Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1174 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.82
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.85

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2020-04-17 17:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Szeroka i okazyjna oferta, duża ilość placówek, mili pracownicy obsługi online.
    Większość osób pisząca niepochlebne komentarze na temat obsługi klienta musi nie potrafić samodzielnie załatwiać spraw, ponieważ strona banku jest bardzo czytelna, to samo aplikacja. Jeśli nie potrafimy znaleźć czegoś na tych stronach, wystarczy zadzwonić na infolinię 1 9999, pracownicy chętnie pomogą. Sam bardzo rzadko chodzę do placówek, bo prawie zawsze są straszne kolejki. Załatwiam większość spraw online lub przez telefon. Prosto i bez wychodzenia z domu.
    Zaletybankowość mobilna
    pomoc online
    Wadybrak
  • ~Zadowolona / 2023-06-05 19:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę klienta - 5 gwiazdek dlatego, że spotkałam się z serdeczną pomocą ze strony pracownika Banku Santander, ul.Pulawska 62/64 p.Marzeny Jurek.
    WadyNie popieram wprowadzenia opłaty za przesłanie nowej karty z kodem
  • ~Zadowolony / 2023-12-06 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa bardzo miła, pomocna. Mój problem pracownicy potraktowali poważnie. Z chęcią przychodzę do tego Oddziału .
  • ~ZI / 2023-07-18 17:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Gorąco polecam oddział 35 w Warszawie przy ul Marszałkowskiej 142.
    Błyskawiczne załatwienie linii kredytowej. Profesjonalna i bardzo miła obsługa.
  • wisznia63 / 2008-10-17 18:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Pełny profesjonalizm,łatwosc tranzakcji,szeroki dostęp do ofert.
  • ~Alicja / 2015-06-16 08:31
    Ocena: 4.67 / 5
    Czytam i nie jestem w stanie uwierzyć, że nigdzie w oddziałach nie ma nikogo miłego i nie straszcie tym bankiem. Zapraszam do oddziału w Sieradzu, bardzo miła i fachowa obsługa. Pracująca tam pani Dorota to profesjonalistka i nie tylko ona. Po przejściu z KB do BZWBK zaproponowano mi nowe konto 1 2 3.
    Zaletyprowadzenie konta i przelewy bezpłatne, nagrody za wpływy i za wykonanie przelewów, niewielka opłata za kartę.
    Wadywypłaty z bankomatu tylko tego banku bezpłatne. opłata roczna za limit kredytowy nawet gdy z niego nie korzystam
  • ~BZ / 2023-06-26 22:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Przemiła obsluga w 4 Oddziale w Płokcu
    , profesjonalna, pomocna. Wszystkie sprawy załatwiane sprawnie. Pani Monika zawsze pomocna, opieka nad klientem na najwyższym poziomie. Polecam
  • ~Daisy / 2022-01-18 11:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja chciałam zapytać czy ktoś miał zablokowane konto przez komornika.zabral z wypłaty swoją część i zostawili kwotę wolną od zajęcia.a czy jeśli wpłynęły inne pieniądze czy pierwszego dnia następnego miesiąca oddali.
  • ~Dawid555 / 2023-11-28 13:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam, posiadam konto bankowe w banku Santander od 10 lat, zawsze miła i kompetentna obsługa, nigdy nie było problemu z płatnością kartą za granicą. Serdecznie polecam darmowe konto osobiste po spełnieniu prostych warunków czyli między innymi np. dokonanie płatności kartą za ok. 300 zł na miesiąc.
    Jest to Bank nowoczesny i przyjazny dla klienta , link do założenia konta osobistego można znaleźć tutaj https://tmlead.pl/redirect/638046_2425
    ZaletyNowoczesny
  • ~Elzbieta / 2023-09-25 18:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Wysoko oceniam Oddział Santander Bank Polska ul. Marszałkowska 142; Obsłua rzeczowa, a p. Dominka, będąca opiekunką konta, życzliwa otwarta na wszelką pomoc. Inne Banki powinny się uczyć od BZWBK. Bardzo sobie chwalę całość oferty i obsłui. Gorąco polecam.
    ZaletyBardzo dobry interfejs obsługi kredytów! Rewelacyjny! Czytelny - wszystko co potrzeba znajduje się pod ręką.:)
  • ~Joki / 2023-11-22 12:55
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona obsługa super oferty równi pełen profesjonalizm dostępność do aplikacjii ok
    ZaletyKonkretna obsługa zrozumiały kontakt
    WadyBrak
  • ~KAROL / 2023-12-12 13:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo miła obsługa.szczególnie pani Monika.Przejrzyste strony bankowości internetowej. Wszystko działa jak należy.POLECAM
    ZaletyŁATWOŚĆ LOGGOWANIA I PRZELEWY INTERNETOWE
    WadyBRAK
  • ~Klient / 2023-11-29 11:43
    Ocena: 4.67 / 5
    Nowa aplikacja często się zawiesza, poza tym bank w porządku.
  • ~loan / 2023-09-14 18:56
    Ocena: 4.67 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~melekhov / 2011-12-03 14:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Słaby bank, tak? Słaba obsługa i wysokie opłaty? Jak was czytam, to śmiać mi się chce. Mam w tym banku e-konto<30 i powiem wam tak:
    1) W porównaniu ze złodziejskim PKO BP nie płacę nic, jeżeli raz w miesiącu zapłacę kartą za dowolną kwotę (nawet za 2 zł), wtedy oszczędzam 3 zł na karcie - proste. W PKO BP chcieli mi zabrać 5 zł i musiałbym wydać miesięcznie 350 zł kartą (co to za oferta dla młodych) W innych bankach podobnie - mBank (wydać 100 zł, by zaoszczędzić 2 zł, ING - 100 zł dla 7 zł).
    2) Coś za coś - mogę używać tylko bankomatów BZ WBK, ale na szczęście mam 1 bankomat pod samym domem, a w moim mieście (wojewódzkim) znalezienie bankomatów tego banku nie jest niczym trudnym.
    3) Bardzo miła obsługa - konto założyłem w 10 minut, pani od początku była bardzo sympatyczna, służyła pomocą i znała odpowiedź na każde moje pytanie. Wysoka kompetencja.
    Zalety - oferta dla młodych
    - zero opłat
    - kompetentna obsługa
    Wady - mogłoby być więcej bankomatów, np. Euronet
    rok
  • ~Nicki / 2023-09-12 12:13
    Ocena: 4.67 / 5
    Zdecydowanie polecam Bank Santander. Po pierwsze obsługa klienta, z którą mam same dobre skojarzenia. Szybkie założenie konta, bez dłuższych procedur. Bankomaty Santander oferują m.in. możliwość dokonania wpłaty i wypłaty środków, czego nie doświadczy użytkownik w niektórych innych bankach. Nowa aplikacja mobilna posiada wiele nowych funkcji, które dotąd były jedynie na stronie internetowej. Prosty interfejs i szybkie płatności. Poza tym bank zwraca uwagę na tematy związane z ochroną środowiska (ograniczenie emisji gazów cieplarnianych i edukacja w tym zakresie). Znaleźć tutaj można wiele ofert, które pomagają rozwijać się i poprawić swój status na rynku. Także jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju rabaty i oprocentowanie jest to bardzo korzystne dla klienta. Santander nie tylko dba o edukację ale także o zapewnienie możliwości udziału w różnych wydarzeniach kulturalnych. Zdecydowanie bank z ofertą dla każdego. Jako studentka uważam, że przez długi czas się z nim nie rozstanę.
    Zalety* Świetna aplikacja mobilna
    * Bank zapewniający rozwój
    * Szybkie załatwianie wszelkiego rodzaju spraw
    * Pomocna obsługa
    * Prostota i wielofunkcyjność bankomatów
    Wady* Jak na razie brak
  • ~rene / 2021-08-04 11:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Pragnę podziękować pracownikom infolinii za pomoc podczas próby włamania na konto bankowości elektronicznej poprzez serwis olx.Pracownik wyjaśnił mi w sposób rzetelny co się dzieje i dlaczego mam zablokowane konto. Być może to uchroniło mnie przed utratą oszczędności.
    Zazwyczaj osoby piszące opinie wylewają swoje frustracje często wynikające z braku znajomości prawa i przepisów. Jestem Klientem jeszcze banku WBK SA( łezka w oku )i nigdy nie miałam okazji aby mój problem nie został rozwiązany. Czasem potrzeba czasu, wyjaśnienia ale efekt jest zawsze satysfakcjonujący.
    ZaletyPomoc w sytuacjach niestandardowych
  • ~Roksana / 2019-11-22 12:26
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem w pełni zadwolona. Dodatkowo otrzymałam 80 zł z programu poleceń. Bank spełnia moje oczekiwania. Gdyby ktoś również chciał skorzystać z programu poleceń, to udostępniam kod 1016005020
  • ~Sylwia / 2021-04-26 09:27
    Ocena: 4.67 / 5
    https://syl-wia123.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=2185&idDistributor=501136
  • ~Janusz / 2023-07-29 16:53
    Ocena: 4.50 / 5
    Bardzo miła obsługa w placówce 33/Wrocław pani Emilia Klębowska/ Zostałem uprzejmie i sprawnie obsłużony. Jeszcze raz dziękuję
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1440
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1174
Millennium
Ocena: 1.75, ilość opinii: 908
PKO Bank Polski
Ocena: 2.70, ilość opinii: 797
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 792
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4152
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807