Banki
strona 2 z 3
- 
					InBank0.00 na podstawie 0 opinii
- 
					ING Bank Śląski1.79 na podstawie 855 opinii“Kiedyś był to bezsprzecznie jeden z lepszych banków. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, kompetentni i kulturalni ludzie. Każdy klient był ważny. To się niestety w ostatnich latach ... 
- 
					Inteligo2.19 na podstawie 138 opinii“dostałam nową kartę w październiku nie moge jej aktywować , bowiem nikt nie odbiera telefonu dzisiaj trzymałam słuchawke półtorej godziny bez przerwy i nie uzyskałam połączenia to ... 
- 
					Kredyt Bank0.00 na podstawie 0 opinii
- 
					mBank1.66 na podstawie 2066 opinii“mBank był kiedyś przyjazny dla klienta i tani. Teraz się to zmienia. Np. powiązanie opłaty za użytkowanie karty debetowej z koniecznością logowania się co miesiąc do aplikacji mobilnej ... 
- 
					Millennium1.82 na podstawie 999 opinii“Najgorsza obsługa klienta. Mam wrażenie, że ludzie których zatrudniają, potrafią obsłużyć tylko twittera i tiktoka. W ramach jednej konwersacji dotyczącej jednego błędu w Millenecie ... 
- 
					MultiBank2.27 na podstawie 58 opinii
- 
					neoBANK0.00 na podstawie 0 opinii
- 
					Nest Bank1.90 na podstawie 257 opinii“Wycofałem się Deutsche Banku gdzie panował straszny bałagan i zła obsługa. Jestem zadołowany z Nest Bank. Mały, prosty, wszystko załatwione szybko. Oferta doskonała, naprawdę bez ... 
- 
					Nordea Bank1.80 na podstawie 44 opinii
- 
					Orange Finanse1.00 na podstawie 1 opinii
- 
					PEKAO SA1.84 na podstawie 1573 opinii“Po 20 latach korzystania z usług PKO SA zmieniam zdecydowanie bank. Nowa strona internetowa jest beznadziejnym wymysłem w myśl powiedzenia "co by tu jeszcze spieprzyć Panowie..."Nieczytelna, z ... 
- 
					PKO Bank Polski2.76 na podstawie 951 opinii“Infolinia TRAGICZNA!!! Od doby usiłuję się dostać do mojego konta, bo rzekomo nie mam już kodów (a zostało mi ich jeszcze 6), aby dostać się na konto, bo wprowadzono "dodatkowe narzędzia ... 
- 
					PKO Inteligo / iPKO2.10 na podstawie 121 opinii“Znowu zmienili wygląd IPKO , dopiero co się przyzwyczaiłam do nowej wersji to znowu zmienili. To co teraz jest to jest tragedia, nie wiadomo gdzie czego szukać, wszystko poukrywane, ale za to na ... 
- 
					Plus Bank1.00 na podstawie 1 opinii
- 
					Raiffeisen Polbank2.04 na podstawie 62 opinii
- 
					Santander Bank Polska (BZWBK)1.86 na podstawie 1234 opinii“Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego ... 
- 
					Santander Consumer Bank2.21 na podstawie 37 opinii
- 
					Sygma Bank0.00 na podstawie 0 opinii
- 
					T-mobile Usługi Bankowe3.00 na podstawie 1 opinii
strona 2 z 3
