strona 7 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Ania / 2023-10-08 01:01
Coraz bardziej zaczyna mnie ten bank denerwować przychodzi weekend człowiek ma trochę czasu wolnego chce dokonać zakupu przez internet a to nie jest możliwe bo bank ma jakieś przerwy coraz bardziej zaczyna mnie to irytować -
-
~Bob / 2023-10-06 22:03
Bank zaczął dyskryminować stałych klientów poprzez wyłączenie im możliwości zaciągnięcia tańszej piżyczki pieniężnej niż dla isób z zewnątrz. To co na stronie internetowej a to co po zalogowaniu to dwa różne światy, nie polecam tego banku -
~barbara / 2023-10-06 16:34
Nie polecam banku osobom niepełnosprawnym. Dziś kurier przyjechał do mnie do domu z umową, korzystałam z takiej opcji gdyż jestem osobą nie chodząca i mam problemy z mową oraz słuchem. Nie potrafię takiej sprawy załatwic w banku, kurier odprawił mnie z kwitkiem gdyż ten bank nie akceptuje aplikacji M obywatel!! XxI wiek bank nie akceptuje państwowej legalnej aplikacji. Wstyd dla banku. Załatwiłam bez problemu w konkurencyjnym banku. Więc nie jest to bank dla chorych. -
~Chata / 2023-10-05 10:01
Problemy z pobieraniam potwierdzeń w pliku
PDF, częsty komunikat że brak połączenia.
Pobieranie przez udostępnianie, poraszka.
Wpisywanie treści w wąską tabelkę z
przesuwaniem tekstu to wyczyn nielada. Muszę
łączy się przez przeglądarkę, (proszę usunąć
nachalną przeszkadzającą informację o pobraniu
aplikacji zasłaniającą za każdym razem przy
otwarciu strony do logowania wiersze do
wpisania loginu). Z aplikacji brak logowani do
kilku kont :-( Daję jedynkę bo nie da rady dać
zera. -
~Danuta / 2023-10-02 14:41
Kiedyś to był fajny bank. Firma działa sprawnie,generuje zyski lecz zarząd podejmuje decyzję tak aby KNF mógł zakazać wypłaty dywidendend.Jak Hiszpanie będą mieli problemy to pozbędą się banku a zyski zostaną w ich kieszeniach. Zastanawiam się czy warto jeszcze tam być. Chyba każdej osobie otworzę oczy jak bardzo jestem na NIE. -
~martino / 2023-10-02 10:22
Masakra! Jeżeli nowe znaczy gorsze, to nie nie aktualizujcie. Dramat. Nie można powtórzyć przelewów. Bez sensu. Muszę siadać do laptopa. Tak się kończy mobilność. -
~Aneta / 2023-10-01 18:06
Przez nowo aplikację w której nawet obsługa kienta poległa musiałam opuścić bank ZaletySzybki tani przelew zagranicznyWadyNowa aplikacja dłuższa droga przelewów kiedyś był w tym samym dniu dziś już nie -
~Jerry / 2023-10-01 15:39
Nowa aplikacja to jakies turbo nieporozumienie. Tyle mówią o bezpieczeństwie a tu wymiana hasła na pin? Dzisiaj próbowałem włączyć odcisk palca. Niestety pin nieodpowiedni...Chyba zmienię bank... ZaletyBrakWadyWszystko. Było fajnie zmienili na g..no -
-
~Miki / 2023-09-30 17:00
Nowa aplikacja to jest jakieś totalne nieporozumienie. Po pierwsze powiązanie tylko z jednym kontem, dlaczego zostało ograniczone używanie aplikacji dla kilku kont ?
Dwa, jest totalnie nieintuicyjna, gdy chce się powtórzyć przelew z kiedyś to trzeba się naklikać i nakombinować… nie polecam nikomu tego banku ze względu na tą aplikację. Posiadam w nim dwa konta, niestety ale przez nią jestem zmuszony zmienić bank…ZaletyBrakWadyCała aplikacja jest jedną wielką wadą… -
~Tomi / 2023-09-30 16:54
Niestety nowa aplikacja to mega gniot. Wypisuje się z tego badziewnego banku. Widać są ślepi i głusi na opinie ludzi, odnośnie aplikacji mobilnej. Blokowanie i usuwanie komentarzy na FB to cenzura rodem z Korei i ChRL. W ostatnim czasie wieczne problemy z logowaniem się. NIE POLECAM ZaletyżadneWadywszystko -
~Władysław / 2023-09-29 16:38
Najgorsza obsługa z jaką się spotkałem. To nie jest infolinia takie podejście do klienta beszczelne. -
~Agata / 2023-09-29 15:40
Bank w ostatnim czasie zmienił aplikację do bankowości elektronicznej, która nie spełnia naszych oczekiwań. Zamiast ułatwić, utrudniła nam korzystanie z banku online. Aplikacja nie pozwala na logowanie się drugim loginem, jesteś uwiązany do swojego telefonu. Nie mam możliwości skorzystania z aplikacji mojego męża. Zlikwidowali autoryzację sms kodem. Totalna porażka, zbieramy ofert i testujemy aplikacje innych banków. ZaletyBrakWadyAplikacja mobilna -
~Kubik / 2023-09-29 12:05
Czy to jakiś żart z klientów - zabrać im świetnie działającą aplikację i w zamian zaproponować jakieś gówno? -
~Jola / 2023-09-29 11:44
Porażka, najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Czekam na zwrot pieniędzy piąty dzień a miały być oddane w jeden. Wplatomat nie działa, bankomat czasami a w oddziale pracuje pani, która nie umie powiedzieć "dzień dobry" po polsku. Polecam...omijać. ZaletyZadnych -
~Zniesmaczony / 2023-09-28 17:01
Jakieś nieporozumienie z tymi awariami internetowymi ZaletyBrakWadyWszytko -
~Wiesława / 2023-09-28 16:57
Tragedia. Co kilka dni występuje awaria bankowości internetowej. Niby ma się pieniądze....a nic nie da się zrobić. ZaletyBrakWadyJw -
-
~Andrzej / 2023-09-26 19:13
Jak piękna katastrofa z ta nowa aplikacja mobilna ZaletyBrak -
~Przemek / 2023-09-25 20:53
Wydzwanianie o 20:50 do osoby prywatnej - to chyba sa jakies jaka. ZaletyBRAKWadyCALY BANK TO JEDNA WADA -
~Elzbieta / 2023-09-25 18:29
Wysoko oceniam Oddział Santander Bank Polska ul. Marszałkowska 142; Obsłua rzeczowa, a p. Dominka, będąca opiekunką konta, życzliwa otwarta na wszelką pomoc. Inne Banki powinny się uczyć od BZWBK. Bardzo sobie chwalę całość oferty i obsłui. Gorąco polecam. ZaletyBardzo dobry interfejs obsługi kredytów! Rewelacyjny! Czytelny - wszystko co potrzeba znajduje się pod ręką.:) -
~Waleryś / 2023-09-25 18:24
Najgorszy bank pod słońcem ukryte opłaty i prowizje których nawet nie ma w historii dopiero głęboko w opcjach karty po prostu szok i świństwo ZaletyBrakWadyŚwinie
strona 7 z 59
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »