strona 278 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- nastepna »
-
~Panorama / 2020-07-29 16:44
Dwie przesyłki w ciągu kilku ostatnich dni. Jedna nadana dotarła do odbiorcy po tygodniu. Przez 3 dni kurier nie mógł jej odebrać, bo kłamał, że "nie było nikogo w domu", a odbiór był w firmie pełnej pracowników. Druga przesyłka miała być dostarczona do banku, ale nie dotarła, bo .... "nie było nikogo w domu" :) Infolinia - mistrzostwo świata w braku kontaktu i wkurzaniu klientów. Nikomu nie polecam w żadnej sytuacji !!!! -
-
~Aleksandra / 2020-07-29 15:31
Sytuacja z dzisiaj, mimo że cały dzień jestem w domu to kurier przekierował paczkę do punktu odbioru oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o ponad 1km!!!! Brak kontaktu ze strony kuriera i kłamstwo że nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem( taka informacja widnieje na śledzeniu) Nie po to zamawiam paczkę do domu żeby potem latać po nią po całym mieście!!!!! Porażka!!!!! I to kolejna sytuacja z tą firma, prowadzą sobie SAMOWOLKĘ!!!!!!! -
~Agnieszka / 2020-07-28 20:26
Dzisiaj o 11:00 kurier odebrał ode mnie paczkę, w systemie widnieje: problem z nadaniem paczki18:08 dzwonię na infolinię A pani nie jest w stanie powiedzieć mi gdzie jest paczka, proszę o połączenie mnie z osobą decyzyjna, niestety ta osoba również nic nie wie
XXI w, nikt nic nie wie, nikt nie jest w stanie pomóc klientowi, na dodatek Pani kierowniczka jest niemiła i zbywa mnie.
Nie wiem gdzie jest moja paczka, nie wiem kiedy i czy dotrze na czas. Nie polecam. -
~Sylwia / 2020-07-28 17:41
Pierwszy raz się spotkałam z firmą która w razie jakiejkolwiek pomyłki mająca dwa telefony kontaktowe nic z tym nie zrobiła wysyłałam ważny dokument który miał być dostarczony na kolejny dzień,tu się przyznaje pomyliłam jedną cyfrę w kodzie pocztowym nikt do mnie nie zadzwonił nie zweryfikował tylko paczkę zwrócono mi a zapłaciłam. I nie chodzi mi tutaj wcale o te pieniądze najłatwiej było ją po prostu oddać a kasę zabrać ale można było po prostu po ludzku zadzwonić i się upewnić tylko tyle -
~vivera7 / 2020-07-28 16:58
Kurier odjechał z paczka na którą czekałam cały dzień. Nie podjechał pod dom, nie zadzwonił dzwonkiem. Zadzwonił na telefon, którego nie zdążyłam odebrać, oddzwaniajac do kuriera powiedział mi że nikogo nie było i paczka będzie do odebrania do 3 dni. Teraz mam czekać następne 3 dni w domu na człowieka który po 1 nieodebranym telefonie odjeżdża nawet nie z pod mojego domu. -
~Hej / 2020-07-28 13:09
Kurier nie dostarczył paczki po kontakcie telefonicznym na infolinię powiedziano mi że to nie możliwe mają wpisane ze był A mnie nie było w domu. Więc ustawiłem kamerę w oknie i czekałam no i jest kurier jadąc spojrzał się tylko i pojechał dalej wpisując notkę że odmówiłam przyjęcia przesyłki. Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. -
~Piotr / 2020-07-28 09:48
Kierowca miał dostarczyć dwie paczki od jednego sprzedawcy. Dał jedną, a po pytaniu o drugą stwierdził, że nie ma. Mówię mu, że musi ją mieć, bo raczej do małego kartonika,ktory został mi wręczony, nie zmieścił się towar o wymiarach 100x80. Pokręcił głową mrucząc pod nosem jaki to ja jestem.
Za 15 minut wrócił i stał pod oknem i darł się na całą okolice, że jeszcze jedna jest (ta wielka). Jak zszedłem to z pretensjami do mnie, że nie odebrałem tej drugiej, że nie zauważyłem, że jej nie mam. Zostałem zwyzywany od "debili społecznych, którzy paczki odebrać nie potrafią" . Nosz.. żenada. Rozumiem, że wirus i strach, ale jakiś podstawowy poziom kultury należy zachować. Powiedziałem co miałem i zostawiłem go przed furtką mruczącego do siebie.
Nie lubi pracy z ludźmi to niech idzie do samozatrudnienia w piwnicy..ZaletyBrak.WadyKultura, a właściwie jej brak. -
~Marta / 2020-07-27 18:01
Kolejny raz, kiedy dostaję SMS, że paczka czeka w punkcie po nieudanej próbie doręczenia. A ja siedzę cały czas w domu. Wrrr.. -
-
~Magda / 2020-07-27 15:16
Towar nie jest dostarczany brak konkretnego kontaktu z klientem -
~piotr / 2020-07-24 19:59
regularnie niszczą przesyłki i nie uznają reklamacji złodzieje i oszuści. nie polecam podpisywania umów z tą firmą -
~Słusznie Zbulwersowany / 2020-07-24 17:26
Kontakt z DHL?
Nie ma czegoś takiego!!!! infolinia jest automatyczna i wolna, po wciśnięciu kilku cyferek i numeru paczki dopiero masz mozliwosc rozmowy z konsultantem przy czym rozmowa zostaje przerwana albo pojawia sie sygnał „zajęty”. Próbowałem 6 razy w ważnej dla Mnie sprawie i za każdym razem ten sam scenariusz. 6x5minut wstepnej rozmowy daje około 30 minut bezefektywnego czekania na linii... inpost to jest przyszłość, nie żadne DHL.WadySame wady porownujac z innymi dostaecami -
~Jowita / 2020-07-24 12:16
Kurier nawet sie nie watygował aby dotyczyć paczke, nie dzwonil nie byl w domu -
~Paweł / 2020-07-24 06:07
Naprawdę, najgorsza kurierka na świecie, wieczny brak kontaktu z kurierem, brak informacji od kuriera ( na stronie info ze kurier informuje o planowanej dostawie... g.wno prawda wiadomość wysyłana z jakiegoś 3 cyfrowego numeru automatu. Dostawa w planowanym dniu się nie odbywa, reklamacje ? Tak można zgłosić i otrzymać wiadomość zwrotna w postaci „przeprosin” i zapewnień ze coś się zmieni ... oczywiście wiadomość generowana automatycznie. Przez brak kontaktu kurier bezrezultatow próbuje dostarczyć (teoretycznie) paczkę. W dobie inposta lub nawet o wiele lepszej obsługi PP. SA to jest DNO i kilometry mułu. Nie polecam korzystać z usług tej pseudo profesjonalnej firmy, ponieważ szkoda Państwa nerwów. ZaletyKiedyś może przyjdzieWadyBrak kontaktu z kurierem
Nieterminowość
Wszędzie na infoliniach automaty
Brak informacji o planowanym w danym dniu doręczeniu
Paczka krąży to bus to sortownia (przez brak kontaktu)
Brak informacji nawet w servicepoint (żabka, inmedio) -
~Pakuss / 2020-07-23 14:22
Przychodzi wiadomość O godzinie 7 że przesyłka ma być w godzinach 8.00-12.30.
Jest godzina 14.20 po kurierze ani śladu
Po co takie maile człowiek mógłby coś porobić a tak czeka, czeka i czeka. WEŹCIE SIĘ W GARŚĆZaletyNie maWadyWady są wszędzie -
~ryszard / 2020-07-23 09:54
bardzo zła obsługa kurier nie raczył dostarczyć paczki pod adres, odjechał bez potwierdzenia odbioru, paczka uszkodzona z ubytkiem zawartości, kontakt telefoniczny niemożliwy tylko automat Zaletyżadnych zaletWadysame wady -
~Barbara / 2020-07-21 20:36
Jestem zaskoczona ze paczka tak szybko dotarła do rodzinki w 13 godz,nawet rodzina była zdziwiona ze tak szybko, super, oby tak dale, wysyłałam z Gorzowa Wlkp. -
-
~Marek / 2020-07-21 18:24
Trzy osoby cały dzień w domu. Kurier raportuje - próba dostarczenia przesyłki nie powiodła się. Bezczelne kłamstwo. Nawet nie próbował skontaktować się z nami telefonicznie. Kurierzy w DHL-lu nie mają takiego obowiązku. Zastanawiam się czy w ogóle mają obowiązek dostarczenia przesyłki. Myślę że nie. Dramat. Musimy jechać 25km aby odebrać przesyłkę. ZaletyCzasem kurierzy dostarczają przesyłkęWadyczęsto kurierzy nie dostarczają przesyłki. Trzeba odbierać osobiście. -
~Krak / 2020-07-21 15:13
Od 18 lat mamy tego samego kuriera DHL w naszym rejonie / Kraków - Borek./
Pan kurier zawsze terminowy , nigdy od 17 lat nie zaginęła w tym rejonie paczka , a wysyłamy ich dużo.
Zdarzyło się zaginięcie , w innym rejonie, ale odszukano na terminalu i dostarczono.
Ogólnie w porównaniu z innymi firmami z któymi współpracujemy DHL wypada najlepiej , choć czynnik ludzki , czyli kurier jest najważniejszy.Zaletyterminowość dostawWadyjak kurier z naszego rejonu jest na urlopie to odczuwa się ,że jest ktoś na zastępstwo -
~Piotr / 2020-07-21 13:14
Nigdy nie wybieraj tego kuriera. Doliczają pieniądze, kurierzy nie przyjeżdżają po przesyłkę albo się spóźniają np o 2 dni
NIGDY więcej nie zamówię DHL.
No i ceny mają wysokieZaletybrakWadyignorowanie klienta, wysokie ceny -
~Gutek / 2020-07-20 16:46
Co za firma. Zamiast zadzwonić przed próbą dostarczenia to zadzwonił że nie ma nikogo w domu.Przewidywane godziny dostarczenia 12-14, przyjechał po 16 i zdziwiony.
strona 278 z 383
- « poprzednia
- 1 ...
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- nastepna »