strona 2 z 23
-
~Bogdan / 2024-03-14 13:30
Bardzo miła obsługa,kompetentny opiekun klienta Małgorzata Kokorniak trochę za dalego od parkingu do banku.Ocena dotyczy BGŻ BNP Paribas Zielona Góra ul.Stary Rynek. -
-
~K.P. / 2024-03-14 13:16
Bardzo dobra obsługa klienta detalicznego. Szybkie i sprawne załatwianie spraw. -
~Ama / 2024-03-04 11:09
Obsługa klienta w Toruniu to kpina. Kolejka do kasy 9 osób, otwarte jedno stanowisko. Tak jest bardzo często. ZaletyBrakWadyChyba klienci przeszkadzają pracownikom w pracy -
~Maggio / 2024-03-02 22:22
Bankomat Planet cash ma logo BNP Paribas, co oznacza że jest usługą wpłaty na swoje konto, na ile byłem zdziwiony kiedy przy wpłacie na swoje konto przez planet cash została pobrana prowizja w 10 zł, dowiedziałem się na infolinii planet cash że to BNP Paribas pobiera prowizję, to bardzo nie fajnie i nie fair. ZaletyPlacówki obsługują ok.WadyBrak swoich bankomatów w Polsce oprócz placówek banku BNP Paribas -
~Piotr / 2024-03-01 17:06
Najgorszy bank świata, firma jest traktowana jak najgorsze zło. Blokuja konta bez ostrzeżenia i za nic! Zaletybrak zaletWadybrak zalet -
~Elżbieta / 2024-02-28 17:15
Serdecznie polecam ,bardzo kompetentna i rzetelna obsługa -
~Jerzy / 2024-02-28 11:44
Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Propozycja produktów, które mnie interesowały, były rzetelnie przedstawione, w sposób zrozumiały. Menadżer Banku jest osobą bardzo miłą, uprzejmą i fachową. Sprawy załatwiłem od ręki.
Polecam ten Bank.
Dla mnie to Bank nr 1 w moim mieście.
Wągrowiec ul. Słowackiego 13ZaletySzybka, profesjonalna obsługaWadyBrak -
~Aa / 2024-02-28 11:12
Niczego nie można dowiedzieć się na infolini albo rozłączają się. Ignorowanie klienta. A z uzyskaniem zwrotu ubezpieczenia i prowizji z wcześniejszego spłaconego kredytu ociągają się bardzo długo w czasie. WadyDużo -
-
~Patrycja / 2024-02-23 15:47
Najgorszy bank, wiecznie jakiś problem, którego nie potrafią rozwiązać. Chore opłaty. Niczego nie można się dowiedzieć na infolini mowia co innego, a w oddziale co innego. WadyCały ten bank to jedna wielka wada -
~Ania / 2024-02-22 13:32
Najlepszy bank w mieście. Panie zawsze uśmiechnięte i pomocne ZaletySzypkosz -
~Tomasz / 2024-02-22 10:48
Złodziejska instytucja. Najpierw bez powodu blokują rachunek bo podobno brakuje im jakiś dokumentów. Ciekawe że przy zakładaniu konta nie brakowało!, a przy zamykaniu rachunku potrącają sobie 12 złotych za przelew pozostałych na rachunku środków (przez bankowość się nie dało przelać bo rachunek zablokowali). ZŁODZIEJE !!!! -
~Anna / 2024-02-21 19:59
Dzisiejsza rozmowa z konsultantem o odblokowaniu dziecku konta to skandal. Pani potraktowała syna hamsko bezczelnie i arogancko. Skandal ZaletyBNP w Wejherowie. Tam pracują ludzie. -
~Jrs / 2024-02-16 22:01
Bank,tragedia, konsultanci wprowadzają w błąd dodzwoniłem się do Pani Emili Grzelak która nie chciała złożyć skargi na bank twierdziła że nie mogę po mojej argumentacji zmieniła zdanie i stwierdziła że mogę poczym się rozłączyła nie polecam ! ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe -
~Andrzej / 2024-02-14 13:34
Nie mam powodów do narzekania, praktycznie nie chodzę do banku, gdyż wszystko jestem w stanie załatwić poprzez aplikację mobilną. Cieszą się, że przeniosłam kilka lat temu rachunki wspólnot z innego banku do BNP Paribas. ZaletyOszczędność czasu, otwarcie na wspólnoty mieszkaniowe, nieodpłatne prowadzenie rachunków oraz przelewy na potwierdzenia smsem bez opłat, kompetentna i uprzejma obsługa.WadyBRAK -
~Paweł / 2024-02-13 09:22
Bardzo drogie w użytkowaniu konto, aplikacja bardzo nieintuicyjna i ograniczona, przelewy walutowe po lichwiarskich stawkach, mam drugie konto w ING śląskim i bnp mogło by brać z niego przykład, bajeczna aplikacja i obsługa. Męczę się tylko przez to, że mam u nich kredyt. ZaletyBrakWadyWysokie opłaty, niejasna problemowa aplikacja, drogie opłaty za wypłaty z bankomatów lub brak darmowych -
~Paweł / 2024-02-10 13:13
Obsług ana najwyższym poziomie, konkretne odpowiedzi, wyjaśnione wszystko bardzo dokładnie. Sprawa załatwiona „od ręki”.
Oddział w Poznaniu, ul. GłogowskaZaletyFachowa, miła obsługaWadyBrak -
-
~Gosia / 2024-02-09 20:46
Kompletna porażka! Ignorowanie klienta na najwyższym poziomie! Kradzież pieniędzy z konta, bank nie uznał reklamacji. Mało tego od 2 miesięcy nie mam dostępu do bankowosci bo podobno cały czas sprawa jest weryfikowana! Poprostu żenada ZaletyBrakWadyObsługa klienta, ignorowanie klienta, spychologia, -
~On / 2024-02-06 15:44
Banda nieudaczników życiowych i tyle w temacie dno dno i jeszcze raz dno dzięki WadyOd A do Z -
~boro303 / 2024-01-30 10:02
Posiadam konto w banku od 3 lat. Mam też kredyt hipoteczny i kredyt konsumencki.Co druga rata przypada na dzień nie roboczy. Rata kredytu konsumenckiego jak nigdzie nie spłaca się automatycznie a trzeba pamiętać wejść i kliknąć. Przez to po 25 latach zobowiązań pojawił mi się wpis w BIK (zaległość do 7 dni na 207pln - dla jasności spłacam u nich kredyt hipoteczny na kwotę ok 2000 PLN miesięcznie- pobierany realnie po dacie ustalonej spłaty. Wisienka na trocie jest natomiast kredyt gotówkowy WIDOCZNY w aplikacji na 15000. Podpisana umowa elektronicznie z dopiskiem etat wypłaty kredytu a bank nie widzi nic po swojej stronie. Reklamacja złożona 3 stycznia ostatnio rozpatrzona. Uzasadnienie sprawia że mam wrażenie że rozpatrywalo je dziecko prawnika na zdalnym z dostępem do swojego zabawkowego tableta. Bardzo dziwny bank. Niestety mam tu kredyt hipoteczny na dobrych warunkach. Omijać szerokim łukie. ZaletyPojawią się dobre oferty kredytowe ale przejście przez proces przyznania jest bardzo problematyczny. Patrz opinia wyżej kredyt 15000WadyNie ma płynności procesów bankowych/przelewów, księgowań,opieszałość decyzji, terminy rat ustalane w ponad 50% na dni wolne, raty kredytu gotówkowego trzeba manualnie potwierdzać w systemie (nie znam banku co tak robi w tych czasach),częste informacje o niedostępności usług internetowych, -
~nina / 2024-01-29 11:48
Obsługa to masakra. Nie dość, że czeka się całą wieczność zanim ktoś z laptopem pod pachą przyjdzie i stwierdzi, że to ktoś inny musi załatwić sprawę. Pracownicy nie potrafią czytać wyciągów własnego banku.
Pani nie wie czy jest nadpłata czy niedopłata - ja tym bardziej bo konto zamknięte i wszystkie opłaty miały być pobrane przed ostatecznym przelewem na konto innego banku. Bo moja cierpliwość do nich się już skończyła. A tu niespodzianka - przychodzi wyciąg i sama nie wiem co na nim jest. Godziny urzędowania porażka - specjalnie zwolniłam się z pracy żeby się czegoś dowiedzieć i dalej nic nie wiem. Innego dnia jeszcze gorzej - Pan nawet nie chciał mnie wysłuchać, bo on nie jest od tego. To od czego? Chyba pilnuje bankomatu.
Najgorszy bank z jakim współpracowałam.ZaletybrakWadynawet na ekranach z reklamami własnego banku mają błędy ortograficzne - nasiedziałam się tam tyle, że zdążyłam pooglądać wszystkie
strona 2 z 23