strona 280 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- nastepna »
-
~Hej / 2020-07-28 13:09
Kurier nie dostarczył paczki po kontakcie telefonicznym na infolinię powiedziano mi że to nie możliwe mają wpisane ze był A mnie nie było w domu. Więc ustawiłem kamerę w oknie i czekałam no i jest kurier jadąc spojrzał się tylko i pojechał dalej wpisując notkę że odmówiłam przyjęcia przesyłki. Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. -
-
~Piotr / 2020-07-28 09:48
Kierowca miał dostarczyć dwie paczki od jednego sprzedawcy. Dał jedną, a po pytaniu o drugą stwierdził, że nie ma. Mówię mu, że musi ją mieć, bo raczej do małego kartonika,ktory został mi wręczony, nie zmieścił się towar o wymiarach 100x80. Pokręcił głową mrucząc pod nosem jaki to ja jestem.
Za 15 minut wrócił i stał pod oknem i darł się na całą okolice, że jeszcze jedna jest (ta wielka). Jak zszedłem to z pretensjami do mnie, że nie odebrałem tej drugiej, że nie zauważyłem, że jej nie mam. Zostałem zwyzywany od "debili społecznych, którzy paczki odebrać nie potrafią" . Nosz.. żenada. Rozumiem, że wirus i strach, ale jakiś podstawowy poziom kultury należy zachować. Powiedziałem co miałem i zostawiłem go przed furtką mruczącego do siebie.
Nie lubi pracy z ludźmi to niech idzie do samozatrudnienia w piwnicy..ZaletyBrak.WadyKultura, a właściwie jej brak. -
~Marta / 2020-07-27 18:01
Kolejny raz, kiedy dostaję SMS, że paczka czeka w punkcie po nieudanej próbie doręczenia. A ja siedzę cały czas w domu. Wrrr.. -
~Magda / 2020-07-27 15:16
Towar nie jest dostarczany brak konkretnego kontaktu z klientem -
~piotr / 2020-07-24 19:59
regularnie niszczą przesyłki i nie uznają reklamacji złodzieje i oszuści. nie polecam podpisywania umów z tą firmą -
~Słusznie Zbulwersowany / 2020-07-24 17:26
Kontakt z DHL?
Nie ma czegoś takiego!!!! infolinia jest automatyczna i wolna, po wciśnięciu kilku cyferek i numeru paczki dopiero masz mozliwosc rozmowy z konsultantem przy czym rozmowa zostaje przerwana albo pojawia sie sygnał „zajęty”. Próbowałem 6 razy w ważnej dla Mnie sprawie i za każdym razem ten sam scenariusz. 6x5minut wstepnej rozmowy daje około 30 minut bezefektywnego czekania na linii... inpost to jest przyszłość, nie żadne DHL.WadySame wady porownujac z innymi dostaecami -
~Jowita / 2020-07-24 12:16
Kurier nawet sie nie watygował aby dotyczyć paczke, nie dzwonil nie byl w domu -
~Paweł / 2020-07-24 06:07
Naprawdę, najgorsza kurierka na świecie, wieczny brak kontaktu z kurierem, brak informacji od kuriera ( na stronie info ze kurier informuje o planowanej dostawie... g.wno prawda wiadomość wysyłana z jakiegoś 3 cyfrowego numeru automatu. Dostawa w planowanym dniu się nie odbywa, reklamacje ? Tak można zgłosić i otrzymać wiadomość zwrotna w postaci „przeprosin” i zapewnień ze coś się zmieni ... oczywiście wiadomość generowana automatycznie. Przez brak kontaktu kurier bezrezultatow próbuje dostarczyć (teoretycznie) paczkę. W dobie inposta lub nawet o wiele lepszej obsługi PP. SA to jest DNO i kilometry mułu. Nie polecam korzystać z usług tej pseudo profesjonalnej firmy, ponieważ szkoda Państwa nerwów. ZaletyKiedyś może przyjdzieWadyBrak kontaktu z kurierem
Nieterminowość
Wszędzie na infoliniach automaty
Brak informacji o planowanym w danym dniu doręczeniu
Paczka krąży to bus to sortownia (przez brak kontaktu)
Brak informacji nawet w servicepoint (żabka, inmedio) -
-
~Pakuss / 2020-07-23 14:22
Przychodzi wiadomość O godzinie 7 że przesyłka ma być w godzinach 8.00-12.30.
Jest godzina 14.20 po kurierze ani śladu
Po co takie maile człowiek mógłby coś porobić a tak czeka, czeka i czeka. WEŹCIE SIĘ W GARŚĆZaletyNie maWadyWady są wszędzie -
~ryszard / 2020-07-23 09:54
bardzo zła obsługa kurier nie raczył dostarczyć paczki pod adres, odjechał bez potwierdzenia odbioru, paczka uszkodzona z ubytkiem zawartości, kontakt telefoniczny niemożliwy tylko automat Zaletyżadnych zaletWadysame wady -
~Barbara / 2020-07-21 20:36
Jestem zaskoczona ze paczka tak szybko dotarła do rodzinki w 13 godz,nawet rodzina była zdziwiona ze tak szybko, super, oby tak dale, wysyłałam z Gorzowa Wlkp. -
~Marek / 2020-07-21 18:24
Trzy osoby cały dzień w domu. Kurier raportuje - próba dostarczenia przesyłki nie powiodła się. Bezczelne kłamstwo. Nawet nie próbował skontaktować się z nami telefonicznie. Kurierzy w DHL-lu nie mają takiego obowiązku. Zastanawiam się czy w ogóle mają obowiązek dostarczenia przesyłki. Myślę że nie. Dramat. Musimy jechać 25km aby odebrać przesyłkę. ZaletyCzasem kurierzy dostarczają przesyłkęWadyczęsto kurierzy nie dostarczają przesyłki. Trzeba odbierać osobiście. -
~Krak / 2020-07-21 15:13
Od 18 lat mamy tego samego kuriera DHL w naszym rejonie / Kraków - Borek./
Pan kurier zawsze terminowy , nigdy od 17 lat nie zaginęła w tym rejonie paczka , a wysyłamy ich dużo.
Zdarzyło się zaginięcie , w innym rejonie, ale odszukano na terminalu i dostarczono.
Ogólnie w porównaniu z innymi firmami z któymi współpracujemy DHL wypada najlepiej , choć czynnik ludzki , czyli kurier jest najważniejszy.Zaletyterminowość dostawWadyjak kurier z naszego rejonu jest na urlopie to odczuwa się ,że jest ktoś na zastępstwo -
~Piotr / 2020-07-21 13:14
Nigdy nie wybieraj tego kuriera. Doliczają pieniądze, kurierzy nie przyjeżdżają po przesyłkę albo się spóźniają np o 2 dni
NIGDY więcej nie zamówię DHL.
No i ceny mają wysokieZaletybrakWadyignorowanie klienta, wysokie ceny -
~Gutek / 2020-07-20 16:46
Co za firma. Zamiast zadzwonić przed próbą dostarczenia to zadzwonił że nie ma nikogo w domu.Przewidywane godziny dostarczenia 12-14, przyjechał po 16 i zdziwiony. -
~Ela / 2020-07-20 10:11
Najgorsza firma kurierska
Nie dowoza paczek i pisza avizo ze niby nie bylo nikogo w domu.
A po co jest tel odbiorcy w adresie pytam sie.
Kazdy inny kurier dzwoni w razie problemowWadySame wady -
-
~Były klient / 2020-07-18 18:23
Najgorsza firma kurierska. Po rzekomiej próbie dostarczenia paczki, odesłali ją do service pointu, do którego mam 30km w jedną stronę. Po przyjechaniu na miejsce w sobotę odbiłam się od drzwi, skontaktować się z człowiekiem a nie robotem na infolinii niemożliwe, na drzwiach tabliczka potwierdzająca że w sobotę biuro obsługi klienta czynne. Dopiero ochroniarz powiedział mi że biuro i owszem czynne w soboty ale dopiero od sierpnia, czyli za 2 tygodnie... Jesteście niepoważna firmą. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, brak informacji -
~aza / 2020-07-18 11:11
Nadałam paczkę tydzień temu i wciąż nie dostarczyli do odbiorcy. Zero kontaktu. Śledzę przesyłkę - paczka po tygodniu od NADANIA w sortowni. Kpina z ludzi. Pierwszy i ostatni raz cokolwiek nadałam w tej firmie. Oby tylko jeszcze paczki nie okradli. ZaletyNie polecam nawet najgorszemu wrogowi.WadyNierzetelna obsługa, brak kontaktu, nieterminowość, brak nadziei na dostarczenie paczki do odbiorcy.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. -
~Seweryn / 2020-07-16 19:24
Wysyłałem paczkę do Niemiec kurier nawet niemiecki nawet nie zadzwonił mimo że numer telefonu miał podany 0/10 ZaletyZalety żadne -
~Jozek / 2020-07-16 17:45
Brak kontaktu z kurierem nik nie siedzi w domu lub biurze cały dzien ZaletyBrak
strona 280 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- nastepna »