Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 526 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam !
  • ~Wojciech / 2021-09-28 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank
    ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten sam
    WadyTragedia bank
  • ~wsa / 2023-11-21 19:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem do czynienia. Przeciągają procedury odnowienia kredytu, twierdzą, że maja problem z systemem lub się przeprowadzają, ale wszystko jest zatwierdzone, tylko nie umowa jeszcze nie wydrukowana, a po tzw. dacie zapadalności, odmawiają dalszego finansowania, blokują konta. Brak kontaktu przez kilka dni z opiekunem, po czym proponują restrukturyzację kredytu - bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń, tylko z drobną różnicą, że naliczają karne odsetki za okres nieuprawnionego korzystania z kapitału i dużo wyższe odsetki za ten kredyt "naprawczy". Kiedy zamyka się u nich konto, to liczą sobie 100 złotych opłaty za jego zamknięcie!
    Zaletybrak
    Wadytotalna ignorancja klienta, szukanie sposobu na ściągnięcie z klienta jak największych opłat.
  • ~Zawiedziona / 2023-11-03 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    No cóż, każą pisać jasno, ale się nie da KATASTROFA. Pozamykane oddziały, a na infolinii czekasz godz., aż w końcu nerwy Ci puszczają!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyBANK, OFERTA, OBSŁUGA
  • ~Zlodzieje / 2022-04-09 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Podobno jest zwrot pieniędzy gdy zostanie się oszukanym, nigdy ich nie zobaczyłem!! Pani ktora nas obsługiwała gdy podaliśmy swoje dane zaczęła się denerwować, tak jakby była w to wszystko wmieszana! Masakra najgorszy bank
    WadyWszystko
  • ~A / 2023-08-16 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank brak kompetentnych pracowników,burdel na kółkach najgorszy bank
  • ~A customer / 2021-07-15 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
  • ~Aa / 2024-02-28 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niczego nie można dowiedzieć się na infolini albo rozłączają się. Ignorowanie klienta. A z uzyskaniem zwrotu ubezpieczenia i prowizji z wcześniejszego spłaconego kredytu ociągają się bardzo długo w czasie.
    WadyDużo
  • ~Abadon / 2021-09-03 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM konto od ok 2004 wówczas to Raiffeisen ,potem już tylko gorzej obecnie non stop wzywanie do kontroli danych powołują się na dyrektywę unijna ,brakuje im danych małżonki która jest pełnomocnikiem w ww koncie
    bez jej obecności nic nie chcą bo nie wierzę ,że nie mogą załatwić ,teraz już grożą blokadą konta
    Na uwagę personelu banku ,że żona ma do nich wezwanie parsknąłem śmiechem ,ludzie likwidujcie konta w takich instytucjach ,wzywać to może US ,ZUS a nie komercyjny bank który trzyma moje pieniądza .Nie mam u nich żadnych kredytów a konto trzymam z przyzwyczajenia q...a. do dziś .
  • ~Adam / 2021-08-11 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank jaki mozna wybrać. Oddziały pracujace w dziwnych godzinach, częste problemy z bankowoscia online.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Adam / 2021-11-02 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju.
    Wadysame wady
  • ~Adam / 2023-08-20 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Trudno nawet tą instytucję finansową nazwać bankiem.
    Każdemu, kto ma kredy hipoteczny zalecam kontrolowanie wszystkich operacji, począwszy od wysokości oprocentowania (czy jest z odpowiedniego dnia wibor + marża) poprzez termin spłaty raty (potrafią brać 2-3 dni po terminie-po mimo posiadania środków na koncie – a następnie naliczać odsetki karne) na jakiś dziwnych 50 groszowych pobraniach nie wiadomo za co.
    Ogólnie Bank, zachowuje się jakby nie panował nad obsługą kredytów. I tam gdzie klient zauważy błąd, poprawiają to ręcznie po czym przy następnej aktualizacji oprocentowania identyczny błąd.
    Z informacji otrzymanych na infolinii od pracownika „Banku” zaprzestali wysyłać harmonogramy spłat kredytu bo tam były błędy. ( „tak mieliśmy błędy zgłaszane na infolinii, dlatego zaprzestaliśmy wysyłać harmonogramy” -cytat z pamięci)

    Z zaniedbań mniejszego kalibru, to BNP Paribas przetwarza dane osobowe, mimo wyraźnego sprzeciwu i wycofania ich. Oczywiście, starali się to ukryć, nawet bezczelnie pytając „Czy posiadam jakieś dowody, że w dalszym ciągu przetwarzają dane osobowe”.

    Każdemu polecam zastanowić się na kredytem w tym „Banku” a jeśli już ktoś ma to maksymalna kontrola. Osobiście praktycznie od stycznia co miesiąc „Bank” ma jakąś błąd i muszę zgłaszać reklamację.
    Oczywiście dysponuję dowodami takiego zachowania się „Banku”
    ZaletyDobrze podnoszą ciśnienie... zamiast kawy.
    WadyFakt istnienia na polskim rynku instytucji finansowych.
  • ~Addamck / 2021-09-09 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, zablokowali konto i co chwila nowe terminy odblokowania
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~Adi# / 2023-07-31 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal karta kredytowa co miesiąc opłata 70pln odsetki od transakcji gotówkowych ,których nigdy nie robiłem odsetki od bezgotówkowych i opłata za kartę złodziejstwo i tyle .
    WadyOpłaty opłaty i prowizje
  • ~Adik / 2022-01-09 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam, po dodzwonieniu się na infolinię w celu dezaktywowania karty ponieważ jej nie używam, (internetowo niema takiek opcji..) po podaniu danych weryfikacyjnych miła pani powiedziała, że wszystko się zgadza po czym nagle z niewiadomych przyczyn rozmowa się rozłączyła i już nie mam możliwości dodzwonienia się z tego numeru na infolinię tak jakby został w jakiś sposob zablokowany. Dodam, że nie są to problemy techniczne bo z innych numerów normalnie jest sygnał, nie polecam co w sytuacji gdy moja karta zotałaby skradziona i chciałbym szybko ją zablokować... Porażka nie bank już lepiej chyba trzymać pieniądze w skarpecie niż im powierzyć.
  • ~Adrianna / 2024-01-21 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    W porównaniu do 3 innych banków, z których korzystałam, ten jest NAJGORSZYM BANKIEM. Obsługa klienta to jakiś żart, traktowanie klienta koszmar. Z dnia na dzień potrafią zablokować dostęp do konta i zgromadzonych na nim środków na 2 tygodnie bez podania przyczyny ???? nie licz na to, że ktokolwiek z obsługi poinformuje Cię co się dzieje z Twoimi pieniędzmi, przecież co cię to obchodzi?
    Reasumując, nie polecam, lepiej trzymać pieniądze w skarpecie niż w tym banku.
    Kolejna sytuacja - otrzymuje wiadomość od windykacji zewnętrznej - 20 zł do zwrotu za kartę. Kontaktuje się z bankiem, mówię że wszystko wpłacone na konto, dostaje info, że wszystko zaksięgowane, jest git, po czym dnia kolejnego otrzymuje sms, że windykacja wymaga jeszcze 7 zł xD pan na infolinii nie raczył mnie poinformować, że w sumie to należałoby wpłacić 27 zł, bo naliczy się kolejna opłata za bierzący miesiąc.
    Pracownicy banku są tak niewykwalifikowani, że dawno takiego cyrku nie widziałam.
    ZaletyBrak, serio xD
    WadyCałokształt
  • ~aga / 2023-01-16 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chcesz wpłacić (8,13)osobie mająjącą konto w banku paripas w kasie tego banku to musiesz przedstawić swó dowód osobisty jeśli sesteś spadkobiercą osoby która miała kredyt w banku parapas naliczają Ci odsetki dopóty nie spłacisz go w całości
    Wadysame wady
  • ~Agata / 2022-04-08 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezprawnie co miesiąc pobierana jest opłata za prowadzenie konta. PO ZROBIENIU PRZELEWU PRZEZ APLIKACJE NIGDZIE GO NIE BYLO WIDAĆ. Po interwencji na infolinii banku dowiedzieliśmy się, że tak się często zdarza, jak robimy przelew po 20.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 981
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 939
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024