Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7656 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZażenowanyKlient / 2021-03-31 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Z żadną inną firmą kurierską nie miałem tyłu problemów co z DHL. Kurier nie dzwoni, nie trąbi a twierdzi, że nikogo nie zastał w domu. Dzisiaj to szczyt szczytów, kurier zapomniał wziąć moja paczke z sortowni...
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Leszek / 2021-03-30 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odbiera paczkę, sprawdza że wszystko ok i po dwóch dniach odwozi na adres nadawcy i nawet nie wie dlaczego. To była paczka świąteczną do córki która nie może przyjechać do kraju. Świetne prawda??
  • ~Maria / 2021-03-30 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie wiedza ze ich praca jest dostarczenie paczek do klienta i nie dzwonią / nie piszą smsow ani przed ani w trakcie próby doręczenia przesyłki. Człowiek może siedzieć cały dzień w domu i wyjść z psem na 10 minut i paczka nie zostanie doręczona bo kurier nie wie do czego służy telefon.
  • ~Zuzia / 2021-03-30 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiłam kuriera wczoraj, mial być dzis miedzy 9-11 . Zjawił się o 14:45 , spóźniłam się przez to do pracy , a na moje oznjamiemie pan nawet nie zareagował.. nie dość, że kasują jak zboże to jeszcze 4h później przyjeżdżają
    WadyNiezastosowanie się do zlecia
  • ~Joanna / 2021-03-30 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Ja już czekam na paczkę tydzień i słyszę tylko zapewnienia, że jutro zostanie dostarczona. Na dodatek dostałam inf., że przesyłka została uszkodzona podczas transportu, więc nie wiadomo jeszcze w jakim stanie do mnie dotrze. I co kogo obchodzi to, że równowartość paczki wynosi 1400 zł i że ktoś złożył zamówienie kurierem, bo potrzebuje coś na już.
  • ~M* / 2021-03-29 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Od 19.03 do dziś czyli 29.03 cisza. Kilka rozmów z infolinią + kilka złożonych skarg i nadal bez skutku. Paczka leży na magazynie. Już kolejny raz dałam się oszukać i nigdy więcej. Zamówienie złożone 18.03 w dwóch różnych sklepach, pierwsze jak wyżej totalna porażka a drugie inna firma i dostawa następnego dnia rano! Nie polecam DHL i ostrzegam wszystkich bo jeśli zależy Wam na czasie to szybciej Poczta Polska wam dostarczy niż DHL.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyWszystkie możliwe, długo by pisać...
  • ~Andrzej / 2021-03-29 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletlne badziewie,calkowity brak profesjonalizmu.nie wiem jakim sumptem ta firma jeszcze egzystuje na rynku.najlepiej odebrac przesylke z magazyny bo kurier nie dostarczy,po prostu zenada nie polecam nikomu nigdy.pozdrawiam do nie spotkania
    Zaletybrak
    Wadysyf
  • ~Basia / 2021-03-29 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to jakiś żart. Człowiek zamawia kuriera do domu czeka na niego cały dzień a on sobie nie przyjeżdża. Nie pierwsza taka sytuacja drugi raz jak zamówiłam od nich cokolwiek i drugi raz się zawiodłam. Nie polecam i nigdy więcej od nich nic nie zamawiam. W nosie mają klienta okropne podejście i tyle się za to płaci.
  • ~Maja / 2021-03-29 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W informacji o dostawie był podany przedział czasowy 12.15 - 14.15. O godz. 17.30 przyszedł mail z informacją, że kurier DHL Parcel awizował przesyłkę. W mailu o awizowaniu nie ma informacji co teraz będzie się działo z przesyłką, czy będzie ponowna próba doręczenia. Po dodzwonieniu się na infolinię można jedynie uzyskać informację, że kolejna próba doręczenia zostanie podjęta w ciągu 2 dni roboczych. Otrzymałam też informację, że kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie. Widać jak DHLowi zależy na skutecznych i terminowych dostawach....
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu ze strony kuriera, błędne informacje w mailach lub ich brak
  • ~Maria / 2021-03-29 14:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, kurierzy niesłowni, wysyłając DHLem trzeba zarezerwować kilka dni na siedzenie w domu i czekanie. Miał podjechać między 9 a 17, o godz 14 po ponad godzinie mocowania się z ich infolinią udało mi się wreszcie porozmawiać z konsultantem i dowiedziałam się że kurier był o godz. 8:40. Tylko że ja będąc w pokoju nie słyszę dzwonka - stara kamienica, ogrzewam jeden pokój żeby nie zamarznąć i liczę na telefon od kuriera gdy jest pod drzwiami. To chyba nie takie trudne ? Nie mówiąc o tym, że miał być PO godz.9. Gdybym nie interweniowała, to bym dalej czekała do godz 17 nie mogąc wyjśc po zakupy, a kurier w ogóle by nie podjechał, bo oznaczył sprawę jako zamkniętą - nie było mnie w domu i tyle. Usługi kurierskie w Polsce to porażka. Tylko paczkomaty działają dobrze.
    ZaletyNiespecjalnie je widzę
    WadyFatalna strona internetowa, wpisywanych numerów nadawczych system nie odnajduje, próby przekierowania punktu odbioru paczki kończą się komunikatem OOUPS COS POSZŁO NIE TAK. Żądają PINów, nr NIP , dobrze że o rozmiar stopy w calach nie pytają. Infolinia niewiele lepsza, godzinne wysłuchiwanie wszystkich opcji by dowiedzieć się że i tak po nformację to nie tu. Jedna mmiła konsultantka, która sama mnie przełączyła wreszcie tam gdzie trzeba.
  • ~Wika / 2021-03-27 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier baz próby kontaktu oznaczył, że nie ma mnie w miejscu doręczenia. Po kontakcie z infolinią dowiedziałam się, że kuriera u mnie nie było i nie będzie, bo on nie zdąży pojechać na magazyn po moją paczkę. Sytuacja niedorzeczna, gdyż celowo dopłaciłam większą sumę pieniędzy by kurier był u mnie w sobotę. Konsultant zakończył rozmowę mówiąc, że mogę sobie złożyć reklamację po odebraniu paczki za nieterminowość.
    Zaletybrak jakichkolwiek
    WadyZero kontaktu z kurierem, wprowadzanie klienta w błąd i próby zrzucenia winy na niego. Pan mi próbował wmówić, że mnie nie ma w domu.
  • ~człowiek / 2021-03-27 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez próby kontaktu telefonicznego oznaczył w systemie nieudaną próbę doręczenia pod mój adres zamieszkania, w czasie kiedy byłem w domu (nawet trudno być w sobotę w innym miejscu w obecnych czasach). Strona DHL to porażka, ich system komunikowania jeszcze bardziej bez sensu - gdzie moja możliwość skontaktowania się z kurierem? Dostajesz tylko info o możliwości przekierowania przesyłki, natomiast interwencja jest możliwa tylko przez formularz zgłoszeniowy jako skarga... Ech, gdyby to ode mnie zależało jakim kurierem wyśle sklep, to bym nigdy celowo nie korzystał z usług tej firmy.
    Wadyzła komunikacja, brak poszanowania czasu klienta
  • ~r.w / 2021-03-27 13:11
    Ocena: 1.33 / 5
    paczka przyszła zepsuta skopana zamówiłem myszke która przyszła połamana budełko pogniecione nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadynie szanowanie paczek
  • ~Lilianna / 2021-03-26 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma! Kurierska. Info o dostarczeniu w godz. 10:45 -12:45. Paczka po 2 krotnej interwencji dostarczona o 16:00. Caly dzień oczekiwania!!!!! Nie jest to odosobniony przypadek. Dotyczy Gdyni. Jak najdalej od DHL!
    ZaletyBrak
    WadyNiepunktualność, niesolidność, brsk kontsktu z kurierem, wyłączony telefom.
  • ~Karina / 2021-03-26 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z bardzo miłego kuriera Pana Grzegorza.G z dhl na terenie Śląska,jest bardzo lojalny,uprzejmy,konkretny,pracowity,uczciwy. Mimo,iż mieszkam w górach nie ma problemu z dojazdem. Zawsze uśmiechnięty i zaraża pozytywną energią;)) !!!!
    ZaletyPracowitość!!,uczciwość,kultura osobista,lojalność, wyrozumiałość,konkretność,pozytywna energia
    Wady-brak wad
  • ~Leszek / 2021-03-26 12:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Rewelacja - paczka świąteczna nadana do Francji wróciła do mnie - nadawcy bez jakiegokolwiek wytłumaczenia ze strony firmy. Polecam DHL na przyszłość dla wszystkich !!!
  • ~Abcd / 2021-03-26 12:44
    Ocena: 1.67 / 5
    kurierowi się nie chce dostarczyć przesyłki, po prostu ją awizuje
  • ~Kaśka / 2021-03-25 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylili mi przesyłkę.
    Złożyłam reklamację.
    4 tygodnie minęło a oni mają mnie w dupie ????
    Najgorsza firma jaka może być pod względem reklamacji i kontaktu.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-03-25 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystanie z usług tego przewoźnika. W momencie rzekomego dostarczenia paczki w domu były 3 osoby, a przyszedł sms z informacją, że próba dostarczenia nie powiodła się z powodu nieobecności odbiorcy. W rzeczywistości kurier nawet nie pofatygował się w okolice domu, brak awizo w skrzynce. Za to przyszedł SMS, że zapraszają po odbiór do punktu POP. Najwyraźniej firma akceptuje takie zachowanie pracowników albo sama jest pomysłodawcą takich działań. Szkoda pieniędzy tylko, bo paczka zamówiona do domu, a trzeba po nią jechać 20km.

    NIE POLECAM!!
  • ~Sylwia / 2021-03-25 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałam zamówionej paczki w terminie dostawy, nadal na nią czekam. Kurier wpisał w system próbę dostarczenia czego nie zrobił tylko odwiózł do magazynu z informacją o tym, że paczka będzie czekała w punkcie odbioru dzień później. Nie próbował też się w żaden sposób skontaktować. Niestety była to paczka potrzebna do szpitala do porodu więc teraz nie wiem kto ją odbierze. Prośba o kontakt i próbę dostarczenia paczki do punktu odbioru z rana nie przyniosła efektu. Nie polecam DHL i będę starała się unikać ich usług.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979