strona 2 z 59
-
~beti / 2023-03-07 12:44
Ja jestem zadowolona. Pracownicy mili, pomocni. Widzę,że w Polsce jak trzeba komuś dopiec to chętnych nie brakuje. Gorzej jak trzeba pochwaliuć to ciężko się doszukać -
-
~BT / 2023-01-12 15:35
12 stycznia 2023- zakładałam konto w 9 Oddziale w Gdańsku i jestem bardzo zadowolona. Doradca premium Pani Adriana Ciesielska wyczerpująco odpowiadała na moje pytania i niezwykle sprawnie przeprowadziła mnie też przez proces rejestracji mobilnej. Pełen profesjonalizm. Oferta banku spełniła moje oczekiwania w 100 procentach. Ja polecam. -
~Czarek / 2020-01-16 00:27
Chcialbym serdecznie podziekowac za profesjonalne podejscie do klienta zagranicznego,pan Tomasz Lenczewski (Poprosilem o nazwisko, by podziekowac) wniosl sie na wyzyny, by mi pomoc, jestem pelen podziwu, jak pan Tomek pomogl i rozwiazal moj dosc skomplikowany problem.
Prosze przekazac moje podziekowania panstwa pracownikowi, panu Tomaszowi Lenczewskiemu... Dzieki takim ludziom, zyskujecie zaufanie, dziekuje!!! -
~D.B / 2021-09-09 14:41
Witam serdecznie,chcę złożyć Wielkie podziękowania Panu MACIEJ OZGA pracuje na infolini.Pierwszy raz od kilku lat zostałam tak poprowadzona przez Internet i do mojego konta,że nikt nigdy tego nie zrobił,zawsze była szybka odpowiedź:Proszę podejść do banku,tam wytłumaczą.Jeszcze raz gorące podziękowania dla Pana Macieja i oby więcej było takich ludzi na infolini jak ten spokojny,cierpliwy i naprawdę mądry człowiek z poważaniem Danuta Bontal. -
~daniel / 2008-03-20 10:49
Pracowałem w BZWBK przez 6 lat i może nie jestem obiektywny, ale przyznać trzeba, że usługi elektroniczne mają jedne z najlepszych.
W porównaniu do innych banków naprawdę się wyróżniają.
Dobre zabezpieczenia, SMS kod jako pierwsi w kraju, funkcjonalność dodatkowa (alerty, powiązanie z funduszami itp.)Zalety- prostota i funkcjonalnosc, darmowe konto dla ludzi w wieku <30Wady- być może stary już wygląd, ale i praktyczny.9 lat -
~Daniel12 / 2022-08-20 13:50
https://tmlead.pl/redirect/613908_2460
Mają nową promocję za otworzenie konta, która wydaję się fajną propozycja. Sam skorzystałem i narazie jest okej. -
~Darooo / 2023-06-26 20:52
Przemiła obsluga w 4 Oddziale w Płokcu
, profesjonalna, pomocna, zawsze załatwiam sprawę. Pani Monika która mnie obsługiwała pokazała klasę, zaangażowanie jej w pracę chęć pomocy wiać i czuć to z daleka. Polecam cały sercemZaletyProfesjonalizm, szybkość, dokładnośćWadyBrak -
~delete93 / 2014-04-18 10:41
Polecam. Bardzo miła obsługa. Konto godne polecenia założyłem w niecałe 10 minut. Już w domu sobie aktywowałem i mam, teraz czekam tylko na karte oczywiście czas oczekiwania jest normalny czyli 2 tygodnie ale jeżeli ktoś chce karte natychmiast to trzeba zapłacić.
Ogólnie miła pani z łodzi przy rzgowskiej wszystko wytłumaczyła. Pakiet aktywacyjny bank oraz umowa wszystko mi powiedziała i jest ok :) nie ma żadnych opłat przy wypłacie z bankomatu BZWBK i PKO BPZaletywsioWadynicomam go od 30 minut i za darmo -
-
~Dorota / 2023-07-31 19:37
Dot.placowki w Wałbrzychu ul Kusocińskiego. Zawsze miłą obsługa. Widać że zależy im aby kazdy wyszedł zadowolony i wrócił do nich. ZaletyProfesjonalizm -
~Dorota / 2023-08-02 22:07
Bank bardzo przyjazny, dbający o klienta, wszyscy pracownicy banku bardzo mili i pomocni. Najczęściej korzystam z usług Pani Martyny Michalak. Rozwiązała mój każdy problem. Do tego zawsze uśmiechnięta i miło nastawiona na klienta. ZaletySympatyczna i miła obsługaWadyBrak -
~Dorota / 2024-03-11 14:43
Znakomita obsługa i pomoc w sytuacjach nietypowych. W Oddziale na Targowej przemiła i fachowa Pani Monika Majsterek. Jestem pod wrażeniem kompetencji, cierpliwości i kultury. ZaletyUśmiech i profesjonalizmWadybrak -
~Dorota / 2024-03-18 18:41
Szacunek dla Pani Moniki M. z Oddziału na ulicy Targowej. Profesjonalizm, klasa i wrażliwość. O kulturze nie wspomnę.
Pani Monika wyprostowała to co było źle zepsute.
Dziękuję baradzo.Zaletysame zaletyWadybrak wad -
~edek322 / 2023-03-05 21:03
A ja śmiało polecam : https://tmlead.pl/redirect/666850_2159 -
~Ela / 2023-08-03 18:15
Pracownik banku Santander w Lubaniu szczegółowo i w dostępny, zrozumiały sposób przedstawił ofertę banku. Oprócz załatwienia planowanej sprawy, przy okazji załatwiłam pozytywnie jeszcze dwie inne. ZaletyProfesjonalna obsługa, łatwa komunikacja -
~Elena Wojciechowska / 2020-11-17 20:01
Jestem klientem banku Santander od ponad 2 lat. Pół roku temu poznałam doradcę banku - Panią Beatę Gracz pracującą w 27 oddziale banku. Pani Beata wykazała się ogromnym profesjonalizmem i pomocą. Jej indywidualne podejście do klienta i umiejętności przekonały mnie do pozostania w Państwa banku na długo. Jestem bardzo wdzięczna Pani Beacie za porady i obsługę. Wiem, że jeśli będę znów potrzebowała pomocy, to ją od niej uzyskam.
Bardzo dziękuję.
Pozdrawiam -
~Emil / 2023-06-22 13:46
Szybko i sprawnie zostałem obsłużony przez Panią Dorotę Piasecką. Przedstawiła obszerna ofertę która mnie zainteresowala ZaletySzybkoWadyNie dotyczy -
-
~Emilia / 2020-03-23 14:52
Dzisiaj o 14:30 zadzwoniłam by zastrzec swoją kartę. Pan, który mnie obsługiwał był wobec mnie bardzo sympatyczny. Cała rozmowa sprawiła mi przyjemność, Pan był kompetentny. Jestem zadowolona ZaletySzybka obsługa -
~Gabriela / 2023-06-26 20:51
Polecam serdecznie oddział nr 4 w Płocku, a zwłaszcza osobę Pani Moniki z tego banku. Nigdy wcześniej w żadnym z banków nie spotkałam się z tak wysoka kultura osobista oraz chęcią pomocy. Jak dla mnie profesjonalistką w każdym calu. Mało dziś ludzi o tak życzliwym sercu, uśmiechniętych i chcących pomoc człowiekowi. Nie żałuję wyboru tego banku, ZaletyMiła atmosfera, przesympatyczna obsługa Pani Moniki, człowiek z serce na dłoni, polecam -
~Gabriela / 2023-08-25 12:24
Miałam problem który został szybko i skutecznie rozwiązany w 4 Oddziale Santander Bank Polska SA w Bydgoszczy ul Skarżyńskiego 7 -
~Gosia / 2015-11-12 13:42
Jestem klientką tego banku od około 10 lat. Bardzo zadowolona. Przejrzysty interfejs. Trochę go ostatnio podkręcili, niepotrzebnie, ale to co podstawowe najważniejsze ma być przejrzyste - zostało. Żeby załatwić jakieś rzeczy w placówce, nigdy nie było problemu. Nigdy nie było kolejek. Niemalże wszystko internetowo załatwiam. ZaletyPrzejrzysty interfejs. Niskie opłaty (mam konto <30)WadyCzęste zmieniające się regulaminy opłat. Placówki banku czynne do 17:00.10 lat
strona 2 z 59