Ciekawe jak mam pisać bez "agresywnego języka", jeśli nie mam żadnych normalnych słów na określenie jakości usług DHLu! Według mojej opinii oni powinni się nazywać: "Klient goni paczkę, jeśli w ogóle wie że ją ktoś raczy dostarczyć, błaga o możliwość odebrania, a my utrudniamy i jesteśmy ch*mscy jak jasny s*" - oto ich dewiza. Rozmawiałam ze znajomymi - żaden nie wyraził się pozytywnie o tym g*%^&*. MAm nadzieję, że konsumenckie piekło ich pochłonie. ZaletyZdarzały się przypadki że udało mi się wywalczyć odbiór paczki, po uprzednim ganianiu kuriera po mieście.
WadyBrak informacji o dostawie, kurier nie trzyma się wyznaczonych w smsie godzin, dostawy krajowe opóźnione o tydzień lub więcej, skrajnie niemiła obsługa, popychanie nogą paczki w moją stronę, żebym mogła ją sobie wnieść na górę, chamskie odzywki, żebym sobie zapomniała o paczce jak c%^& nie dogonię w innym mieście. Nie mam ochoty więcej pisać, bo rozwalę zaraz klawiaturę o ścianę jak sobie przypominam co oni robią.