubioną przesyłką – tylko na jaki numer listu przewozowego? Pierwotny, ten źle nadany, ten źle nadany przy zwrocie, czy ten dotyczący poprawnie zwróconej paczki? No na szczęście to udało się ustalić. Na ten ostatni. Drogi czytelniku, jeżeli dotarłeś do tego momentu, to wiedz, że ten cały wywód można zawrzeć w jednym zdaniu: Zapomnij o DHL aka Paczki w dobrej cenie (pewnie zmiana nazwy FP też nie bez powodu. Głupio tylko, że niezadowolonym klientom wciskają remarketing i sami się wyszukują. No ale, żeby napisać recenzję na tablicy... to już inna historia. EDIT: oznaczanie profilu też nie działa, pewnie zbyt dużo było podobnych oznaczeń) i skorzystaj z usług kogoś innego, kogoś kto szanuje Twój czas i bezpieczeństwo Twojej przesyłki. Dziękuję. ZaletyZEROWadyMNÓSTWO -
~EliotNes / 2020-05-10 17:16
Brak dostawy przesyłki. Bezczelne kłamstwo, że kurier nie zatał w domu i paczka do odebrania w Konopiskach k/Cz-wy. Interwencja w BOK. Konsyltantka informuje, że kurier dostarczy przesyłkę. Koleje kłamstwo. Nikt nie przyjechał. Firma porażka. ZaletyNie znalazłem.WadyTo co opisałem.
strona 285 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- nastepna »