Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7691 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2020-08-06 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich dostępnych. Nawet nie informują o próbie dostarczenia przesyłki, żadnego sms-a, a potem się taki kurier dziwi, że nie ma nikogo w domu... omijajcie szerokim łukiem
  • ~Klient / 2020-08-06 14:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier zadzwonił do mnie żebym zszedł na dół po swoją przesyłkę bo on nie ma siły wnieść jednej śruby na drugie piętro totalna porażka tej firmy. Zdecydowanie nie polecam a poza tym nie miał maseczki ochronnej na twarzy.
    ZaletyBrak
    WadyLenistwo
  • ~Paulina / 2020-08-06 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Człowiek zamawia przesylke, w tym przypadku z Hebe.
    Zamawialam z dostarczeniem do domu
    A kurier DHL jak zwykle zostawił ją w punkcie ( stacja Shell Szczytno).
    Drugi raz taka sytuacja.
    ZaletyZadne
    WadyKurier nie dzwoni tylko zostawia przesyłkę w punkcie chociaż miała być dostarczona na adres
  • ~Pawel / 2020-08-06 11:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku.Przepakowali mi paczkę z kosmetykami i jakby nigdy nic dostarczyli mi pudło mokrych śmieci.
    WadySame wady.To skandal
  • ~Dajcie kamienia! / 2020-08-06 08:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciekawe jak mam pisać bez "agresywnego języka", jeśli nie mam żadnych normalnych słów na określenie jakości usług DHLu! Według mojej opinii oni powinni się nazywać: "Klient goni paczkę, jeśli w ogóle wie że ją ktoś raczy dostarczyć, błaga o możliwość odebrania, a my utrudniamy i jesteśmy ch*mscy jak jasny s*" - oto ich dewiza. Rozmawiałam ze znajomymi - żaden nie wyraził się pozytywnie o tym g*%^&*. MAm nadzieję, że konsumenckie piekło ich pochłonie.
    ZaletyZdarzały się przypadki że udało mi się wywalczyć odbiór paczki, po uprzednim ganianiu kuriera po mieście.
    WadyBrak informacji o dostawie, kurier nie trzyma się wyznaczonych w smsie godzin, dostawy krajowe opóźnione o tydzień lub więcej, skrajnie niemiła obsługa, popychanie nogą paczki w moją stronę, żebym mogła ją sobie wnieść na górę, chamskie odzywki, żebym sobie zapomniała o paczce jak c%^& nie dogonię w innym mieście. Nie mam ochoty więcej pisać, bo rozwalę zaraz klawiaturę o ścianę jak sobie przypominam co oni robią.
  • ~klientka / 2020-08-05 13:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekałam od rana na paczkę w domu mając przy sobie komórkę. Nikt nie zadzwonił ani do domofonu ani na komórkę a ja dostałam smsa :nieudana próba dostarczenia przesyłki. Zaraz wybiegłam z domu,ale nikogo nie było. Nie wiem dlaczego ktoś tak pisze, jak nie przyjeżdża z przesyłką.
  • ~Zbigniew / 2020-08-04 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze usługi kurierskie w Polsce - nie po raz pierwszy narobili mi kłopotu (DHL w Krakowie).
    Cierpliwie czekałem szereg dni na dostawę przedmiotu kupionego na eBay-u. Uprzedzony, że może się przeciągnąć "z uwagi na koronawirusa", nie podnosiłem alarmu. Dzisiaj wreszcie zacząłem jednak się niepokoić, bo to już ponad 2 tygodnie po zapowiadanym maksymalnym terminie dostawy. I co się okazało? DHL odesłał sobie przesyłkę do nadawcy, bo rzekomo "kurier nie zastał po raz drugi odbiorcy", Nie wiem, kiedy był u mnie ten kurier - wiem jednakże, że ani nie skontaktował się ze mną telefonicznie, ani nie zostawił (jeśli naprawdę był) nawet świsteczka papieru z informacją, że jest dla mnie przesyłka.
    To nie jest pierwszy raz, kiedy DHL narobił mi problemu. Unikajcie jak ognia!
    ZaletyJakie zalety? Same kłopoty!
    WadyWYŁĄCZNIE wady.
  • ~Darek / 2020-08-04 22:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma DHL nie uznała mojej reklamacji, złożyłem ją po 12 dniach od dnia doręczenia bo dopiero wtedy została otworzona paczka a był to piekarnik. Paczka na zewnątrz nie miała oznak uszkodzenia a po rozpakowaniu cały narożnik był uszkodzony. DHL rozpatruje takie reklamacje w terminie do 7 dni od dnia doręczenia, co jest niezgodne z prawem, gdyż wszędzie jest 14 dni. Uszkodzili paczkę i nie uznali reklamacji. Powinni przysłać kuriera, który dostarczał paczkę, aby sporządził protokół szkody, niestety tego nie zrobili, bo uznali, że nie zggłosiłem tego w terminie 7 dni. Firma DHL jest nierzetelna i nieuczciwa, z pewnością tego nie zostawię i pójdę z tym do sądu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dbałości o Klienta
  • ~Karolina / 2020-08-04 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została uszkodzona po czym kurier zostawił ją pod domem i odjechał .
  • ~Patrycja20 / 2020-08-02 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy na kuriera od 3 dni cały dzień w domu. Nikt się nie pojawił, zero kontaktu telefonicznego. Mało tego na stronie DHL widnieje informacja, że nas nie zastano i przesyłka trafiła do nadawcy.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu, nie wywiązywanie się ze zleceń.
  • ~Małgorzata / 2020-07-31 18:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z Niemiec była dostarczona w trzecim dniu wyslania,szok dla mnie i dla odbiorcy.Dziękuję i na pewno będę stałym klientem
    ZaletySzybko,sprawnie,bez uszkodzeń
  • ~Elkie / 2020-07-31 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja o przesyłce awizowanej podczas gdy cały dzień ktoś jest obecny w domu. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego. Najgorsza firma kurierska ever.
  • ~Bombuś / 2020-07-31 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ponieważ nie wywiązują się z czasu który mają. Paczka powinna przyjść do 3 dni a jest dzień 7. Co najlepsze cały czas jest w tym samym miejscu obsługa klienta proszę was tam nawet nie da się dodzwonić a do przewoźnika tym bardziej.
    ZaletyNie ma zalet!
  • ~kuku / 2020-07-30 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL TO GOWNO a nie firma kurierska wysylaja sms ze mozna placic karta a kurier otwiera oczy jak ma miec terminal , nie maja terminali a wine zrzucaja na inna filie , porazka
    Zaletybrak
    Wadyniska dbalosc o klienta
  • ~elly / 2020-07-29 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Strona do śledzenia przesyłek to jakieś nieporozumienie... Po dodaniu nr przesyłki nie można zaznaczyć opcji, że nie jest się robotem, a co za tym idzie sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka
  • ~Panorama / 2020-07-29 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie przesyłki w ciągu kilku ostatnich dni. Jedna nadana dotarła do odbiorcy po tygodniu. Przez 3 dni kurier nie mógł jej odebrać, bo kłamał, że "nie było nikogo w domu", a odbiór był w firmie pełnej pracowników. Druga przesyłka miała być dostarczona do banku, ale nie dotarła, bo .... "nie było nikogo w domu" :) Infolinia - mistrzostwo świata w braku kontaktu i wkurzaniu klientów. Nikomu nie polecam w żadnej sytuacji !!!!
  • ~Aleksandra / 2020-07-29 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z dzisiaj, mimo że cały dzień jestem w domu to kurier przekierował paczkę do punktu odbioru oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o ponad 1km!!!! Brak kontaktu ze strony kuriera i kłamstwo że nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem( taka informacja widnieje na śledzeniu) Nie po to zamawiam paczkę do domu żeby potem latać po nią po całym mieście!!!!! Porażka!!!!! I to kolejna sytuacja z tą firma, prowadzą sobie SAMOWOLKĘ!!!!!!!
  • ~Agnieszka / 2020-07-28 20:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj o 11:00 kurier odebrał ode mnie paczkę, w systemie widnieje: problem z nadaniem paczki18:08 dzwonię na infolinię A pani nie jest w stanie powiedzieć mi gdzie jest paczka, proszę o połączenie mnie z osobą decyzyjna, niestety ta osoba również nic nie wie
    XXI w, nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie pomóc klientowi, na dodatek Pani kierowniczka jest niemiła i zbywa mnie.
    Nie wiem gdzie jest moja paczka, nie wiem kiedy i czy dotrze na czas. Nie polecam.
  • ~Sylwia / 2020-07-28 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz się spotkałam z firmą która w razie jakiejkolwiek pomyłki mająca dwa telefony kontaktowe nic z tym nie zrobiła wysyłałam ważny dokument który miał być dostarczony na kolejny dzień,tu się przyznaje pomyliłam jedną cyfrę w kodzie pocztowym nikt do mnie nie zadzwonił nie zweryfikował tylko paczkę zwrócono mi a zapłaciłam. I nie chodzi mi tutaj wcale o te pieniądze najłatwiej było ją po prostu oddać a kasę zabrać ale można było po prostu po ludzku zadzwonić i się upewnić tylko tyle
  • ~vivera7 / 2020-07-28 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odjechał z paczka na którą czekałam cały dzień. Nie podjechał pod dom, nie zadzwonił dzwonkiem. Zadzwonił na telefon, którego nie zdążyłam odebrać, oddzwaniajac do kuriera powiedział mi że nikogo nie było i paczka będzie do odebrania do 3 dni. Teraz mam czekać następne 3 dni w domu na człowieka który po 1 nieodebranym telefonie odjeżdża nawet nie z pod mojego domu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027