strona 284 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- nastepna »
-
~Zygi / 2020-06-11 21:03
9/10-06-2020 Kurier podobno nie zastał mnie w domu.To wierutne kłamstwo, nie pojawił się 9-tego ani 10 czerwca.Czekam na przesyłkę od kilku dni.Dostałem wiadomość od DHL że kurier awizował przesyłkę 2 razy. Teraz jest do odbioru w Solcu Kujawskim.To są kpiny z klienta.
Nr przesyłki/listu przewozowego; DHL 22246935148.
Aukcja na Allegro nr.8940824959 -
-
~Małgorzata Dobrowolska / 2020-06-10 21:35
Witam w dniu dzisiejszym zostałam poinformowana przez DHL że dotrze do mnie Paczka od nadawcy , tymczasem żaden kurier DHL do mnie nie dotarł a ponadto dostałam informację że kurier nie zastał mnie w domu i przesyłka została awizowane czyli teraz nawet nie jestem w stanie stwierdzić czy zostanie dostarczona w kolejnym dniu roboczym czy też nie.Nadto nie ma możliwości kontaktu z kurierem DHL gdyż wszystkie infolinie mają połączenia automatycznie , po połączeniu się z infolinią dowiedziałam się jedynie z automatu że kurier nie zastał mnie w domu , po prostu żenada , nieprawda , widać Firma DHL niemiecka , zbudowany na kłamstwie jest czymś w Niemczech normalnym Przestrzegam wszystkich którzy zamawiają przed DHL.Małgorzata z krakowa. -
~Aneta / 2020-06-10 19:44
Nie polecam. Czekałam cały dzień na kuriera, ponieważ miałam informacje, że przesyłka dotrze w godzinach 12-14. Po godzinie 18 w śledzeniu przesyłki pojawiła się informacja, że kurier nie zastał odbiorcy, co jest kompletną bzdurą! Jestem totalnie zażenowana... Z żadną inna firmą kurierską nie miałam dotąd takich problemów, a tutaj już kolejny raz taka sytuacja. Dno totalne. -
~Pablo / 2020-06-10 16:20
Kurier nie kontaktuje się z odbiorcą wstawia nie zastałem w domu i odsyła na bierutowska do magazynu .Nie polecam nikomu tej firmy we Wrocławiu . ZaletyNie ma -
~Łukasz P. z Krakowa / 2020-06-10 15:39
9.06.2020 DHL napisał w mailu: "Przewidywany termin doręczenia do: 12-06-2020 Planowane godziny dostawy zostaną przekazane w powiadomieniu". Dzisiaj DHL poinformował mailem, że "kurier awizował przesyłkę". Tymczasem nie było żadnego powiadomienia ani awizowania, a śledzenie przesyłki podaje, że kurier nie zastał mnie w domu. Złożyłem na ich stronie prośbę o interwencję i chciałem przekierować paczkę do Żabki, ale to niemożliwe, bo jest interwencja. Moja rada: nie kupować w sklepie, który korzysta z DHL. Wybierajcie Paczkomaty InPost albo DPD. ZaletyZalety? Podniesienie ciśnienia tętniczego. Może być zamiast kawy.WadyDHL ma odbiorcę tam, gdzie słońce nie dochodzi i okazuje to w wyzywający sposób. -
~Mirosława / 2020-06-10 13:54
Jestem bardzo zadowolona z DHL.Paczkę nadałam w piątek po którą kurier przyjechał do domu,dziś już dotarła do adresata,zaznaczam za granice,bardzo wszystko poszło sprawnie i szybko,paczka dotarła nie naruszona,więc na pewno jeszcze skorzystam z tego przewoznika. ZaletySzybko i Sprawnie -
~Kegii / 2020-06-09 10:47
Pomimo rozmowy telefonicznej i zapewnień kuriera, że przyjedzie po południu, po bardzo krótkim czasie od rozmowy dostałam sms, że moja przesyłka czeka na odbiór w punkcie. Za moje wcale nie małe pieniądze, jakie płacę za przesyłkę, kurier zrobił że mnie idiotkę, To już drugą moja taka przygoda z DHL, a więc to firma jest do niczego ZaletyBrak zaletWadyNierzetelność,kpina z klientów, brak szacunku -
~kupujacy / 2020-06-09 05:42
kurier doreczajacy gdynia redłowo-bezczelny typ,który dostarcza fikcyjnie,żadnego kontaktu,przekierowanie do żabki-odmowa,to nie raczył zadzwonic,zeby zapytac co zrobic,ze strony sledzenia dowiaduje sie,że "odmowa przyjecia"! nie podaja tel.do kuriera,nie podaja przedziału czasowego,nie doreczaja paczek.najgorsza firma kurierska! zlikwidowali punkt odbioru na ul.legionów,gdzie była dostarczana nielimitowana liczna paczek ,wybrali żabki-gdzie sa restrykcyjne limity!zarzad do wymiany bo maja gdzies wszystkie opinie i sugestie.samowolka pracowników na która nikt nie reaguje! -
-
~Rozczarowana / 2020-06-08 18:42
Kurier pozostawił paczke w paczkomacie bez dyspozycji bez kontaktu. Najgorsza firma transportowa z jaką miałam do czynienis -
~Martusia / 2020-06-08 12:17
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia , w szczególności jeżeli chodzi o Pana który rozwozi paczki na moim terenie. Zawsze ale to zawsze dostaje sms z wiadomością , ze rzekomo po nie udanej próbie doręczenia ( niby nie ma mnie w domu, co nie jest prawdą ) paczka zostaje przekazana do punktu odbioru. Nic nie poradzę , że mieszkam na 4 piętrze... A najwidoczniej Panu nie chce się ruszyć czterech liter na górę i woli wysłać powiadomienie o nieudanej próbie doręczenia. Trzeba było nie wybierać takiej oto pracy skoro ma się gdzieś klientów, bo gdybym chciała paczkę odeberać osobiście z punktu wybrałabym właśnie tę opcję . NIE POLECAM NIKOMU ! ZaletybrakWadyoszustwo
brak profesjonalnego podejścia do klienta -
~Ola / 2020-06-06 12:29
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!! informacja z DHL o dostarczeniu przesyłki w godzinach 12-14, podany nr komórki skoro sms dotarł. Z racji pracy zdalnej cały czas w domu czekałam na kuriera. godzina 12:09 dostaje smsa, że kurier nikogo nie zastał paczka zostawiona w punkcie. Żadnego telefonu wcześniej, podejrzewam, że kurier od razu zostawił paczkę w punkcie. Taki jest sens wyboru droższej opcji dostarczenia przesyłki do domu, żeby się nigdzie nie fatygowac, ponieważ czasami nie ma takiej możliwości. Jestem bardzo niezadowolona. Druga sprawa kontakt z infolinią, również porażka. Pan mi tylko przytakiwal, że faktycznie kurier mógł zadzwonić i że źle zrobił żadnego przepraszam ani nic. Również nie można zgłosić reklamacji aby paczka została dostarczona pod adres tak jak należy, bo kurier jej już z punktu zabrać nie może. Omijać z daleka bo płaci się opłatę za dostarczenie do domu a i tak trzeba jeździć po mieście za przesyłką. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu że strony kuriera, nie dostarczenie przesyłki pod wskazany adres, fatalna obsługa reklamacji. -
~Zicher.sp / 2020-06-06 09:41
Poszukuję chętnych do pozwu zbiorowego celem odebrania uprawnień świadczenia usług przez firmę ,która dopuszcza się oszustwa na klientach nie dostarczając przesyłek ..Mię oszukali trzeci raz w jednym miesiącu ..Odsyłają paczki kłamiąc kasują wysyłających podwójnie ..A mię jako przedsiębiorcę stawiają jako osobę nie wiarygodną narażając firmę moją na straty a one już wyniosły ponad 2 tyś złotych ..Czas aby firma taka nie miała licencji na tego rodzaju usługi ..Podaję e-mail r-z-zicher@wp.pl zakład jak połowa osiedla w małej miejscowości a oni adresu nie mogą odszukać ..nadmieniam jedyny zakład ..Czas zakończyć farsę zwaną DHL ..Wszystkie firmy kurierskie trafiają dzwonią awizują a a DHL ciągły problem ..A nie do wszystkich pamiętam przedzwonić by tylko nie wysyłali DHL bo nie dojdzie .Już mam kilka osób dozbieram uczciwych jeszcze kilka i mój adwokat wystąpi do Rzecznika o przeprowadzenia Audytu w Firmie DHL .. ZaletyBrakWadySame wady -
~Magdalena / 2020-06-05 17:07
Ta firma to totalne dno.Kurier nie zjawia się po odbiór paczki i kłamie ze nikogo w domu nie było.Z paczkami które miał przynieść było to samo.Nie chciało mu się dostarczyć paczki to udał ze nikogo nie było i oddał do punktu.Ta sytuacja miała miejsce już parę razy.Kiedyś może i dobra firma ale teraz radzę sie od niej trzymać z daleka.Jak można zatrudniać tak niekompetentnych ludzi. Zaletybrak -
~Dawid / 2020-06-05 12:56
Wysłałem kurierem obrazy które doszły do klienta w kawałkach!! Nie polecam ZaletyBrakWadyBrak poszanowania paczek -
~Mk0005 / 2020-06-05 09:31
Paczka którą zamówiłam expresem dotarła do mnie po tygodniu,rozwalona i obklejona taśmami DHL odmówił wypłaty odszkodowania w formie zwrotów kosztów wysyłki, tłumacząc się że odpowiedzialność ponosi firma epaka jako pośrednik, przy zginieciu paczki lub nieterminowym doręczeniu nie licz na odszkodowanie od nich, wykręcą się w każdy możliwy sposób. Ten ich regulamin to tylko ściema. Nie polecam tej firmy są nie uczciwi i mają bałagan, każdą sprawę odwlekają nie licząc się z klientem tylko robiąc na swoją korzyść. ZaletyNie zauważyłam zaletWadyNieterminowość w dostawach, niema szans komunikacji na infolinię bo odpowiada automat, przychodzą zniszczone paczki, zdarzają się braki w zawartosci paczek. Nie dbają o dobro klienta tylko swoje korzyści -
~oburzona / 2020-06-04 22:09
Paczkę otrzymałam uszkodzoną. Mimo natychmiastowego reklamowania, Dhl skierowało sprawę do ubezpieczyciela a ten w szybkim czasie omówił jakiejkolwiek zapłaty za uszkodzony towar. Firma dramat. Brak kontaktu z kurierem a infolinia to banda idiotów. Od tego czasu w momencie zamówienia towarów omijam szerokim łukiem tych oszustów. Szkoda, że wcześniej nie poczytałam tych komentarzy. OSZUŚCI I ZŁODZIEJ w skrócie. ZaletyBRAKWadyRZUCANIE TOWAREM, NIELICZENIE SIĘ Z KLIENTEM, NIE DOTRZYMYWANIE CZASU KTÓRY PODAJĄ W SWOIM REGULAMINIE. -
-
~zygmunt / 2020-06-04 16:43
najgorszy kurier jaki jest możliwy czekam cały dzień na ta kuriera i go nie ma kontakt z dhl koszmarny -
~Krzysztof / 2020-06-04 13:30
Usługa kurierska zamówiona przez sklep internetowy - doręczenie ma nastąpić w dniu następnym w godzinach 12-14(4.06.2020). Kurier przyjechał przed czasem o 11:40, nikogo nie było w domu. Po podjęciu kontaktu telefonicznego kurier był bezczelny, zwracał się per "ty", jego nie obchodził czas przyjechania i dziś już nie wróci wręczyć przesyłki, mimo że przebywał w okolicy (ulica obok). Próba złapania kuriera nieudana, nie odbiera ponownych telefonów, 0 kontaktu. Nie wiadomo co z przesyłką. Infolinia nie działa (boty to nie infolinia). Opcja przekazania paczki do punktu nie działa
Firma tragedia, 0/10, nie polecam -
~Maj / 2020-06-04 11:09
24 maja 2020 skorzystałem z promocji DOM, aby wysłać paczkę za granicę. Zapłaciłem około 90 zł. Miał przyjechać kurier z listem przewozowym, ale przyjechał bez i bezczelnie mi mnie zapytał, czy nie mogę mu go wydrukować (nie, nie mogłem). Obiecał mi wysłać wypełniony list mms. Dałem mu paczkę, ponieważ raz już tak miałem i paczka doszła do odbiorcy. Wypełnionego listu nie dostałem, zatem złożyłem reklamację w DHL. Zadzwoniono do mnie, że wszystko jest w porządku, że kurier nie miał listu ponieważ na bazie mu go nie dali, ale moja paczka jest w drodze do odbiorcy i kurier mi prześle list przewozowy, co oczywiście nie nastąpiło. Jedyne co dostałem to nr listu przewozowego i dwa linki (jeden dla mnie, drugi dla odbiorcy), aby móc śledzić drogę przesyłki. Interwencję, jak to ładnie DHL nazywa zamknięto z opisem "Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie nr XXX/05/20 dotycząca przesyłki XXX zostało zakończone". 29 maja 2020 roku przesyłka trafiła do oddziału kraju Y, zamiast X. Myślałem jednak, że stamtąd powędruje dalej do kraju X, jednak tak się nie stało. Między czasie dostałem informację, że ponieważ moja paczka nie została odebrana przez kuriera, oddadzą mi pieniądze(???). Szybki telefon do DHL, aby wyjaśnić o co chodzi. Dostaję info, że moja prośba o wyjaśnienie zwrotu pieniędzy zostanie wysłana tam gdzie trzeba. Jednak wieczorem dostaję przelew. Kolejna złożona reklamacja w dniu 1 czerwca 2020 roku. W odpowiedzi, w dniu 2 czerwca 2020, dostaję taką wiadomość "Szanowny Kliencie,
Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności związane z obsługą przesyłki.
Zlecenie zostało wygenerowane z opcją wydruku przesyłki przez kuriera, kurier powinien być przygotowany i posiadać etykietę z numerem przesyłki wygenerowanym do danego zlecenia.
W związku z płatnością elektroniczną po 3 dniach do przesyłki która nie została odebrana następuje zwrot środków, bowiem kurier na magazynie powinien nalepić etykietę z numerem przypisanym do wygenerowanego przez Państwa zlecenia.
Bardzo przepraszamy za ten błąd.
Wydana została dyspozycja zwrotu przesyłki bowiem za pewne nie będzie możliwe jej doręczenie, natomiast w produktach eksportowych nie posiadamy opcji zwrotu przesyłki, mimo tego będziemy wnioskować o zwrot. W przypadku braku możliwości dostawy lokalny dostawca powinien dokonać zwrotu przesyłki.
Z wyrazami szacunku,
Aleksandra Ł.
Doradca Klienta ds.Obsługi Przesyłek INT Parcel – Client Advisor for INT Parcel Shipments
Dział Obsługi Klienta Parcel"
W odpowiedzi wysyłam im informację, iż jeśli przesyłka nie dotrze do mnie w ciągu takiego samego czasu, jaki zajęło jej dotarcie do kraju Y, sprawę zgłoszę na policję.
W dniu 3 czerwca 2020 roku znowu dostaję info o śledzeniu mojej paczki i również tego dnia zjawia się u mnie kurier, twierdząc, że chce wyjaśnić sprawę z płatnością za paczkę, ponieważ jej nie opłaciłem(???). Odesłałem go na drzewo i napisałem do DHL, że ich bezczelność sięgnęła dna. Czekam na odpowiedź lub na odzyskanie przesyłki do przyszłego tygodnia i idę na policję jeśli zajdzie potrzeba, zgłosić kradzież, jak i matactwo. Tak więc sprawa jest rozwojowa. Dla wszystkich, którzy wybrali opcję, przy składaniu zamówienia na kuriera, by ten ostatni miał list przewozowy, a go nie będzie miał, NIE DAWAJCIE MU PACZKI! NIECH PRZYJEDZIE JESZCZE RAZ Z LISTEM!ZaletyBrakWadyŚciema i jeszcze raz ściema! -
~Zdener... / 2020-06-04 05:21
Najgorsza firma z jaka miałam do czynienia! Dwa razy kurier zostawił przesyłkę w „żabce„ gdzie jedna oddalona o 15 km od miejsca mojego zamieszkania a druga o 23km! Nie miałabym nic przeciwko gdyby nikogo nie było w domu ale zawsze ktoś jest 24/h! Przeglądając kamery monitoringu danego dnia Dhl nawet nie przejeżdżał ulica na która miał dostarczyć przesyłkę. Nie chce im się dostarczać pod wskazany adres paczek, podjeżdżają pod „żabkę” wywalają towar i hulaj życie, niech sobie ludzie szukają i jeżdżą! Tak z drugiej strony podawane są numery kontaktowe wiec dlaczego nie dzwonią?! Nie po to płace za przesyłkę żeby jeszcze szukać jej po jakichś innych miejscowościach!!! Nie chodzi o pandemie bo inne firmy kurierskie funkcjonują normalnie a pierwsza z paczek zamawiana była w styczniu! ZaletyBrakWadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres!
strona 284 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- nastepna »