Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.89 / 5

  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena/Jakość
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2022-08-10 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Compensa to dno, wycena auta do AC 21000, szkoda całkowita i wycena na 15100. Teraz uwaga, kontynuacja AC i wycena na 18100.
    To już nawet nie jest bezczelne. To chamstwo w czystej postaci.
    Zaletyochrona zniżek
    Wadykretacze
  • ~Asia / 2021-07-29 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sprawa toczy sie od 7 tygodni. W tym czasie zaliczylam godziny wiszenia na telefonie (ludzac sie ze czegos sie dowiem lub zostane polaczona z kims kompetentnym), kilka uwlaczajacych maili z prosba o kontakt lub informacje na jakim jestesmy etapie, 3 roznych likwidatorow z czego 2 wyslalo identycznego pdf proszac o dokumenty ktore zostaly juz do nich wyslane zalaczajac numer telefonu do kontaktu, ktory wiadomo - nie odpowiada. Po 7 tyg jakas w miare inteligentna jednostka wyslala mi maila, ze poniewaz zglosilam sprawe do mojego zagranicznego ubezpieczyciela to oni beda prowadzili postepowanie - pragne zaznaczyc ze prosilam ich o to juz w pierwszym mailu, a moja ubezpieczalnia nie miala pojecia ze Compensa sie ze mna kontaktowala. Poprosili o wymiane maili, mam nadzieje ze dobiora im sie do tylkow.
    ZaletyBrak
  • ~Baca / 2019-06-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez mBank zostałem namówiony na coś na kształt polisolokaty w Compensie. Pieniądze miały być bezpieczne lokowane w obligacje, przez 5 lat opłata stała. Potem okazało się, że nie można się wycofać - przy wycofaniu pobierają karę w wysokości 6 miesięcznych opłat. Przy próbie reklamacji i przy prośbie odsłuchu rozmowy z mBankiem w sprawie założenia tej polisolokaty napotkałem na odmowę (podobno rozmowa zaginęła). No teraz po ponad 50 miesiącach oszczędzania mam cały czas mniej niż włożyłem.
    Podsumowując - dla mnie to firmy "kant i oszust". Jedna (mBank) jak i druga (Compensa).
  • ~Barbara / 2021-11-09 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka. Bardzo słaba oferta. Nie wypłacają odszkodowań, szukają wymówek. Syn akurat nie dostał za połamanego zęba pomimo, że dostarczona została historia choroby oraz faktura. Zażądali protokółu jakiegoś tylko żeby nie wypłacić.
    ZaletyBrak
    WadySłaba oferta, niewypłacalność odszkodowań, nieprzyjaźni dla klientów
  • ~Beata / 2024-02-06 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny ubezpieczciel Miałam awarię samochodu niestety nie mogłam się dodzwonić a później dogadać z wirtualną konsultantką efekt był taki ze musiałam sobie radzić sam na drodze gdyż pomoc drogowa nie przyjechała DRAMAT!!!!!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyBrak kontaktu z konsultantem
  • ~chessork / 2021-04-18 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Facet mi na wstecznym wjechal w auto, to bylo w bytomiu. Polski Rzeczoznawca wycenil szkody na 8000 zl. Ja jestem z niemiec i tam mi wycenili na 2.000 euro do 3.000 euro. Kompensa zaproponowala mi 900 zloty... oni mysla ze ja to bede kleic klejem za zlotowke, czy co ? zbywali mnie przez telefon chyba z pare miesiecy, broniac sie Corona Virusem i tlumaczac ze sprawa miedzynarodowa jest skomplikowana. Teraz sie wszystko odbywa droga sadowa. Naszczescie mieszkam w niemczech, biedna polska ...
    Zaletybrak
    Wadyzbywanie klienta,
  • ~Czesiu / 2018-12-27 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tej firmy to jest jakiś śmiech na sali. Konsultant mnie totalnie zlał i rozłączył rozmowę bo musiał czekać na podanie numeru PESEL. Zadzwoniłem jeszcze raz - kolejny pan nie potrafił z kolei podać konkretnej daty ale uwaga! ODPOWIEDZI na zadane pytanie :)
    Pytanie było czy w konkretnym czasie (chodziło o okres 10 dni) firma jest w stanie znaleźć mi placówkę w której będę mógł wykonać badania. "Może dzisiaj, może w przyszłym tygodniu - proszę czekać na telefon". Co za totalna amatorka i piorunujące tempo. Nadmienię że samemu zajęło mi to telefonicznie 5 minut. 3 placówki były wstanie rozwiązać mój problem w interesującym mnie terminie. PORAŻKA. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza infolinia świata. Pretensjonalni, niemili konsultanci. Ślamazarne tempo.
  • ~Damian / 2017-10-17 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniżają koszta, banda niekompetentych osob. Nie potrafią się poprawnie wysłowić. Całkowity brak szacunku do klienta.
    ZaletyBrak.
    WadyZaniżają koszta oraz chca naprawić na najtańszych częściach. Zmienne decyzja. Długi okres oczekiwania na jakakolwiek odpowiedz.
    Za długo korzystam z ich usług, ponieważ nie są warci nawet złotówki.
  • ~Darek / 2019-01-21 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 14.01.2019 zgłosiłem szkodę z AC. Miałem pecha i moja szyba dostała kamieniem, sprawcy nie udało się ustalić, niestety szyba jest do wymiany. Na początku było całkiem sprawnie, zgłoszenie przez internet, telefon od konsultanta z infolinii, że mogę skorzystać z szybkiej wyceny. Dostałem sms z linkiem do aplikacji, zamieściłem zdjęcia, opis i po godzinie przyszła pierwsza wycena, 1000PLN. Nadmienię, że moja polisa AC obejmuje zniesienie amortyzacji i naprawę na częściach oryginalnych. Szyba w ASO Peugeot kosztuje 2016PLN + wymiana. Decyzja mogła być tylko jedna, odrzuciłem ofertę informując Compensę o powodzie braku akceptacji. Dwa dni później telefon z infolinii, propozycja 1400PLN. Szanowni Państwo, to nie są negocjacje cenowe, szyba ma konkretną cenę i żadne ASO nie da rabatu 50%!!! Oczywiście odrzuciłem ofertę. Zgodnie z ustaleniami miałem czekać na wizytę rzeczoznawcy, który miał przygotować kolejną wycenę. W sumie nie wiem po co, uszkodzenia się nie zmieniły, polisa się nie zmieniła ale skoro się upierają... Jakież było moje zdziwienie gdy dwa dni później otrzymałem kolejną wycenę mailem na kwotę 662PLN!!! Pan rzeczoznawca nie pofatygował się z wizytą a wycenę oczywiście przygotował na podstawie mojego wcześniejszego zgłoszenia, przyjmując do wyceny chyba używaną szybę z Allegro. Na infolinii konsultanci nie byli w stanie podać mi telefonu do likwidatora, który zajmuje się moją szkodą, otrzymałem trzy telefony i trzy różne nazwiska, niestety żadna z tych osób nie zajmowała się moją sprawą. Poziom obsługi to nieporozumienie. Rzeczoznawca,który przygotowywał wycenę, założył że szyba (co najwyżej chiński zamiennik albo używana) kosztuje 300PLN, podał nawet nazwę firmy, w której to podobno sprawdził. Po zweryfikowaniu tej informacji, w tej samej firmie, okazuje się, że zamiennik kosztuje 1095PLN a pan rzeczoznawca dokonał "urealnienia" ceny. Dobre, dawno się tak nie uśmiałem, będę musiał ten tekst zastosować przy kolejnych zakupach, np. nowego samochodu :) Dla mnie takie działanie to jawne oszustwo i działanie na szkodę klienta. Podejrzewam, że jak tak dalej pójdzie to sprawa niestety skończy się w sądzie. Pewnie będzie trwało, ale nie lubię jak ktoś próbuje ze mnie robić idiotę. Jeżeli ktoś zastanawia się nad polisą w Compensie to moja rada jest jedna: uciekajcie i zapomnijcie że taka firma istnieje.
    Zaletybrak
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - jawnie zaniżają kwotę odszkodowania
  • ~Daria / 2021-10-18 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W 9 miesiącu ciąży czekałam na 3 dni wcześniej umówione auto zastępcze na godzinę 8:00 - 4 h. Brak profesjonalizmu to mało powiedziane, zarówno dział likwidacji szkód jak i dział najmu aut wszystkie ponad 60 wykonanych połączeń pozostawił bez echa. Od godziny 10 ( pisząc to jest 18:49) nadal oczekuję na telefon zwrotny z działu najmu aut, tak naprawdę gdyby nie firma podwykonawcza nadal czekałabym w umówionym miejscu na auto, bo Pan X nie był w stanie wygospodarować 5 min w ciągu 8h pracy, aby oddzwonić i sprawdzić czy umówione auto podjechało. To tylko "wierzchołek góry lodowej" tego co spotkało nas ze strony tego ubezpieczyciela. Nie polecam i nie życzę żadnemu z klientów jak i pracowników sytuacji w jakiej mnie dzisiaj postawili.
  • ~Dariusz / 2024-01-12 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sprawa jest u prawnika i chyba zakończy się w sądzie
    I wszystkim tak radzę może Ci oszuści znikną z tego rynku .
    ZaletyNiestety żadnych
    WadySame wady
  • ~Daro / 2023-07-11 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje którzy nie oddają pełnej kwoty za auto zastępcze, które się weźmie nie od nich. Wyliczają sobie bzdurny czas technologiczny, nie uwzględniając świąt i weekendów na które poszkodowanemu tak samo przysługuje samochód zastępczy. Ponoć jest to ich standardowy sposób na dymanie klientów. Omijać tą firmę jak tylko się da.
  • ~Dawid / 2023-09-27 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno i 100 metrów mułu . Dodzwonić do nich się nie da rady , na wiadomość od nich trzeba czekać ponad miesiąc . Oszukują na każdym możliwym kroku . Nic nie jest spowodowane z ich winy także na jakiekolwiek odszkodowanie nie ma co liczyć .
  • ~Duśka / 2019-08-02 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ubezpieczeniowa Compensa, to jedno nieporozumienie nie warte zaufania i polecenia. Półtora miesiąca po zgłoszeniu rezygnacji z ubezpieczenia w związku ze zbyciem pojazdu, przysyłają upomnienie, które otrzymałam 1.VIII. o konieczności wpłaty w ramach kontynuacji ubezpieczenia i konieczności opłaty pełnej składki do 20.VII.br, gdzie pismo jest datowane w dn. 25.VII.br. NIE POLECAM.
    WadyBałagan, lekceważenie klienta, marnowanie kasy na bezpodstawne monity
  • ~Eda / 2022-05-10 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żenada!!!! Brak kontaktu telefonicznego, rozłączają połączenia, maile nie docierają. Nieustanne żądania dostarczenia coraz to innych dokumentów. Dziecko podlega ubezpieczeniu w szkole w compensa. Polisa obejmuje śmierć rodzica, odmowa wypłaty pomimo dostarczenia wniosku, aktu zgonu rodzica, aktu urodzenia dziecka. Teraz okazało się że nie wystarczające jest kiedy dziecko jest ubezpieczone ( składka opłacona z początkiem roku szkolnego ), musialbyc jeszcze nie żyjący rodzic u nich ubezpieczony. Dodam że w każdej wiadomości odmownej piszą i oczekują coraz to innego dokumentu. Akt zgonu który jest formalnym dokumentem nie jest dla nich wystarczający.
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~Ela / 2022-01-17 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ubezpieczenie z jakim kontakt mialam Nie polecam nikomu
  • ~ewa / 2022-03-09 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mozna sie dodzwonic na inforlinie to raz, a dwa likwiduja szkode powyzej 30 sdni - termin ustawowy i nawet nie racza przeslac pisma w tej sprawie. nie polecam
    Wadytanio
  • ~Filip / 2021-12-31 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, to właściwe słowo określające tą firmę. Jestem osobą likwidującą szkodę z OC sprawcy ubezpieczonego w compensie i cały czas pod górę. Niestety nie mogę na nich powiedzieć dobrego słowa
    ZaletyBrak zalet
    WadyŻe wogóle istnieje
  • ~GABRIELA / 2021-03-31 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PIERWSZY RAZ ZGŁOSIŁAM SZKODĘ .ODMOWA ODSZKODOWANIA. SKŁADKI płacę kilkanaście lat.ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ. CZEKAM JAK BĘDZIE ODMOWA TO OĎDAJĘ SPRAWĘ DO SĄDU.
    ZaletyBrak
    WadyLikwidator szkody nie odbiera telefonu.
  • ~GK / 2023-12-09 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Pryszla burza zerwala dach, pokazujemy im rachunki na 16k, koszty napraw, deklaruja ze likwidacja szkody jest warta 3k. Odwolujemy sie, dodaja 2k. Trzykrotnie mniej niz rzeczywiste koszta z naprawa zwiazane. A jeszcze w miedzyczasie w tajemniczy sposob nasze konto przestalo funkcjonowac rzebysmy nie mieli dostepu do materialow.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 410
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807