Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 196 opinii

1.89 / 5

  • Oferta
    1.97
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena/Jakość
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamyk / 2016-10-06 13:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Miałem u nich tylko OC co zostało po poprzednim właścicielu, cena składki przy odnowieniu w innym towarzystwie dużo atrakcyjniejsza. Ale z tego co zauważyłem opinię mają najlepszą ze wszystkich tu towarzystw, także z chęcią bym zastanowił się nad wykupieniem u nich AC, ale zastanawia mnie trochę fakt czemu tylko jedna firma ma same pochwały?
    Wadycena polisy oc
  • ~Agent / 2023-06-12 16:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma w której wykluczenia przewyższają wszelkie poziomy. Standard likwidacji to zaniżanie wartości albo wykluczenia
    ZaletyŚrednia cena
    WadyCała lista
  • ~Jacek / 2019-07-30 10:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słabo. Co chwilę jakieś nowe oświadczenie chcą. Po czym mija 30dni i sprawa umozona. Więc o to chodzi by zwodzić ludzi aż minie 30dni. Ciekawe co stanowi prawo na takie rozwiązywanie spraw. Nie polecam.
    ZaletyMówią po polsku.
    WadyWszystko inne.
  • ~Maliniak / 2022-02-16 20:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak odpowiedzi na pytania majlowe wysylane kilka razy.Dzwoniac do nich brak rozmowy z kolsutantem zaslaniajac sie warunkami kowidowe a na podany adres majlowy nikt nie odpowiada TOTALNA PORAZKA ZDECYDOWANIE NIEPOLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu telefonicznego jak i majlowego
  • ~MK / 2018-10-23 17:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wystąpiłam o odszkodowanie z OC sprawcy kolizji z 11-09-2018 .Tragedia.Przysłali 931zł (na wymianę wahacza,amortyzatora,robociznę ,naprawa blacharska i lakiernicza zderzaka i błotnika oraz wynajęcie samochodu. Zapłaciłam 2500 (bez naprawy blach).Wysłałam fakturę i dostałam odmowę.Wszystkie naprawy wyliczyli na 529zł Czekam jeszcze 7 dni na odp Compensy i składam pozew do sądu.Kontakt z firmą beznadziejny.
  • ~pit / 2019-04-24 14:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Skandaliczna osiagalnosc infolinii, skandaliczneformularze kontaktowe na stronie, przez ktory nie mozna zadac pytan odnosnie wszytskich rodzajow ubezpieczen.
    Nieprzyjemne, za zwyczaj nic nie wiedzace i nie mogace pomoc osoby pracujace na infolinii.
    Totalny bajzel w dziale ksiegowym.
    ZaletyNiestety juz brak - kilka lat temu jeszcze by sie znalazly.
    WadyDenna obsluga klienta i osiagalnosc. Zero kompetyncji u "doradcow", jesli juz wogole mamy szczescie z ktoryms z nich porozmawiac i w dostatecznym stopniu wladaja jezykiem polskim.
  • ~PS / 2022-05-19 10:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Sprawa AC. Nie ma żadnej możliwości skontaktowania się z likwidatorem (konsultant Compensy też twierdzi, ze nie ma takiej możliwości). Pod numerem 22 375 03 89 każą Ci czekać na połączenie z likwidatorem i po trzech "muzyczkach" rozłączają się.
  • ~Iza / 2022-11-22 13:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam pakietu medycznego w Compensa.Prawie całkowity brak możliwości rejestracji do jakiegokolwiek lekarza wg opisanych preferencji, jeśli chodzi o formularz zgłoszeniowy.Natomiast brak kontaktu dzwoniąc na infolinię,bo rozmowa z wirtualną konsultantką w momencie problemów z dogadaniem,powinna być przełączana do "żywego"konsultanta o większym ilorazie inteligencji niż chatbot.Oferta specjalistów i placówek bogata,ale co z tego... Porażka!!!
    ZaletyBogata oferta specjalistów i placówek.
    WadyBrak kontaktu
    Brak możliwości rejestracji wg preferencji
    Często brak odpowiedzi na zgłoszenie
    Niemiła obsługa
  • ~Leopold / 2020-03-09 08:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Miesiąc czekania na wypłatę roszczenia za śmierć rodzica. Roszczenie przez stronę www skomplikowane i mylące. Agentka niby pomocna ale firma do d...y. Masakra.
    Zaletynie widzę
    Wadyza dużo
  • ~Sun / 2021-08-15 00:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Proszę nie usuwać tego komentarza jak poprzedniego. Patologia i tyle. Zaniżanie wartości samochodu, a zawyżanie wartości wraku celem narażenia osoby poszkodowanej (z OC sprawcy) na dodatkowe straty. Chodzi o jedno szkodę całkowitą ma niekorzyść poszkodowanego. Stosowanie zniżek 20% w kosztorysie naprawy (z czego w sądzie się nie wytłumaczą). Stosowanie czasu technologicznego w naprawie (oderwanego od rzeczywistości), a nie czasu naprawy warsztatowej. Ponadto ich wyceny zawierają pozycje zabronione wytycznymi KNF a mające swoje uzasadnienie w stanowisku Sądu Najwyższego zawarte w uchwale z dnia 12 kwietnia 2012 r. (III CZP 80/11) poprzez stosowanie amortyzacji i urealnienia cen (co jest stosowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe, aby zaniżyć wartość odszkodowania i jest niedopuszczalne) Pracownicy bez uprawnień - można przejrzeć ich ogłoszenia o pracę i kogo szukają (brak uprawnień też wpisanych na ich dokumentach). Każdorazowe uwzględnienie wartości części o niższej jakości (Q lub P) od części zakwalifikowanej do wymiany (O lub Q) powinno zostać przez zakład ubezpieczeń należycie uzasadnione. Uzasadnienie powinno mieć charakter zindywidualizowany. W ich uzasadnieniu są tylko lakoniczne stwierdzenia bez poparcia dowodami i nie mające charakteru indywidualnego. Na poparcie powyższego posiadam opinie niezależnego rzeczoznawcy i dokumenty inne. Ja szykuje się z pozwem do sądu.
  • ~Sylwia / 2022-02-22 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam córka złamała żebro po 2 miesiącach odpowiedź od ubezpieczyciela że to nie był wypadek i 2 dni w szpitalu to za mało. Nie będę ubezpieczac więcej dziecka w tej firmie porażka.
  • ~Wioletta / 2021-01-18 16:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Ogólnie to mam największe zastrzeżenia do obsługi chodzi o to że mąż pracuje zagranicą i nie ma czasu do nich dzwonić żeby uzyskać jakie kolwiek informację. Dzwoniłam żeby się dowiedzieć do kiedy teraz mamy płatność bo troskę z tym Ma się pogubił (wiem ochrona danych jeden wielki pić na wodę) Pan z infolinii twierdzi że on nie może mi udzielić informacji bo to nie moja polisa. Ok. Zgodzę się tylko że ja chcem im wpłacić te cholerne pieniądze a nie wypłacić bez wiedzy męża ale nie on nie może mi powiedzieć kiedy dokładnie mamy wpłaty i dokładną kwotę mamy czekać do sierpnia aż przyślą papiery, tylko pytanie czy wyślą bo ja w zeszłym roku dostałam nowe po podwyżce a mój mąż od chyba dwóch lat nie miał od nich żadnej korespondencji jak nie lepiej bo już właśnie od tego czasu płacę w ciemno to znaczy przypominam mężowi o tym. Sory ale dla mnie to chory system.
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo bym mogła wyliczyć
  • ~Artur / 2021-08-05 16:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeśli myślicie o AC w Compensa, zapomnijcie.
    Jestem idiotą namówionym na droższe ubezpieczenie w "pewnej" "poważnej" firmie.
    W skrócie:
    AC na 18100, kontynuacja na 17000, dzień przed zakończeniem pierwszej plisy dzwon.
    Szkoda całkowita, wywaliło poduszki.
    Compensa ubezpieczyła mnie na 17 000, wczoraj.
    Propozycja po tygodniu15 000.
    Ta firma to tragedia, żaden mechanik w moim mieście nie chciał realizować naprawy bo "90% spraw kończy się w sądzie".
    Na pytanie do pani z likwidacji, dlaczego wzięliście składkę za 17 000 zł a po tygodniu chcecie mi dać 15 000 odpisała, że to pytanie do agenta.
    Wiadomo, to agent jest ubezpieczycielem, nie Compensa. ????
    Podsumowując, jeśli chcecie mieć gówniane ubezpieczenie nie warto płacić 1500, wystarczy 1000, tak samo będziecie oszukani. ????
    Zaletyszybka reakcja po zgłoszeniu
    Wadyzaniżenie odszkodowania
    brak warsztatu który chce z nimi współpracować
  • ~Bogdan / 2022-05-17 11:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma powinna zostać zamknięta działa na szkodę klienta PZU sprawy załatwiamy od ręki ci komplikują na maksa wymyślają takie rzeczy żeby tylko nie wypłacić świadczenia szukają dziury w całym uciekajcie jak najdalej
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Magda / 2019-07-18 09:21
    Ocena: 1.67 / 5
    NW dziecka. Córka złamała palec w przedszkolu. Konkretnie kość paliczkową- paznokciową. Po miesiącu szyna zdjęta. Likwidator orzekł TRWAŁY USZCZERBEK NA ZDROWIU. Palec 1 procent powierzchni ciała. Odszkodowanie 1/3 niższe niż w przypadku uszczerbku nie trwałego... ŻENADA. W odwołaniu poprosiłam o uzasadnienie uszczerbku trwałego. Kazano zapoznać się z ich tabelą. W tabeli "deformacje","ograniczenia ruchomości". Poprosiłam o wskazanie pozycji z tabeli, pod jaką został sklasyfikowany uraz córki. Odpowiedziano mi że mogę wystąpić na drogę sądową.
    WadyZaniżanie odszkodowania.
  • ~Oswi / 2019-12-13 23:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy, kupiłem samochód osobowy z ubezpieczeniem oc w Compensa, po rozmowie z konsultantem zostałem poinformowany żeby przesłać wypowiedzenie, umowę kupna i druk polisy na adres mailowy. Mija miesiąc dzwonię a Oni mówią że była fuzja z inną firmą i tamta firma przejęła moje ubezpieczenie, przełączają rozmowę. Ci drudzy nic nie mają, żadnych dokumentów, cyrk, przełączanie pomiędzy konsultantami, niewiedza, rozłączanie rozmów, żenada. Może jakby usłyszeli tekst "chciałbym ubezpieczyć auto to było by inaczej ale jak zrezygnować to mają Cię w d..ie Nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo długie oczekiwanie na linii
  • ~Patryk / 2020-04-24 07:11
    Ocena: 1.67 / 5
    M A S A K R A!!! To nie firma ubezpieczeniowa. To firma złodziejka! Miałem kolizję Mercedesem S350 z autem ubezpieczonym w Compensa,gdzie szkodę oszacowano na około 13000 zł. Po odwołaniu zaproponowano odszkodowanie w wysokości 16000 zł. Auto oddałem do serwisu Mercedesa, gdzie Compensa zapłaciła około 47000 zł. Przy szkodzie z OC sprawcy należy się auto zastępcze i firma ubezpieczeniowa zaproponowała 500 zł w zamian za rezygnację z auta zastępczego. Compensa nie chciała podstawić takiego auta zasłaniając się tym, iż nie mają jeszcze dokumentów z serwisu Mercedesa. Tu chciałbym nadmienić, że po kolizji Mercedes na dobrą sprawę nie nadawał się do jazdy, ponieważ zostało oderwane lusterko wsteczne. Aby wypełnić obowiązek minimalizacji szkody naprawiłem lusterko we własnym zakresie i używałem Mercedesa do czasu oddania go do warsztatu i na czas naprawy wynająłem auto, aby móc funkcjonować. Po przedstawieniu faktury za wynajem auta ubezpieczyciel odmówił zapłaty za wynajem, ponieważ i tu cytuję: „Wydatki czynszu najmu pojazdu zastępczego muszą być konieczne, przy uwzględnieniu obowiązku minimalizacji szkody (art. 354 k.c.). Nie jest celowe nadmierne rozszerzanie odpowiedzialności odszkodowawczej i w konsekwencji gwarancyjnej ubezpieczyciela. Z tych względów żądanie o zwrot kosztów wynajmu pojazdu uznajemy za niezasadne, albowiem z informacji przez nas pozyskanych z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego wynika, iż Poszkodowany (Alior Leasing) posiada inne zarejestrowane na siebie pojazdy, którym mógł dysponować.” Nadmieniam, iż Mercedesa mam w leasingu, a leasingodawca ma aut tysiące, ja zaś tylko jedno. Sprawę kieruję do sądu, chociaż zarówno ja jak i Compensa zdajemy sprawę, że w chwili pandemii sprawa odbędzie się za rok. a może i w terminie bardziej odległym. Numer sprawy : 2853211/2
    ZaletyNazwa
    WadyChamstwo, ignorancja poszkodowanych, brak poszanowania praw klienta, wyciskanie polis potencjalnym klientom.
  • ~Szymi353 / 2022-05-12 13:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Ubezpieczenie zdrowotne Multi:
    Na infolinii brakuje osób którzy posiadają kompetencje i potrafią profesjonalnie załatwić sprawę. Pracownicy umawiają nie w miejscu, przychodni i terminie który się podało. Cały czas są problemy jak chce się załatwić badanie albo lekarza w danym miejscu. Mają umowy z ośrodkami które są najgorsze albo jedne z gorszych i szczycą się, że szybko ustalają terminy- to fakt ale to dzięki temu, że ten termin jest ustalony w miejscu gdzie nikt nie chce chodzić do lekarzy i na badania.
    Dodatkowo wysyłają sms z błędnymi terminami wizyt- człowiek jedzie na badanie i w poradni okazuje się, że Compensa zrobiła nas w wała i np 60 km jechaliśmy na darmo w danym dniu. Oczywiście złożyłem stosowne skargi. 120 zł za miesiąc ubezpieczenia to powinno wszystko działać jak Szwajcarski zegarek a działa jak Chińska podróba. Jak macie możliwość to omijajcie COmpensę z daleka.
    ZaletyDuży zakres badań w pakiecie
    Wadycena ubezpieczenia, błędy obsługi, brak kompetencji i profesjonalizmu oraz słaba baza placówek na tle innych
  • ~Dorota / 2019-09-06 09:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa w firmie Compensa na poziomie dna. Miałam u nich obowiązkowe OC firmy. Brak kontaktu ze strony likwidatora oraz kompletne ignorowanie klienta. Mimo zapewnień, że będą się kontaktować - cisza. Wysyłali maile, które nie dochodziły!!! Kompletna porażka. Szkoda oczywiście rozpatrzona na moją niekorzyść. Następny rok na 100% nie u nich.
  • ~Goma / 2020-03-06 15:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Stanowczo NIE POLECAM !!!! 2 miesiące temu uszkodził mi auto Pan,który niestety ma ubezpieczenie w tej firmie. Szkodę zglosilam, zaproponowano mi śmieszną kwotę. Rozmowa z agentem przypisanym do sprawy - kolejna suma trochę większa nadal nie pokrywajaca kosztów naprawy. Poinformowalam agenta, że w takim razie chcę rozliczeniowe bezgotówkowe z warsztatem. I wydawałoby się ze sprawa zalatwiona. Niestety wczoraj otrzymałam maila z informacją że warsztat otrzymał kwotę z faktury pomniejszona o ponad 600 zł, które rzekomo wysłano do mnie 1,5 miesiąca temu. Pieniędzy na oczy nie widziałam. Kolejna rozmowa z agentem, i znów nic nie wiedzą, muszą sprawdzić itp. Plus brak kultury ze strony agentki, bardzo nieprzyjemna osoba. Totalna poraźka. 1,5 miesiąca i oni nie wiedzą co się z wyslanymi rzekomo pieniędzmi dzieje.
    ZaletyNie widzę
    WadyIgnorowanie i zbywanie klienta
    Brak kultury u niektórych agentek
    Zaniźanie kwot odszkodowania
    Rzekome wysyłanie pieniędzy mimo braku zgody na wysokość odszkodowania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 713
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 410
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807