Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 535 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.61
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2023-11-27 19:45
    Ocena: 1.33 / 5
    bank masakra. upewniłam się, że mogę wcześniej spłacić kredyt bez kar, spłaciłam 1,5 roku przed terminem a oni nie tylko nie oddali odsetek za ten okres ale jeszcze sobie naliczyli obciążenia wewnętrzne i odsetki dodatkowe. złożenie reklamacji przez info linie żenada - 3 razy przełączali nas od konsultanta do konsultanta.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna obsługa
    zwykłe złodziejstwo
  • ~oskar / 2022-02-25 12:52
    Ocena: 1.33 / 5
    W Krosnie (pdkr) bank nie wylaca gotowki a wszystkie bankomaty nieczynne. JUz sie nie dam nabrac pieniadze pod posciel nie do bankow!!
  • ~Paolo / 2022-08-06 12:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta tragiczna. Przy składaniu jakichkolwiek zapytań otrzymuję informację, że odpowiedź zostanie udzielona w przeciągu 24 godzin, po czym nigdy żadnej odpowiedzi nie otrzymuję, więc totalne ignorowanie klienta. Składając oficjalne reklamacje to ich rozpatrzenie dopiero po miesiącu albo i dłużej, a i tak w odpowiedzi na reklamację obracają kota ogonem nie mówiąc nic konkretnego. Złożenie wniosku o kredyt za pomocą ich strony niemożliwe, bo za każdym razem wyskakują błędy i system odrzuca wniosek bez powodu. Co chwilę prace serwisowe, które nic nowego nie wnoszą, a tylko uniemożliwiają dostęp do konta. Po złożeniu przelewu kasę z konta odejmuje czasem po 10 minutach, czasem na drugi dzień, tak że kalkulatorem musisz obliczać ile masz pieniędzy na koncie, parodia. Prowizje z każdym rokiem coraz większe i większe, zwłaszcza płatności zagraniczne to złodziejstwo w biały dzień. Ogólnie nie polecam i żałuję, że mam tam konto.
    Wadyobsługa klienta, strasznie długi czas odpowiedzi na reklamacje, wysokie prowizje, kulejąca bankowość internetowa, częste prace serwisowe, wolno pracujące serwery, brak możliwości złożenia wniosku o kredyt przez internet.
  • ~pr / 2024-12-09 22:10
    Ocena: 1.33 / 5
    nie da się zrobić przelewu na koncie firmowym po 22.00 bo jakaś pani u nich gasi swiatło i wyłącza listwę zasilającą od serwera. Przelew natychmiastowy w weekend - zapomnij. W weekend się nie pracuje.
    BANK DLA DZIECI a nie dla biznesu
  • ~Trzebiska / 2023-07-06 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tych zdzierców. Udziela kredytu, przeleja kote osobie trzeciej zanim kredytobiorca ma szansę zobaczyć umowę a jak się coś spierdzieli z tą umową to umywają rączki. Działają zgodnie z zasada płacz i płać a jak się ķlient za bardzo upiera przy swoim to wysyłają na niego prawników. Nie korzystajcie. Nie warto.
    ZaletyBrak
    WadyZdziercy, nie dbaja o dobra współpracę z klientem tylko o zyski szefostwa.
  • ~Wisniewski Ariel / 2022-05-13 14:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank w którym opłaty są na poziomie zachodnich krajów,a reszta czyli wewnętrzne procedury ,obsługa klienta oraz jego zadowolenie po prostu nie istnieją.Wprowadzaja ludzi w błąd nagminnie,Odradzam !
  • ~Wojciech / 2021-09-28 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Dotyczy oddziału w Bytowie. Byliśmy przedłużyć kredyt odnawialny dla rolników który posiadamy od wielu lat i pani która nas obsługiwała poinformowała nas o prowizji 500 zł,podjęliśmy negocjacje z uwagi na starego klienta i Pani wprowadziła zniżkę i kwota spadła do 350 zł. Po 15 minutach drukowania stosu papieru dostaliśmy do podpisania umowę w której było jednak 500 zł prowizji i nasze zaskoczenie potraktowaniem klienta, żenada, bank dno, prowizja za konto max, wyłączają bankowość na weekendy, omijajcie szerokim łukiem ten bank
    ZaletyMimo kontaktu z bankiem przez 10 lat nie zauważam zalet poza tym że dyrektor placówki jest ten sam
    WadyTragedia bank
  • ~wsa / 2023-11-21 19:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeden z najgorszych banków z jakimi miałem do czynienia. Przeciągają procedury odnowienia kredytu, twierdzą, że maja problem z systemem lub się przeprowadzają, ale wszystko jest zatwierdzone, tylko nie umowa jeszcze nie wydrukowana, a po tzw. dacie zapadalności, odmawiają dalszego finansowania, blokują konta. Brak kontaktu przez kilka dni z opiekunem, po czym proponują restrukturyzację kredytu - bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń, tylko z drobną różnicą, że naliczają karne odsetki za okres nieuprawnionego korzystania z kapitału i dużo wyższe odsetki za ten kredyt "naprawczy". Kiedy zamyka się u nich konto, to liczą sobie 100 złotych opłaty za jego zamknięcie!
    Zaletybrak
    Wadytotalna ignorancja klienta, szukanie sposobu na ściągnięcie z klienta jak największych opłat.
  • ~Zawiedziona / 2023-11-03 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    No cóż, każą pisać jasno, ale się nie da KATASTROFA. Pozamykane oddziały, a na infolinii czekasz godz., aż w końcu nerwy Ci puszczają!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyBANK, OFERTA, OBSŁUGA
  • ~Zlodzieje / 2022-04-09 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Podobno jest zwrot pieniędzy gdy zostanie się oszukanym, nigdy ich nie zobaczyłem!! Pani ktora nas obsługiwała gdy podaliśmy swoje dane zaczęła się denerwować, tak jakby była w to wszystko wmieszana! Masakra najgorszy bank
    WadyWszystko
  • ~A / 2023-08-16 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno nie bank brak kompetentnych pracowników,burdel na kółkach najgorszy bank
  • ~A customer / 2021-07-15 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    If you care for your life, abstain from being a customer at BNP.
  • ~Aa / 2024-02-28 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niczego nie można dowiedzieć się na infolini albo rozłączają się. Ignorowanie klienta. A z uzyskaniem zwrotu ubezpieczenia i prowizji z wcześniejszego spłaconego kredytu ociągają się bardzo długo w czasie.
    WadyDużo
  • ~Abadon / 2021-09-03 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM konto od ok 2004 wówczas to Raiffeisen ,potem już tylko gorzej obecnie non stop wzywanie do kontroli danych powołują się na dyrektywę unijna ,brakuje im danych małżonki która jest pełnomocnikiem w ww koncie
    bez jej obecności nic nie chcą bo nie wierzę ,że nie mogą załatwić ,teraz już grożą blokadą konta
    Na uwagę personelu banku ,że żona ma do nich wezwanie parsknąłem śmiechem ,ludzie likwidujcie konta w takich instytucjach ,wzywać to może US ,ZUS a nie komercyjny bank który trzyma moje pieniądza .Nie mam u nich żadnych kredytów a konto trzymam z przyzwyczajenia q...a. do dziś .
  • ~Adam / 2021-08-11 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy bank jaki mozna wybrać. Oddziały pracujace w dziwnych godzinach, częste problemy z bankowoscia online.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Adam / 2021-11-02 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki SYF ten Bank. NIC NIE ZAŁATWISZ ELEKTRONICZNIE. COKOLWIEK CHESZ ODSYŁAJĄ CIĘ DO ODDZIAŁU jAK W 19 WIEKU Piszą że można założyć przez nich internetowo jako posiadacz konta u nich profil zaufany a jak che się to zrobić to wyskakuje komunikat TYLKO W ODDZIALE BANKU TO ZAŁATWISZ. Na stronach Gov rządowych jest ten bank a jakże nawet z bezpośrednim przejściem do niego. Tylko co z tgo. Jeden wielki Pic. Tak wygląda Pomoc dla obywatela w tym kraju.
    Wadysame wady
  • ~Adam / 2023-08-20 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Trudno nawet tą instytucję finansową nazwać bankiem.
    Każdemu, kto ma kredy hipoteczny zalecam kontrolowanie wszystkich operacji, począwszy od wysokości oprocentowania (czy jest z odpowiedniego dnia wibor + marża) poprzez termin spłaty raty (potrafią brać 2-3 dni po terminie-po mimo posiadania środków na koncie – a następnie naliczać odsetki karne) na jakiś dziwnych 50 groszowych pobraniach nie wiadomo za co.
    Ogólnie Bank, zachowuje się jakby nie panował nad obsługą kredytów. I tam gdzie klient zauważy błąd, poprawiają to ręcznie po czym przy następnej aktualizacji oprocentowania identyczny błąd.
    Z informacji otrzymanych na infolinii od pracownika „Banku” zaprzestali wysyłać harmonogramy spłat kredytu bo tam były błędy. ( „tak mieliśmy błędy zgłaszane na infolinii, dlatego zaprzestaliśmy wysyłać harmonogramy” -cytat z pamięci)

    Z zaniedbań mniejszego kalibru, to BNP Paribas przetwarza dane osobowe, mimo wyraźnego sprzeciwu i wycofania ich. Oczywiście, starali się to ukryć, nawet bezczelnie pytając „Czy posiadam jakieś dowody, że w dalszym ciągu przetwarzają dane osobowe”.

    Każdemu polecam zastanowić się na kredytem w tym „Banku” a jeśli już ktoś ma to maksymalna kontrola. Osobiście praktycznie od stycznia co miesiąc „Bank” ma jakąś błąd i muszę zgłaszać reklamację.
    Oczywiście dysponuję dowodami takiego zachowania się „Banku”
    ZaletyDobrze podnoszą ciśnienie... zamiast kawy.
    WadyFakt istnienia na polskim rynku instytucji finansowych.
  • ~Addamck / 2021-09-09 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, zablokowali konto i co chwila nowe terminy odblokowania
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
  • ~Adeian / 2023-05-27 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uciekać z daleka od tych wyzyskiwaczy. Nigdy więcej współpracy z nimi jakiejkolwiek
    WadySame qady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4772
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090