strona 279 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- nastepna »
-
~Monika / 2020-08-06 15:28
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich dostępnych. Nawet nie informują o próbie dostarczenia przesyłki, żadnego sms-a, a potem się taki kurier dziwi, że nie ma nikogo w domu... omijajcie szerokim łukiem -
-
~Klient / 2020-08-06 14:06
Kurier zadzwonił do mnie żebym zszedł na dół po swoją przesyłkę bo on nie ma siły wnieść jednej śruby na drugie piętro totalna porażka tej firmy. Zdecydowanie nie polecam a poza tym nie miał maseczki ochronnej na twarzy. ZaletyBrakWadyLenistwo -
~Paulina / 2020-08-06 13:50
Nie polecam.
Człowiek zamawia przesylke, w tym przypadku z Hebe.
Zamawialam z dostarczeniem do domu
A kurier DHL jak zwykle zostawił ją w punkcie ( stacja Shell Szczytno).
Drugi raz taka sytuacja.ZaletyZadneWadyKurier nie dzwoni tylko zostawia przesyłkę w punkcie chociaż miała być dostarczona na adres -
~Pawel / 2020-08-06 11:43
Najgorsza firma kurierska na rynku.Przepakowali mi paczkę z kosmetykami i jakby nigdy nic dostarczyli mi pudło mokrych śmieci. WadySame wady.To skandal -
~Dajcie kamienia! / 2020-08-06 08:16
Ciekawe jak mam pisać bez "agresywnego języka", jeśli nie mam żadnych normalnych słów na określenie jakości usług DHLu! Według mojej opinii oni powinni się nazywać: "Klient goni paczkę, jeśli w ogóle wie że ją ktoś raczy dostarczyć, błaga o możliwość odebrania, a my utrudniamy i jesteśmy ch*mscy jak jasny s*" - oto ich dewiza. Rozmawiałam ze znajomymi - żaden nie wyraził się pozytywnie o tym g*%^&*. MAm nadzieję, że konsumenckie piekło ich pochłonie. ZaletyZdarzały się przypadki że udało mi się wywalczyć odbiór paczki, po uprzednim ganianiu kuriera po mieście.WadyBrak informacji o dostawie, kurier nie trzyma się wyznaczonych w smsie godzin, dostawy krajowe opóźnione o tydzień lub więcej, skrajnie niemiła obsługa, popychanie nogą paczki w moją stronę, żebym mogła ją sobie wnieść na górę, chamskie odzywki, żebym sobie zapomniała o paczce jak c%^& nie dogonię w innym mieście. Nie mam ochoty więcej pisać, bo rozwalę zaraz klawiaturę o ścianę jak sobie przypominam co oni robią. -
~klientka / 2020-08-05 13:13
Czekałam od rana na paczkę w domu mając przy sobie komórkę. Nikt nie zadzwonił ani do domofonu ani na komórkę a ja dostałam smsa :nieudana próba dostarczenia przesyłki. Zaraz wybiegłam z domu,ale nikogo nie było. Nie wiem dlaczego ktoś tak pisze, jak nie przyjeżdża z przesyłką. -
~Zbigniew / 2020-08-04 23:46
Najgorsze usługi kurierskie w Polsce - nie po raz pierwszy narobili mi kłopotu (DHL w Krakowie).
Cierpliwie czekałem szereg dni na dostawę przedmiotu kupionego na eBay-u. Uprzedzony, że może się przeciągnąć "z uwagi na koronawirusa", nie podnosiłem alarmu. Dzisiaj wreszcie zacząłem jednak się niepokoić, bo to już ponad 2 tygodnie po zapowiadanym maksymalnym terminie dostawy. I co się okazało? DHL odesłał sobie przesyłkę do nadawcy, bo rzekomo "kurier nie zastał po raz drugi odbiorcy", Nie wiem, kiedy był u mnie ten kurier - wiem jednakże, że ani nie skontaktował się ze mną telefonicznie, ani nie zostawił (jeśli naprawdę był) nawet świsteczka papieru z informacją, że jest dla mnie przesyłka.
To nie jest pierwszy raz, kiedy DHL narobił mi problemu. Unikajcie jak ognia!ZaletyJakie zalety? Same kłopoty!WadyWYŁĄCZNIE wady. -
~Darek / 2020-08-04 22:58
Firma DHL nie uznała mojej reklamacji, złożyłem ją po 12 dniach od dnia doręczenia bo dopiero wtedy została otworzona paczka a był to piekarnik. Paczka na zewnątrz nie miała oznak uszkodzenia a po rozpakowaniu cały narożnik był uszkodzony. DHL rozpatruje takie reklamacje w terminie do 7 dni od dnia doręczenia, co jest niezgodne z prawem, gdyż wszędzie jest 14 dni. Uszkodzili paczkę i nie uznali reklamacji. Powinni przysłać kuriera, który dostarczał paczkę, aby sporządził protokół szkody, niestety tego nie zrobili, bo uznali, że nie zggłosiłem tego w terminie 7 dni. Firma DHL jest nierzetelna i nieuczciwa, z pewnością tego nie zostawię i pójdę z tym do sądu. ZaletyBrakWadyBrak dbałości o Klienta -
-
~Karolina / 2020-08-04 22:00
Paczka została uszkodzona po czym kurier zostawił ją pod domem i odjechał . -
~Patrycja20 / 2020-08-02 10:01
Czekaliśmy na kuriera od 3 dni cały dzień w domu. Nikt się nie pojawił, zero kontaktu telefonicznego. Mało tego na stronie DHL widnieje informacja, że nas nie zastano i przesyłka trafiła do nadawcy. ZaletyŻadneWadyBrak kontaktu, nie wywiązywanie się ze zleceń. -
~Małgorzata / 2020-07-31 18:33
Paczka z Niemiec była dostarczona w trzecim dniu wyslania,szok dla mnie i dla odbiorcy.Dziękuję i na pewno będę stałym klientem ZaletySzybko,sprawnie,bez uszkodzeń -
~Elkie / 2020-07-31 16:24
Informacja o przesyłce awizowanej podczas gdy cały dzień ktoś jest obecny w domu. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego. Najgorsza firma kurierska ever. -
~Bombuś / 2020-07-31 13:33
Nie polecam tej firmy kurierskiej ponieważ nie wywiązują się z czasu który mają. Paczka powinna przyjść do 3 dni a jest dzień 7. Co najlepsze cały czas jest w tym samym miejscu obsługa klienta proszę was tam nawet nie da się dodzwonić a do przewoźnika tym bardziej. ZaletyNie ma zalet! -
~kuku / 2020-07-30 15:52
DHL TO GOWNO a nie firma kurierska wysylaja sms ze mozna placic karta a kurier otwiera oczy jak ma miec terminal , nie maja terminali a wine zrzucaja na inna filie , porazka ZaletybrakWadyniska dbalosc o klienta -
~elly / 2020-07-29 17:03
Strona do śledzenia przesyłek to jakieś nieporozumienie... Po dodaniu nr przesyłki nie można zaznaczyć opcji, że nie jest się robotem, a co za tym idzie sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka -
~Panorama / 2020-07-29 16:44
Dwie przesyłki w ciągu kilku ostatnich dni. Jedna nadana dotarła do odbiorcy po tygodniu. Przez 3 dni kurier nie mógł jej odebrać, bo kłamał, że "nie było nikogo w domu", a odbiór był w firmie pełnej pracowników. Druga przesyłka miała być dostarczona do banku, ale nie dotarła, bo .... "nie było nikogo w domu" :) Infolinia - mistrzostwo świata w braku kontaktu i wkurzaniu klientów. Nikomu nie polecam w żadnej sytuacji !!!! -
-
~Aleksandra / 2020-07-29 15:31
Sytuacja z dzisiaj, mimo że cały dzień jestem w domu to kurier przekierował paczkę do punktu odbioru oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o ponad 1km!!!! Brak kontaktu ze strony kuriera i kłamstwo że nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem( taka informacja widnieje na śledzeniu) Nie po to zamawiam paczkę do domu żeby potem latać po nią po całym mieście!!!!! Porażka!!!!! I to kolejna sytuacja z tą firma, prowadzą sobie SAMOWOLKĘ!!!!!!! -
~Agnieszka / 2020-07-28 20:26
Dzisiaj o 11:00 kurier odebrał ode mnie paczkę, w systemie widnieje: problem z nadaniem paczki18:08 dzwonię na infolinię A pani nie jest w stanie powiedzieć mi gdzie jest paczka, proszę o połączenie mnie z osobą decyzyjna, niestety ta osoba również nic nie wie
XXI w, nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie pomóc klientowi, na dodatek Pani kierowniczka jest niemiła i zbywa mnie.
Nie wiem gdzie jest moja paczka, nie wiem kiedy i czy dotrze na czas. Nie polecam. -
~Sylwia / 2020-07-28 17:41
Pierwszy raz się spotkałam z firmą która w razie jakiejkolwiek pomyłki mająca dwa telefony kontaktowe nic z tym nie zrobiła wysyłałam ważny dokument który miał być dostarczony na kolejny dzień,tu się przyznaje pomyliłam jedną cyfrę w kodzie pocztowym nikt do mnie nie zadzwonił nie zweryfikował tylko paczkę zwrócono mi a zapłaciłam. I nie chodzi mi tutaj wcale o te pieniądze najłatwiej było ją po prostu oddać a kasę zabrać ale można było po prostu po ludzku zadzwonić i się upewnić tylko tyle -
~vivera7 / 2020-07-28 16:58
Kurier odjechał z paczka na którą czekałam cały dzień. Nie podjechał pod dom, nie zadzwonił dzwonkiem. Zadzwonił na telefon, którego nie zdążyłam odebrać, oddzwaniajac do kuriera powiedział mi że nikogo nie było i paczka będzie do odebrania do 3 dni. Teraz mam czekać następne 3 dni w domu na człowieka który po 1 nieodebranym telefonie odjeżdża nawet nie z pod mojego domu.
strona 279 z 385
- « poprzednia
- 1 ...
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- nastepna »