Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DHL opinie

Ocena na podstawie 7687 opinii

1.29 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.19
  • Cena
    1.33
  • Oferta
    1.33
  • Czas dostawy
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~brak / 2021-04-29 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Robicie sobie kpiny z klientów, jakim cudem jeszcze istniejecie na rynku?
    System zblokowany tak, że dopiero udało się skontaktować w sprawie uszkodzonej paczki po 40 min dzwonienia.
    Kurier - tragedia, po prostu tragedia, chamski do granic możliwości, może firma powinna zapewnić swoim im jakiegoś psychologa, jeśli tak ich frustruje praca kuriera. Paczka oczywiście uszkodzona, wygląda jak przecięta nożem, w środku zawartość również poprzecinana. Odradzam
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska z jaką do tej pory miałam nieprzyjemność
  • ~Nie polecam / 2021-04-29 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa na świecie.
    Cyrki z przyjęciem reklamacji, przesyłka uszkodzona - tak że całkowicie nie nadaje się do użytku.
    Kurier - kłamca i oszust, ponapisywał bzdur mijających się z prawdą w protokole reklamacyjnym.
    Jeśli szanujecie swoje nerwy korzystajcie z jakiejkolwiek innej firmy kurierskiej.
    Wadybrak profesjonalizmu, krętactwa, kurier oszust i kłamca, brak poszanowania klienta, kontakt z infolinią utrudniony do granic możliwości.
  • ~Alina / 2021-04-29 13:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Kurier w ogóle nie zadzwonił a miałam zepsuty domofon, jak zadzwoniłam na infolinie, zaproponowali rozwiązanie tylko i wyłącznie odbiór osobisty, a to dla mnie jest inny kąt miasta, 45 minut drogi. Nie może kurier przyjechać na następny dzień roboczy chociażby zostawić w sklepie, tylko ponowne doręczenie, a jeśli znowu zadzwoni pod domofon no to niestety przesyłka wróci do nadawcy
    ZaletyAtrakcyjna wycieczka w inny kąt miasta, wykonasz sama prace kuriera
    WadyNapisałam wyżej
  • ~Boo / 2021-04-29 09:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To jakaś kpina!
    Pracuję zdalnie więc bez problemu mogę sobie pozwolić na kuriera bez obaw. Próba doręczenia miała nastąpić w godzinach 12-14. Info ze strony, po sprawdzeniu etapu na jakim jest przesyłka.
    Przed 10ą otrzymałam smsa, że po nieskutecznej próbie dostarczenia przesyłki czeka ona mnie w Parcelshopie. POMIJAM, że NIKT nie próbował mi jej doręczyć, nikt nie dzwonił ani domofonem ani na telefon. Kurierowi było widać do mnie za daleko....
    Zaletyrelatywnie szybka "dostawa"
    Wadybrak kontaktu z klientem, okłamywanie o próbie doręczenia,
  • ~Adaś / 2021-04-28 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje wstyd
    Czekam na paczkę już 2 tygodnie
    ZaletyNo nie ma
    WadyOczywiście że wadą są ci kurierzy
  • ~Deralll / 2021-04-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier już 3 dni przywozi paczkę i nadal jej nie ma choć dostawałam e-mail że dziś o 15 będzie ale ani śladu po paczce zdecydowanie najgorsza firma kurierska
    ZaletyŻadnych
    WadyKażde jakie są możliwe
  • ~Marcin / 2021-04-28 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczanie paczek po terminie. Kurier zostawia paczki na skrzynkach na listy(ciekawe kto podpisał odbiór bo zachodzi o fałszowanie podpisu odbioru). Zwodzenie ludzi na infolinii, podawanie terminów z których się i tak nie wywiązują.
  • ~Marcin / 2021-04-28 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz mam problem z tą i tylko tą firma kurierską. Aż dziw, że z taką obsługa klienta i terminami dostawy paczek jeszcze funkcjonują na rynku. Z maila od nich wynika, że przesyłka powinna zostać dostarczona 2 dni temu. Oczywiście o przesyłce ani widu ani słychu. Po numerze okazuje się, że czeka gdzieś w magazynie i tyle. Brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z doradcą klienta tylko automatyczna sekretarka, która nie widzi żadnegoproblemu. Nie polecam wręcz z całego serca odradzam tą firmę
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyWszystko co tylko możliwe
  • ~Mateusz / 2021-04-28 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    termin dostawy miałem od 10 do 11 planowany a nagle zmienili na 15-17
  • ~Jorgusson / 2021-04-27 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim przypadku to był totalny Bareja. Dostawa miała być na 26 kwietnia. Rzekomo zepsuły się naraz trzy samochody. Kurier dzwoni, ze napewno dotrze ale później. Na moje pytanie czy napewno dzisiaj zdecydowanie potwierdził. Oczywiście nie przyjechał i dostałem SMSa, że dostawa w dniu następnym, a w śledzeniu, że nie zastano klienta !!! Dostałem maila, że w dniu następnym między 14.30 a 16.30. Przyjechał o godz. 18.55. I podczas przekazywania pieniędzy panu kurierowi, nie spodobał się mój sposób przekazywania mu pieniędzy (Przekazywałem po jednym banknocie jednocześnie licząc pieniądze. Co więcej wyśmiał mnie i powiedział, ze sam sobie przeliczy. Ja się uparłem a on stwierdził, że jak mu nie przekażę na raz całej kwoty to mi nie wyda paczki. No cóż. Zamówiłem ponownie. Przez jego zachowanie stracili wszyscy.
    ZaletyŻadnych
    WadyChamstwo i drobnomieszczaństwo
  • ~dino / 2021-04-27 19:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Przepakowują przesyłki, by ukryć uszkodzenie opakowania i unikają odpowiedzialności za uszkodzony towar chyba najgorsza pod tym względem firma kurierska na rynku.
    Zaletypo takim doświadczeniu brak zalet
    Wadyoszuści i tyle
  • ~Jarek / 2021-04-27 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy bardzo, wkurzeni i brak nam słów na tą firmę.
    Jedna wielka porażka, kurierzy olewają klienta, jest duży problem również z reklamacją paczek.
    Paczki przyjeżdżają uszkodzone i w sprawie reklamacji jest duży problem by porozumieć się z firmą.
    Mają specjalnie poblokowane systemy tak by nie można się do nich dodzwonić .
    Dla mnie porażka i nie polecam współpracy
    Wiszą mi kasę za przesyłkę
    WadyTragedia
  • ~Kuku / 2021-04-27 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dhl mial byc kurier od 11 do 12:45
    Pisze ze przesylka nie odebrana a nawet nikt nie podjechal pod dom ani nikt nie dzwonil
  • ~D. / 2021-04-27 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Muszę przyznać, że dostawa paczki to jakaś komedia. Przewidywany czas dostawy, A sama dostawa mija się z cudem, kurier miał być w godzinach między 9-11 otrzymałam paczkę późnym popołudniem nie wspomnę już o tym, że musiałam odwołać wszystkie plany na ten dzień w oczekiwaniu na kuriera.
  • ~Lidia / 2021-04-27 11:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka miała być do odbioru w wybranym punkcie servicepoint. Dostałam maila z przeprosinami, ponieważ przesyłka nie mogła zostać umieszczona w wybranym przeze mnie punkcie. Zostałam poproszona o podanie adresu alternatywnego. Podałam z prośba o telefon od kuriera z informacją kiedy będzie na miejscu. Po kilku dniach na stronie sledzenia przesyłki informacja że klient odmówił przyjęcia paczki i zostanie zwrócona do nadawcy.
  • ~klient / 2021-04-27 10:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier zadzwonił i przerzucił przesyłkę przez płot - właściciel był w domu. Tak nie powinno być gdyż zawarty w przesyłce sprzęt elektroniczny do popcornu mógł ulec uszkodzeniu. Okaże się za kilka dni gdy będzie on uruchomiony.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyRzucanie przesyłką z zawartością sprzętu elektronicznego.
  • ~Martyna / 2021-04-27 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzoooo nie polecam! Dostałam email, że paczka będzie następnego dnia. Rano kolejna informacje, że kurier będzie między 10 a 12. A chwilę po 8 informacje, że paczka jest awizowana mimo, że nikogo pod domem nie było. Kontaktując się na infolinię pan Sebastian stwierdził, że to jest prawidłowe działanie, bo jest coś takiego jak informacja dnia, że jeżeli kurier ma "za dużo" paczek to nie musi jechać do domu tylko je od razu może awizowac. Pytając gdzie jest oficjalna informacja na ten temat, bo jak zamawiam kuriera z dostawą do domu i czekam to chce aby ta paczka była dostarczona pod wskazany adres. A nie do punktu, który znajduje się kilka kilometrów od mojego domu. Dodatkowo Pan Sebastian stwierdził, że kurier nie musi zostawiać paczki w najbliższej żabce tylko w punkcie gdzie będzie miejsce na tą paczkę. Jak zapytałam gdzie jest oficjalna informacja na ten temat to stwierdził, że gdzieś w regulaminie, ale nie wie gdzie. A meile są wysyłane automatycznie i nie ma wprowadzonej informacji, że akurat tego dnia paczka nie może zostać dostarczona.
    Wady-Brak dostawy pod wskazany adres,
    -Niekompetencja pracownikow,
    -automatyczne awizowanie
  • ~Klaudia / 2021-04-27 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzoooo nie polecam! Kurier nawet nie zadzwonił na domofon, nie próbował się w żaden sposób skontaktować, od razu awizował. Dodam ze to już nie pierwszy raz! Zwykle odsyłane było do punktu odbioru, tym razem kurier stwierdził ze wyślę to nadawcy... żenada!
  • ~ania / 2021-04-26 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ścierwo totalne, dostałam na e-mail że nie było mnie w domu co było kłamstwem bo nie ruszałam się z domu kiedy wiedziałam że ma być kurier, następnego dnia przychodzi email że znowu będzie to siedziałam cały czas przez domem a gdy się zjawili to podbiegłam do furtki i odjechali, BEZCZELNE potem wypisują głupoty że nie chciałam odebrać paczki oraz że nie było mnie w domu, omijać!!! już wolę zapłacić 10zł drożej niż żeby marne DHL mi paczkę "dowiozło"
    ZaletyBRAK
    WadyZA dużo by wymianiać
  • ~Bartosz / 2021-04-26 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem, brak mozliwosci porozmawiania z obsluga klienta tylko w kółko sekretarka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12619
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8051
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7687
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4681
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4497
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023