Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 453 opinii

1.57 / 5

  • Obsługa klienta
    1.53
  • Oferta
    1.61
  • Prostota obsługi
    1.54

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian Sobczak / 2023-09-22 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tego banku. Nie ma tam z kim rozmawiac. Pojawił się problem przez ponieważ ich pracownik nie wprowadził do ich systemu podpisanego aneksu. Wysłałem im dowód że został wysłany. Nasłali na mnie firmę zewnętrzną skuzar. Facet przyjechał i za jego przyjazd naliczyli opłatę 1230 zł ale dodatkowo 2300 za notę odsetkową oraz 7380 za koszty windykacyjne które nie potrafią opisać bo wiedzą, że jest to kwota z kosmosu.
    W chwili obecnej jak dzwonię by się dowiedzieć cokolwiek to odsyłają do firmy zewnętrznej nie mogą powiedzieć nawet jakie masz saldo. Nic. Brak możliwości rozmowy z bankiem. Brak możliwości spotkania, porozmawiania. To jest chyba najgorszy z możliwych banków. Unikajcie tej firmy, Tragedia!!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorszy bank. Nigdy nie spotkałem się z takim podejściem jakiejkolwiek firmy. Ci ludzie sami siebie niszczą. Nie zdają sobie sprawy że klient tak potraktowany nigdy nie skorzysta z ich usług.
  • ~Wprowadzona w błąd 2x w ciagu 2 dni / 2023-09-19 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio aktualizowałam w koncie mój numer telefonu, okazuje się, że numer zaktualizował się tylko na potrzeby kontaktu, ale na potrzeby weryfikacji i autoryzacji został stary numer, którego już nie posiadam. zgłosiłam się do placówki w celu uzyskania pomocy, Doradca rozłożył ręce i polecił kontakt z Infolinią, która rzekomo miała moc sprawczą, żeby zaktualizować stary numer. Okazuje się, że infolinia jednak nie ma takiej mocy, więc musze czekać tydzień do kolejnego poniedziałku, kiedy placówki sa otwarte do 18:00.

    Poza tym, na stronie internetowej zarezerwowałam videospotkanie z Doradcą w temacie Oszczędności. po czym doradca zadzwonił do mnie na numer telefonu i robił wszystko, żeby video się nie odbyło. w trakcie rozmowy usłyszałam, że doradca pracuje od 9 do 17 i jest dostępny w tych godzinach. skoro ten doradca pracuje do 17, to czemu system pozwolił mi umówić videospotkanie z nim na 18:30, kiedy będę po pracy?
    Wady1. brak zaangażowania
    2. stawianie się ponad klienta i straktowanie go z góry
    3. wprowadzanie klienta w błąd - nie wiem czy świadomie czy nie świadomie, ale i jedno i drugie wyklucza jakościowe podejście do klienta
    4. system bankowy nie odzworowuje rzeczywistości
  • ~PG Mastah / 2023-09-16 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w którym miałem konto. Co weekend przerwa techniczna, brak możliwości wykonania przelewu. Praktycznie zerowy kontakt i brak bezpłatnych wpłatomatów.
    ZaletyBrak
    WadyNajgorszy bank w Polsce
  • ~tomas / 2023-09-15 19:14
    Ocena: 5.00 / 5
    https://tmlead.pl/redirect/718844_2657

    https://tmlead.pl/redirect/718844_2657

    https://tmlead.pl/redirect/718844_2657
  • ~Roobsoon / 2023-09-12 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobierane prowizje bez wiedzy klienta, w ten sposób uszczuplili moje konto o kilkaset złotych w przeciągu paru miesięcy.
  • ~AF / 2023-09-11 17:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Opłaty pobierane nawet za wypłatę w kasie. Obsługa w placówka również średnio przyjazna klientowi, a do tego niemiła.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja, tabele opłat, mizerna obsługa klienta
  • ~Hdghv / 2023-09-05 22:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Moim zdaniem średni bank. Czekałam na kartę dwa tygodnie aż zadzwoniłam i dowiedziałam się że karta moja została wysłana na zły adres i przez to jestem zmuszona do czekania następnych dwóch tygodni!!
  • ~Klient / 2023-09-01 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Brak profesjonalizmu oraz lekceważenie klienta. Wysokie koszty prowadzenia rachunków, wysokie marże kredytów, nie atrakcyjne kursy walut.A na dodatek nie logujesz się kiedy Ty chcesz tylko kiedy akurat system banku jest na tyle stabilny że Ci pozwoli się zalogować.
  • ~XYZ / 2023-08-31 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istnieje. Za pośrednictwem tego banku brałam kredyt ratalny na zakup mebli w Abra, gdzie wniosek wraz z umową dostałam 20.08.23 a potwierdzenie do aktywacji kredytu zostało wysłane 31.08.23, gdzie w tym czasie Abra anulował moje zamówienie. Po kontakcie telefonicznym na infolinii tego banku stwierdził konsultant, że to wina sklepu Abra. Rozmowa zakończyła się niepowodzeniem. Nikomu nie polecam tego banku.
  • ~Mamizan / 2023-08-24 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba zakupienia na 5 rat w BNP Paribas rzeczy za 500 zł kończyła się rezygnację z tej oferty bank rozpatrywał ten kredyt 4.5h i jeszcze nie starczyło mu tego czasu.
    Wprowadza ludzi w błędy. Z tego wynika że ten bank prowadzi działalność jak oszuści.
    Proszę uważać na ten bank.
    Odradzać wszystkim wyboru tego banku.
    ZaletyNie ma
    WadyCały bank
  • ~Niestety klient / 2023-08-24 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Naciągają klientów na groszowe sprawy księgując raty po terminie, przy probie kontaktu wciskają kit i przyjmują reklamacje, która i tak jest odrzucana. Jak najdalej od tego banku, nie dajecie się naciągnąć!!
  • ~klient / 2023-08-24 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie życiowy, nie przyjazny, tragedia bank. Zmieniłem pracę i chciałem zmienić datę spłaty raty kredytu konsumenckiego, w 2023 roku w tym banku nie da się tego zrobić bez "pakietu usług bankowych". Okej - w Milenium trzeba 50 zł z poziomu aplikacji zapłacić za to samo, spoko, nie ma problemu. A tutaj? Tutaj trzeba wliczyć to do raty kredytu, co jest śmiechem na sali i mistrzowską lichwą.

    Uciekać jak najdalej, ostatni kredyt u tych Państwa.
  • ~Kasia kk / 2023-08-22 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Szok!
    Ludzie na infolinii ograniczeni!
    Nikt nie był w stanie ogarnąć, że człowiek jest zameldowany w jednym miejscu, mieszka w innym a kupiony przedmiot (na raty) na być wysłany w inne miejsce. Banda imbecyli (kwota kredytu 300 zł). Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak, jak we współczesnym świecie. Bank działa inaczej do d.. y
  • ~Jolanta / 2023-08-20 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy złodziejski Bank jaki kolwiek poznałam nie polecam go opinie jakie słyszałam na jego temat to same zle opinie i to prawda pracują tam ludzie którzy oszukują powinni miec na sumieniu ludzi których wprowadzają w błąd po to żeby mieć z tego korzyść i profity masakra co się dzieje na świecie. Życzę im aby jak to mówią karma wraca
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady oszuści i tyle
  • ~Adam / 2023-08-20 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Trudno nawet tą instytucję finansową nazwać bankiem.
    Każdemu, kto ma kredy hipoteczny zalecam kontrolowanie wszystkich operacji, począwszy od wysokości oprocentowania (czy jest z odpowiedniego dnia wibor + marża) poprzez termin spłaty raty (potrafią brać 2-3 dni po terminie-po mimo posiadania środków na koncie – a następnie naliczać odsetki karne) na jakiś dziwnych 50 groszowych pobraniach nie wiadomo za co.
    Ogólnie Bank, zachowuje się jakby nie panował nad obsługą kredytów. I tam gdzie klient zauważy błąd, poprawiają to ręcznie po czym przy następnej aktualizacji oprocentowania identyczny błąd.
    Z informacji otrzymanych na infolinii od pracownika „Banku” zaprzestali wysyłać harmonogramy spłat kredytu bo tam były błędy. ( „tak mieliśmy błędy zgłaszane na infolinii, dlatego zaprzestaliśmy wysyłać harmonogramy” -cytat z pamięci)

    Z zaniedbań mniejszego kalibru, to BNP Paribas przetwarza dane osobowe, mimo wyraźnego sprzeciwu i wycofania ich. Oczywiście, starali się to ukryć, nawet bezczelnie pytając „Czy posiadam jakieś dowody, że w dalszym ciągu przetwarzają dane osobowe”.

    Każdemu polecam zastanowić się na kredytem w tym „Banku” a jeśli już ktoś ma to maksymalna kontrola. Osobiście praktycznie od stycznia co miesiąc „Bank” ma jakąś błąd i muszę zgłaszać reklamację.
    Oczywiście dysponuję dowodami takiego zachowania się „Banku”
    ZaletyDobrze podnoszą ciśnienie... zamiast kawy.
    WadyFakt istnienia na polskim rynku instytucji finansowych.
  • ~M / 2023-08-18 16:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Bezczelność infolinii ,stos dokumentów dla zwiększenia limit ROR ,Staly klient nie ma żadnych profitów ,nagabywanie i inwigilacja konta prywatnego ,
  • ~Tad / 2023-08-17 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem wielkie gnojstwo. Co innego mówią co innego zamieszczają w papierach na przysłowiowej 23 stronie. Nigdy więcej w całej mojej rodzinie i firmach kontaktów z tym tzw. bankiem. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie sztuczki dozwolone.
  • ~Tomek / 2023-08-17 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Zachęcają nagrodami do zakładania konta a 95% z nich nie wypłaca bo w regulaminie naplute głupich zasad typu - po miesiącu masz 2 dni na podanie nr konta w mailu w ich banku (jakby go nie znali) a nawet jak już to zrobisz to nie pomyl się o parę groszy przy spełnianiu jakiegokolwiek warunku a możesz zapomnieć nie tylko o tej części nagrody ale o wszystkich kolejnych. Już samo to jak traktują klienta na początku pokazuje jak kombinują tylko żeby wyjść na swoje. Starym klientom włączaja jakieś dodatkowe opłaty bez ich wiedzy i pobierają z konta jak złodzieje jacyś.
    Zaletybrak
    WadyNaliczanie opłat nie wiadomo za co, Ukrywanie kruczków w umowach i regulaminach, ignorowanie klienta, za dużo by wymieniać
  • ~Ania / 2023-08-17 00:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To ja tez nie polecam. Byłam przez wiele lat klientem podobno premium. Niestety zbyt mało by opiekun się inetereswal moją osobą. Nie widziałam takiej obojętności do klienta jak w tym banku l. Gratulacje zachowania i życzą wielu klientów nie krajowych za którymi biegacie z upominki w postaci pieruwek. Pozdrawia życzą
    ZaletyBrak
    WadySzkoda języka
  • ~koko / 2023-08-16 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo źle, nie polecam. W oddziale oczekiwanie w długiej kolejce, brak wystarczającej ilości osób do obsługi klienta, Kasa do przyjmowania pieniędzy w banku tylko w 2 oddz. w wielkim mieście, bankomaty Euronetu już płatne, porażka.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1945
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1434
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.74, ilość opinii: 902
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 791
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 787
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795