Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7804 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2021-01-05 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno totalne. Dostałam sms z informacją, że kurier nie zastał mnie w domu, wobec czego nastąpiła "nieudana próba doręczenie paczki". To prawdziwy cud, bo w domu siedzą cały czas trzy osoby i nikt nie wychodził od 3-4 dni. Kontakt z kurierem niemożliwy, brak numeru. Kontakt z samą firmą również niemożliwy, bo po tym, gdy wreszcie udało mi się na ich stronie znaleźć numer telefonu, słyszałam jedynie głosy z automatów, żadnej żywej osoby, która mogłaby zająć się sprawą. Próba złożenia reklamacji online niemożliwa - za każdym razem system odrzucał moją wiadomość, bo rzekomo wprowadzałam zły numer listu przewozowego, choć skopiowałam go z sms. Krótko mówiąc chodzi o to, żeby klient nie był w stanie w żaden ludzki sposób się z nimi skontaktować. Tego nawet nie można nazwać obsługą, to jest kompletny brak obsługi i olewanie klientów. Firma która nie umożliwia kontaktu z punktem obsługi? Firma która nie podaje numeru do kuriera, jeśli on mnie rzekomo nie zastał w domu? Zastałby na pewno, gdyby rzeczywiście z tą paczką przyjechał, ale pewno bardzo mu się już spieszyło do domu na obiad, więc wpisał ordynarne kłamstwo, którym zresztą firma się wcale nie przejmie, bo z opinii innych widzę, że to codzienność w DHL. Tam chyba dwie osoby na dane miasto pracują i na piechotę te paczki dostarczają, nic więc dziwnego, że im się nie chce i olewają wszystko.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY. UNIKAĆ JAK ZARAZY!!!
  • ~Robert / 2021-01-05 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy się nie spotkałem z tak fatalną obsługą klienta jak w DHL. Cały dzień byłem dzisiaj w domu a kurier rzekomo mnie nie zastał, więc zostawiono mi paczkę gdzieś pod innym adresem i mam sobie sam ją odebrać. Gdy próbowałem zgłosić reklamację nadziałem się na tak fatalny system obsługi, że zgłoszenie prostej sprawy zajęło mi godzinę i kosztowało mnóstwo nerwów. Przedrzeć się przez boty na infolinii by porozmawiać z konsultantem? Spróbujcie, życzę powodzenia. Zgłoszenie reklamacji online? Macie zły numer zlecenia, choć robicie kopiuj wklej z maila. Tragedia
    ZaletyBRAK
    Wady- kurierzy nie dostarczają przesyłek
    - praktycznie nie da się dodzwonić na infolinię
    - proces składania reklamacji/skarg tak skonstruowany, że często zgłoszenie reklamacji jest po prostu niemożliwe
  • ~Piotr / 2021-01-05 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Firma to jedna wielka porażka, zawsze mam z nimi problemy jak tylko wiozą mi jakieś paczki, to niby adres nie właściwy to kurier zapomniał wziąć paczki MASAKRA
  • ~Nie ma mnie w domu / 2021-01-05 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Za każdym razem, gdy ta firma odpowiada za moją przesyłkę, niesamowitym zbiegiem okoliczności nie ma nikogo w domu (pracuję codziennie na miejscu i mam fobię przed otwartą przestrzenią. Nie wychodzę prawie wcale, a szczególnie w te dni, gdy ma dotrzeć przesyłka.)
  • ~magda / 2021-01-05 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj (05.01.2021) miała być dostarczona przesyłka w godz. 10.15 do 12.15. O godz. 12.05 otrzymałam
    powiadomienie , że paczka została awizowana do punktu odbioru. Po interwencji na infolinii dostałam informację, że kurier mnie nie zastał co jest totalną bzdurą. Czekałam cały czas w domu na kuriera, który jak widać nie wysilił się z dostarczeniem paczki, łatwiej było ją awizować niż ponownie zadzwonić na dzwonek. Po interwencji telefonicznej zaoferowano mi ponowną próbę dostarczenia dopiero 7 stycznia. Obsługa klienta fatalna, byle szybko i byle jak , byle dniówkę odwalić.
    Dziwne jest również to, że jeśli paczkę otrzymuję to nie muszę potwierdzać odbioru swoim podpisem . W ten sposób kurier może twierdzić , że odbiorcy nie było i paczkę awizować. W ten sposób szybko ma sprawę załatwioną. Już parę razy się zdarzyło, ze paczkę miałam w skrzynce bo kurierowi nie chciało się czekać na odbiorcę.
  • ~Klaudia / 2021-01-05 11:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki pomimo podania mu innego adresu dostawy, musiałam odebrać ją osobiście w magazynie.
    Zaletybrak
  • ~Dariusz / 2021-01-05 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    to gówno nie firma 31 miałem mieć dostarczoną przesyłkę, kurier nawet nie przybył pod wskazany adres, o godzinie 12 z minutami otrzymałem sms o próbie nieudanej dostawy, mając numer około godziny 13 zadzwoniłem do kuriera z zapytaniem gdzie teraz jest, w odpowiedzi że juz w domu z mojej dzielniucy na bierutowska się jedzie z 30 minut później chyba się kurier rozlicza a nie myślę że mój adres był ostatni, a w domciu już był, myślę że olał dostawy i oddal paczki w ten dzień, próba kontaktu do dhl percel i połączenie się z konsultantem jest tylko w teorii zwyczajnie olewają, automat poinformował ze paczkę mogę odebrać 4 stycznia w oddziale dhl ul. bierutowska, lub zostanie dostarczona ponownie 5 stycznia około godziny 10 sprawdziłem status będąc cały czas w domu, automat informuje że nie zastano adresata to kpina żadnego sms żadnego telefonu ja to z pocztex czy smas z numerem telefonu do kuriera, ta firma to gówno wielkie i nic więcej, nie pojadę na koniec miasta po packę, niech paczka wróci do Belgii podam firmę do sądu za niedotrzymanie umowy i nie wywiązanie się z niej ps nie dzwonią bo nikt nie jest pod adresem dostawy paczka gnije na ul bierutowskiej, nie ma jak nawet namierzyć kuriera bo zero kontaktu jeden z numerów infolinii jest zawieszony reszta tylko przekierowuje a później automat chamstwo do potegi
    Zaletyzalety to jak znikną z rynku
    Wady101% wad
  • ~Edek / 2021-01-05 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Że ta pseudo kurierska firma DHL co chyba wołami rozwozi paczki z ludźmi nieodpowiedzialnymi istnieje to cud!

    Gdybym wiedział że paczkę z serwisu po naprawie sprzętu wyślą przez tą dziadowską firmę to sam bym wybrał inną i zapłacił za przesyłkę, niestety niektórzy wybierają to dno bo najtaniej. Można czekać w domu na paczkę to nic nie da i tak zełgają że nikogo nie było nawet nie poinformują że paczka jest w magazynie ODRADZAM!!!
    WadyOlewanie titalne
  • ~Ew / 2021-01-04 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakiś kiepski żart !!!
    Podaje setny raz numer przesyłki, przy 5/6 cyfrze przerywa i kaze podać ponownie...
    Poza tym, paczka w sprawie której dzwonię została wysłana 10 grudnia, do dzisiaj nikt nie wie czy jest nadal w Poznaniu czy w Holandii..
    PORAŻKA.
    Czy dotrze do Wielkiej Brytanii czy wróci do Polski tego też nie wiedzą.
    ZaletyBrak
  • ~Zobi73 / 2021-01-04 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie zgłaszają się po odbiór przesyłek. Infolinia nie odbiera telefonów.
    Nikt nie reaguje na reklamację złożone drogą elektroniczną.
    Ta firma to kpina jakaś!!!
    Parodia firmy kurierskiej!!!

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM KOZYSTANIE Z ICH USŁUG!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mazak / 2021-01-04 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten przewoźnik to jakiś żart.. Nieterminowa obsługa, brak możliwości odbioru pavzki, bo "za duża", bo pracują 8-16, bo nie jestem w stanie zmienić miejsca odbioru. Paczka musiała wrócić do nadawcy, żeby ten mógł wysłać ją ponownie. Mam nadzieję nie korzystać już więcej z tych "usług".
    ZaletyUprzejmość obsługi infolinii
    WadyDługi czas oczekiwanoa
    Praca 8-16
    Nieterminowość
    Kolejna próba po kontakcie z dhl po 2 dniach
    Brak osób na infolini
    Nieprezycyjny system monitorowania
  • ~Michal / 2021-01-04 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny kontakt. Przesyłka nie dotarła na czas, mimo że zapłacono za szybszą dostawę. Nie wiem, co się z nią dzieje. Żadnego numeru telefonu do kuriera. Totalna porażka, nigdy więcej nie skorzystam już z tej firmy.
    ZaletyBrak
    Wadyfatalny kontakt, nieterminowość, brak wiedzy o prawdziwym statusie przesyłki.
  • ~Klaudia / 2021-01-04 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona 31 grudnia na zmieniony adres doręczenia, bo pierwszy był nieaktualny. Dostałam maila, że paczka miała być dostarczona między taką a taką godziną na nowy adres. Czekałam cały dzień, a oni zmienili status, że nikogo nie zastali w domu i podejmą drugą próbę doręczenia. W dniu dzisiejszym znów czekałam na kuriera z nadzieją, że dostarczy paczkę i się nie doczekałam. Pomimo zmiany adresu to kurier debil próbował cały czas dostarczyć paczkę na nieaktualny adres i zostawił paczkę w POP-ie do którego muszę jechać przez pół miasta. Dział obsługi klienta to jakaś kpina, bo gadasz z maszyną.
    Zaletybrak
    Wady- pomimo zmiany adresu dostarczenia to próbują dostarczać na nieaktualny adres
    - brak kontaktu do kuriera
  • ~Aliss / 2021-01-04 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem obrażona i zła !
    Czekałam na paczkę dużo więcej niż oczekiwałam . Żadnej infoSMS nie otrzymałam , nie została powiadomiona o opóźnieniu.
    Paczka - to prezent , który już nie może być prezentem , bo został opóźniony !
  • ~Magdalena / 2021-01-04 13:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona. Kurierka bardzo sympatyczna. Paczka dotarla w terminie. Nie uszkodzona.
  • ~Agata / 2021-01-04 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona 31 grudnia, cały dzień czekania, szczególnie w godzinach podanych przez dhl i nic. Kurier nie stawił się, a wypisana została nieudana próba doręczenia.
    Tak samo utrudniony był kontakt z działem obsługi klienta, rozmowa przez telefon jedynie z maszyną w telefonie, która i tak mi nie pomogła. Co to za firma kurierska, która nie podaje numeru do kuriera? Fatalna firma i więcej podziękuję z ich usługi. TRAGEDIA, odradzam każdemu.
    Wady-brak komunikacji z klientem
    -niekompetentny i niesłowny kurier
    -fatalna obsługa telefoniczna, a właściwie jej brak
  • ~Weronika / 2021-01-03 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    zero kontaktu z klientem, nie wiem nawet gdzie podziewa się moja paczka
  • ~Beata / 2021-01-03 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zamawiając towar przez internet DHL oferuje dostawę na drugi dzień po zamówieniu za dodatkową opłatą. Skorzystałam z tej oferty, ponieważ zamawiany towar był mi potrzebny na już. Zamówiłam 30 grudnia, dostawa wg oferty 31 grudnia w godz 9 - 19. Dziś jest 2 styczeń, a przesyłki jak nie było tak nie ma. Zero kontaktu ze strony DHL, dowiedzieć się cokolwiek jest niemożliwe, ponieważ rozmawia się z automatem, połączenie z kimkolwiek też niemożliwe. Nigdy więcej współpracy z tą firmą, i nikomu na świecie jej nie polecę. Firma porażka. Lekceważenie klienta to ich motto.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak profesjonalizmu, brak kontaktu z klientem.
  • ~Krzysztof / 2021-01-02 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być 31 grudnia, czekamy... tu nic. Po czym o 17:00 przesyłka zmienia status : kurier nie zastal nikogo, przesyłka wraca do punktu przetwarzania paczek!!!!!!!
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu. Problematyczni kurierzy
  • ~Anna / 2021-01-02 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo kiepska firma, nie dotrzymuje terminów, bardzo niemiłe i niepomocne osoby w biurze obsługi klienta, kurierzy wpisują co chcą, że klient odmówił przyjęcia przesyłki chociaż nawet się nie pojawił pod adresem odbioru. odradzam ze wszech miar z korzystania. zapewne będą i zwolennicy firmy ale ja po kilku podejściach i wszystkie z problemami radzę uciekać z krzykiem od tej firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12793
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8216
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4161
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170