Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2551 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.77
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Uwolniłem się / 2017-07-22 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerobiłem dwa lata tego internetu , więc mogę śmiało napisać , że INTERNET Z POLSATU tzw. POWERLTE to największe
    łajno jakie miałem . Na początku działał , a jak minął okres testowy to oczywiście przestał działać .
    Miliardy reklamacji , nerwów , frustracji , awantury z dziećmi w domu to zasługa Pana Solorza , życzę mu tego samego tylko w 10-cio krotnej dawce .
    Musiałem kupić nowy internet u lokalnego dostawcy i płacić równolegle za dwa .
    Zostałem oszukany , powinni mi zwrócić dziady pieniądze , dwa lata płacenia za niedziałający wytwór , bo internetem nie można tego nazwać .
    Celebrytom reklamującym ten szajs w telewizji , życzę aby mieli taki internet , jaki ja miałem do końca życia ,
    niech składają reklamacje u Solorza po tysiąckroć .
    ZaletyNigdy ich nie było
    WadyKoncentrat samych wad .
    koniec , jeszcze telewizja do płacenia 3 miesiące i też bay bay frajerstwo polsatowskie
  • ~uzytkownik / 2015-09-26 22:58
    To co dziś odwalil na walce Cyfrowy Polsat to kpina!!!!!!Blokują walki w środku transmisji! !I każą sobie za to płacić. w ŻYCIU! !!!!
    Zaletybrak
    Wadyduuuzo
  • ~Wojteker / 2017-02-26 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal i żenada.
    W dzień ledwo 1mb/s
    Dopiero o godzinie 12 w nocy da się coś porobić.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~zawiedziony / 2016-06-06 20:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Jedna wielka tragedia. Przeniosłem się z Vectry i teraz żałuję. Miał być super szybki internet Lte a mam jeden wielki szajs. Strony z bólem się ładują nie mówiąc o oglądaniu Ipli w ich nędznym dekoderze, po prostu nic nie chce się załadować. Przeczekam do końca umowy i zwijam się z CP. Nie polecam nikomu.
  • ~zbys / 2016-09-17 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po podpisaniu drugiej umowy zaczela sie tragedia. Omijajcie dalekim lukiem tych oszustow
    Zaletyniema
    Wadypolsat to jedna wielka wada
  • ~Zibi / 2014-05-16 10:04
    Ja mam te badziewie od półtora roku i czekam tej chwili kiedy skończy mi się umowa niepolecam najgorszemu wrogowi kompletne dno i wodorosty. A tak ogólnie to kaszdy internet mobilny to dno od wszystkich operatorów.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
    Półrora roku i niedałem się wciągnoc płace tylko 29,90 zeta
  • ~Zibi103 / 2017-01-16 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,przestrzegam wszystkich by nie dali sie nabrac na reklame internetu lte w polsacie ja to zrobilem i teraz bardzo tego zaluje ale 1.5 roku temu nie bylo opini uzytkownikow i dalem sie kupic jednym slowem dno i tak jak w innych postach aby wyciagnac kase.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~zych / 2016-10-29 18:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałbym wszystkich potencjalnych użytkowników Cyfrowego Polsatu przestrzec przed ich produktem IDU-ODU.Przez dwa lata od podpisania umowy , internet w zasięgu stałym LTE (3 km od nadajnika) osiągał prędkości rzędu 10-13 Mb/s, wiec dla nie wymagającego klienta-powiedzmy ok, aczkolwiek u konkurencji prędkości były dwa raz większe. Problemy gigantyczne zaczęły sie po rozwiązaniu umowy, od momentu złożenia wypowiedzenia-dwa miesiące przed terminem umowy, Nagle będąc w zasięgu LTE prędkości zaczęły makabrycznie spadać do 120-300 Kb/s, czasami do 50 Kb/s.Po konsultacji z BOK, stwierdzili ze sprzęt nawala. Udaliśmy sie do salonu Polsatu ( jak usłyszycie na infolinii sprzęt jest do wymiany od reki ) niestety sprzętu na miejscu nie mają, oczekiwanie na nowy 9-10 dni. Jest w końcu upragniona wymiana i okazuje sie ze ten który przyszedł nie działa...znowu wymiana tym razem samego modemu. Po kolejnych kilku dniach jest nowy. Podłączamy i co??i działa hurrraaaa będziemy mieli połączenie ze światem, ale radość była króciutka, wszystko działa, zasięg LTE na trzy kreski, a prędkość 8- 16 Kb/s TAK!!! slownie ( osiem i szesnaście Kb/s ) wiec znowu dzwonie do BOK- dział internetu. Sprawdzamy razem , szukamy błędu- wszystko w porządku!!! Zaczynam sie wściekać, wiec Pan z BOK z rozbrajającą szczerością podaje któryś tam punkt regulaminu ze wszystko jest Ok. wg tego punktu regulaminu ( którego nikt nie czyta przed podpisaniem umowy )prędkości mogą wynosić 8 Kb/s w obie strony i to w 95 % czasu umowy!!!Wiec tak naprawdę oni sa w porządku i nic nie można zrobić, internet jest?? JEST!! a to ze 8Kb/s i wtedy nic nie można zrobić na komputerze to juz nie ich sprawa!!! Na początku problemów podejrzewałem ze założyli " lejek", ale teraz już jestem pewien że celowo obniżono mi prędkości- za kare!!! A dlaczego tak sądzę: ponieważ przez prawie dwa lata prawie nie było problemów, a teraz internetu nie mam a płacić muszę. Sprawdzałem inne sieci, co ciekawe ściągam internet z tego samego nadajnika- wszyscy operatorzy na tym samym maszcie nadawczym, zasięg ten sam,ale prędkości u innych rzędu 26-32 Mb/s!!!!. Zanim podpiszecie umowę to sie zastanówcie bo to jest zwykle chamstwo ze strony Polsatu a najgorsza w tym jest bezsilność bo REGULAMIN!!!
  • ~Adam / 2017-04-05 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę to jako ostrzeżenie dla wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym internetem. Nie dajcie się oszukać. Wszystko co będą wam mówić w punktach Polsatu czy na infolinii jest totalną bzdurą. Internet będzie wam działał... tak długo jak będziecie mieli okres próbny na testowanie. Jak już minie ten okres czyli tydzień czy dwa to będziecie mieli taki internet jak wszyscy tu piszący. W ciągu dnia prędkość od 0,01Mb/s do 0,5Mb/s. Nie da się sprawdzić normalnie poczty czy wczytać poprawnie większości stron, nie mówiąc już o oglądaniu jakiegokolwiek filmiku na youtube itd. Reklamacje kompletnie nic nie dają bo zgodnie z podpisywanym regulaminem Polsat gwarantuje minimalną prędkość 8kb/s! Wszystko powyżej tej prędkości jest zgodne z ich regulaminem i nic się na to nie poradzi. 99% reklamacji to ta sama historyjka odmowna na zasadzie kopiuj wklej. Ja już myślę nad wysłaniem zgłoszenia do UOKiK bo to jest jawne oszustwo dla mnie, płacę kilkadziesiąt złotych a nie mogę nawet poczty elektronicznej przejrzeć - 15 lat temu miałem lepszy internet radiowy niż to co teraz zachwalają jako "najlepszy internet LTE". Oczywiście internet reklamują też jako nielimitowany co też jest kłamstwem. Teoretycznie po wykorzystaniu pakietu danych internet powinien zwolnić do ok. 20 Mb/s (wg Konsultantów przed zakupem i po zakupie) co oczywiście jest nieprawdą. Od razu po wykorzystaniu pakietu zwalnia maksymalnie, a dokładnie minutę po północy w dzień w którym odnawia się pakiet danych 'przyspiesza' do AŻ ok 0,5Mb. Jeśli ktoś byłby chętny zbierzmy się ludzie jakoś, napiszmy coś wszyscy do nich czy do UOKiK. Aż mnie nerwy ponoszą - to tak jakbym kupował auto które ma mieć prędkość maksymalną 150km na h a w rzeczywistości porusza się 0,5km na h a w regulaminie gwarantują, że przejedzie 80 metrów na godzinę więc wg nich wszystko się zgadza. Brak słów.
    Zaletybrak
    Wadyprędkość kilkadziesiąt razy mniejsza niż w reklamach i informacji uzyskanej od konsultantów, brak jakiejkolwiek reakcji przy reklamacji, złodziejskie zapisy w regulaminie, wprowadzanie w błąd w reklamach itd itd
    18 msc
  • ~adi1313 / 2016-04-20 14:32
    Grodzisk Wielkopolski godzina 14 prędkość pobierania 8mbps wysyłanie 14mbps ale spada często do1.5mbps
    Korzystam rok płacę 29.95 smart dom
  • ~Adrian / 2017-07-11 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja Mama dała się naciągnąć tym oszustom, podpisała umowę dostała nowy router (o kant dupy można robić taki dobry) do tego była zapewniana o dobrej prędkości LTE (bez limitu). Co wyszło w praniu to ping na wysokości 300ms i filmy na YT w maksymalnej jakości 420p o większej nie ma mowy. Przez pewien czas myślałem że może to wina samego zasięgu urządzenia wiec dokupiłem jej antenę zewnętrzną, zamocowałem na dachu itp nic więcej do szczęścia nie było potrzebne. + był taki że ping może spadł do 200ms i prawie nie zauważalnie się polepszył. No cóż postanowiła zapytać typa w punkcie co to ma być do cholery??? Odpowiedział żeby przyjść za miesiąc "bo muszą sie wszystkie dokumenty w bazie pouzupełniać", no ok poczekamy. Po wszystkim wyszło na to że chyba było tylko 14 dni na odstąpienie od umowy a nic sie nie poprawiło. Co do czego mam tel. na kartę w PLAY telefon bez anteny zewnętrznej do tego stary model (z 4 lata będzie miał) ma osiągi na poziomie PING 70ms download 10MB/s Upload 21MB/s
    ZaletyNigdy sie nie nudzisz, zawsze są jakies cyrki z nimi
  • ~Arek / 2017-01-27 13:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Potrafią doprowadzić do szewskiej pasji najspokojniejszą osobę. Trzy razy dzwonię na 801080808 i wybieram 0, trzy razy odbiera inna osoba i trzy razy co innego proponuje, mówiąc jednocześnie, że wcześniejsza oferta jest niemożliwa, i musiałem gdzie indziej się dodzwonić, np na dział sprzedaży. Ale wszędzie wybieram przez 0. Jakbym dzwonił do innych firm. Plus dwie z tych trzech osób nie znają bieżącej oferty, a jedna jest wulgarna.
    Nie oceniam tu usług ale obsługe infolinii, przez którą raczej zrezygnuje z polsatu i plusa
    Wadybałagan i niekompetencja na infolinii
  • ~Aro / 2017-06-14 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek od POLSATU! Sprzedają internet LTE Bez Limitu danych zgadza się! I bardzo pięknie się tym reklamują! A w praktyce wygląda to tak, że w momencie przekroczenia +/- 80 - 100 GB ucinają transfer do takiej prędkości że Onet czy Interia ładuje się 5 min. Już po pierwszym telefonie do Biura Obsługi dowiedziałem się, że została nałożona blokada ze względu na mój duży transfer danych... kpina.. pytałem się przy kupnie kilkukrotnie czy są jakiś limity! I oczywiście otrzymywałem odpowiedź, "nie nie ma o ile jest Pan w zasięgu LTE". Zostałem oszukany ale biorę to na klatę bo nie przeczytałem tych 50 stron umowy które dostałem. Naiwnie zaufałem sprzedawcy, mój błąd. Dlatego OSTRZEGAM WSZYSTKICH !!!!!! Z DALA OD CYFROWEGO POLSATU !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWprowadzanie klientów w błąd, nakładanie blokad transferu prędkości do śmiesznie niskich wartości uniemożliwiających tak naprawdę korzystanie z internetu
    Kraków praktycznie centrum, 8 miesięcy a modem LTE już leży w pudle i czeka na koniec umowy
  • ~arti / 2016-11-13 07:59
    Ocena: 1.00 / 5
    największy syf. Najgorszy dostawca telewizji i internetu w Polsce. Odradzam szczerze nie dajcie się nabrać tej Brodzikowej i TEJ ŻAŁOSNEJ REKLAMIE. Same kłamstwa polegające na nie mówieniu wszystkiego. Nie dajcie się nabrać na ten badziew. Internet porażka a na końcu za zwrot sprzętu kara 340zł za zwłokę za dwa dni. SYF SYF SYF. Zarabiają na starym 2 letnim sprzęcie, który już na początku nie jest wart 340zł. Sygnał internetowy WIELKIE LTE PRZEZ DWA DNI , a później limit jak w latach 90 tych zwalnia do takiej prędkości że nie jesteście w stanie włączyć interentu owszem nie ma limitu prędkości ale jest limit transferu danych. Oszustwo
    SYF SYF SYF SYF SYF SYF SYF SYF
    ZaletyBRAK
    WadyTYLKO WADY JEDNA WIELKA WADA
  • ~Atka / 2016-10-23 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie Internetu w Cyfrowym Polsacie. Reklamują się jako dostawcy szybkiego internetu LTE a w regulaminie, o którym nikt nie mówi, drobnymi literkami jest jak byk napisane że przez 98% czasu zapewniają 8kb/s. Tak, to nie pomyłka!
    Szkoda, że nie przeczytałam tych opinii wcześniej ale może kogoś innego uchronię przed popełnieniem błędu.
    WadyBrak pewności, że chociaż 2-3Mb/s będą zawsze. Już nie wspomnę o szybkim internecie LTE 20-30Mb jak się rozmawia
  • ~bartek / 2017-02-07 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam wszystkim smart dom - oszukują klientów, wprowadzają w błąd nie informując o szczegółach. Obsługa klienta na poziomie katastrofalnym. całe szczęście że udało się z tego g... zrezygnować.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Batman / 2016-10-14 15:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Na początku pobieranie 0.1-0.5 Mb/s ,wysyłanie lepiej nie pisać. Masakra. Praktycznie nic nie chciało się otwierać. I tak przez 15 miesięcy. POżniej dokupiłem antenę wewnętrzną i zmieniłem położenie modemu wraz z routerem. Teraz śmiga w obie strony 20-30 Mb/s . Nadajnik to nawet nie wiem gdzie się znajduje. Nikt wam tego nie doradzi ani nie ustawi anteny . Niestety trzeba samemu do tego dojść.
    ZaletySmiga aż miło.
    WadyDo wszystkich ustawień trzeba samemu dochodzić.
    Zakup przez internet.Korzystam drugi rok.
  • ~blocked / 2014-08-14 03:49
    Internet z CF to jedne wielkie gówno. W ogóle nie zasięgu, aby coś obejrzeć lub pobrać to mogę tylko w nocy, bywa też, że nawet w nocy statystyki są bliskie zeru. Nie bierzcie od nich internetu, to zwykli złodzieje.
    Zaletyżadnych
    WadyPrawie zerowa prędkość, duża cena do wielkości limitu
    Mam już dwa lata. Modem kosztował 150 zł. Mam 14GB limitu i płacę 60zł/mies.
  • ~Bogdan / 2016-09-10 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wczorajszego wieczoru tj.09.09.2016r., internet prawie nie działa. Prędkość pobierania jest taka, że strona odświeża się bardzo długo.
    Zaletybrak
    Wadywszystko, szybkość, jakość obsługi klienta, komunikacja z Polsatem.
    od kilku lat, salon w Żywcu
  • ~ciekawerosliny.pl / 2016-06-26 18:55
    Ocena: 4.50 / 5
    Widać pisza to tylko opłaceni ludzie aby psioczyc na polsat.

    Ja mam idu odu 200 od nich domowy lte i zapindala mimo byle jakich parametrów.

    25 MEGA , nadajnik 7 km dalej.
    Zaletydobry, szybko chodzi
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2602
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2022