Panie Solorz z tego co zauwazam to dla pana liczy sie tylko kasa,dobro klientów ma pan serdecznie w doopie.Zatrudnia pan zgraje niekompetentych konsultantów,którzy wymagaja od klientów bzdurnych weryfikacji,zadajac bzdurne pytania w celu weryfikacji.Ja jako klient nie mam obowiazku pamietac szczegółów zawieranej umowy.Moj numer pesel i numer telefonu w PLUSIE powinien mnie zweryfikowac,ale pana konsultanci sa na tyle niedouczeni ze nie umiEją sprawdzic i zweryfikowacj mojej tozsamosci po numerze pesel i po numerze telefonu zarejestrowanego w PLUSIE.pANIE sOLORZ NIECH SIE PAN ZAJMIE FIRMA I DOBREM KLIENTÓW I PRZESZKOLI SWOICH NIE DOUCZONYCH KONSULTANTÓW ALBO ICH POPROSTU WYPIERDZIELI Z FIRMY
ZaletyNIGDY TAKICH NIE BEDZIE
WadySAME WADY
~zbyszek / 2024-04-10 07:25
Ocena: 1.00 / 5
beznadziejna obsługa klienta,wymagaja czegos czego nie mam obowiazku pamietac
~Janusz / 2024-04-09 17:23
Ocena: 1.67 / 5
Telewizja beznadziejna co chwilę coś ustawiają wczytują zawieszają kanały się pojawiają i znikają ,a obsługa jak się dzwoni to są znorzeni i zniesmaczeni że się dzwoni bo oni są w pracy i nie powinno się im przeszkadzać .Już drugi raz nie podpiszę umowy nie dam się wrobić .
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćKraków
~Michał / 2024-04-08 22:09
Ocena: 2.33 / 5
panie solorz dlaczego Pan Nie Pozyska dla kibiców sportu Canal+sport 1 2 5 Premium anie tylko pan pozyskał 2 kanały od telewizji Canal+Sport 3 i 4 wszyscy przez pana uciekają do telewizji Canal+ za brak pozyskania prze pana kanały
Zaletynie ma
WadyBrak Pozostałych Canal+
sport 1
sport 2
sport 5
premium
now
film
seriale
famiy
1
MiejscowośćOlsztynek
~Wojtek / 2024-04-08 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Do telewizji Polsat należałem od samego początku. Kiedyś na początku mozna było się dogadać w każdej sprawie i konsultanci mieli więcej do zaoferowania . Podpisywalem umowę w taki sposób żeby ogladac wszystkie kanały sportowe. Była bundes liga mogłem oglądać mecze z Lewandowskim ale niestety zabrali i żeby ogladac trzeba było wykupić Viapley . Później lewy przeszedł do Barcelony i znowu zabrali mecze tak żeby wykupić dodatkową stację. Jak opuszczali mecz to był już on na trzech kanałach. Jak tylko ktoś z polskich reprezentantów coś zaczął osiągać to trzeba było płacić dodatkowo żeby ogladac. Panie Solorz pańska telewizja spadła na psy. Nic szacunku dla klienta.
ZaletyNie ma zadnych
WadyCałość ma wady.
MiejscowośćSuchań
~Kisiel / 2024-04-05 19:07
Ocena: 2.33 / 5
Polsat box to złodzieje nie potrafią Kanałów od telewizji Canal+ nam sprowadzić Sportowe i Filmowe o Których w ciaż marzą Tylko dodali Same Canal+sport 3 i Canal+sport 4 a reszty nadal Brak od 2 lat
Sportowe
Canal+
Sport 1
Sport 2
Sport 5
Premium
Now
Filmowe
1
Family
Film
Seriale
Zaletynigdy nie będzie
WadyBrak Pozostałych Canal+
Miejscowośćtokio
~Krzysiek / 2024-04-04 18:39
Ocena: 2.33 / 5
Aaa nie tylko Ligę Mistrzów stracili również nie pozyskali kanały Canal+Sport 1 2 5 Premium Now tylko dodali Oszuści canal+sport 3 i 4
WadyBrak Paczki canal+sportowe
1
2
5
Premium
Now
Film
Seriale
Family
1
MiejscowośćOlsztyn
~Aaa / 2024-04-04 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości rozwiązania umowy za porozumieniem stron. UWAGA: stracili prawa do transmisji meczu piłki nożnej liga mistrzów, puchar Polski .....,
Poszczedzili ksay na wykupienie praw, a w piśmie informują, że nie odpowiadają za treści nadawane przez nadawcę.
Skandal, granda!
Odradzam, zdecydowanie odradzam
ZaletyBrak
WadyBrak praw do transmisji meczów piłki nożnej
MiejscowośćBydgoszcz
~Tadeusz / 2024-04-03 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry bardzo odradzam tv Polsat obsługi po podpisaniu umowy beznadziejna info ze strony konsultantów beznadzieja a przy reklamacji stwierdzenia co my możemy że nasi konsultanci są niedouczeni i brakuje im wiedzy oni za to nie maga odpowiadać spędziliśmy święta bez tv bo konsultanci po 9 godz uruchomiania dekodera nie wpadli na pomysl żeby podjechać do punktu i wymienić dekoder dopiero po zamknięciu pani mówi żebym pojechał i wymienił sam dekoder pojechałem wziem dekoder i pojechałem lecz pani w punkcie w Zabrzu w Platanie oburzona stwierdza że mam mieć komplet bo samego dekodera nie wymieni i zaś 35 kl do domu i spowrotem złożyłem reklamację i w odpowiedzi dostałem rekapesate za brak tv i podróż z całym dniem straconym 50 stwierdziłem żeby dali sobie premia z 50 dych jeszcze raz bardzo nie polecam najgorsza obsługa jaką miałem przyjemność spotkać
ZaletyBRAK
WadyNiechęć do klienta
MiejscowośćZabrze
~Damian / 2024-04-02 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta zadecydowała o rezygnacji tv rodem z prl
ZaletyTak to że choć nie łatwo to można z nich zrezygnować
WadyFatalna obsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Radek / 2024-03-25 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu w cyfrowym polsacie jest tragedią z prędkością gdzie dział techniczny twierdzi że 5 mb to idealna prędkość. Sam byłem zmuszony zerwać umowę i zapłacić karę bo to beznadzieja. Obsługa przez konsultanta szkoda słów brakuje im dokształcenia z działu technicznego.
WadyInternet
~NIENZADOWOLONY / 2024-03-25 02:41
Ocena: 1.00 / 5
WARTO ZMIENIĆ NA INNA TV , ZABRALI FAJNE PROGRAMY I WSTAWILI WYJECANĄ POLITYKĘ . CIAGŁE POWTORKI I REKLAMUJĄ OBEJRZANE FILMY Z PRZED 20 LAT JAKO HITY ŻENADA , WIĘKSZOŚĆ KANAŁOW TO POLITYKA , POLITYKA ,POLITYKA KTO CHCE OGLADAĆ TYCH SEJMOWYCH BARANOW W SZAROŚCI ŻYCIA ZA GROSZE , JAK NIENWIESZ CO ZROBIĆ CZY SIĘ ŻYWIĆ CZY KUPOWAĆ LEKI BO NA DWIE SPRAWY NIE WYSTARCZY A TU CIAGLE JECANA POLITYKA I STARE FILMY I POWTORKI Z STARYCH PROGRAMÓW ????????????????????????????????
ZaletyŻADNE
WadyWSZYSTKIE
MiejscowośćNICOŚĆ
~Kisiel / 2024-03-24 23:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie Polecam Polsat Box Kupować z Powodu Brak Sportowych Paczki Canal+
Sport 1
Sport 2
Sport 5
Premium
tylko dodali Canal+Sport 3 i Canal+Sport 4
złodzieje oszuści za Kwotę 140 zł w Aanal+ Dostajemy o 20 zł taniej paczkę Canal+ Sportowych i Filmowe
Sport 1
Sport 2
Sport 3
Sport 4
Sport 5
Premium
Film
Family
seriale
1
Zaletynigdy nie będzie
WadyBrak Pozostałych Sportowych Canal+
~silco / 2024-03-22 17:27
Ocena: 2.67 / 5
Miałem Polsat od 2004 roku. Już nie mam. Uwolniłem się od tego badziewia. Dekodery 4K to buble, programy to powtórki z powtórek. ilość reklam porażająca, ale kiedy do Polsatu przyszedł ten kurdupel Miszczak z TVN to tego już nie potrafiłem zdzierżyć. Poza tym Polsat to lewicowa stacja. Komunistów tam co niemiara. Od programu prezydenci i premierzy do etatowego Millera , czyli słońce Polsatu. A więc za powtórki z powtórek i reklamy nie miałem już zamiaru płacić.
ZaletyBrak
WadyTo już nie telewizja.
MiejscowośćOpole
~Daniel / 2024-03-20 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Polsat Box To Najgorsza telewizja Jestem u nich od Roku 2014 a 2023R podpisałem z Nimi Umowę na Kanały Sportowe Które Pozyskali od telewizji Canal+
Canal+sport 3
Canal+Sport 4
zapewniali mi że dostane do tej kwoty 140 zł jeszcze pozostałe kanały Brakujące Canal+
sport 1
Sport 2
Sport 5
Sport 5
Now Premium
czekam na te kanały 2 lata i dalej nie Pozyskują do Oferty Polsat Box o które ich prosiłem Salonie Polsatu Salon Radził żebym zadzwonił do Siedziby Głównej Polsatu Box wyjaśnić to sytuacje Kanałami które mi Brakuje zadzwoniłem do Nich i powiedzieli żebym się nie martwił i zapewnią że będą rozmowy Polsatem a Canal+ pozyskanie kanały Znajomy mi Instalował Telewizje Polsatu opowiadał mi jakie panują Warunki Siedziby Głównej Polsat Box mówił mi że mają Syf i długi Dlatego te kanały nie mogą pozyskać dla mnie na innych Klijnetów radził mi żebym zrezygnował z ich usług i przeniósł się do Canal+ za taka kwotę 140 zł w telewizji Canal+ dostane wszystko
całe 7 kanały sportowe Autorskie i w tym Filmowe Tak Oszukuje Polsat Box i robi z nas wodę z Mózgu nie polecam ich Kupować telewizje złodzieje Oszuści razem panem Prezesem niech biorą przykład Canal+
Canal+Film
Canal+seriale
Canal+1
Od czego by tu zacząć, za dwa miesiące kończy mi się umowa więc zdecydowałem się skontaktować z działem utrzymania klienta Polsatu. Rozmawiałem pod koniec zeszłego tygodnia(dziś mamy środę), z niejakim agentem Tomaszem. Oś..im, który co by nie powiedzieć był miły i sympatyczny, fialnie uzgodniliśmy warunku przedłużenia umowy. Według nich miałem otrzymać dwa nowe dekodery 4K ponieważ obecne 4-ro letnie już trochę przeszły. Wczoraj otrzymałem informację od kurierea Fedex że przesyłka będzie doręczona, a przy tym będę mógł podpisać przedłużenie umowy. Przy okazji na papierze widniała zupełnie inna wyższa kwota pobrania, co mnie trochę zdziwiło. Zadzwoniłem więc ponownie do ich działu utrzymania klienta i kolega pana Tomka. O. stwierdził że kwota zadeklarowana przez Fedex się zgadza gdyż oprócz 2 dekoderów zamówiłem router, lakonicznie spuentował " że nie ma pan intenetu , prawda? " . Jak można się domyślić lekko mnie to zdziwiło( mam nowy dom z gęsto rozbudowaną sięcią ethernet po kilka gniazdek w każdym pomieszczeniu), po chwili rozmowy agent(zapomniałem danych ), stwierdził że sprawdzi to z koordynatorem który sprawdzi nagranie zawieranej umowy, po chwili wrócił i stwierdził iż niestety nie są wstanie odtowrzyć nowego nagrania ale żeby nie odbierać paczki od kuriera, natomiast jutro t.j środa kurier już z pewnością dostarczy właściwą przesyłkę. Po jakiś czasie kurier zadzwonił, oczywiście odmówiłem odbioru ale sprawa nie dawała mi spokoju, no bo niby jak kurier wiozący ta samą zawartośc paczki ( z ruterem), może nagle samodzielnie zmienić wielkość kwoty pobrania. Mało tego, wieczorem podczas powrotu do domu z zakupów otrzymałem telefon z działu najprawdopowobniej egzekwowania należnośći gdzie pani dzwoniąca stwierdziłą iż jeśli zerwałem obowiązującą umowę(musiałem zrezygnować z obecnej umowy na rzecz podpisania nowej którą miał przywieźć kurier ..ha ha ), bedę pociągnięty do opłacenia karnych opdsetek i jakiejś tam karnej kwoty za zerwanie umowy . Ogólnie rzecz biorąć żenada całkowita i kolokwialnie mówiąc bur..el na kółkach, nikt nic nie wie. Po chwil wytchnienia :) ponownie zadzwoniłem do polsatowego działu utrzymania klienta jeszcze raz ażeby się zorientować o co w tym wszystkim chodzi. Odebrala niejaka pani V/Wiktoria, proces przebiegał podobnie jak nad ranem, przy czym stwierdziłą, po chwili gryząc się w język " pan Tomasz to już nie pracuje" ( po tym ja się ugryzła stwierdziła "iż przekaże wiadomość panu Tomkowi :):) ". Oczywiście oni wszyscy mają te same śpiewki żeby pozbyć się klienta "że przekażą wiadomość panu Tomaszowi, no i oczywiście iż nie mogą skontaktować się z ich koordynatorem". Żeby było śmieszniej pani V/W stwierdziła iż tam z pewnością nie widnieje ta wyższa kwota tylko taka jaką ustaliłem z panem Tomkiem i że kurier jutro z pedwnością przyjedzie z właściwą przesyłką. Nomen omen tą kwotę jako drugą(niby porawną), podał mi agent nad ranem ale nie była to kwota którą ustaliłem z T.O tylko kwota pomiędzy ale pomyślałem "pal licho, co mi tam 20-30 zł w tę czy we wtę". No i nastał dzień dzisiejszy, jako że pracuję w domu na przerwie stwiewrdziłem iż zapytam kuriera jaka tam jest wląściwie kwota pobrania nop i kedy można się go spodziewać. Po skontaktowaniu się kurier stwierdził iż żadnej przesyłki dla mnie nie ma ale po sprawdzeniu przedstwaił tą najwyższą kwotę pobrania- czyli ja podczas podpisania umowy ustaliłem kwotę A, kurier podał kwotę C , a inni agenci Kwotę B- na która machnąłem ręką :) . No i znowu telefon do działu utrzymania klienta, który moim zdaniem powinien mianować się działem odpychania klienta i partactwa. Odebrał niejaki pan Piotr Kuś..ek, pan Piotr chyba nie miał swojego dnia bo nawet słowa nie powiedziałem a już sprawił wrażenie jakby chciał wszystkich wokół siebie musztrować, nie mając ochoty na rozmowę z kimkolwiek. Po chwli podałem swoje dane stwierdzając "że już mam trochę dosyć tej farsy i marnowania swojego czasu na telefony do nich i oczekiwanie na przyjazdy ich kuriera" Od słowa do słowa, oczywiście agent nie miał pojęcia o całej sprawie, nawet podstawach o ktorych wcześniejsi agenci chociaż zasięgli wiedzy. Nie wykazywał też jakiejkolwiek woli pomocy stwoierdzając "że nie jest odpowiedzialny za to co tma pan Tomek namieszał". Ale to jeszcze nic bo pan Piotr stwierdził "że jak kurier nie przyjedzie to umowa nie jest wiąząca i muszę sobie jeszcze raz do nich zadzwonić żeby ustalić warunki nowej umowy ...ha ha ha !!! " . Co mnie trochę rozbawiło bo co mnie jako klienta to interesuje, każdy z nich reprezentuje ta samą firmę, co by nie powiedzieć dwonię kolejny raz po to żeby ktoś mi w sprawie pomgół. Pan Piotr tylko wzruszał rzamionami, podnosząc głos, nie słuchając co mam do przekazania, szkoda gadać bo aż czlowieka dziw bierze że oni takich ludzi zatrudniają. Reasumująć mogę cały ten dział utrzymania klienta i polsat podsumować jako totalnie bezużyteczną grupę osób która chyba nawet nie wie po co jest zatrudniona w tej firmie , nikt nic nie wie, każdy dosponuje inną wersją wydarzeń, osoba decyzyjna która mogła by podjąć decyzje na tu i teraz nie istnieje lub celowo agenci omijają kontakt z nią. Jak dla mnie to są ostatnie 2 miesiące z Polsatem i żegnam się z nimi z ulgą i bez żalu. Pisże ta "obszerną epopeję" ku przestrodze .
ZaletyNie widzę
WadyBeżuzyteczny dział utrzymania klienta, brak wiedzy, kompetencji i przede wszystki dobrej woli pomocy klientowi
MiejscowośćJaworzno
~Pędzel / 2024-03-20 06:32
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści! Nie bądźcie klientami tego Polsat Boxu! Za to, po trzech latach zrezygnowałam z ich usług dostałam karę ponad 800 zł. Wmawiają klientowi nieprawdę, naciągają na kasę. Precz z posat boxem. Na pohybel z nimi!
ZaletyZadnej
WadyOszuści
~Urszula / 2024-03-19 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Po trzech dniach od podpisania umowy z Polsat box nie mogłam zrezygnować chociaż w umowie jest do 14 dni! Dostałam karę 927zl za zrezygnowanie z usług. Mam Astanet internet i na nim nie działa telewizja. Nikogo to nie pochodzi karę muszę zapłacić!!!! Nie polecam usług plusa które mnie tak oszukało !