Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7691 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grażyna / 2020-11-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    W dniu wczorajszym tj; 04.11.2020r dałam zlecenie zwrotu, odbioru przesyłki pod wskazany adres ,od godz. 12:14 niestety kurier się nie pojawił, na oczekiwanie kuriera zostały dwie osoby w domu ,nie opuszczając go, wracając do domu widziałam kuriera na mojej ulicy, po powrocie do domu zobaczyłam że paczka nie została zabrana. Kilkakrotnie już miałam z tym Panem nieprzyjemności, będąc również w domu ,otrzymałam powiadomienie że nikogo kurier nie zastał. co jest nieprawdą, jestem klientem, oczekuję profesjonalnego podejścia do klienta, nie rozumiem, będąc na mojej ulicy, jest najbardziej uczęszczana przez kuriera ponieważ jest to główny deptak ze sklepami, bankami, usługami jak telefonia komórkowa itd... nie przyszedł odebrać paczki. Otrzymałam powiadomienie mailem że paczkę ma w dniu dzisiejszym tj; 05.11.2020 r. odebrać kurier. Umowę zawarłam i jest niezgodna ponieważ kurier skrócił sobie pracę.
  • ~Tomasz / 2020-11-05 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie doręczają przesyłek niszczą je a z DHL nie ma kontaktu nie polecam banda oszustów
    ZaletyBrak
    WadyNie doręczenie przesylki
  • ~bambi / 2020-11-05 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    po raz kolejny mam taką sytuację że kurier omija nasze osiedle w centrum Wrocławia i zostawia Service point wszystkie przesyłki ... :/ nie po to opłacam droższą przesyłkę żeby jeździć po nią do jakiegoś punktu! Cały dzień siedzę w domu i czekam na tego .... a wysyła automatycznie wygenerowaną wiadomość że nie doręczono bo nikogo nie zastał! WTF
  • ~Dariusz / 2020-11-04 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zaznaczczyIbym żadnej gwiazdki, dlaczego? Sprzedający z Gdyni ma jedyny sposób dostawy poza odbiorem osobistym, kurier. Na stronie sprzedawcy są formy pŁatności i obowiązująca przy niej forma dostawy. Zaznaczam BRAK JEST DODATKOWEJ USUGI POWIADOMIENIA ODBIORCY PRZEZ KURIERA PRZED DOSTARCZENIEM PRZESYŁKI i w tym caIe nerwy. Pracujesz, wychodzisz z domu etc. ponoć kurier byI na adresie a zakończyIo się zmuszeniem odbioru osobistego w punkcie żabka w drugim końcu miasta. SkasowaIiście 12.99 i to ma być OK? otórz to nie jest z waszej strony ok. Nigdy nie skorzystam z waszych usIug bo 2 raz w baIona nie dam się zrobić!!!
    Zaletybrak
    Wadyopisane powyżej
  • ~Karol / 2020-11-04 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Spałem po nocce gdy obudził mnie dzwonek do drzwi wstałem z łużka i usłyszałem rzuconą paczką pod drzwi oraz odchodzącego kuriera mówiącego "To było by z byt piękne jeszcze w czasach kur*a korony". Powiem tak takiego chamstwa jeszcze nie widziałem ja się pytam to po jaką cholere podaje swój nr tel. Tak ciężko zadzwonić na tel że np. będę za 10 min u Pana... DHL totalne dno zaprezentowaliście zmieńcie pracowników bo kultury wobec klienta nie ma w ogóle i mówię tutaj dokładnie o pracowniku jeżdżącym po Śląsku dokladnie dnia 4.11.2020
    ZaletyŻadne
    WadyChamska obsługa
  • ~Sandra / 2020-11-04 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna z najgorszych firm kurierskich. Brak kontaktu z kurierem, żadnej informacji o doręczeniu paczki. Kurier zadzwonił raz dzwonkiem i odszedł. Paczka trafiła do punktu odbioru bez możliwości ponownego dostarczenia. Zdecydowanie nie polecam, podejście do klienta żałosne.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~anna / 2020-11-04 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyznam,że podejście Państwa kuriera w Bielsku-Białej jak i Państwa centrali, a dokładnie to prośby uzyskania pomocy jest wstrętne. Kurier zamiast zadzwonić do mnie (lub zostawić paczkę przy drzwiach jak robią to wszyscy inni kurierzy ) woli wywieźć paczkę do Zabki oddalonej ode mnie o 25 minut drogi. O próbie doręczenia ponownego nie ma nawet mowy, a ja oczywiście powinnam być wśrodku tygodnia od godz 12-14. Nie wiem jak się to ma do komunikatu na państwa stronie o bezpieczeństwie w czasie pandemi i chęci pomocy w czasie pandemii, skoro będę stała w kolejce i muszę jeszcze wpisywać pin odbioru w żabce. Jedyny kurier który tak traktuje ludzi, z DPD jeśli dochodzi do takiej sytuacji zawsze dzwoni i miło stara się pomóc. Że już nei wspomnę jak nie raz widziałam kuriera chodzącego bez maseczki po naszym osiedlu, brawo.
    WadyLenistwo
  • ~Grzegorz / 2020-11-03 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamią że kurier był. Byłem cały czas w domu. Nawet nie było telefonu. Dno
  • ~Izi / 2020-11-03 14:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia moje przesyłki w ogóle do mnie nie przychodzą tylko do moich sąsiadów ani razu nie dostałam od kuriera telefonu w sprawie odbioru paczki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~wnerwiony / 2020-11-02 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    1) Przy odbiorze brak u kuriera opłaconego listu przewozowego
    2) Czekałem cały dzień na dostawę a tu raport , że nie zastano odbiorcy :( Szkoda tylko , że mam monitoring z zapisem wokół domu i jakoś po sprawdzeniu nikogo dobijającego się do drzwi nie widziałem :(
    3) W googlach adres siedziby w częstochowie to widmo i szukaj wiatru w polu :(
    4) miał być prezent a wyszedł wqrw na partaczy
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Ewelina / 2020-11-02 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam prawie cały dzień na kuriera który miał odebrać paczki. Przed wyznaczoną godzina odbioru wysłał info do centrali że nikogo nie zastał. Byłam, czekałam, nie pojawił się. Oczywiście brak możliwość umówienia na następny dzień roboczy
  • ~Jerzy / 2020-11-02 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał w deklarowanym terminie. Niemożliwy kontakt z konsultantem przez infolinię - wszyscy konsultanci zajęci i następuje rozłączenie.
  • ~Patrycja / 2020-10-31 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Długi czas oczekiwania, dwukrotnie kurier nie doręczył przesyłki, chociaż byłam w domu, nawet nie raczył zadzwonić. Jestem wściekła, bo bardzo zależało mi na terminowej przesyłce.
    ŻENADA
    ZaletyBrak
    WadySame wady, długi czas oczekiwania, brak komunikacji, nierzetelność
  • ~hen / 2020-10-30 21:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma kurierska DHL najgorsza na Polskim rynku reklamacji nie uwzględniają, przesyłki nie dostarczają, a piszą o nieudanym dostarczeniu przesyłki, czekam od wtorku do piątku i dostałem informację że jest do odebrania na bazie. Kurier telefonów nie odbiera wykonałem połączeń około 25, nagrałem się na poczcie i na nic a na info panie są bezradne, bo od nich też nie odbiera, kurier przełożonego nie ma, bo robi sobie co chce, można sprawdzić tel. 532141233
  • ~SasinPrzedyndal70Milionow / 2020-10-30 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas zamówienia podałem zły adres ale zanim przesyłka ruszyła (zostały jedynie podane dane elektronicznie) zadzwoniłem do infolinii co zrobić w takiej sytuacji i ta poinformowała mnie że tylko nadawca jest w stanie zmienić adres wysyłki. Po natychmiastowym telefonie do nadawcy (przesyłka nie została jeszcze wówczas nawet odebrana przez kuriera DHL od nadawcy) dostałem informację o drugiej wysyłce więc instant anulowałem tą pierwszą złą i potem co się stało to już nikt nie wie by wygląda na to że owa przesyłka leciała najpierw pod zły adres 500 kilometrów dalej a potem kolejne 500 kilometrów do poprawnego by zostać zwrócona kolejnym 500 kilometrami do nadawcy, 0 informacji o co chodzi, dlaczego są 2 nadane paczki zamiast jednej, nic już nie wspominając że przesyłka która miała dotrzeć następnego dnia dotarła po 3. Syf jak kurier inPost.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Paulina / 2020-10-30 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka do odbiorcy szła 2 tygodnie choć bardzo zależało mi na czasie, w efekcie końcowym nie doszla wcale ponieważ kurier nawet nie dojechał mimo obietnic pracowników.Kontakt z firmą ograniczony. Strara pieniędzy, czasu. Szkoda,że tak znana firma nie odnosi się do opinii swoich klientów dzięki, której w ogóle istnieją i nie robią nic w kierunku poprawy jakości. Odradzam.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
  • ~Darek / 2020-10-29 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie w błąd,brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą, bałagan, problem z realizacją zlecenia.Dwa razy płaciłem za to samo. Odradzam, straciłem mnóstwo czasu i nerw przez tą firmę
    WadyBrak kontaktu, bałagan informacyjny
  • ~Zbigniew / 2020-10-29 10:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie jest prawdą, że DHL dostarcza towar w ciągu 24 h. Barzo trudno się do nich dodzwonić na 3 numery telefonów 225 650 000, 801 345 345 i 426 345 345 tylko ten ostatni czynny z zapowiedzią, że już pojutrze nie będzie czynny. Na szczęście przez ten właśnie numer udało mi się porozmawiać z kurierem i załatwić sprawę. Kurier ma telefon do klienta i powinien dzwonić czy zastania kogoś w domu o określonej godzinie. W sumie nie polecam tej firmy.
  • ~Janek / 2020-10-28 12:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Moje dziecko i babcią od rana czekali na przsyłkę niespodziankę, ale się nie doczekałi. Kurier bezczelnie skłamał, że odbiorcy nie było w domu i zostawił ją w jakimś sklepie. Inni kurierzy docierają bez problemu.
  • ~Ewa / 2020-10-28 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier się nie pojawił by odebrać paczkę i nikt z firmy nie skontaktował się z nami w tej sprawie.
    Miałą wyjechać od nadawcy w poniedziałek a wyjedzie w środę. Nie wytłumaczono nam czemu.
    Pani na infolini miła ale co z tego?
    Zakupiłam specjalistyczną karmę weterynaryjną która w mojej okolicy jest trudno dostępna.

    Podziękuje..
    WadyNieterminowość
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12632
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8058
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7691
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027