Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7657 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oburzona / 2020-06-04 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkę otrzymałam uszkodzoną. Mimo natychmiastowego reklamowania, Dhl skierowało sprawę do ubezpieczyciela a ten w szybkim czasie omówił jakiejkolwiek zapłaty za uszkodzony towar. Firma dramat. Brak kontaktu z kurierem a infolinia to banda idiotów. Od tego czasu w momencie zamówienia towarów omijam szerokim łukiem tych oszustów. Szkoda, że wcześniej nie poczytałam tych komentarzy. OSZUŚCI I ZŁODZIEJ w skrócie.
    ZaletyBRAK
    WadyRZUCANIE TOWAREM, NIELICZENIE SIĘ Z KLIENTEM, NIE DOTRZYMYWANIE CZASU KTÓRY PODAJĄ W SWOIM REGULAMINIE.
  • ~zygmunt / 2020-06-04 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy kurier jaki jest możliwy czekam cały dzień na ta kuriera i go nie ma kontakt z dhl koszmarny
  • ~Krzysztof / 2020-06-04 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa kurierska zamówiona przez sklep internetowy - doręczenie ma nastąpić w dniu następnym w godzinach 12-14(4.06.2020). Kurier przyjechał przed czasem o 11:40, nikogo nie było w domu. Po podjęciu kontaktu telefonicznego kurier był bezczelny, zwracał się per "ty", jego nie obchodził czas przyjechania i dziś już nie wróci wręczyć przesyłki, mimo że przebywał w okolicy (ulica obok). Próba złapania kuriera nieudana, nie odbiera ponownych telefonów, 0 kontaktu. Nie wiadomo co z przesyłką. Infolinia nie działa (boty to nie infolinia). Opcja przekazania paczki do punktu nie działa
    Firma tragedia, 0/10, nie polecam
  • ~Maj / 2020-06-04 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    24 maja 2020 skorzystałem z promocji DOM, aby wysłać paczkę za granicę. Zapłaciłem około 90 zł. Miał przyjechać kurier z listem przewozowym, ale przyjechał bez i bezczelnie mi mnie zapytał, czy nie mogę mu go wydrukować (nie, nie mogłem). Obiecał mi wysłać wypełniony list mms. Dałem mu paczkę, ponieważ raz już tak miałem i paczka doszła do odbiorcy. Wypełnionego listu nie dostałem, zatem złożyłem reklamację w DHL. Zadzwoniono do mnie, że wszystko jest w porządku, że kurier nie miał listu ponieważ na bazie mu go nie dali, ale moja paczka jest w drodze do odbiorcy i kurier mi prześle list przewozowy, co oczywiście nie nastąpiło. Jedyne co dostałem to nr listu przewozowego i dwa linki (jeden dla mnie, drugi dla odbiorcy), aby móc śledzić drogę przesyłki. Interwencję, jak to ładnie DHL nazywa zamknięto z opisem "Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami Twoje zgłoszenie nr XXX/05/20 dotycząca przesyłki XXX zostało zakończone". 29 maja 2020 roku przesyłka trafiła do oddziału kraju Y, zamiast X. Myślałem jednak, że stamtąd powędruje dalej do kraju X, jednak tak się nie stało. Między czasie dostałem informację, że ponieważ moja paczka nie została odebrana przez kuriera, oddadzą mi pieniądze(???). Szybki telefon do DHL, aby wyjaśnić o co chodzi. Dostaję info, że moja prośba o wyjaśnienie zwrotu pieniędzy zostanie wysłana tam gdzie trzeba. Jednak wieczorem dostaję przelew. Kolejna złożona reklamacja w dniu 1 czerwca 2020 roku. W odpowiedzi, w dniu 2 czerwca 2020, dostaję taką wiadomość "Szanowny Kliencie,
    Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności związane z obsługą przesyłki.
    Zlecenie zostało wygenerowane z opcją wydruku przesyłki przez kuriera, kurier powinien być przygotowany i posiadać etykietę z numerem przesyłki wygenerowanym do danego zlecenia.
    W związku z płatnością elektroniczną po 3 dniach do przesyłki która nie została odebrana następuje zwrot środków, bowiem kurier na magazynie powinien nalepić etykietę z numerem przypisanym do wygenerowanego przez Państwa zlecenia.
    Bardzo przepraszamy za ten błąd.
    Wydana została dyspozycja zwrotu przesyłki bowiem za pewne nie będzie możliwe jej doręczenie, natomiast w produktach eksportowych nie posiadamy opcji zwrotu przesyłki, mimo tego będziemy wnioskować o zwrot. W przypadku braku możliwości dostawy lokalny dostawca powinien dokonać zwrotu przesyłki.
    Z wyrazami szacunku,
    Aleksandra Ł.
    Doradca Klienta ds.Obsługi Przesyłek INT Parcel – Client Advisor for INT Parcel Shipments
    Dział Obsługi Klienta Parcel"
    W odpowiedzi wysyłam im informację, iż jeśli przesyłka nie dotrze do mnie w ciągu takiego samego czasu, jaki zajęło jej dotarcie do kraju Y, sprawę zgłoszę na policję.
    W dniu 3 czerwca 2020 roku znowu dostaję info o śledzeniu mojej paczki i również tego dnia zjawia się u mnie kurier, twierdząc, że chce wyjaśnić sprawę z płatnością za paczkę, ponieważ jej nie opłaciłem(???). Odesłałem go na drzewo i napisałem do DHL, że ich bezczelność sięgnęła dna. Czekam na odpowiedź lub na odzyskanie przesyłki do przyszłego tygodnia i idę na policję jeśli zajdzie potrzeba, zgłosić kradzież, jak i matactwo. Tak więc sprawa jest rozwojowa. Dla wszystkich, którzy wybrali opcję, przy składaniu zamówienia na kuriera, by ten ostatni miał list przewozowy, a go nie będzie miał, NIE DAWAJCIE MU PACZKI! NIECH PRZYJEDZIE JESZCZE RAZ Z LISTEM!
    ZaletyBrak
    WadyŚciema i jeszcze raz ściema!
  • ~Zdener... / 2020-06-04 05:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma z jaka miałam do czynienia! Dwa razy kurier zostawił przesyłkę w „żabce„ gdzie jedna oddalona o 15 km od miejsca mojego zamieszkania a druga o 23km! Nie miałabym nic przeciwko gdyby nikogo nie było w domu ale zawsze ktoś jest 24/h! Przeglądając kamery monitoringu danego dnia Dhl nawet nie przejeżdżał ulica na która miał dostarczyć przesyłkę. Nie chce im się dostarczać pod wskazany adres paczek, podjeżdżają pod „żabkę” wywalają towar i hulaj życie, niech sobie ludzie szukają i jeżdżą! Tak z drugiej strony podawane są numery kontaktowe wiec dlaczego nie dzwonią?! Nie po to płace za przesyłkę żeby jeszcze szukać jej po jakichś innych miejscowościach!!! Nie chodzi o pandemie bo inne firmy kurierskie funkcjonują normalnie a pierwsza z paczek zamawiana była w styczniu!
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczanie przesyłek pod wskazany adres!
  • ~Patka / 2020-06-03 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na przesyłkę zawsze jestem w domu jest napisane na drzwiach że domofon nie działa. Zamiast zadzwonić na telefon kurier 3 razy zrobil mi zwrot brak doręczenia. Dziś zamiast zadzwonic na tel i doręczyć normalnie przesyłkę zostawił ją pod drzwiami i se poprostu poszedł . Dobrze ze pranie rozwieszałam bo tak z bezdomnych ktoś by mi ukradł paczkę ..Najgorsza firma na świecie .Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPorzucanie przesyłki ,brak informacji telefonicznie .
  • ~Marnikol / 2020-06-03 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę wpisuje, że odmowa przyjecia nawet nie fatygując się na miejsce. A doradca w centrum porażka. Totalne lekceważy klirnta
  • ~Leszek / 2020-06-02 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    TRAGEDIA ! Mailowa informacja o dostawie 03.06 ( przesłana 02.06. godzina 06.02)
    Kurier zjawia się 02.06 -11.56/ BEZ ZAPOWIEDZENIA - nie zdążyłem po dojść do domofonu.
    SMS o awizo.
    Beznadziejna obsługa na infolini która nic nie może.
    Nie działający system aby przekierować dostarczenie paczki.
    Brak możliwości reklamacji.
    System "zlewający" Klienta !!!
    ODRADZAM !!!!!

    CIEKAWE CZY KTOKOLWIEK Z DHL PARCELE TO CZYTA?
    ZaletyBRAK !
  • ~denim% / 2020-06-02 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie wysłała mi żadnego maila. Nie poinformowała telefonicznie. Miałam wpisany zły adres przesyłki, czekałam na różne informacje niestety wszystkie przesyłki dotarły w złe miejsce. Chciałam sie skontaktować telefonicznie z DHL ale nie mogłam bo nie dostalam maila o numerze przesyłki....
    Plus do tego kurier rzucił paczkę i nikt nie wiedział ze tam cokolwiek przyszło, na szczeście mieszkała tam moja znajoma i mnie poinformowała. Ale to jest obowiązek tej firmy poinformować mailowo!!
  • ~Orzysz / 2020-06-02 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani kurier nie zadzwoniła i nie wyprzedziła o swojej wizycie,9 letni syn otworzył drzwi A Pani poprosiła pieniądze, więc poinformował że mamy nie ma w domu . Żadnej próby skontaktowania się ze mną. Kontakt z Panią i biurem totalne zero. Na śledzeniu przesyłek jest wpisane że Pani była z paczka po 18 ponownie i nikogo nie zastała w domu, gdy my byliśmy cały czas w domu . Dzisiaj miała odbyć się kolejna próba przekazania paczki nikogo nie było. Na prawdę nie polecam tej firmy,czeka się na ważną paczkę A oni sobie żarty z ludzi robią. Dzisiaj pojadę do oddziału 30km od domu może odbiorę swoją paczkę.
    ZaletyŻadnych zalet .
  • ~Renata / 2020-06-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeczytaniu kilku opinii na forum juz sie nie dziwie, ze kurier porzucil moja paczke w jakiejs Zabce, a mi napisal, iz proba dostarczenia jej sie nie powiodla.
  • ~pacz / 2020-06-01 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została opłacona, ale nie mogę jej nadać, bo otrzymałam etykietę z błędnym kodem, którego nie rozpoznaje system w punkcie DHL. Od trrech dni próbuję rozwiązać sprawę za pośrednictwem Biura obsługi klienta (telefony i maile) bezskutecznie.
    Zaletybrak
  • ~Krzysztof / 2020-06-01 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety kurier uznał, że jak skłamie, że mnie nie ma to ujdzie mu to płazem. Nie pojawił się w piątek, następny termin poniedziałek, o zdziwienie dalej się nie pojawił. Niestety DNO.
    ZaletyBrak inne firmy lepsze
    WadyRozmowa z infolinia to żart, skoro nie da się porozmawiać z człowiekiem to po co ona jest, jak nawet to co ona oferuje nie działa.
  • ~Ela / 2020-06-01 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pojawił się z paczką, a na stronie w linku do śledzenia paczki pojawiła się informacja, że klient odmówił odebrania przesyłki i zostanie ona odesłana do nadawcy. Zakup opłacony w sklepie internetowym z góry. Totalna porażka. Próby skontaktowania się telefonicznie z DHL graniczą z cudem. Koniec zakupów gdzie DHL dostarcza przesyłki, bowiem sytuacja ta zdarza mi się nie po raz pierwszy. W firmie w której pracuję zrezygnowaliśmy z DHL już dawno temu.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ewa / 2020-06-01 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak podstaw do nadania choćby najniższej oceny, paczka miała być dostarczona jednego dnia jednak okazało się że jest jednodniowe opóźnienie w związku z czym uzyskałam informację że będzie w dniu następnym w godz 14-16 jednak nie dotarła. Natomiast kolejnego dnia roboczego otrzymałam SMS abym odebrała paczkę w punkcie DHL. Tym samym straciłam dwa dni na oczekiwaniu na kuriera a i tak po paczkę muszę jechać sama w drugi koniec miasta. Żenada
  • ~Kulturalna / 2020-06-01 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na łysego sebiksa. Wyzywa młode matki z dzieckiem, jest nie miły...
    Zalety!!!
    WadyNie miły łysy sebiks
  • ~Kamila / 2020-05-29 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamówiony na odbiór paczki na godz. 12-13 w dniu 30.04.2020 r. Po dwóch telefonach (w poniedziałek i środę) przypominających o paczce kurier odebrał ją w dniu 07.05.2020 r. (czyli dokładnie po tygodniu, kiedy gwarantowali odbiór tego samego dnia). Zaś gdy została do mnie nadana paczka (dwa razy!) to w ogóle nie dotarła, nadawca miał dwa razy (!) zwrot. Żadnego awizo, żadnego telefonu, siedzę na home office i cały czas jestem w mieszkaniu, więc nie ma opcji, żebym przeoczyła kuriera. Ta firma to kpina.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena przesyłek, strasznie długi czas realizacji, brak kontaktu z kurierem
  • ~Iwona / 2020-05-27 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To że dostajecie paczkę do paczkomatu zamiast do domu to nic. Ja swojej w gl nie dostałam. Bo moje opłacone z góry zamówienie zostało w systemie śledzenia przesyłki oznaczone jako ''odmowa przyjęcia paczki przez odbiorcę''. A czekałam na nie ponad dwa tygodnie. Teraz jestem bez zamówionego towaru oraz bez pieniedzy. Paczka wróciła do nadawcy. A zwrot kasy to jakieś 3 tygodnie czekania. Odp ze strony DHL to jakieś słabe wyjaśnienia i przeprosiny za zaistniały błąd systemowy.
  • ~Beata / 2020-05-27 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą!!! Wysyłałam paczkę zagraniczną i niestety następnego dnia paczka wróciła z powrotem, ponieważ przekraczała wymagana wagę. Liczyłam się z tym, że mogę zapłacić karę umowną, ale nikt mnie o tym nie poinformował tylko odwieźli paczkę,a pieniądze skonfiskowali.
    ZaletyCałe szczęście, że sa inni przewoźnicy.
    WadyNie liczą się z klientem. Działają po najmniejszej linii oporu.
  • ~Karolina / 2020-05-27 11:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadzieja,kierowca spóźnia się nie wiadomo ile. To jest zniewaga klienta.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12551
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7657
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982