Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

BGŻ BNP Paribas opinie

Ocena na podstawie 526 opinii

1.63 / 5

  • Obsługa klienta
    1.60
  • Oferta
    1.64
  • Prostota obsługi
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2024-04-09 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do wszystkich klientów ,którym bank BNP Paribas celowo zablokował na wiele dni lub tygodni konta (bezprawnie pożyczając z nich pieniądze innym na procent), z powodu rzekomego prania pieniędzy lub "błędu systemu", macie prawo dochodzić odszkodowania za straty moralne spowodowane brakiem środków do życia. W przypadku zablokowania konta i odmowy odblokowania kierujcie się na policję i prokuraturę z doniesieniem o zagarnięciu majątku przez bank.
  • ~Bogdan / 2024-04-04 12:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcialem podziekowac Pani Malgorzacie z odzialu w Slubicach
    Rzetelne podejscie do klijeta Profesjonalna obsluga doradctwo kompentencja Bardzo dziekuje za pomoc
    Z pewnoscia polece placowke
  • ~zbigniew33 / 2024-03-30 07:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Już etapie zakładania konta bank zaliczył wpadkę. Zweryfikował mnie na wszystkie sposoby, przysłał do podpisu umowę ramową o prowadzenie rachunku która podpisałem i na tym etapie dostęp do rachunku się zatrzymał. Miało być szybko, pięknie i przyjemnie. Wyszło wolno, brzydko i nieprzyjemnie. Sposób założenia rachunku przez aplikacje wybrałem, gdyż zależało mi na czasie i musiałem mieć w tym banku rachunek przed wyjazdem. Wyszło jak zwykle w Polsce-piękna reklama a w realności lipa.Reasumując-mam z bankiem umowę ramową na prowadzenie rachunku, mam numer rachunku w banku, lecz nie mam dostępu do tego rachunku.Na ifolinii nic nie pomogli, typowe formułki.
    Zaletyna ten moment nie widzę.
    WadyProces zakładania rachunku który miał być szybki, okazał się dnem.
  • ~Adam Dziergowski / 2024-03-27 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Chcę pochwalić oddzial BNP Paribas w Warszawie przy ul Francuskiej 49 , a szczególnie Panie - Krystynę Osmolak i Dominikę Dzieciol za podejście do klienta,zaangażowanie i kompetencje.
    Mam kontakt z bankiem od wielu lat,a z Paniami od kilku miesięcy.
    Jednocześnie gratuluję Pani Ewelinie Świzdor budowy zespolu.
    pzdr. Adam Dziergowski
  • ~Paulina / 2024-03-26 19:43
    Ocena: 5.00 / 5
    W Placówce przy ul. Lubicz 23 w Krakowie, spotkałam bardzo uprzejmą, kompetentną i profesjonalną Doradcę Klienta, Panią Małgorzatę Sapeta, dzięki której moje sprawy zostały szybko i sprawnie zrealizowane. Polecam serdecznie!
    ZaletyProfesjonalne podejście do Klienta.
  • ~Małgorzata / 2024-03-22 11:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Odwiedziłam ten bank na ulicy Głogowskiej w Poznaniu, co mogę powiedzieć to tylko same dobre rzeczy. Przemiła obsługa, zostałam załatwiona bez kolejki, nie zdążyłam zadać pytania a już pani miała przygotowane papiery, nie musiałam ponownie wracać, bo było załatwione wszystko od razu. Oby więcej takiej obsługi we wszystkich bankach. Dziękuję
  • ~Marzena / 2024-03-21 20:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam u Państwa kredyt hipoteczny, który spłacam od 4 lat. Niestety jestem zawiedziona, że w mieście Łodzi nie można stacjonarnie umówić się z ekspertem od kredytów hipotecznych. W związku z powyższym próbowałam uzyskać kilka informacji na temat mojego kredytu hipotecznego od eksperta online. Niestety ku mojemu zdziwieniu byłam odsyłana od jednego eksperta do kolejnego. Przeszłam przez 6 osób i nadal nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na moje pytania. Jestem zbulwersowana faktem takiej niekompetencji Państwa ekspertów wirtualnych. Zdesperowana pojechałam do jednego z oddziału Banku PNB Paribas S.A. ul. Al. Piłsudskiego 76 w Łodzi, z zamiarem spotkania się z kierownikiem oddziału. Ku mojemu zaskoczeniu pracownik banku od razu zainteresował się moją osobą. Jestem zachwycona Państwa pracownicą Panią Renatą Gołdyn-Ocińską. Jest to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Zarazem wiedza i kultura osobista oraz sposób obsługi Pani Renaty jest na najwyższym poziomie. Na wszystkie moje pytania uzyskałam konkretne i jasne odpowiedzi, a wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane. Gratuluję zatrudnienia Pani Renaty, to jest SUPER EKSPERT. Osobiście każdą sprawę jaką będę miała do załatwienia w tym banku, zawsze wrócę do Pani Renaty Gołdyn- Ocińskiej i tylko tą osobę będę polecać. Pani Renato bardzo bardzo dziękuję, uratowała Pani honor swojego pracodawcy-banku. Marzena
  • ~Julia / 2024-03-21 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam ten bank, blokują konta na wiele dni pod pretekstem "bezpieczeństwa”,żeby pożyczać na procent twoją forsę bez twojej zgody, zostajesz bez pieniędzy na czynsz,jedzenie , a oni potem tłumaczą ,że to taki "błąd systemu". To są po prostu zwykłe żule.
  • ~Damian / 2024-03-21 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podsylajcienswoich troki do dobrych opinii. Drugi raz wziąłem u was kredyt i drugi raz oszukujecie przy wcześniejszej spłacie. Oczywiście robicie to w białych rękawiczkach , na szczęście są konkurencyjne banki które nie praktykują czegoś takiego. Spłaciłem kredyt pół roku przed jego zakończeniem i po pół roku wam się przypomina że coś jednak jeszcze mam do dopłaty, nie wiem niby skąd się to wzięło skoro liczyłem to bardzo dokładnie, żeby nie zapłacić za mało ale i też za dużo... Do tego dorzuciliscie mi karę 100zl pomimo że dobrze wiecie że powinniście mi jeszcze oddać pieniądze za wcześniej spłacony kredyt. Zrobiliście to raz w moim przypadku, więc bardzo skrupulatnie do tematu po raz drugi i znowu to samo!!!
    Absolutnie nie polecam tego banku. Będę was odradzał każdemu znajomemu,i każdemu z nich będę mówił żeby opowiadał to dalej. Oszuści w białych rękawiczkach
  • ~Bogdan / 2024-03-18 14:45
    Ocena: 5.00 / 5
    witam,chcę poinformować,że jestem zadowolony ze współpracy z Waszym bankiem szczególnie chciałbym wyrórznić mojego opiekuna Panią Małgorzatę Kokorniak przede wszystkim za właściwe kompetencje zawodowe,bardzo dobry kontakt doradczy
    jak również dobrą aurę obsługi.
  • ~Krzysztof Pawluć / 2024-03-18 14:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna opieka Pani Małgorzaty Kokorniak z BNP Zielona Góra Stary Rynek.
  • ~endi74 / 2024-03-15 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie podałem im zdjęć dowodu, zablokowali mi konto. ok, ale odblokować już przez tydzień się im nie udało.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Bogdan / 2024-03-14 13:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa,kompetentny opiekun klienta Małgorzata Kokorniak trochę za dalego od parkingu do banku.Ocena dotyczy BGŻ BNP Paribas Zielona Góra ul.Stary Rynek.
  • ~K.P. / 2024-03-14 13:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa klienta detalicznego. Szybkie i sprawne załatwianie spraw.
  • ~Ama / 2024-03-04 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w Toruniu to kpina. Kolejka do kasy 9 osób, otwarte jedno stanowisko. Tak jest bardzo często.
    ZaletyBrak
    WadyChyba klienci przeszkadzają pracownikom w pracy
  • ~Maggio / 2024-03-02 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat Planet cash ma logo BNP Paribas, co oznacza że jest usługą wpłaty na swoje konto, na ile byłem zdziwiony kiedy przy wpłacie na swoje konto przez planet cash została pobrana prowizja w 10 zł, dowiedziałem się na infolinii planet cash że to BNP Paribas pobiera prowizję, to bardzo nie fajnie i nie fair.
    ZaletyPlacówki obsługują ok.
    WadyBrak swoich bankomatów w Polsce oprócz placówek banku BNP Paribas
  • ~Piotr / 2024-03-01 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata, firma jest traktowana jak najgorsze zło. Blokuja konta bez ostrzeżenia i za nic!
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak zalet
  • ~Elżbieta / 2024-02-28 17:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Serdecznie polecam ,bardzo kompetentna i rzetelna obsługa
  • ~Jerzy / 2024-02-28 11:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa na bardzo wysokim poziomie. Propozycja produktów, które mnie interesowały, były rzetelnie przedstawione, w sposób zrozumiały. Menadżer Banku jest osobą bardzo miłą, uprzejmą i fachową. Sprawy załatwiłem od ręki.
    Polecam ten Bank.
    Dla mnie to Bank nr 1 w moim mieście.
    Wągrowiec ul. Słowackiego 13
    ZaletySzybka, profesjonalna obsługa
    WadyBrak
  • ~Aa / 2024-02-28 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Niczego nie można dowiedzieć się na infolini albo rozłączają się. Ignorowanie klienta. A z uzyskaniem zwrotu ubezpieczenia i prowizji z wcześniejszego spłaconego kredytu ociągają się bardzo długo w czasie.
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2026
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 981
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 938
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 906
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4498
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024