Niestety, kurierzy niesłowni, wysyłając DHLem trzeba zarezerwować kilka dni na siedzenie w domu i czekanie. Miał podjechać między 9 a 17, o godz 14 po ponad godzinie mocowania się z ich infolinią udało mi się wreszcie porozmawiać z konsultantem i dowiedziałam się że kurier był o godz. 8:40. Tylko że ja będąc w pokoju nie słyszę dzwonka - stara kamienica, ogrzewam jeden pokój żeby nie zamarznąć i liczę na telefon od kuriera gdy jest pod drzwiami. To chyba nie takie trudne ? Nie mówiąc o tym, że miał być PO godz.9. Gdybym nie interweniowała, to bym dalej czekała do godz 17 nie mogąc wyjśc po zakupy, a kurier w ogóle by nie podjechał, bo oznaczył sprawę jako zamkniętą - nie było mnie w domu i tyle. Usługi kurierskie w Polsce to porażka. Tylko paczkomaty działają dobrze.ZaletyNiespecjalnie je widzę
WadyFatalna strona internetowa, wpisywanych numerów nadawczych system nie odnajduje, próby przekierowania punktu odbioru paczki kończą się komunikatem OOUPS COS POSZŁO NIE TAK. Żądają PINów, nr NIP , dobrze że o rozmiar stopy w calach nie pytają. Infolinia niewiele lepsza, godzinne wysłuchiwanie wszystkich opcji by dowiedzieć się że i tak po nformację to nie tu. Jedna mmiła konsultantka, która sama mnie przełączyła wreszcie tam gdzie trzeba.