Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andzia / 2021-01-15 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Może mam wyjątkowe szczęście, ale każdą usługę oceniam bardzo dobrze. Korzystałam już wielokrotnie z usług firmy.
    ZaletyProfesjonalna, miła obsługa.
    WadyBrak.
  • ~Katarzyna / 2021-01-15 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety z firma nie ma żadnego kontaktu podczas transportu paczki. Zostaje wysłany e-mail ze kurier będzie w danych godzinach, niestety nie pojawia się. Trzeba dzwonić na infolinie, która zamiast dostarczyć informacje nic nie wnosi. Ostatni raz zamawiam coś za pośrednictwem firmy DHL.
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Okłamywania odbiorcy na temat dnia i godzin dostarczenia paczki.
  • ~Kasia / 2021-01-15 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesylka "dostarczona" szybko i tyle z plusow. Kurier zadzwonil na domofon, po mojej prosbie żeby wyszedl na sama górę powiedział ze "my nie donosimy, zostawiam paczke na dole przy drzwiach, prosze sobie zejsc". Mam skrecona kostke wiec zanim zeszlam minelo okolo 15 minut, paczka była porzucona pod drzwiami kamienicy. Cale szczescie ze nikt jej nie ukradl. W miedzyczasie dostalam smsa ze proba doreczenia paczki nieudana... Nie polecam. Pan niemily i niepomocny. Nigdy więcej nie skorzystam z uslug dhl. Wszystkim innym tez odradzam!
  • ~Grzegorz / 2021-01-15 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z oddziału w Bielsku-Białej nawet nie próbował dostarczyć paczki pod adres, tylko zostawił ją w punkcie. Nie po to placę za dostarczenie paczki pod adres, żeby biegać do punktu. Brak kontaktu z kurierem, brak możliwości reklamacji, brak zwrotu za przesyłkę do punktu zamiast pod drzwi. Ostatni raz skorzystałem z DHL. Nie polecam tej firmy. Co jest najciekawsze kurier nie zostawił awizo, tylko dostałem maila o "zawizowanej" przesyłce. Ogólnie takie zachowanie względem klienta podlega pod łamanie praw konsumenta.
    ZaletyHaha
  • ~Weronika / 2021-01-15 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma leci w kulki z ludźmi, pisząc ze nikogo nie zastali w domu, po kontakcie z kurierem, kazał on zmienić mi adres dostawy bo on nie będzie zjezdzal z górki, przy czym możliwy jest dojazd całkiem inną drogą, po ponownym kontrakcie z kurierem uslyszalam zegnam, a grzecznie chciałam się dopytac co z paczką, kurier odeslal paczkę...

    ZaletyBrak
  • ~Kwakakak / 2021-01-15 10:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam paczka lezy od 3 dni na magazynie, nikt w firmie nie wie czemu tak się dzieje ani czemu paczka nie jest przekazywana do wydania
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Natalia / 2021-01-15 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    DHL to jeden wielki żart. Zamówiłam paczkę z Korei expresową dostawą 3-5 dni. Firma DHL pobiera ok.23 USD co w przeliczeniu daje ok. 100 zł za rzekomą dostawę. To nie był mój pierwszy raz zamawiania poprzez tej danej koreańskiej strony, natomiast pierwszy raz wybrałam DHL jako dostawcę. Och... jaki to był błąd. Najpierw dwa dni po złożeniu zamówienia wysyłają informację że paczka zostanie dostarczona, tego i tego dnia, do końca dnia. Ani informacji w jakich godzinach, ani kontaktu do kuriera. Zadzwoniłam więc na infolinię, żeby porozmawiać z kurierem lub konsultantem, najpierw trzeba głosowo wprowadzić nr. przesyłki. Niestety automat DHL'u nie rozpoznaje głosowego wprowadzania numeru. Ani za pierwszym razem ani za dziesiątym. Paczka tego dnia nie została dostarczona. Co zostało dostarczone to sms od DHL Celnicy, z żądaniem najpierw dodatkowych informacji o paczce (co w niej jest, czy jest na użytek własny). Po wysłaniu im tego, nie było znowu żadnej informacji zwrotnej. Mailowo w końcu doczekałam się odpowiedzi, Pani z DHL Celnicy kazała sobie wysyłać oświadczenia i potwierdzenia zapłaty za zamówienie. Finalnie dostałam kolejnego sms'a z żądaniem uiszczenia 42zł opłaty VAT. Tu chciałabym nadmienić że 23% podatku kazali mi zapłacić nie od wartości zakupionego przedmiotu, a od wartości zamówienia (przedmiot + koszt przesyłki DHL). Teraz jest 15.1.2021 roku od złożenia zamówienia minęło 8 dni. Dzisiaj dostałam sms że paczka będzie dostarczona dziś do końca dnia. I ponownie i nie jestem w stanie skontaktować się z infolinią, a kontaktu z kurierem brak. Drogi DHL zdobywacie 1 gwiazdkę w opiniach tylko dlatego że nie da się przyznać ujemnych gwiazdek.
    ZaletyHahahah... niezły żart. NIC kompletnie żadnej. Nigdy tak nie żałowałam wyboru dostawcy jak teraz.
    WadyDrogo, Wysokie ukryte opłaty, brak kontaktu, beznadziejna infolinia, brak informacji kiedy dokładnie będzie przesyłka, brak kontaktu z kurierem.
  • ~SB / 2021-01-15 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejna. Dostałem informację, że z powodu błędnego adresu przesyłka nie została dostarczona. Dzwonię na infolinię/obsługę klienta, potwierdzamy wspólnie, że adres jednak jest prawidłowy, i niestety to nie oznacza, że DHL się pomylił i teraz już dostanę paczkę. Niestety to ja w dalszym ciągu muszę wyprostować temat i musze wypełnić jakiś formularz na stronie reklamacje. To jakiś obłęd!!!
  • ~Joanna / 2021-01-14 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!! Dostalam jedno powiadomienie, że kurier nie zastał nikogo w domu ( trudno się dziwić o 10 rano w czwartek) po czym na infolini pani powiedziała mi, ze nie będzie następnego doręczenia przesyłki bo były juz 2 próby(wczesniejszy dzień mialam wolny, nikogo nie było, nikt nie dzwonił). Jeśli chce odebrać paczkę musze sobie po nią jechać 50km. Możliwa jest 3 próba, ale też będzie to w godzinach rannych, na umówienie się na konkretna godzinę ( jestem w stanie podjechać na drugi koniec miasta) nie ma w ogóle szans. To nie jest pierwszy problem z ta firmą. Współpracowałam kiedys z ta firma i ciągle odbierałam telefony ze skargą lub brakiem domówienia ze strony kierowcy. Z zadna inna firma nie ma takich problemów jak z nimi. Dostawy sa w takich godzinach, w których normalny człowiek jest w pracy, a później sa zdziwieni, ze konkurencja ma większy dochód, popularność, opinię.
    ZaletyHaha chyba to pole jest dla żartu. Ktos tu kiedys cos wpisał?
    WadyWszystko
  • ~Elka / 2021-01-14 18:47
    Ocena: 1.67 / 5
    jak dla mnie to kurierzy z dhl robią se jaja z ludxi nawet nie dotarł z przesyłką pod adres A w śledzeniu napisał ze nie zastał nikogo kpina jakas
    Zaletydodzeonilsm się do konsultanta
    Wadynie przekazują przesyłek na czad kłamiac ze nie zastali nikogo pod danym adtesem
  • ~AGNIESZKA / 2021-01-14 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. kurier nie doręcza przesyłki, wprowadza w błąd ze przesylka bedzie doreczona kolejnego dnia a na śledzeniu informacja, że mam przesyłkę odebrać 60 km od swojej miejscowości. Powodzenia dla mnie.
    jedno WIELKIE NIE NA TA FIRMĘ PRZEWOZOWĄ.
    ZaletyBRAK
  • ~Budyń / 2021-01-14 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem ,,tragedia”dostałam sms ze paczka zostanie doręczona dziś a po jakimś czasie e-maila że kurier był i nikogo nie zastał w domu,chodź wcale tak nie było. Po wielu próbach udało mi się dodzwonić do siedziby dhl i okazało się ze to wszystko nieporozumienie a paczka będzie jutro.????
    ZaletyMiły Pan na infolinii
  • ~BK / 2021-01-14 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier w ogóle nie trzyma się godzin dostawy, nie ma do niego żadnego kontaktu. Zadzwonił domofonem przez 3 sekundy, po czym się rozłączył, przez co uniemożliwił mi otwarcie drzwi. Od razu wysłano mi informację, że nie ma mnie w domu, a kurier szybko odjechał.
    Rozumiem, że zdarzają się „wpadki”, ale w moim przypadku przy przesyłkach DHL 90% dostaw jest problematyczne. Jeśli tylko mam wybór, wybieram inną firmę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Notoryczne nieprzestrzeganie godzin dostarczenia przesyłek
    Częste odsyłanie przesyłek do punktów odbioru bez powodu
    Nieprofesjonalna obsługa klienta
  • ~Aa / 2021-01-14 16:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Cały dzień jestem w domu i czekam na kuriera. Przychodzi mi e mail a potem sms że kurier nie zastał mnie w domu i oddał paczkę do punktu odbioru. Nie po to płacę za kuriera z odbiorem w domu, żeby później jechać specjalnie po przesyłkę 2 km. Kurierowi nie chce się jechać do każdego osobiście i przesyłki awizuje. Moja ostatnia przygoda z tą firmą.
    Żenada i porażka
  • ~Janusz / 2021-01-14 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka ,poniedziałek sms jutro dostawa przesyłki .Wtorek cały dzień oczekiwanie - brak info.Sroda powiadomienie przesyłka w godzinach 12-14 , więc muszę szybko iść do sklepu no i 11,13 kurier był bez żadnego kontaktu ,moje zapytanie czy można odebrać przesyłkę w POP ,odp. proszę czekać skontaktujemy się .Czwartek ponowna prośba o odbiór osobisty brak odpowiedzi , i tak następny stracony dzień Piątek mam nadzieje że może dotrze przesyłka i nie stracę całego następnego dnia . Brak informacji i kontaktu z klientem ,brak poszanowania czyjegoś czasu i zdrowia
    ZaletyBrak
  • ~Pola / 2021-01-14 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat przez wielkie D. Zero kontaktu, pomimo podanych godzin przyjeżdżaja kiedy chca i nawet nie zadzwonia. Brak mozliwosci przekierowania paczki czy zostawienia w punkcie. Dzwonić nie warto, bo i tak nie ma to najmniejszego sensu, nic nie da sie załatwić. Kiedyś dhl był świetny, teraz to porażka
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2021-01-14 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!Długi czas realizacji, przesyłka nie dotarła na czas.
    Zalety.
    Wady.
  • ~Adam / 2021-01-14 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt i obsługa beznadziejna. Zadnego kontaktu z kurierem który rzekomo był u mnie i mnie nie zastał. Szczerze nie polecam.
  • ~Lukasz / 2021-01-14 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikaj DHL jak zarazy. 20 grudnia nadalem paczke DHL-em do Wielkiej Brytanii. W zwiazku z problemami a granicy, DHL podjal decyzje o zwrocie paczek do nadawcy, jednakze nie zwrocil mi zaplaconej kwoty. Co wiecej, w momencie zwrotu paczku kurier probowal wyludzic od nas kolejne pieniadze (74 zlote) za oplacona przesylke. 30 grudnia zlozylismy reklamacje poprzez strone internetowa. DHL mial 10 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji. Do tej pory nic sie nie wyjasnilo, DHL nie zwrocil mi pieniedzy. Proby wyjasnienia sprawy przez telefon spelzly na niczym, konsultanci nie udzielaja zadnych informacji, nie sa w stanie przekierowac rozmowy do osoby zajmujacej sie sprawa i w bezczelny sposob zbywaja klientow. Nie rozumiem, dlaczego w ogole musze skladac reklamacje do DHL. Skoro nie wywiazali sie z umowy i nie dostarczyli paczki, powinni automatycznie zwracac klientom pieniadze.
  • ~Kuliła / 2021-01-14 14:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak numeru do kuriera, zamiast przywieźć paczkę pod adres to odrazu do punktu :) i za co się płaci
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979